چگونه واژن سفیدی داشته باشیم؟ رفع تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله ران

سفید شدن واژن و سفید شدن واژن و سفید شدن واژن زن و سفید شدن واژن زنان و سفید شدن واژن و زیر بغل و سفید شدن واژن خانم ها و روش سفید شدن واژن و برای سفید شدن واژن چه کنیم و سفید شدن دهانه واژن و روشهای سفید شدن واژن

سفید شدن واژن

روش سفید شدن واژن و ناحیه تناسلی و کشاله ران

در این مطلب بهترین روش های رفع تیرگی واژن بصورت فوری را برای شما بصورت کامل توضیح داده ایم ، که با انجام آنها میتوانید هرچه سریعتر واژن خود را سفید کنید .

رفع تیرگی و سفید شدن کشاله ران و ناحیه تناسلی

لیمو و نمک فراوان

یکی از بهترین سفید کننده‌ها  لیموی تازه با نمک می‌باشد . لیمو را نصف کنید و در نمک زیاد فرو ببرید بر روی کشاله ران خود بکشید دقت داشته باشید داخل واژن وارد نشود .

ماسک ترکیبی روشن کننده

آب را از ۱/۴ لیمو به یک قاشق غذاخوری از ماست مخلوط کنید و به منطقه مورد نظر بزنید پس از آن ژل آلوئه ورا را روی پوست خود بمالید تا پوست شما مرطوب شود  این عمل را بلافاصله پس از اصلاح انجام ندهید، اما این میشه باعث تحریک آن شود.

رب بادام

رب بادام را امتحان کنید کنید . چندین بادام را در مدت ۲۴ ساعت خیس کنید. سپس پوسته‌ها را جدت کنید و یک قطره شکر را به مخلوط اضافه کنید. به مناطق بیکینی قرار دهید و بعد از یک ساعت با آب گرم شستشو دهید. اگر به طور منظم استفاده می‌شود، این مخلوط را به عنوان یک روشن کننده ملایم و نرم کننده پوست استفاده کرد.

برای سفید شدن واژن

تیرگی ناحیه تناسلی زنان و تیرگی ناحیه تناسلی و تیرگی ناحیه تناسلی خانمها و تیرگی ناحیه تناسلی مردان و تیرگی ناحیه تناسلی و تیرگی ناحیه تناسلی درمان و تیرگی ناحیه تناسلی زن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی و رفع تیرگی ناحیه تناسلی مردان و رفع تیرگی ناحیه تناسلی

روش موثر سفید شدن پوست صورت های سبزه و تیرهاز بین بردن تیرگی و سیاهی زیر بغلکوچک کردن بینی به روش خانگی و طب سنتی

لیمو و پنبه

یکی دیگر از سفید کننده‌ها پنبه با اب لیموی تازه می‌باشد که بر روی مناطق تیره بیکینی ، ارنج ، زانو میتوانید استفاده کنید ،  ۱۵ دقیقه بگذارید و بعد با اب ولرم بشویید و در اخر مرطوب کننده یا کمی‌روشن کننده بزنید.

شیر
برای پاک کردن و مرطوب کردن پوست خود از شیر استفاده کنید. مقداری از شیر را با پنبه به نواحی مورد نظر بزنید به صورت منظم استفاده کنید و بهترین حالت استفاده شب تا صبح می‌باشد .

 پراکسید
محلول پراکسید را در محل قرار دهید. پس از ۱۵ دقیقه پاک کنید. این را چند بار در روز انجام دهید تا نتایج را ببینید. پراکسید بسیار اسیدی است، بنابراین میشه بخواهید یک روغن بادام یا نارگیل کمی‌در منطقه پس از شستن آن را خنک کنید. این عمل را بلافاصله پس از اصلاح انجام ندهید، اما این میشه باعث تحریک آن شود.

 

علت تیرگی واژن زنان و راههای طبیعی و خانگی درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان)

تیرگی واژن و اندام تناسلی زنان بنا به علل و دلایل متعددی بروز می کند و به واقع بسیار ناخوشایند است.قبل از انکه برای درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان ) توصیه ای داشته باشیم بهتر است علت را بشناسیم تا با حذف و کاهش این موارد به طور طبیعی طیف رفع تیرگی واژن را سرعت ببخشیم.

سیاهی و تیرگی واژن

رفع تیرگی واژن و ناحیه تناسلی و کشاله ران

دلیل و علت اصلی سیاهی و تیرگی واژن ( اندام تناسلی زنان)

 

علت تیرگی واژن ( اندام تناسلی زنان ) چیست؟

1- پوشیدن شلوارتنگ :یکی از مهم ترین و اصلی ترین علل تیرگی پوست وازن استفاده از شلوار و لباس زیر تنگ است .

2-استفاده از ژیلت و یا تیغ کهنه برای اصلاح موهای واژن

3- استفاده زیاد از تیغ و ژیلت برای از بین بردن موهای واژن

4- پیاده روی و راه رفتن زیاد

5- برخی از داروها ، با استفاده از برخی داروهای خاص شما متوجه تغییر رنگ پوست واژن خواهید شد که در این صورت با تجویز پزشک برای قطع و یا کاهش دفعات مصرف اقدام کنید.

6- هورمون های و اختلالات هورمونی

7- استفاده از لباس زیر (شورت ) پلی استری غیر گیاهی:علاوه بر انتخاب جنس مناسب و ضد حساسیت لباس زیر بایستی روزانه ان را تعویض کنید.

 

راههای درمان و رفع تیرگی واژن (اندام تناسلی زنان):

پیشنهاد مجله سلامت نمناک به شما استفاده از ماسکهای گیاهی و طبیعی است که بدون ترس از عوارض می توان استفاده کرد فقط تنها نکته استفاده از آبلیمو است که اگر بعد از مصرف احساس سوزش کردید به سرعت باید ان را از روی پوست بشویید. ماسکهایی که برای رفع تیرگی واژن (آلت تناسلی زنان) مناسب هستند شامل:

ماسک ماست و آبلیمو برای رفع سیاهی و تیرگی واژن:

لایه ی نازکی از ترکیب مقداری ماست و چند قطره آبلیمو را به محل بمالید و بعد از 20 دقیقه با آب ملایم بشویید.

 درمان تیرگی واژن

ماسک های خانگی برای درمان تیرگی واژن

ماسک لیمو و زردچوبه برای درمان و رفع سیاهی و تیرگی واژن:

با ترکیب آبلیمو و زردچوبه خمیری تهیه کنید و برای رفع سیاهی اندام تناسلی روی محل بمالید. بعد از 10 الی 15 دقیقه ماسک را از روی پوست بشویید.

 

ماسک ضد تیرگی و سیاهی واژن (اندام تناسلی زنان ) با جوش شیرین:

جوش شیرین علاوه بر خاصیت درمانی عفونت و باکتری واژینال اگر با چند قطره آب لیمو ترکیب شود به خوبی می تواند سیاهی و تیرگی پوست را در ناحیه آلت تناسلی زنان از بین ببرد.

 جوش شیرین برای واژن

چگونه واژن سفیدی داشته باشیم؟ رفع تیرگی ناحیه تناسلی و کشاله ران سفید کردن ناحیه تناسلی و کشاله ران به روش طبیعی مسلما زمان بر بوده و کسانی که روش طبیعی را انتخاب میکنند باید دارای صبر و حوصله باشند و به صورت مداوم یک روش را انتخاب و تکرار کنند.

ماسک جوش شیرین برای سفید کردن واژن و رفع تیرگی واژن

روش خانگی رفع سیاهی و تیرگی واژن (اندام تناسلی) با ماست و پرتقال:

ماسک بعدی که برای درمان و رفع تیرگی واژن با تاثیر قوی مورد استفاده قرار گیرد ماسک ماست و پرتقال است.

برای تهیه این ماسک کافی است ماست و پرتقال پوست کنده را با مقدار کمی پودر جو دوسر مخلوط کرده و یک خمیر تهیه کنید. این یکی از بهترین و قوی ترین ماسک های خانگی برای درمان و رفع تیرگی واژن است.باقی ماندن این ماسک روی محل به مدت 15 الی 20 دقیقه کافی است.

هیپرپیگمانتاسیون، یا افزایش رنگ پوست غالبا بدلیل تولید بیش از اندازه، شکل گیری غیر طبیعی و توزیع غیر طبیعی رنگدانه ملانین رخ می دهد، که رنگ قهوه ای تیره یا سیاه پوست، مو، غشاء مخاطی، ناخن، بافت مغز، قلب و بخشی از چشم را به عهده دارد.

 

این تغییرات می تواند واکنش غیر طبیعی سایر رنگدانه های پوست مثل کاروتنوئید (مسئول رنگ زرد)، اکسی گلوبین (رنگ قرمز) و هموگلوبین (رنگ آبی) باشد.

هیپرپیگمانتاسیون غالبا بدلیل قرارگیری در معرض آفتاب رخ می دهد، اگر چه علل دیگری از جمله علل متابولیک، هورمونی، نئوپلاستیک و اختلالات التهابی، مسمومیت شیمیایی، داروها، نقایص ژنتیکی، آسیب حرارتی، رادیاسیون و مواد حساس کننده به نور بر روی پوست نیز مطرح هستند.

 

انواع گوناگونی از تیرگی های خوش خیم بطور معمول دیده می شود. اختلالات تغذیه ای مزمن نیز ممکن است فرد را به سوی اختلالات پیگمانتاسیون پیش ببرد.

هیپرپیگمانتاسیون مزمن و بدون علامت می تواند فرد را از نظر روانی و اجتماعی تحت تاثیر قرار دهد. این اختلال می تواند با شدت و محل متفاوت دیده شده و به مرور کم رنگ تر شود.

 

علل مختلفی می تواند باعث سیاهی و تیرگی زیر بغل و کشاله ران پوست گردد، که مهمترین آن عبارتند از:

 

1- آکانتوزیس نیگریکانس: یکی از عوامل سیاهی بدن (تیرگی زیر بغل و کشاله ران  باعث تغییر رنگدانه های پوست در نواحی چین های پوستی می گردد و غالبا با خال گوشتی پوست همراه است. این مشکل غالبا در افراد جوان تر از 40 سال دیده می شود و معمولا بصورت ژنتیکی منتقل می شود.

این مشکل اغلب با چاقی یا اختلالات غدد درون ریز از جمله هیپوتیروئیدیسم یا هیپرتیروئیدیسم، آکرومگالی، بیماری پلی کیستیک، دیابت و کوشینگ همراه است.اگر این مشکل در افراد بالای 40 سال دیده شود، معمولا با بدخیمی همراه است.

 

2- اریتراسما: یکی دیگر از دلایل تیرگی بدن اریتراسما است.یک عفونت سطحی مزمن در نواحی که روی هم قرار می گیرد از جمله زیر بغل، زیر سینه ها و کشاله ران می باشد. عامل ایجاد کننده آن نوعی کورینه باکتریوم است که در پوست نرمال دیده می شود. بروز این بیماری با افزایش سن بیشتر می شود ولی در هر سنی قابل رویت است. علائم بصورت تیرگی چین های بدن که بیشتر مرطوب می مانند، دیده می شود. ممکن است عفونت غیر علامت دار باشد و دوره بیماریها ممکن است از چند ماه تا چند سال وجود داشته باشد. گسترش عفونت به تنه و بازو امکان پذیر است. بیشتر بصورت لکه های قهوه ای و گاهی قرمز دیده می شود و ممکن است پوسته دار نیز باشد. بیشتر در نواحی کشاله ران زیر بغل و زیر سینه ها دیده می شود.

 

3- اینترتریگو: یکی دیگر از دلایل سیاهی بدن در ناحیه زیر بغل و کشاله ران است ،یک مشکل التهابی چین های پوستی است که با گرما، رطوبت، اصطکاک و عدم عبور جریان هوا بدتر می شود. ممکن است بر روی آن باکتریها، قارچ یا ویروس سوار شوند و باعث ایجاد عفونت شوند.

 

این مشکل اغلب، نواحی تناسلی کشاله ران و چین های شکمی دیده می شود این مشکل اغلب در افراد چاق و دیابتی ها دیده می شود.این بیماری با خارش و سوزش چین ها همراه است. معمولاً بصورت فصلی است و با عدم رعایت بهداشت بدتر می شود.

 

4- تینه آورسیکالر: این بیماری نوعی عفونت قارچی سطحی و خوش خیم پوست است که با ضایعات لکه ای تیره یا روشن بر روی سینه و پشت مشخص می شود. در افراد مستعد، عودهای مجدد پس از درمان دیده می شود.عامل ایجاد کننده آن مالاسزیا فوفور است که نوعی فلور نرمال پوست است و در همه افراد بالغ دیده می شود. بیشتر در آب و هوای گرم و مرطوب دیده می شود. ممکن است بر سطح ضایعات پوسته های ریزی مشاهده شود و معمولا فرد خارش بسیار مختصری دارد.

 

5- کاندیدیاز: عفونت قارچی پوست که توسط کاندیدا آلبیکنس ایجاد می شود. که پوست و گاهی غشاء مخاطی را درگیر می کند. در افرادیکه دچار بیماریهای داخلی از جمله دیابت، سندرم کوشینگ، هیپوتیروئیدیسم، هیپرتیروئیدیسم هستند، عفونت شدیدتر خواهد بود.

 

از طرفی تغییرات هورمونی می تواند با تغییر رنگدانه پوست همراه باشد.با توجه به اینکه علل تیرگی بسیار متعدد است بررسی و معاینه کلنیکی جهت تشخیص علت بسیار مهم است. از این جهت مراجعه به متخصص پوست بسیار ضروری است. هیپرپیگمانتاسیون ممکن است حتی پس از درمان اختلال زمینه ای نیز باقی بماند.

 

استفاده از کرمهای بی رنگ کننده در مورد تیرگی که خصوصا عمقی تر باشد ممکن است مفید نباشد. در مواردی استفاده از ترکیبات لایه بردار کمک کننده است.

 

رفع سیاهی و تیرگی قسمتهای مختلف بدن

برای رفع سیاهی بدن کرم لایه بردار یا روشن کننده میتواند مفید باشند ولی برای بعضی نواحی بدن مثل زیر بغل باید پزشک تجویز کند که البته تاثیر آن هم موقت است و همچنین اول باید علت تیرگی مشخص شود!

 

استفاده از ژیلت میتواند موجب التهاب و سپس سیاهی و تیرگی بدن شود که میتوانید از صابونهای ضدالتهاب یا روشن کننده مثل بابونه استفاده کنید.

 

کرمهای لایه بردار و روشن کننده بیشتر برای صورت تهیه و تجویز میشود! بعضی کرمهای لایه بردار، روشن کننده هم هستند. البته کرمهای لایه بردار عوارض خاص  خود را دارند.بهترین راه برای روشن کردن پوست استفاده از صابونهای گیاهی روشن کننده پوست مانند صابون ان جی و صابون روشن کننده گل سیتو و… میباشد.

 

در صورتی که تیرگی ناحیه تناسلی یا زیر بغل طبیعی باشد و مربوط به بیماری قند و … نباشد میتوانید برای روشن کردن و رفع تیرگی از صابون گیاهی ان جی استفاده کنید که از عصاره چند گیاه موثر در روشن کردن پوست تهیه شده و مانند صابون های عادی نیز میتوان از آن در شستشوی قسمتهای مختلف هم استفاده کرد.

 

صابون ان جی عوارضی ندارد و از داروخانه ها یا عطاریها قابل تهیه میباشد. این صابون بعنوان ضد جوش و ضد لک موجود است ولی روشن کننده هم هست. روشن شدن پوست دو تا سه دقیقه بعد از شستن آن ناحیه قابل رویت است.

 

از کرم برای روشن کردن آلت و دیگر موارد استفاده نکنید چون پوست آلت حساس است و همچنین از شستشوی زیاد آلت تناسلی با صابون و مخصوصا صابونهای معطر هم بپرهیزید!

 

خواص صابون ضدلک و ضد جوش ان جی: برای رفع التهابات پوست ، رفع جوش ، لطافت پوست ، روشن کردن پوست ، پاک کننده طبیعی پوست و پاک کننده آرایش صورت بانوان ، شادابی و شفافیت مو و تقویت پیاز مو

تهیه شده از بهترین عصاره گیاهان بابونه – ختمی سفید- سدر – حنا – رازیانه – مغزبادام تلخ – گل همیشه بهار –جوانه گندم کلدکم گلسیرین – اسانس گل یاسمن و … بدون هیچگونه مواد زیان آور

 

البته این صابون چون برای تقویت پیاز مو هم هست توصیه میکنم برای ناحیه تناسلی مصرف نکنید!

 

خواص صابون روشن کننده گل سیتو(پاویژ): روشن کننده و شفاف کننده پوست-محافظت پوست در برابر پرتوهای آزاد-برطرف نمودن لکه های ناشی از آفتاب سوختگی پوست-جلوگیری از تشکیل ملانین بر سطح پوست و ممانعت از تیرگی پوست

توجه : پس از مصرف این صابون ، استفاده از کرمهای ضد آفتاب ضروری است.

 

صابون بابونه :  روشن کننده و  ضدالتهاب

البته در مصرف برخی از این صابونها، باید کرم ضد آفتاب هم در کنار آن، برای صورتتان استفاده نمایید

 

گفته میشه بعضی دئودورانت های مارک نیوآ برای رفع تیرگی زیر بغل هم کاربرد دارند مانند اینها:

دئودورانت استیکی پرل نیوا – NIVEA DEODORANT PEARL & BEAUTY

اسپری دئودورانت انرژی فرش پودری نیوآ- زنانه ENERGY FRESH

 

از لیزر هم میتوانید برای رفع سیاهی و تیرگی بدن استفاده کنید البته برای برخی نواحی!

سفید شدن پوستتان یک شبه  اتفاق نمی‌افتد اما با استفاده منظم، شما نتیجه را خواهید دید.

منابع
تک رژ
نمناک
بیتوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *