خوراکی برای بزرگ شدن سینه چی بخوریم؟ روش افزایش سایز سینه

چکار کنم سینه هام بزرگ بشن؟ بهترین خوراکی ها برای بزرگ شدن سینه چیه؟ برای بزرگ کردن سینه چی بخوریم؟ بهترین غذاهای بزرگ کننده سایز سینه زنان
کدام خوراکی برای بزرگ شدن سینه خوب است؟

استروژن های طبیعی و خوراکی برای بزرگ شدن سینه

بزرگ شدن سینه ها برای خانم هایی که از کوچک بودن این عضوشان ناراضی هستند خوب به طبع یک هدف مهم است. بسیاری از خانم های برای افزایش سایز سینه هزینه های بسیاری صرف می کنند. زیر تیغ جراحی می روند و.. . بهتر است کمی فکر کنید و کمی مطالعه تا بتوانید با آگاهی و از راه طبیعی سینه هایتان را بزرگ کنید.بزرگ شدن سینه

اصلی ترین دلیل کوچک بودن سینه های شما کمبود هورمون استروژن است. استروژن هورمون زنانه است که برای سیکل طبیعی رشد و فعالیت های بدن زنان ضروری است. نمی خواهیم درمورد هورمون و شناخت ان صحبت کنیم و یک راست به سراغ اصل موضوع یعنی بزرگ کردن سینه با رژیم غذایی مناسب می رویم.

استروژن های گیاهی همچون دانه های سویا، لوبیا و نخود فرنگی مصرف کنید. این خوراکی ها حاوی استروژن گیاهی هستند که باعث خواهند شد تولید استروژن طبیعی شما افزایش یابد.

چکار کنم سینه هام بزرگ بشن؟

در سال‌‌های اخیر، تمایل به داشتن سینه‌های بزرگ در زنان به طرز چشمگیری افزایش داشته است. به حدی که تنها در سال ۲۰۰۹ تعداد زنانی که عمل زیبایی سینه انجام داده‌اند به ۲۸۹۰۰۰ نفر بوده است؛ اما جراحی تنها راه مورد استفاده نبوده است، بلکه برخی افراد با مصرف داروهای بالابرنده استروژن، سعی در بزرگ نمودن سینه‌های خود دارند.

داروهایی مثل قرص‌های ضد بارداری و غیره؛ اما در بالا بردن استروژن نباید عامل وراثت، سن و ساختار فیزیکی بدن افراد را از یاد برد. ممکن است عوامل ذکرشده، اثر استروژن را در برخی افراد خنثی کنند. همچنین بالا رفتن سطح استروژن، ریسک ابتلا به سرطان سینه را افزایش می‌دهد.

از آنجا که بسیاری از محصولات بزرگ کننده سینه (مثل کرم‌ها و قرص‌ها و …) بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی دارند و واقعا نمیشه به آنها اعتماد کرد تصمیم گرفتیم تا راه‌های طبیعی بزرگ‌کردن سایز سینه‌ها را در این مطلب معرفی نماییم.

عمده‌ی بافت پستان متشکل از چربی است و با از دست دادن وزن ، بخش عمده ای از چربی های بافت پستان هم تحلیل میروند و به اصطلاح آب میشوند. در صورتی که شما سینه‌های کوچکی دارید و وزن شما کمتر از حد نرمال است حتما با متخصص تغذیه در خصوص تغذیه اصولی برای افزایش وزن مشورت کنید. سعی کنید مواد غذایی پر کالری مثل روغن زیتون، مغز گردو، بادام زمینی و پنیرهای کم چرب رو حتما در رژیم غذایی خودتون جا بدید. افزایش وزن برای بزرگ شدن اندازه‌ی سینه هاکاملا ضروری هست. البته باید مراقب باشید که دچار اضافه وزن هم نشید.
این مورد به خصوص برای دختران نوجوان در سن رشد (۱۲ تا ۲۰ سال) میتونه خیلی مفید باشه.

برای بزرگ کردن سینه چی بخوریم؟

رژیم غذایی بزرگ شدن سینه با سویا

سویا یک ماده غذایی سرشار از مواد شبه استروژن هست که با نام ایزوفلاون (isoflavones) نامیده میشوند _بر اساس گفته های سازمان ملی سلامت ایالات متحده_. این موسسه اعلام کرده که استفاده از سویا در غذا از نظر تئوری باید موجب افزایش اندازه ی سینه ها بشه ، هرچند این نظریه هنوز تایید نشده ولی از نظر تئوری و علمی میتونه کاملا درست باشه.
از نظر تئوری وجود سویا در غذا میتونه باعث افزایش سطح هورمون زنانه ی استروژن بشه که یکی از کارهای این هورمون ایجاد خصوصیت های زنانگی است (مثل افزایش رشد سینه ها) . پس با این حساب خوردن غذاهای سرشار از سویا مانند توفو ، شیر سویا و محصولات گرفته شده از سویا میتونه به رشد سریعتر پستان ها کمک کنه.
ولی باید به این نکته هم توجه داشته باشید مواد غذایی با سویای سنگین مثل برگرها و پنیرها حاوی مقادیر کمتری از استروژن های گیاهی هستند.

بهترین غذا های بزرگ کننده سایز سینه زنان

گیاهان مفید برای بزرگ شدن سینه

بسیاری از گیاهان هستند که به عنوان افزایش دهنده رشد پستان‌ها به صورت طبیعی شناخته شده‌اند. سازمان ملی سلامت آمریکا در این زمینه اظهار کرده که گیاه شیرین بیان یکی از پرطرفدارترین گیاهان برای بزرگ کردن طبیعی سینه‌ها است چرا که شامل ترکیباتی است که سطح هورمونهای مرتبط با شیردهی مانند استروژن و پرولاکتین رو افزایش میدهد.

شبدر چمنی (Red Clover) هم منبعی از ایزوفلاون هایی است که در سویا هم دیده میشوند و گیاهی با اسم«شوک مبارک» یا «باداور» (blessed thistle) برای قرن ها به عنوان بزرگ کننده‌ی سینه و تحریک شیردهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حتما به این نکته توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این گیاهان حتما با یک متخصص تغذیه مشورت کنید بخصوص اگر از دارویی استفاده میکنید و یا در اطرافیان نزدیکتان سابقه ی سرطان پستان دارند.

بهترین خوراکی ها برای بزرگ شدن سینه چیه؟

روغن های ضروری برای بزرگ شدن سینه

این روغن ها هنگامی که بر روی پوست قرار میگیرند میتونند باعث رشد بیشتر بافت پستان بشوند. مطالعاتی که در این زمینه انجام شده و در ژورنال «داروشناسی قوم شناختی» منتشر شده نشون میده که روغن های رازیانه و بادیان رومی (انیسون) با ترکیباتی به اسم انتول میتونند باعث بزرگ شدن بافت پستان بشوند.
گیاهان حاوی انتول به صورت سنتی با دم کردن و جوشانده شدن مورد استفاده قرار میگیرند و حتی در مادران شیرده هم کاربرد دارد. Kelly Bonyata ،مشاور مادران شیرده، پیشنهاد میکنه مادران با قراردادن این روغن‌ها بر روی سینه هاشون شیر بیشتری تولید کنند و توصیه میشه یکی و یا هر دو روغن رو بصورت روزانه بر روی سینه‌ها قرار بدید و البته با پزشک هم در این مورد مشورت کنید تا از ریسک های احتمالی مطمئن بشید بخصوص در مواردی که اقوام نزدیک شما دچار سرطان سینه شده اند.

 

در عکس زیر، مواد غذایی موثر در بزرگ شدن سینه خانم ها نمایش داده شده است:
خوراکی بزرگ شدن سینه زنان

سایز نرمال سینه زنان چقدر است؟

خوراکی برای بزرگ کردن سایز سینه خانم ها

 

تاثیر شنبلیه بر بزرگ شدن سینه خانم ها

 

شنبلیله بعنوان تحریک کننده ی رشد بافت ها شناخته شده است. گیاه نخل اره ای یا سرینو ریپنز، به بهبود هضم و توزیع چربی های خوب از مواد غذایی به سمت سینه ها کمک می کند، همچنین رازیانه نیز باعث افزایش تولید شیر مادران جوان شده و باعث خواهد شد تا سینه هایشان بزرگ تر بنظر رسد علاوه بر انچه گفتیم این مواد غذایی جزو بهترین ها برای افزایش سایز سینه هستند.

غذاهایی که سینه را بزرگ می کنند

بزرگ شدن سینه با خوردن رازیانه

مثل همیشه پاسخ هر سوالی در طبیعت وجود دارد. یکی از بهترین مواد غذایی برای افزایش سایز سینه رازیانه است که به مقدار بالایی هایتو استروژن دارد.رازیانه یکی از بهترین ها برای بزرگ شدن سینه خانم هاست .

تاثیر لبنیات بر بزرگ شدن سینه ها

افزایش ترشح هورمون های زنانه با لبنیات : لبنیات موجب افزایش تولید هورمون هایی مثل استروژن و پرولاکتین می شوند و تنیجه ای مناسب برای خواسته ی شما برای بزرگ شدن سینه ها خواهد داشت.

بهترین روش افزایش سایز سینه با خوردن خوراکی

سویا یکی از اصلی ترین خوراکی ها برای بزرگ شدن سینه

در یک جمله سویا منبع بهترین مواد غذایی است. سویا و محصولات سویادار به دلیل داشتن ایزوفلاون برای تحریک هورمون ها و بزرگ شدن سینه ها جزو بزرگ کننده های سینه قرار می گیرند.

سویا

سویا و فواید بسیار آن

سبزیجات با برگ تیره

اسفناج – بروکلی و.. برای زنان عالی هستند . از زیبایی پوست تا زیبایی اندام و سلامت اجزای داخلی زنان این سبزیجات در هر لیست سلامتی یافت می شوند.

کلم بروکلی

غذاهای دریایی

این غذاها برای افزایش توانایی جنسی یک بخش شناخته شده هستند و در نتیجه برای تنظیم و تحریک هورمون ها به خصوص در زنان موثر می باشند.

غذاهای دریایی

غذاهای دریایی فراموش نشوند

پروتئین

از مصرف پروتئین ها نترسید چرا که برای بزرگ شدن سایز سینه هایتان به انها نیاز دارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *