عکس های جزیره سریال لاست که در آن فیلمبرداری شده

جزیره ای که سریال لاست در آن ساخته شد و ساخت سریال لاست در این جزیره و عکس های جزیره سریال لاست و جزیره سریال لاست کجاست؟ و نقشه های جزیره سریال لاست

عکس های جزیره سریال لاست که در آن فیلمبرداری شده و جزیره ای که سریال لاست در آنفیلمبرداری شد !!

Map of Oahu

عکس های جزیره سریال لاست

جزیره اوآهو با بیش از 1.5 کیلومتر مربع مساحت، سومین جزیره بزرگ هاوایی از مجموعه جزایر هشت گانه آن می باشد. این جزیره، یکی از لوکیشن های اصلی سریال لاست بوده و در اقیانوس آرام قرار گرفته است.

عکس های جزیره سریال لاست که در آن فیلمبرداری شده

Oahu SRTM.JPG

جزایر هاوایی

جزیره اوآهو

لوکیشن سریال لاست

لاست یا گمشده (به انگلیسی: Lost) یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی است که زندگی بازماندگان سقوط هواپیمایی را که از سیدنی بهلس‌آنجلسمی‌رفته، به تصویر می‌کشد. آن‌ها در جزیرهٔ مرموز و گرمسیری در اقیانوس آرام جنوبی گیر افتاده‌اند.  شیوه بیان داستان این سریال منحصربه‌فرد است. در طول هر قسمت، معمولاً بخش‌هایی از زندگی شخصیت‌های داستان در جزیره و بخش‌هایی از زندگی گذشتهٔ (یا گاهی آینده ی) آن‌ها را می‌بینیم. در این مجموعهٔ تلویزیونی از گذشته‌نمایی Flashback بسیار زیاد استفاده می‌شود و گاهی نیز آینده‌نمایی Flash forward به کار می‌رود.لاست توسط جفری لیبر، جی. جی. آبرامز و دیمون لیندلوف ساخته شده.آن‌ها به صورت مشترک فیلم‌نامه قسمت اول سریال را نوشتند و آبرامز آن را کارگردانی کرد. در طول پخش سریال لیندلوف و کارلتون کیوز، با تعداد زیادی از سازندگان اختصاصی و نویسندگان همکاری داشتند. با توجه به دست‌اندرکاران و بازیگران زیاد فیلم و فیلم‌برداری در بهترین مکان‌ها در اوآهو در هاوایی، این سریال یکی از پرخرج‌ترین سریال‌های تلویزیونی است.

موسیقی لاست توسط مایکل جیاچینو ساخته و بوسیله ارکستر هالیوود استودیو اجرا گردیده است. لاست بیش از ۴۸۰ بار نامزد دریافت جایزه در زمینه‌ها و جشنواره‌های مختلف شده‌است و ۱۰۶ جایزه را از آن خود کرده‌است. از جمله آن که لاست در سال ۲۰۰۵ برندهٔ سریال برجسته درام در جشنواره امی و در سال ۲۰۰۶ برنده سریال برجسته درام در گلدن گلوب شد. این سریال ابتدا بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ در ۶ فصل، شامل ۱۲۱ قسمت از شرکت پخش رسانه‌ای آمریکا(ABC) پخش شد.  در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی چون متیو فاکس، اوانجلین لیلی،جاش هالووی، دامینیک مانهن و تری اوکوئین بازی کرده‌اند که نامزد دریافت جایزه‌های فراوانی در جشنواره‌های مختلف شده‌اند و برخی از آن هارا از آن خود کرده اند. به طور مثال در سال ۲۰۰۶ مجموعه بازیگران لاست برنده جایزه عملکرد برجسته گروهی بازیگران مجموعه تلویزیونی درام شده‌اند

این مجموعه تلویزیونی، تحسین مردم و منتقدین را برانگیخت و منتقدان این سریال را در بین ۱۰ سریال برتر تاریخ تلویزیون آمریکا قرار داده‌اند. این سریال به انتخاب مجله تایم به عنوان برترین سریال تاریخ برگزیده شد. هر قسمت از فصل اول این سریال، به طور میانگین ۱۵٫۶۹ میلیون نفر بیننده در آمریکا داشت.  در طول فصل ششم و پایانی این سریال، هرقسمت آن به طور میانگین ۱۱ میلیون نفر بیننده داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *