سفر به بهترین مکان های گردشگری جهان که یک گردشگر مشهور پیشنهاد میکند

بهترین مناطق گردشگری جهان و بهترین مقاصد گردشگری جهان و بهترین سایت گردشگری جهان و بهترین مکان های گردشگری جهان و بهترین جاذبه های گردشگری جهان و بهترین شهر گردشگری جهان و بهترین نقاط گردشگری جهان و بهترین کشور گردشگری جهان و بهترین جاهای گردشگری جهان و بهترین مکان گردشگری جهان

بهترین مکان های گردشگری

سفر به بهترین مکان های گردشگری جهان که یک گردشگر مشهور پیشنهاد میکند

این مناطق با توجه به خصوصیات و ویژگی های مختلفی که دارند توسط این جهانگرد به عنوان بهترین مکان هایی که سفر کرده است برگزیده شده اند .

سفر به بهترین مکان های گردشگری جهان که یک گردشگر مشهور پیشنهاد میکند ، بسیار خوش شانس بوده ام که به بیش از ۸۰ کشور مسافرت کرده ام و تجربه بازدید از بسیاری مکان های شگفت انگیز در این سیاره را دارم. و به طور مداوم در حال طراحی لیست هایی برای مقایسه مکان هایی هستم که دیده ام. اینجا، تلاشم برای ارائه لیستی از چهار مکان مورد علاقه ام میباشد (بی هیچ منظور خاصی) که از سراسر جهان، بازدید کرده ام.

به گزارش لست سکند، این لیست، شامل مکان های مشخصی نیست که همه بعنوان مکان هایی شگفت انگیز می شناسند، مانند پاریس، نیویورک، ریو د ژانیرو، لندن، ونکوور و غیره. در ادامه همراه ما باشید.

آبشار Iguazu، مرز برزیل– آرژانتین

4 مکان مورد علاقه جهانگرد معروف (+عکس)

زمانی که از آبشار شگفت انگیز آبشار Iguazu دیدن کردم، یک روز عالی در تابستان بود، که به من کمک کرد تا از تجربه شنا زیر آبشار، لذت ببرم. این مکان، به عنوان یکی از مناطق مورد علاقه من در جهان طبیعی، رتبه بندی می شود، چون حدود ۳۰۰ آبشار، بسته به سطح آب، وجود دارد. می توانید تمام روز را صرف راه رفتن به سمت آرژانتین کنید، طوریکه از تماشای ریزش آب و گرفتنعکس و فیلم های شگفت انگیز، هیپنوتیزم خواهید شد.

Arequipa، پرو

4 مکان مورد علاقه جهانگرد معروف (+عکس)

میشه بخاطر زندگی طولانی مدت در Arequipa برای حدود یک سال، نسبت به آن تعصب داشته باشم اما هیچوقت چیزی غیر از آسمان آبی و نور خورشید را در هر روز از سال، تجربه نکردم. دومین شهر بزرگ پرو به معروفیت ماچو پیچو، لیما و یا نازکا لاینز نیست اما به عنوان کم اهمیت ترین شهر در امریکای لاتین به شمار می رود. Arequipa در بالای کوه های آندِس احاطه شده توسط آتشفشان هایی همچون Misti (در عکس زیر دیده می شود) واقع شده است. مرکز شهر از ساختمان های سفید زیبای متشکل از خاکستر آتشفشانی ساخته شده است. این شهر دارای هزینه پایین زندگی بوده و خوراکی هایی باور نکردنی دارد.

صحرای وادی روم، اردن

4 مکان مورد علاقه جهانگرد معروف (+عکس)

البته، شهر باستانی پترا، مهمترین سایت گردشگری اردن است و سزاوار تمام ستایش هایی است که دریافت می کند، اما صحرای وادی روم، به همان اندازه مهم بوده و برایم بسیار دیدنی است. رنگ قرمز گلی کویر و کوه های اطراف، کاملا خیره کننده است. به علاوه، مردم بادیه نشین، میزبان های خوبی هستند که خوشحال می شوند زندگی در بیابان را به شما نشان دهند و تجربه ای امن و منحصر به فرد را به شما ارائه کنند.

بهترین جا برای سفر و گردشگری

 

مدلین، کلمبیا

4 مکان مورد علاقه جهانگرد معروف (+عکس)

این شهر کلمبیا، مرکز تجارت کوکائین در جهان به رهبری سلطان مواد مخدر پابلو اسکوبار بوده و در مقطعی از زمان، بالاترین نرخ قتل در جهان را داشته است. پس چرا یکی از مکان های مورد علاقه من در جهان است؟ چون امروزه تحولی کامل را تجربه کرده و یکی از نوآورانه ترین شهرهای جهان شده است مانند پله برقی غول پیکر، قطار و سیستم مدرن مترو. شهری که توسط تپه های سرسبز احاطه شده، و دارای گالری های هنری، کتابخانه ها، فضاهای عمومی و مردم محلی بسیار مهربانی است.

منابع
عصر ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *