نحوه محبت کردن و راه های ابراز علاقه به شوهر دلسرد

محبت کردن به شوهر و محبت کردن به همسر و راههای محبت کردن به شوهر و طریقه محبت کردن به شوهر و راههای محبت کردن به همسر و روش محبت کردن به همسر وابراز علاقه به شوهر و ابراز علاقه به شوهرم

محبت کردن و راه های ابراز علاقه به شوهر دلسرد

نحوه محبت کردن و راه های ابراز علاقه به شوهر دلسرد

نحوه محبت کردن و راه های ابراز علاقه به شوهر دلسرد و اگر همسر شما از زندگی و از شما دلسرد شده است باید شگردهایی به کار ببرید تا بتوانید دوباره وی را عاشق خود کنید. مثلا روزی یک بار باید به او بگویید دوستت دارد. این جمله ساده و کم خرج تاثیر زیادی دارد.

ابراز محبت به همسر دلسرد

ابراز عشق به همسری که دلسرد شده

یکی از اشتباهات بعضی از زن و شوهرهای این است که بعد از آغاز زندگی مشترک، مانند روزهای اول زندگی ابراز عشق و علاقه به هم نمی کنند. فراموش کردن ابراز کردن علاقه به گونه ای می شود که گویا دلخوری زن و شوهر بین آنها فاصله انداخته است.

گاهی اوقات شما و همسرتان مجبور می شوید مدتی از هم جدا شوید. سعی کنید -اگر فکر می کنید مؤثر است- وقتی برگشت به او ابراز عشق کنید. با ما همراه باشید تابیاموزیم چطوری با اظهار عشق از دلسرد شدن همسر خود جلوگیری کنیم یا در اثر بروز آن بتوانیم دوباره او را دلگرم کنیم.

راهکارهایی برای ابراز عشق و علاقه به همسر یا نامزدتان

1-علت را پیدا کنید

ببینید چه چیزی او را این چنین دلسرد کرده؟ با او باشید، با او صحبت کنید، او را خوشحال کنید، سعی کنید او را بخندانید، به او نزدیک باشید، با او دوست باشید. آیا قبل از اینکه با او ازدواج کنید هم مثل حالا بود؟ اگر برای کشف او وقت بگذارید، زمان پاسخ شما را می دهد.

2-خودتان را تغییر دهید

بزرگی می گفت:“اگر نگرش تان را تغییر دهید، می توانید زندگی تان را تغییر دهید.” بنابراین همه چیزی که نیاز دارید تغییر است. عادات بدتان را تغییر دهید. همسرتان چه چیزی را در مورد شما دوست ندارد؟ آن را تغییر دهید. کار سختی است ولی ارزش امتحان کردن را دارد، این طور نیست؟

دعا محبت شوهر به زن و عاشق کردن و افزایش علاقه

ابراز محبت به همسر دلسرد

ابراز عشق به همسر

3-به خوبی از او مراقبت کنید اما مراقبت از خودتان را هم فراموش نکنید

اگر کمی سر و وضع تان را بهتر کنید، همسرتان می خواهد که با شما باشد. او به شما افتخار می کند زیرا یک همسر فوق العاده دارد. سعی کنید جهت اظهار عشق به همسر خود از بعضی کلمات عاشقانه مثل عسلم، خانمم، عزیزم و … چیزهای دیگری که به ذهن تان می رسد استفاده کنید.

4-کارهایی را با هم انجام دهید

می توانید با هم دکور خانه را عوض کنید، باغچه درست کنید، برای شام بیرون بروید، مسافرت بروید. این کار باعث گرم شدن رابطه تان و همچنین دلگرمی همسرتان خواهد شد. به او هدیه بدهید، سورپرایز کردن یک عنصر مهم در ازدواج است، آن را فراموش نکنید.

5-یک گفتگوی جدی داشته باشید. (این مورد مهم نیست، می توانید آن را انجام دهید یا ندهید.)

و ابراز محبت به شوهر و ابراز عشق به شوهر و ابراز علاقه شوهر به زن و ابراز علاقه به همسر و ابراز علاقه به همسر بعد از ازدواج و پیامک ابراز علاقه به همسر و راههای ابراز علاقه به شوهر و روش ابراز علاقه به شوهر

شیوه و نحوه محبت کردن و راه های ابراز علاقه به شوهر دلسرد

نکات و هشدارها

به او در کارهای خانه کمک کنید، همسرتان از این کار خوشحال خواهد شد.
بهترین راه حل برای این مورد این است که هر کاری دل تان می گوید انجام دهید.
یادتان باشد که این کار آسان نیست. شما می خواهید قلب او را تسخیر کنید. او را با عشق تان گرم کنید، اگر عشق تان را به او ثابت کنید، احساس می کند که تنها زن روی زمین است.

شاید باور نکنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد و نیازی نیست برای این که عشق و علاقه خود را به همسرتان ثابت کنید کارهای محیرالعقولی انجام دهید. در ادامه با برخی از روش های به ظاهر کوچک ولی تاثیرگذار آشنا خواهید شد.

یکی از اشتباهات جبران ناپذیر برخی زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترک، فراموش کردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یکدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود. غافل از اینکه این مسئله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر از یکدیگر و ایجاد فاصله بین آن دو می شود.
در حالی که با یک شاخه گل، یک کلمه محبت آمیز و چند دقیقه صحبت صمیمانه، می توان مشکلات و دلخوری ها را از سر راه برداشت و زندگی شیرینی را در کنار همسر خود در پیش گرفت. شاید باور نکنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد و نیازی نیست برای این که عشق و علاقه خود را به همسرتان ثابت کنید کارهای محیرالعقولی انجام دهید. در ادامه با برخی از روش های به ظاهر کوچک ولی تاثیرگذار آشنا خواهید شد.

_ برای او پیام های محبت آمیز بفرستید
به تلفن همراه او پیامکی صمیمانه بفرستید. مطمئن باشید که این کار هم شیرین و هم جالب است.

_ یکی از کارهای مشکل او را انجام دهید
یکی از کارهای روزمره را که او رغبتی به انجام آن ندارد، انتخاب کنید و برای او انجام دهید و احساس او را هنگامی که از انجام گرفتن آن کار توسط شما مطلع می شود، نظاره گر باشید.

_ حس قدردانی خود را ابراز کنید
وقتی همسرتان سخت کار می کند یا برایتان کاری انجام می دهد، بگذارید بداند که شما قدردان زحمات او هستید.

_ برای او دعا کنید
از خداوند بخواهید که در درست انجام دادن همه کارها، او را یاری کند. همچنین گاهی اجازه دهید همسرتان این دعا را بشنود. این کار سبب می شود تا او دریابد که وقتی او قادر به انجام کاری نیست، شما از شخصی توانا برایش درخواست کمک می کنید.

_ با هم به پیاده روی یا گردش بروید
بگذارید طبیعت خلق و خوی شما را برای دوست داشتن تنظیم کند. صحبت کنید و گوش دهید.

_ انتظار نداشته باشید آنچه را در ذهنتان می گذرد بخواند
اگر موضوعی هست که می خواهید همسرتان بداند، به او بگویید، از او انتظار نداشته باشید که از افکار و احتیاجاتتان باخبر باشد.

_ از جاسوسی کردن بپرهیزید
از مخفیانه زیر نظر گرفتن و بررسی همسرتان دوری کنید. اگر می خواهید چیزی را بدانید، بدون رودربایستی از او سؤال کنید.

_ با هم بخندید
دوران بزرگسالی خود را برای لحظاتی فراموش کنید و با هم کارهای بچه گانه و شادی آور انجام دهید. همچنین، اگر کار اشتباهی انجام شد، سعی کنید با شوخی و خنده از آن بگذرید. این کار سبب کاهش استرس در آن شرایط خواهد شد.

کارت پستال های عاشقانه به او بدهید
منتظر یک مناسبت خاص نباشید تا به او هدیه ای بدهید. عاشقانه ترین کارتی که می توانید را پیدا کنید و در ماشین او بگذارید. فراموش نکنید که پیام عاشقانه خود را هم در آن بنویسید.

_ درباره آینده گفت وگو کنید
آینده آنچنان که به نظر می رسد دور نیست. درباره جاهایی که دوست دارید وقتی 50 سال از ازدواجتان گذشت بروید، با هم حرف بزنید و سعی کنید تا آن رویاها به واقعیت تبدیل شوند.

ابراز علاقه به همسر,عشق و علاقه,زندگی مشترک

_ گذشته ها، گذشته!
چنانچه همسرتان با رفتار یا گفتارش باعث آزردگی شما شده است، او را ببخشید. هرگاه اختلافی به وجود آمد، گذشته ها را به رخ او نکشید، به خصوص اگر اظهار پشیمانی کرده است.

_ در برابر دوستانش به او افتخار کنید
گاهی اوقات به منظور دلگرمی دادن به او بگذارید تعریف های شما را درباره رفتارها و کردارهای خوبش بشنود.

_ با هم عبادت کنید
زوجی که با هم نماز می خوانند، با یکدیگر می‌مانند. اینها لحظاتی لطیف و خاص هستند که بین هر دو شما به یک میزان تقسیم می شود و به یک اندازه اهمیت دارد.

_ هر از گاهی غذایتان را زیر نور شمع بخورید
غذای مورد علاقه او را بپزید و شمع ها را روشن کنید. زمانی را به تمرکز و توجه به یکدیگر و نگاه کردن در چشمان هم اختصاص دهید.

_ در برابر دیگران او را مورد انتقاد قرار ندهید
اگر حس می کنید همسرتان به کمی انتقاد سازنده نیاز دارد، به هیچ وجه آن را مطرح نکنید مگر خصوصی و با لحنی دوستانه. مورد انتقاد قرار گرفتن در جمع، سبب پایین آمدن عزت نفس و جریحه دار شدن احساسات می شود.

_ در چشمان او بنگرید
زمانی که همسرتان با شما صحبت می کند، مستقیم به چشمان او نگاه کنید. نه تنها این کار نشانگر این است که شما به آنچه او می گوید علاقه مندید، بلکه چیزی در نگاه کردن در چشمان او وجود دارد که به شما انرژی والایی خواهد داد.

_ حداقل روزی یک بار به او بگویید «دوستت دارم» این جمله ساده و کم خرج آن چنان اثری دارد که تا آن را به زبان نیاورده اید تاثیر آن را درک نخواهید کرد.

 

نکات مهم دیگر برای محبت به شوهر و همسر

ستایش و تحسین

 

مردان به طرز عجیبی حساس هستند.
هر فردی نیاز دارد که گاهی درباره خود، درباره نتیجه کارهایش ، و قابلیت هایی که به عنوان شریک زندگی دارد، و درباره چگونگی رابطه جنسی و جذابیت های خود از طرف مقابل چیزی بشنود.

 

مواردی از مردها مشاهده شده است که به نزد پزشک می روند و درباره همسر خود شکایت می کنند که چرا همسرش به او نمی گوید به چه چیز او بیشتر علاقه دارد.

 

هر چند درست است که مردان نسبت به زنان کمتر به تعریف و تمجید لفظی نیازدارند اما این دلیل نمی شود که از انجام آن سرباز زد. چرا از یاین خصوصیت مردها بیشتر بهره نبریم؟

 

پس خانم ها، غرور خود را کمی کنار بگذارید. به همسر خود درباره جذابیت هایی که دارد بگویید. به او بگویید به کدام ویژگی های فیزیکی او علاقه دارید. هنگامی که مرد چیزی را به شیوه ای خاص می گوید یا هنگامی که کاری را انجام می دهد یا هنگامی که شما را بیرون می برد به او بگویید چقدر جذاب است. تعریف های شما موجب تکبر او نمی شود. بلکه باعث می گردد او عشق را احساس کند.

 

هر چه بیشتر نکات مثبت او را مورد تحسین قرار دهید بیشتر نتیجه مثبت آن را می بینید.

 

احترام ، مردان احترام را نشان دهنده عشق می دانند.

 

اگر همسر برای راه و هدف مرد احترام قایل نشود مرد چاره ای نمی بیند جز اینکه از همسر خود فاصله بگیرد.
اگر مرد احساس کند که شما به او ، به شغلش یا به چیزهایی که معتقد است و جزیی ازشخصیت اوست علاقه ای ندارید، قادر نخواهد بود به شما اعتماد کند و عاشق شما باشد.

 

در این صورت مرد با خود می گوید: اگر همسرم به شخصی که من هستم احترام نمی گذارد چگونه می تواند صلاح مرا بخواهد ؟

 

 

 

 

حس نزدیکی از لحاظ جنسی

 

مردان به طرز عجیبی حساس هستند.
مردان و زنان هر دو از طریق گفتگو و رابطه جنسی با هم ارتباط برقرار می کنند، اما معمولا زنان از طریق گفتگو و مردان از طریق رابطه جنسی بهتر با هم رابطه بر قرار می کنند.

 

آیا این بدین معناست که مرد باید با همسر صمیمی خود هر روز رابطه جنسی داشته باشد تا احساس تعلق کند؟ لزوما خیر.

اغلب مردان رابطه جنسی را آغاز می کنند تا اطمینان یابند همسر آنان از لحاظ جنسی در کنارشان است. بنابراین کسانی که عاشق مرد خود هستید اگر مرد در رختخواب شما را خواست حتی نشان دهید که تمایل به در آغوش کشیدن او و بوسیدن او دارید و همین توجه به مرد کافی است که باعث گردد او عشق را حس کند ( اینکه که او همه کارها انجام دهد لذت بخش نیست )

 

این عدم آگاهی درباره اینکه زنان نیاز دارند از طریق کلمات احساس نزدیکی کنند و مردان از طریق رابطه جنسی، گاهی باعث تضعیف رابطه بین زوج می شود. بله زنان تمایل ندارند با رابطه جنسی شروع کنند تا هنگامی که با شوهر خود احساس نزدیکی نمایند و مردان نیز نمی توانند با همسر خود گفتگو کنند زیرا روزها با هم تماس فیزیکی نداشته اند.

 

با همسر خود درباره چیزی هایی که باعث می گردد عشق در او ایجاد گردد صحبت کنید در این صورت می توانید سدهایی را که به صورت غیر عمدی در برابر ابراز عشق ایجاد شده است از میان بردارید.

 

صمیمت از لحاظ عاطفی

 

مرد باید اطمینان یابد هنگامی که برای اولین بار در مقابل همسر خود می گرید همسرش او را کنار نمی زند و برخورد بدی با او نمی کند.
در سنین پایین مردان می آموزند که به هر طریق ممکن خود را فردی ضعیف نشان ندهند. از نظر مردان نشانه های ضعف شامل شکایت کردن ، احساس ترس یا نگرانی، یا ابراز نگرانی ها و تردیدهای شخصی است.

 

توجه کنید به هنگام بروز هر مشکلی همسر مکانی امن است. مرد می تواند مشکلات خود را نزد همسر بیان کند و همسرش نیز باید به او در بهبود آن یاری رساند .

 

دقیقا مانند خانم ها که کم کم از لحاظ جنسی وارد رابطه می شوند مردان نیز با گذشت زمان احساسات خود را نشان می دهند .اگر مرد را از خود برانید و اگر نتوانید هنگام نیاز به او یاری رسانید او دیگر در مورد بیان احساسات خود به شما اطمینان نخواهد کرد. و او کم کم از رابطه خارج می شود .

در این شرایط زوجین از هم دور شده و فاصله می گیرند و مرد سکوت اختیار می کند زیرا معتقد است او دچار نقص است و زن نیز در احساسات اسیر می شود.

همه افراد به زمانی برای تفریح و وقت گذرانی با دوستان و انجام کارهای خود نیاز دارند تا حس شادی کنند.
آزادی

 

دبورا تانن ، نویسنده ای است که درباره شکاف استقلال و صمیمیت در زنان و مردان مطالب بسیاری نوشته است (مردان در وهله اول به سوی استقلال می روند و زنان به سوی صمیمیت).

 

پزشکی می گوید در میان افرادی که به او مراجعه کرده اند مشاهده نموده است زنان بیشتر تمایل دارند که زمان را با شوهر خود بگذرانند و مردان تمایل دارند بیشتر از همسر خود جدا باشند. و هیچ تعادل مناسبی در این زمینه وجود ندارد. اما همین نزدیکی و دوری از هم، همواره نوعی تعادل است.

 

اما توجه کنید اگر زن به شوهر خود بچسبد (و اجازه ندهد که مرد زمان آزاد برای خود داشته باشد یا اگر زن رفتارهای ناشی از حسادت از خود بروز دهد) این عوامل باعث میگردد رابطه زوجین رو به پایان رود. در هر رابطه مردان نیاز دارند نفسی بکشند.

 

بعلاوه در رابطه با مرد توجه داشته باشید معمولا خانم ها برای حل مشکلات خود وارد گروه می شوند و با دوستان و خانواده خود صحبت می کنند. بر عکس هنگامی که مردان مشکلی دارند گروه را ترک می کنند تا به تنهایی فکر کنند .

 

بنابراین به همسر خود اجازه دهید تنها باشد و نفسی بکشد. او را به حال خود بگذارید. در این صورت هنگامی که مرد دوباره به نزد شما باز می گردد و مشاهده می کند شما هنوز هم در کنار او هستید خیلی خوشحال می شود زیرا می داند شما هم به او اعتماد دارید و هم به قدرت رابطه تان که اجازه داده اید او فضایی برای خود داشته باشد.

تماس فیزیکی

 

مردان اغلب علاوه بر تماس جنسی به تماس معمولی نیز نیاز دارند.
اگر هنگامی که مرد غرق در کاری است همسر او بیاید و گردن و موهای او را به صورت عاشقانه لمس کندمرد به اندازه رابطه جنسی عشق را حس خواهد کرد (یا حتی بیشتر البته به حالت او نیز بستگی دارد) .

 

این تماس به عنوان عشق فیزیکی است و نشان می دهد که من عاشق تو هستم و می خواهم همیشه شاد باشی . این بدان معناست که من همیشه کنار تو هستم و به تو علاقه دارم.

 

 

 

امنیت

 

هنگامی که مرد متوجه شود همسرش او را تایید می کند و جایگاه او را در شغلش قبول دارد مرد احساس امنیت می کند.
در یک رابطه مردان و زنان هر دو به اطمینان نیاز دارند. هر چه مرد بیشتر حس کند که همسرش به رابطه طولانی علاقه دارد او راحت تر احساسات خود را به همسرش نشان می دهد (با این طرز تفکر که او با همسر خود شریک است )

 

اما احساس امنیت چیزی بیش از این است که همسر شوهر را ترک نمی کند. احساس امنیت با همه این موارد در ارتباط است. همچنین اگر همسر به صورت غیر جنسی در طول روز مرد را لمس کند مرد احساس امنیت و عشق می کند. همچنین هنگامی مرد اجازه دارد با دوستان خود برود و از همسرش دور شود و همسر نیز هر نیم ساعت به او زنگ نمی زند و به او مسیج نمی دهد مرد احساس امنیت می کند.

منابع
تاپ ناز
خراسان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *