خوراکی های تحریک کننده زنان برای افزایش میل جنسی و برقراری رابطه

با این مواد غذایی و خوراکی های تحریک کننده زنان میتوانید به راحتی میل جنسی زنان را برانگیزید ، این خوراکی هایی به همراه یکسری قرص های دارویی که باعث تحریک و افزایش میل جنسی زنان می شوند کاملا سالم و مورد تایید هستند و اکثر آنها در هرخانه ای یافت می شوند با ما همراه باشید تا بیشتر با این مواد غذایی آشنا شوید .

خوراکی های تحریک کننده زنان

بی میلی خانم‌ها به برقراری رابطه زناشویی دلایل متعددی دارد که باید بررسی شود. در بیشتر مواقع این مشکل به دلیل مصرف قرص‌های ضدبارداری، داروهای ضدافسردگی، شیردهی، کم خوابی و خستگی زیاد، استرس‌های روزمره، عدم تفاهم در مسائل زناشویی و کمبود تستوسترون به وجود می‌آید. البته ناگفته نماند خانم‌هایی که تصور می‌کنند ظاهرشان مورد دلخواه همسرشان نیست و به نوعی اعتمادبه‌نفس کمی در این مورد دارند نیز با مشکل بی میلی و سردی مواجه می‌شوند. البته حل مشکل بی میلی جنسی خانم‌ها کار چندان سختی نیست. در این مطلب به مواد غذایی مناسبی اشاره می‌شود که به طور طبیعی شور و نشاط خانم‌ها را افزایش داده و بی میلی را از آن‌ها دور می‌کند. لطفاً با ما همراه باشید.

خوراکی های تحریک کننده زنان

خوراکی های تحریک کننده زنان

شکلات سیاه

تعجب نکنید! تأثیر شکلات سیاه برای ایجاد شور و نشاط جنسی باورنکردنی است. ترکیبات موجود در این شکلات باعث افزایش ترشح سروتونین می‌شود. سروتونین احساس آرامش و لذت ایجاد می‌کند. شکلات سیاه حاوی میزان زیادی کاکائو می‌باشد که سرشار از منیزیم و آنتی‌اکسیدان‌ها است. اگر مدتی است احساس می‌کنید دچار سردی و بی میلی شده‌اید حتماً شکلات سیاه با درصد بالا میل کنید.

شکلات سیاه خوراکی های تحریک کننده زنان

زنجبیل

زنجبیل شهرت زیادی در افزایش گردش خون دارد. این گیاه سرشار از ترکیبی به نام «ژینژرول» می‌باشد و برای همین هم میل جنسی را افزایش می‌دهد. حتماً به غذاهایتان زنجبیل تازه یا پودر آن را بزنید. می‌توانید به شیرتان نیز پودر زنجبیل زده و میل کنید. توجه داشته باشید که این گیاه باعث افزایش قدرت باروری نیز می‌شود.

زنجبیل خوراکی های تحریک کننده زنان

جینسنیگ

جینسینگ گیاهی است که ریشه‌ی آن به افزایش میل و رسیدن به اوج لذت جنسی کمک می‌کند. سال‌هاست که از این گیاه به عنوان درمان طبیعی افزایش‌دهنده‌ی میل جنسی استفاده می‌شود. نتایج پژوهش‌های متعدد نیز نشان می‌دهد که این ریشه‌ی مفید میزان کلسترول و تری گلیسیرید و قند خون را کاهش می‌دهد.

جینسینگ خوراکی های تحریک کننده زنان

گل راعی

گل راعی به گل هزار چشم و علف چای نیز معروف است. این گیاه درمان موثر افسردگی محسوب می‌شود و امروزه در سرتاسرجهان شهرت زیادی در جهت رفع این مشکل پیدا کرده است. متأسفانه خانم‌ها بیشتر از آقایان به افسردگی‌ها دچار می‌شوند و افسردگی نیز یکی از عوامل بی میلی جنسی است. خوشبختانه گل راعی می‌تواند شما را از بی دل و دماغی نجات دهد و نشاط را بهزندگی زناشویی‌تان بیاورد. نتایج پژوهش‌های آمریکایی نشان می‌دهد که ترکیبات این گیاه باعث افزایش سروتونین یا همان هورمون لذت می‌شود.

گل راعی خوراکی های تحریک کننده زنان

دسته دوم خوراکی های تحریک کننده زنان

گیاه آشواگاندا یا جینسینگ هندی

آشوگاندا یکی دیگر از گیاهان تقویت‌کننده قوای جنسی است که در هند به منظور تقویت دستگاه تولیدمثل مورد استفاده قرار می‌گیرد و قدرت جنسی را افزایش می‌دهد. این گیاه جریان خون را در ناحیه آلت تناسلی خانم‌ها افزایش می‌دهد و حساسیت کلیتوریس را بالا می‌برد. خوشبختانه امروزه این گیاهان به صورت مکمل تولید و عرضه شده‌اند.

جینسینگ هندی خوراکی های تحریک کننده زنان

گیاه دامیانا

گیاه دامیانا حاوی ترکیباتی است که ارگان‌های جنسی را تحریک می‌کند و به این ترتیب باعث تقویت مخاط ارگان‌های جنسی خانم‌ها می‌شوند. در مکزیک خانم‌ها عادت دارند که چند ساعت قبل از برقراری رابطه‌ی زناشویی از دمنوش این گیاه استفاده کنند. چون این گیاه باعث افزایش میل و رسیدن به اوج لذت جنسی می‌شود. این گیاه نیز به صورت مکمل ارائه شده است.

گیاه دامیانا خوراکی های تحریک کننده زنان

گیاه ماکا

این گیاه نیز جزء خوراکی های تحریک کننده زنان می باشد که زادگاه این گیاه کشور پرو می‌باشد و به صورت سنتی به عنوان تقویت‌کننده‌ی میل جنسی خانم‌ها استفاده می‌شود. چون به افزایش انرژی و سرزندگی و نشاط خانم‌ها کمک زیادی می‌کند. علاوه بر این از این گیاه برای درمان بی‌نظمی قاعدگی، اختلالات هورمونی و رفع مشکلات یائسگی نیز استفاده می‌شود. مکمل این گیاه نیز موجود می‌باشد.

گیاه ماکا خوراکی های تحریک کننده زنان

گیاه رودی‌ولاروزه‌آ

این گیاه باعث افزایش قدرت و میل جنسی خانم‌ها شده و عملکرد جنسی آن‌ها را بهبود می‌دهد. از این گذشته گیاه رودی‌ولاروزه‌آ که به صورت مکمل عرضه شده است باعث افزایش رضایت و لذت جنسی می‌شود. از این گیاه به عنوان تونیک و همچنین برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می‌کنند.

خوراکی های تحریک کننده زنان

 دسته سوم خوراکی های تحریک کننده زنان شامل قرص تحریک کننده زنان

این قرص ها به قرص های شهوتی زنان معروف هستند زیرا باعث افزایش و برانگیختی میل جنسی زنان می شوند

آرژنین

آرژنین نام گیاه نیست بلکه نوعی اسیدآمینه است که در گوشت، آجیل‌ها، شیرکاکائو و پنیر یا در مکمل غذایی آن وجود دارد. این اسیدآمینه باعث افزایش لذت جنسی و کاهش خشکی واژن می‌شود. برای افزایش دفعات رابطه‌ی جنسی و همچنین افزایش حساسیت ارگان‌های جنسی خانم‌ها و تحریک‌پذیری آن‌ها نیز می‌توان به این اسیدآمینه اعتماد کرد.

قرص آرژنین خوراکی های تحریک کننده زنان

اسیدفولیک

توجه داشته باشید که کمبود اسیدفولیک باعث کاهش میل جنسی در خانم‌ها می‌شود.

اسیدفولیک یا همان فولات یا ویتامین B9 در مواد غذایی مختلف مانند سویا، عدس، غلات سبوس‌دار و سبزیجات برگ سبز مانند جعفری، اسفناج، بروکلی، نخودفرنگی و مارچوبه وجود دارد.

قرص اسید فولیک خوراکی های تحریک کننده زنان

آهن

شک نکنید آهن یکی از بهترین خوراکی های تحریک کننده زنان است ! وجود آهن برای درمان بی میل جنسی خانم‌ها لازم و ضروری است. کمبود این ماده‌ی مغذی و کم‌خونی ناشی از آن تأثیر منفی روی احساسات و خلق و خوی خانم‌ها دارد. اگر خانمی دچار کمبود آهن و کم‌خونی باشد میل جنسی‌اش نیز تحت تأثیر قرار گرفته و کاهش می‌یابد. برای تامین آهن بدن از مصرف گوشت قرمز، جگر، حبوبات، زرده‌ی تخم‌مرغ، سبزیجات سبز رنگ مانند جعفری و اسفناج غافل نشوید.

قرص آهن خوراکی های تحریک کننده زنان

منابع :

فاطمه مهدی پور

تبیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *