چطور و چگونه شوهر خود را تحریک کنم؟ آموزش روش تحریک شوهر

چطور شوهرم را تحریک جنسی کنم؟ چگونه شوهرم را در کمترین زمان تحریک کنم؟ آموزش تحریک شوهر , روش تحریک شوهر در دوران عقد , روش مناسب تحریک شوهر چیست؟ شیوه و طریقه تحریک شوهر و روش های تحریک کننده مردان برای داشتن رابطه جنسی
      تحریک شوهر دهنوی

چگونه شوهرم را تحریک کنم؟

چگونه شوهرم را تحریک کنم؟ مردها چگونه تحریک می شوند؟ بیشتر زنها برای اینکه مرد رو به سمت خودشان متمایل کنند و برای تحریک جنسی شوهرشان موقع خواب آرایش می کنند . لباس های شهوت انگیز می پوشند و عطر و ادکلن استفاده می کنند.

این حربه موثری هست اما اگر بخواهیم این تکنیک را موثرتر کنیم حتما باید قبل از مهیا شدن برای رفتن به رختخواب باید فضای فکری مرد را از تمام امورات و دل مشغولی های زندگی اش دور کنیم و بجای آنها موضوع و مسائل رمانتیک جنسی با شریک و همسرش را در ذهن او جای دهیم و نکات اصلی قبل رابطه جنسی با شوهر و همسر را بدانیم و انجام دهیم .

برای روشنتر شدن موضوع به این سوال جواب بدهید : اگر شما بعد از یک جر و بحث مفصل با شوهرتان به رختخواب بروید فکر می کنید شوهر شما چند درصد احتمال دارد با شما نزدیکی کند ؟

 چگونه همسر خود را تحریک کنیم؟

فاصله زمانی رابطه جنسی قبلی با شوهر

فاصله زمانی برای داشتن سکس و تحریک شوهر چقدر باید باشد؟ زن و مرد تفاوت های جنسی زیادی دارند مثلا هر فردی یک رنج طبیعی و خاص خودش برای داشتنی قابلیت رابطه زناشویی و جنسی دارد مثلا برخی ماهی چند با برخی هفته ای چند بار ، برخی هم روزی چند بار!

اگر شریک جنسی شما رنج هفته ای یکبار می باشد و شما رنج هفته ای سه بار . خب این کاملا طبیعی هست که کمی با مشکل مواجه می شوید. البته این را به حساب عدم علاقه به خودتان نگذارید .

اما می توانید در این مواقع از تکنیک های مختلف که در این مطلب آمده است برای ایجاد شهوت در همسر و جاذبه جنسی در خودتان برای جذب همسر به آمیزش انجام دهید.

روش های تحریک کننده مردان

رژیم غذایی موثر بر قوه جنسی و افزایش تحریک

رژیم غذایی و تحریک جنسی مردان : شما می توانید برای تنظیم قوه جنسی خود و همسرتان از رژیم غذایی مختلف استفاده کنید مثلا زن یا شوهر کم شهوت هست نسبت به همسرش باید از غذاهای گرم استفاده کند.

و زن یا شوهر اگر شهوت و قوای جنسی بیشتری دارد نسبت به همسرش از غذاهای کم کننده شهوت استفاده کند. با تجربه می توانید به هماهنگی لازم برسید.

به‌طور کلی غذاها و نوشیدنی‌های پرانرژی و سایر غذاهای ادویه‌دار جزو مواد خوراکی تقویت‌کننده قوای جنسی به‌شمار می‌روند.

بسیاری از مواد غذایی مانند گوشت گوسفند، شتر، بوقلمون، مرغابی، انواع شیرینی ها، کشمش، خرما، عسل، ارده، انجیر، انگور، موز، خرمالو، خربزه، گردو، نمک، روغن، هل، تخم مرغ، نان گندم، ادویه جات تند و غذاهای فرآوری شده همچون سوسیس و کالباس طبع گرمی دارند.

بر اساس یک تحقیق، مواد غذایی مهارکننده میل جنسی تا 40 درصد می تواند از حرارت جنسی فرد بکاهد.

اما از غذاهای سرد می توان به گوشت گاو، گوساله، مرغ، ماهی، برنج، ماست، خیار، هندوانه، جو، ماش، باقلا، ذرت، زرشک، انواع لبنیات، کدو، ریواس، قارچ، تمبرهندی، گوجه سبز، چغاله بادام، گیلاس، کاهو، آلو، انار، سرکه، مرکبات ترش و آب یخ اشاره کرد.

پرهیز از نگاه کردن به عکس ها و فیلم های سک سی

خیلی از زن و شوهر های به بهانه اینکه دیدن فیلم و عکس های رابطه جنسی می تواند برای تحریک و شهوانی شدن آنها و در نتیجه ایجاد رابطه زناشویی به آنها کمک کند . به تماشایی اینگونه فیلم و عکس ها می پردازند . غافل از اینکه زن و مرد باید از طریق همدیگر تحریک شوند نه از طریق فیلم و عکس . این گونه زوج ها به مرور مشکلات جنسی شان بیشتر و تحریک و لذت از یکدیگر برایشان کمتر می شود.

روش تحریک کردن مردان

به بدنتان اعتماد داشته باشید

برخی از زن ها دائم خودشان را ورانداز می کنند و از بزرگی بینی ، سینه کوچک ، هیکل چاق ، لاغری بیش از حد و خلاصه از هر چیزی که در وجودشان نهفته است ایراد می گیرند و فکر می کنند خب هر کس دیگری هم بجای شوهرشان بود از نزدیک شدن به آنها می ترسید ! (نه اینقدر کمبود اعتماد به نفس داشته باشید نه خیلی هم توی توهم باشید که شوهر شما الان با دیدن شما به فکر حورالعین می افتد ).

واقعیت این است که بدن زن برای مرد و مرد هم برای زن جاذبه های خاص خودشان را دارند پس به فکر درست اندیشیدن و درست عمل کردن باشید. مطمئن باشید شما می توانید برای شوهرتان جاذبه جنسی داشته باشید.

روش تحریک شوهر از راه دور :

روش تحریک شوهر از راه نزدیک : آقایون بصری هستند و همین بصری بودن بلای جوون اون هاست ! بگذریم … ! یه زن می تونه با پوشش خاص ، رفتار خاص ، حالت های خاص دادن به بدنش ، آرایش و حرف های تحریک کننده شوهرش رو به طرف خودش جذب کنه .

تحریک همسر با دست

رفتار خاص داشته باشید تا شوهرتان تحریک شود

ناز و عشوه های زنانه و رفتار خاص بسیار تحریک کننده است . منظورم مانور دادن روی اندامی هستش که شوهر بیشتر از اون خوشش میاد و باعث تحریک شوهر میشه . اگه شوهر شما از بالاتنه تون خوشش میاد می تونید با پوشیدن لباس های خاصی که شوهرتون دوست داره اون چیزی باشید که شوهرتون می خواد .

هر مردی روحیات خاص خودش رو داره ، هیچ کس بهتر از خود شوهرتون نمی تونه شما رو در مورد پوشش راهنمایی کنه . شما با مشورت با اون و تست لباس های مختلف خاص می تونید بفهمید که علائق شوهرتون چه مواردی هستند . لازم به گفتنه که این نوع رفتار و پوشش نباید دائمی باشه . چون خیلی زود براش عادی میشید .

فوقش 2 الی 3 بار در هفته سعی کنید اون لباس های خاص رو بپوشید نه 24 ساعت شبانه روز و در کل هفته !

روش و راههای تحریک شوهر

تحریک شوهر از راه نزدیک :

روش تحریک شوهر از راه نزدیک عمده ی عصب های تحریک پذیری مردان همون حول و حوش مرکز بدن قرار داره . یه زن می تونه با لمس و نوازش اون قسمت و عضو زیرش شوهرش رو آماده کنه .

وقتی رابطه برقرار شد ، راه های وجود داره که میشه شوهر رو به رضایت بیشتری رسوند . عمده ی این کار به عکس العمل های خانم بستگی داره .

عمده ی عکس العمل های تحریک کننده برای مرد در حین رابطه ، حرکتی هستند . مثلا گرفتن کمر شوهر در حالاتی خاص با دست یا پا ، همراهی با عمل د. شوهر و … .

خودتون رو مشتاق نشون بدید ، با حرف زدن تشویقش کنید . مثلا ؛ تندتر ، آفرین ، خوبه و … ! البته حرف های تاثیر گذارتر دیگه ای هم میشه زد که بنا به دلایل خاص ! از بیان اون معذورم . سر بسته بهتون بگم که هر چه بی حیاتر و بی ادبانه تر ، بهتر !

اگه لذت می برید لازم نیست پنهان کنید . چه اشکالی داره که شوهرتون ببینه یا بفهمه که می تونه شما رو به وجد بیاره . اگه این کار رو کردید می تونید شوهرتون رو از لحاظ روحی ارضاء کنید .

خلاصه این که خسته اش کنید !

خوبی های عمل کردن به این توصیه زیادن . مثلا ؛

1 – فواصل بین دو رابطه زیاد میشه ! قابل توجه خانم هایی که میگن شوهرم هر روز می خواد ! .

خب خانم محترم ، وقتی با عرض معذرت مثل یه تیکه گوشت جلوش می خوابی بعد هم بلند میشی میری میشه همین !

خروج آب! دلیل بر ارضاء کامل اون نیست ! جسم رو ارضاء می کنید ولی غافل از ارضاء روحی اون میشید . نتیجه این میشه که اون هر روز می خواد !

2 – بیشتر قربون صدقه تون میره ، بیشتر تو دلش جا باز می کنید ، مهربون ترش می کنید و …

3 – اون رو در خیابان و بین اون همه زن رنگ و وارنگ که برخی از اون ها تحریک کننده لباس پوشیدند بیمه می کنید .

وقتی سیر فرستادینش بیرون ، نمیره ساندویچ بخوره ، یا در مناطق جنوبی ، نمیره فلافل بخوره !!! این طوری میشه که ناز و عشوه ی هیچ زنی دلش رو نمی بره . میشه فقط مال شما !

گفتیم که مردها بصری هستند . سر بسته عرض کنم که اگه می خواید به شوهرتون لذت کافی رو بدید ، حالاتی رو برای آمیزش انتخاب کنید که با چشمش ببینه چه اتفاقی داره رخ میده . باید بفهمید که از کدوم قسمت بدن شما بیشتر تحریک میشه ، همون قسمت ها موقع آمیز باید جلو چشمش باشه .

نکته :

فقط زمانی موقع آمیزش باید به اون قسمت نگاه کنه که قصد بچه دار شدن نداشته باشید .

راه بعدی لمس نقاط خاص بدن شماست . این لمس کردن لذت چندانی برای اون ها نداره ! یعنی تقریبا محاله که یه مرد مثلا بالا تنه ی ! همسرش رو چند دقیقه لمس کنه و به اوج لذت جنسی برسه .

تحریک مردان با حرف زدن

پس چرا لمس می کنند ؟!

اگه به خاطر خودشون باشه ، لمس کردن رو سریع خاتمه میدن ! ولی اگه ببینه شما دارید از اون لمس کردن لذت می برید ، اون هم از لحاظ روحی لذت می بره . یعنی حس خوبی بهش دست میده وقتی می بینه که می تونه به همسرش لذت بده . احساس قوی بودن می کنه . این بر میگرده به خصلت تامین کنندگی آقایون .

مردها با شما در حین آمیزش یه تفاوت اساسی دارند . شما خانم ها مایلید در حین رابطه حرف بزنید و حرف بشنوید ولی مردها مایلند که سکوت کنند و بشنوند . لذت بخش ترین صدا برای مردها در اون لحظات ، صدای آه و ناله کردن خانمشون هستش .

برای حل این معضل ! میشه رابطه رو به دو بخش تقسیم کرد . بخش اول باید به خانم اختصاص پیدا کنه . خانم ها مقدم ترند حتی این جا ! . موقعی که خانم قصد داره به اوج لذت جنسی برسه ، مرد اون چیزی رو که زنش دوست داره به زبون بیاره . موقعی که مرد می خواد به اوج لذت جنسی برسه ، خانمش حرف های تحریک شوهر بزنه یا سکوت کنه .

توجه داشته باشید که همه ی مردها مثل هم نیستند . پس این توصیه ها رو بومی سازی کنید .

آموزش تصویری تحریک شوهر

حرفهای تحریک کننده به شوهر

تحریک شوهر با حرف یکی از مهارت های اصلی زنان است و حرف های تحریک کننده رو میشه به چند صورت نثار شوهر کرد !

میشه با لحن خواهش گونه ، خواسته های جنسی خودتون رو مطرح کنید . البته اگه لباس تحریک کننده بپوشید بهتره .

بیان انتظارات جنسی هم روش دیگه ی بیان حرف های تحریک کننده هستش که می تونید استفاده کنید .

تشویق شوهر برای انجام سریعتر یا کند تر یه عمل جنسی هم جزء حرف های تحریک شوهر کننده محسوب میشه .

با توجه به این سه نکته ، کافیه کمی خلاقیت به خرج بدید و کار تون رو انجام بدید . حرف های تحریک کننده زمانی جواب میده که شوهرتون خسته نباشه ، مشغول انجام کاری نباشه و ذهن آزادی هم داشته باشه . در غیر این صورت تقریبا هیچ موفقیتی به دست نمیارید .

تحریک شوهر با حرف زدن
برای موفقیت در هر کاری یه پیش زمینه ای لازمه ، پیش زمینه تحریک شوهر هم اینه احساس اون نسبت به شما مثبت باشه . وقتی دید شوهرتون نسبت به شما خوب باشه ، تقریبا می تونید هر کاری باهاش بکنید !

تحریک شوهر با حرف زدن زمانی امکان پذیر خواهد بود که اون علاوه بر داشتن احساس خوب نسبت به شما ، از آمادگی لازم هم برخورداری باشه .

انتظار نداشته باشید که شما 7 روز هفته بتونید اون رو تحریک کنید . اجازه بدید قوای جنسی اون به اندازه ی کافی استراحت بکنه . مثلا اگه شب جمعه برنامه داشتید یکی دو روز سعی کنید اون رو وارد فاز جنسی نکنید . مثلا لباس های خاص نپوشید و … ، حدودا شب دوشنبه می تونید دوباره مقدمات رابطه رو بچینید . در این زمان ها هستش که حرف های تحریک کننده اثر خودش رو میذاره .

نکات اساسی تحریک شوهر که هر زنی باید بداند

در این جا چهار نکته اساسی را یاد خواهید گرفت که هر زنی باید آن ها را بداند . نکاتی که مطمئنا اگر یاد بگیرید شوهر شما نمی تواند در برابرتان مقاومت کند . مطمئن باشید از نتایج بکار بردن این نکات شگفت زده خواهید شد و همچنین شوهرتان !

مرحله اول : چگونه شوهرتان را تحریک کنید ؟!
در این مرحله خواهید دانست که چگونه او را برای هیجانی بی پایان آماده کنید .

مرحله دوم : تکنیک هایی برای دستان شما
یاد میگیرید که چگونه قسمت های تحریک پذیر بدن او را نوازش کنید یا ماساژ دهید .

مرحله سوم : نکات ارضای زبانی
فراگیری سه تکنیک زبانی که لذت بردن او را تضمین خواهد کرد .

مرحله چهارم : وقتی که او نمی تواند درست عمل کند ، چه کار باید کرد ؟
توصیه هایی برا احیای آمیزش جنسی ، وقتی که همه چیز در حال خراب شدن است .

مرحله اول : روش تحریک شوهر

تحریک شوهر : در این قسمت یاد خواهید گرفت که چگونه شوهرتان را به طرز باور نکردنی از سر تا پا غرق شادی و هیجان کنید . هدف از این آموزش بدست آوردن مهارت و دانش احیای زندگی زناشویی جنسی و تقویت تحریک کنندگی شما می باشد .

این مرحله به چگونگی تحریک نمودن مردتان اختصاص دارد . بله ، می دانم . شاید بگویید این وظیفه ی خود اوست ! خب ، بله ، اگر شما فکر می کنید که در یک رابطه جنسی ، هر شخص مسئول تحریک شدن خودش می باشد ، حق با شماست .

امام من فکر می کنم طرفین چنین رابطه ای موظفند برای تحریک یکدیگر نیز تلاش کنند . به نظر کار ساده ای می رسد ، اما حقیت این است که در عمل هر کسی متفاوت از دیگران تحریک می شود . وقتی شما واقعا امیال منحصر به فرد یکدیگر را بشناسید ، حقیقتاً از با هم بودن در تختخواب لذت خواهید برد . به من اعتماد کنید !

کشف امیال جنسی مرد

بهترین روش تحریک شوهر خود را کشف کنید ! یکی از اولین مراحل در ارضای یک مرد ، مرحله “برانگیختگی” می باشد .

اسم این مرحله را می گذاریم “شروع تحریک شوهر ” . برای این که همان زن دلربایی باشید که شوهرتان نتواند در برابرش مقاومت کند ، من پیشنهاد می کنم که در مورد آن چه باعث تحریکش می گردد با وی صحبت کنید .

تنها راه این است که می توانید بفهمید چه چیزی هر دوی شما را برای آمیزش آماده می کند .

برای مثال ، زوجی برای مشاوره نزد من آمدند که طرز معاشقه مورد نظر آن ها با یکدیگر فرق داشت – مرد همیشه از زنش می خواست که از حرف های تحریک کننده و زشت در رابطه شان استفاده کند ، در حالی که زن همیشه از شوهرش می خواست پشتش را ماساژ دهد .

تا وقتی که ایت دو توانستند یاد بگیرند که چگونه با شیوه های متفاوت تحریک یکدیگر کنار بیایند ،‌روزهای سختی را پشت سر گذاشتند . امام همین که آن ها این حقیقت را پذیرفتند که هر یک نوع متفاوتی از معاشقه را دوست دارند ، یاد گرفتند که چگونه از ترکیب هر دو تکنیک در مورد همسرشان استفاده کنند .

حالا دیگر آن ها معمولا با ماساژ پشت شروع می کنند و سپس وقتی که به اتاق خواب می روند ،‌زن شروع می کند به گفتن کلمات زشت و در عین حال خوشایندی که مورد تقاضای شوهرش است .

آماده اید که بفهمید چگونه شوهرتان را سر حال کنید ؟ ابتدا در فرم معاشقه که در زیر آمده است ، جاهای خالی را پر کنید و سپس چک لیست کارها و حرف های تحریک کننده شوهر را تکمیل کنید . چک لیست نام روشی است که من به عنوان یک سکسولوژیست به کار می برم تا اعمالی که برای بهبود ارضای جنسی یک زوج لازم است ، تعیین گردد .

از شوهرتان بخواهید که پنج دقیقه وقت بگذارد و چک لیست زیر را پر کند یا این که می توانید از آن به عنوان یک تمرین سرگرم کننده که با هم انجامش می دهید استفاده کنید . مثلا در هنگام صرف چای بعد از شام ، امام نه در تخت خواب .

هدف ما این است که دیدگاه روشنی از آن چه که برای تحریک شوهر باید انجام دهید و آن چه نباید انجام دهید ، بدست آوریم . بدین ترتیب شانس این را خواهید داشت که چیزهایی که شوهرتان دوست دارد و آن چه که باعث تحریک وی می گردد را بفهمید .

فرم معاشقه :

روش های عاشقانه جنسی برای تحریک شوهر : آماده اید آن چه را که شوهرتان در معاشقه و قبل از آن دوست دارد بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله را با صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آن را تکمیل کن . ممکن است از پاسخ های او شگفت زده شوید ، اما قطعا تفریح خوبی برایتان خواهد بود !

1 – جایی از بدنم که دوست دارم زنم آن جا را ببوسد : ………………..
2 – آواز یا موسیقی که واقعا مرا سرحال می کند : ……
3 – وقتی همسرم ………………. می پوشد نمی توانم چشم از او بردارم .
4 – تحریک کننده ترین قسمت بدن زنم : …………………..
5 – شاید مسخره به نظر برسد ، اما وقتی زنم …………………….. می شود یا می کند ، من از شدت تحریک دیوانه می شوم .

تحریک شوهر با دهان

چک لیست تحریک شوهر :

حالا که تصمیم دارید اولویت های آمیزش جنسی خود را با یکدیگر در میان بگذارید،‌از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خود را علامت بزند.
گزینه هایی زیر میل مرا برای نزدیکی جنسی افزایش می دهد :
……….. در آغوش گرفتن همسرم
……….. رقصیدن با همسرم
……….. گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم
……….. ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی مانند آشپزی با هم ، گفتگو با هم ، با هم قدم زدن و غیره
……….. این که بدانم همسرم حال و حوصله ی معاشقه دارد .
……….. وقتی همسرم بدن مرا می بوسد ( شانه ها ، گردن ،‌شکم و غیره )
……….. فقط فکر این که با همسرم در تخت خواب باشم .
……….. دیدن این که همسرم یک زیر پوش زنانه پوشیده است
……….. ماساژ دادن بدن همسرم
……….. این که همسرم پشت مرا ماساژ دهد .
……….. لخت دیدن همسرم
……….. حمام کردن با همسرم
……….. گفتن امیال جنسی ام به او
……….. شیطنت های جنسی همسرم
……….. گفتگوی تلفنی تحریک آمیز
……….. این که ببینم همسرم تحریک شده ، هیجان زده یا هوسی است .
……….. احساس کردن بدن همسرم در کنار خود
……….. بوسیدن همسرم
……….. لمس کردن سینه های همسرم
……….. لمس کردن آلت تناسلی همسرم
……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم
……….. لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم
شما با توجه به شناختی که از او دارید هر گزینه ی دیگری را می توانید به لیست اضافه کنید .

آموزش تحریک شوهر

آزمایش ایده های جدید

همان طور که می بینید ، این لیست می تواند بی پایان باشد ، زیرا ظرفیت انسان برای تحریک به گستردگی تخیل شماست و تارهای عصبی شما ! تعجبی ندارد که اغلب مشکل است امیال شوهرتان را حدس بزنید . اما وقتی چک لیستی داشته باشید که موارد تحریک شوهررا بیان می کند ، می توانید تصمیم بگیرید که به عنوان یک همسر چگونه رفتار کنید .

شما حتی ممکن است بخواهید برخی از موارد چک لیست را که او علامت نزده است و شما نیز تا به حال انجامش نداده اید امتحان کنید . برای مثال ، ‌اگر گزینه ی ” لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم ” را علامت نزده ممکن است رعایت حال شما را کرده باشد و یا فکر کرده که شما راضی به این کار نیستید .

مرحله دوم : تکنیک هایی برای دستان شما

این درس را نیز مانند درس قبلی ، قصد دارد شما را به جاهای جدید و قلل مرتفع تر لذت ببرید ، که راز آن در سر انگستان شماست . بله ، دست ها یکی از مهم ترین راه های گفتن ” من دوستت دارم یا حشری هستم ” می باشد . بعلاوه ، دانستن این که چه کارهایی باید با دستانتان در تخت خواب انجام دهید ، نه تنها می تواند لذت شوهرتان را صد چندان کند ، بلکه معاشقه را برای شما آسان تر و لذت بخش تر خواهد نمود .

بیائید نگاهی بیاندازیم به سه نوع لمس کردن با دست : نوازش ، ماساژ و مشکل تر از همه تحریک و ماساژ آلت تناسلی شوهر . هر چند این تکنیک ها معمولا هر دوی شما را برای آمیزش سر حال می کند , اما هیچ یک در رسیدن به ارگاسم هدف اصلی نیستند .

بلکه این ها روش هایی حسی هستند برای ایجاد احساسی خوب و تبدیل معاشقه به یک تجربه دل انگیز و پر حرارت برای هردوی شما . در حقیقت , وقتی مراجعین بنده می گویند که توانایی شان را برای ارتباطی واقعی با یکدیگر از دست داده اد , من تمریناتی را توصیه می کنم که به آن ها اجازه می دهد آرام تر باشند , نفس بکشند و فقط پوست یکدیگر را در تمام قسمت ها لمس کنند .

این روشی است شگفت انگیز برای برقراری ارتباط با اعماق وجود یکدیگر ، بدن این که تحت فشار اعمال جنسی قرار بگیریم . من متوجه شدم که زوج ها معمولا با ماساژ احساسات عاشقانه ،‌یا عشق واقعی شان را نسبت به یکدیگر بر می انگیزند و پس از آن می توانند شهوت یکدیگر را تحریک کنند ، حتی گاهی تا ده دقیقه بعد از آن .

دستانتان را به کار بیندازید

در این قسمت سه تا از بهترین توصیه های من برای خلق یک شامگاه واقعا پر احساس با همسرتان را می خوانید . هر سه این درس ها را با یکدیگر تمرین کنید تا روحی تازه در کالبد زندگی جنسی تان دمیده شود .

تمرین 1 : مالش پشت

حشری کردن شوهر با مالش : به شوهر عزیزتان قول بدهید که در این هفته یک شب برایش این کار را انجام می دهید .

این تکنیک را می توانید با حرکات ساده ای انجام دهید ، مثلا لغزاندن دستتان روی پوست ، فشردن شانه ها ( برای رفع خستگی ) و قلقلک دادن ملایم . روش خوب دیگر این است که بازی دوران بچگی خود را تکرار کنید که در آن عباراتی را با انگشتتان روی پشت او می نویسید ، مثلا ” دوستت دارم ” ، و از او بخواهید که بگوید چه نوشوته اید . و بالاخره ، مطمئن شوید که به ملایمت و مهربانی همسرتان را نوازش کرده اید ؛ قبل از این که به رخت خواب بروید ، صورتش را نوازش کنید ، در حالی که با هم تلویزیون تماشا می کنید ، بازویش را مالش دهید . چنین نوازش هایی ، روشی عالی است که به شوهرتان بفهمانید که چه قدر به وی علاقمند هستید . همچنین تفکر او را نسبت به دستان شما و آن چه که می توانید با آن ها انجام دهید ، عوض خواهد کرد .

تمرین 2 : ماساژ احساسی

این هفته می توانید شبی بیاد ماندنی را به همراه شوهرتان با تماس غیر جنسی بگذرانید . در حقیقت ، بعضی وقت ها تحریک کننده نبودن ، آن قر امیال ارتویکی ایجاد می کند که بعدا وقتی برای آمیزش آماده شدید ، می تواند آتش آن را شعله ور کند . از این تکنیک استفاده کنید :

ابتدا یک جو آرامش بخش ایجاد کنید ، استفاده از شمع در اطراف اتاق ، یک موزیک ملایم و کمی خوشبو کننده ی هوا ، می تواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد . همچنین می توانید روغن ماساژ با عطر وانیل یا اسطو خودوس بخرید . البته اهمیت چندانی ندارد که چه چیزهایی را انتخاب می کنید ، فراموش نکنید که اصل قضیه خود شما هستید .

وقتی که صحنه آرایی فریبنده ی شما کامل شد ،‌از او بخواهید یک دوش بگیرد تا ریلکس شود و سپس رو ی تخت بخوابد . کف زمین هم خوب است ، به طوری که یک حوله نرم زیرش قرار داشته باشد و چند بالش زیر پاها و سرش قرار داشته باشد .

کمی روغن کف دست خود بریزید و با ملایمت به تمام بدنش بمالید . در این حالت احساس می کنید انرژی شما به او نفوذ می کند ، کمکش کنید عمیق نفس بکشد و بگذارید نوازش آرامش بخش و عاشقانه شما را ذره ذره تجربه کند .

چگونه دوست پسرم را تحریک کنم

تمرین 3 : ماساژ و لمس آلت تناسلی شوهر

تحریک شوهر با لمس آلت تناسلی : اگر چیزی وجود داشته باشد که مردان عاشق آن باشند اما زن ها اغلب از آن خجالت می کشند ،‌همین کار است . دوست دارید که یک بار و برای همیشه یک تکنیک مطمئن در این زمینه را یاد بگیرید ؟ راز موفقیت در لمس و ماساژ آلت تناسلی او با دست بسیار ساده است :

از مردتان بخواهید که روی یک صندلی بنشیند و شما روی زمین و در بین پاهای او قرار بگیرید .

سپس با کمی روغن یا کِرِم آلت او را به اندازه ی کافی چرب کنید .

سعی کنید به روش های مختلف آلت او را ماساژ دهید و در عین حال عکس العمل های او را زیر نظر بگیرید و یا مستقیما از او بپرسید که این طوری ماساژ بدهم بهتر است یا آن طوری ؟

همه جور بلا سر آلت او بیاورید مثلا ، انگشتان خود را دور آلت او حلقه بزنید و در حالی که کمی آلت او را فشار می دهید دستتان را جلو و عقب کنید یا مثل گاز موتور سیکلت آن را بپیچانید سپس جای خود را تغییر دهید مثلا کنار او قرار بگیرید یا در حالی که آرنج شما روی سینه او قرار گرفته و ساعد دست شما روی شکمش است همان کار ها را تکرار کنید .

مطمئن باشید از نتایج به دست آمده هیجان زده خواهید شد . دقت داشته باشید که نباید آلت او را طوری محکم بگیرید که همراه حرکات دست شما آلت او نیز حرکت داشته باشد در واقع دست شما نقش مهبل شما را بازی می کند .

اگر هنوز متوجه نشدید با زبان دیگری می گویم ؛ ببینید آلت او را یک میله ی محکم تصور کنید که تکان نمی خورد اگر شما بخواهید دور آن میله بچرخید در حالی که با دست آن را گرفته اید چه حالتی دارد ؟ به همین ترتیب شما نباید آلت او را زیاد محکم بگیرید که نتوانید دستانتان را حرکت دهید در واقع شما باید در حالی که انگشتان خود را دور آلت او حلقه زده اید آن را ماساژ دهید نه این که آن را بپیچانید !

این تکنیک را اگر خوب یاد بگیرید فرشته نجات شما در دوران عادت ماهیانه تان خواهد بود .

در نهایت همه چیز به سلیقه منحصر به فرد او و آن چه که او را به واکنش نسبت به نوازش شما وا می دارد بستگی خواهد داشت . خیلی رک و پوسک کنده بگویم ، اغلب مرده ها این روش تحریک جنسی را بهترین روش می دانند البته نه تا جایی که ارگاسم شوند .
روش های تحریک شوهر

این حرکت برای زن ها نیز دارای مزایایی است ، به سه دلیل :

اول این که نسبت به دیگر تکنیک های مرسوم که به کار می برید انژی کمتری از شما می گیرد . همچنین بر خلاف آن چه که ممکن است فکر کنید ، تحریک دستی شوهر و این که او فقط دریافت کننده لذت باشد ، عنان اختیار را کاملا در دست زن قرار می دهد و شوهر می تواند ریلکس باشد .

این حرکتی است که تمام مسئولیت آن به عهده ی شماست و زن های زیادی واقعا از انجام چنین کاری تحریک می شوند ، که دلیل خوبی برای انجام دادن آن نیز محسوب می گردد .

آخزین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که ، مانند تمامی دیگر فعالیت های جنسی ، تمرین کردن می تواند به شما کمک شایانی بکند . یادتان باشد کلید موفقیت این تکنیک این است که از شوهرتان بپرسید چه کاری را دوست دارد ، همان کار را بکنید و منتظر نتایج رضایت بخش آن باشید .

مرحله سوم : نکات ارضای زبانی

تحریک شوهر با ارضای زبانی : در اولین مراحل از این کارگاه آموزش ، ما از مرحله ی تحریک احساسی به مرحله ی ارضای دستی شوهرتان رفتیم . اما اگر چیزی وجود داشته باشد که مردها مصرانه خواهان آن باشند ، آن چیزی جز تحریک زبانی نیست . و امروز شما سه تکنیک ساده یاد می گیرید که لذت را برای همسرتان به ارمغان خواهد آورد و اعتماد به نفس شما را در تخت خواب بالا خواهد برد .

دهان به دهان

لذت زبانی به دو روش کاملا متمایز ایجاد می شود :
بدیهی است که اولین آن بوسیدن است . ای کاش مدرسه ای غیر از مدارس ما وجود داشت که به همسران یاد می داد چگونه خوب یکدیگر را ببوسند !!!!!! ، زیرا این عمل شروع فرایند آمیزش جنسی است .

بوسیدن سبب نزدیکی بیشتر زوج شده ، و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها را امکان پذیر می سازد ، ارتباطی کاملا طبیعی که برای معاشقه ضروری است .

اگر چه ، مراجعین خانم من همیشه گزارش می کنند که بوسیدن چیزی است که در معاشقه آن ها گم شده است . بهتر است شما این کار را شروه کنید تا آتش احساس او و خودتان را شعله ور سازید .

اگر شوهرتان از بوسیدن صمیمی طفره می رود ، این شاید دال بر آن باشد که او نسبت به نزدیک شده شما مردد است یا این که به اندازه ی کافی صمیمیت بین خودش و شما احساس نمی کند .

به او اطمینان دهید که شما می توانید آن چه را در بوسیدن دوسوت دارید یا دوست ندارید را با هم مطرح کنید . مخصوصا اگر تمریناتی برای انجام دادن دارید . برای مثال شما می توانید اطراف دهان شوهرتان را ریس بزنید یا زبانتان را داخل دهانش کنید تا با زبان او تماس پیدا کند . هر دوی این حرکات می تواند شدیداً تحریک کننده باشد .

تحریک زبانی به سادگی انجام می گیرد

یکی از بهترین روش های تحریک شوهر : دومین روش انجام ارضای زبانی برای همسرتان نیز کاملا روشن است اما اغلب ساده نیست : تحریک آلت شوهر با زبان و دهان !
خیلی از زن ها حتی از عبارت س . ک . س زبانی وحشت دارند . چرا ؟ مراجعین من اغلب به من می گویند که می ترسند در هنگام انجام این عمل احساس خفگی به آن ها دست دهد ، یا می ترسند که اشتباه آن را انجام دهد یا این که نمی دانند او واقعا از کاری که می کنند خوشش می آید یا نه .

بنابراین یکی از متداول ترین سوال ها در این زمینه این است که ” آیا حتما باید آن را داخل دهانم بکنم ؟” . حتی اگر شما از دست این نگرانی ها خلاص نشوید ، می توانید از امروز در س . ک . س زبانی با مهارت کامل عمل کنید . چگونه ؟ با تکنیک هایی مثل این :

همانند درس قبلی در مورد کارهایی که با دستتان انجام می دهید ، راز س . ک . س زبانی هم این است که به سادگی از شوهرتان بپرسید که چه چیزی را دوست دارد . اگر با انجام س. زبانی برای همسرتان احساس راحتی نمی کنید ،‌ وقت آن است که از او بپرسید چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد . اگر بیرون از اتاق خواب احساس راحتی بیشتری می کنید این گفتگو را در خارج از آن ترتیب دهید .

مشکل بد مزه بودن

روش های تحریک کننده مردان؟ اگر فرو بردن آلت شوهرتان در دهان ، برایتان خوشایند نیست ، چرا در ابتدا از تمیز بودن آن اطمینان حاصل نمی کنید ؟ می توانید با هم به حمام بروید و یا یک دوش با هم بگیرید که هم خیلی رمانتیک است و هم شما را از تمیز بودن آلت وی مطمئن می کند .

بعد اگر واقعا ً‌می خواهید آن چه در دهانتان می برید خوشمزه باشد ، او را به پشت بخوابانید و از شربت های شیرین یا عسل یا خامه های زده شده روی قسمت هایی که با دهانتان در تماس است استفاده کنید . استفاده از هریک از این موارد ، روشی عالی برای مزه دار کردن معاشقه و رسیدن به نتایج خوشمزه تر می باشد .

تکنیک های خود را تغییر دهید

چطور شوهر خود را تحریک کنیم؟ وقتی که با انجام س. زبانی راحت شدید ، ممکن است بخواهید که روش های جدید و مهیجی را به کار بگیرید تاواقعا به همسرتان لذت بدهید . خانم ” لو پگت ” در یکی از کتاب هایش روش های مختلف زیادی را برای ارضای زبانی یک مرد توضیح داده است .

برخی از این روش ها عبارتند از :
” هام کردن ” که شما صدای ” هام ” در آورده و در حالی که مک می زنید ایجاد لرزش نیز می کنید ؛ ” چای کیسه ای ” که شما در آن برای تحریک بیشتر ، بیضه ها را مک می زنید ؛ و تحریک همراه با لرزش قسمت پایینی زیر سر آلت ، که مکیدن سریع و مکرر آن خیلی خوب جواب می دهد . باور کنید !

تکالیف داغ داغ برای امشب

برای تست مهارت های جدیدی که آموخته اید آماده هستید ؟ با استفاده از تکنیک هایی که ذکر آن رفت ،‌شوهرتان را شگفت زده کنید و همین طور که این تکنیک ها را به کار می برید حواستان باشد که کدامیک از آن ها بهتر جواب می دهد .

دیدن پیشرفتتان به عنوان یک عاشق ، به شما کمک می کند تا تحریک کننده تر باشید ، احترام جنسی شما نیز افزایش یابد و حتی تمایلات جنسی خودتان نیز آشکار گردد . از چاشنی شکلاتی تا تکنیک های لیسیدن ، انتخاب با شماست ، اما یک چیز را به خاطر داشته باشید : او به هر حال قطعاً عاشق این کارهای شما خواهد شد !

مرحله چهارم : وقتی که او نمی تواند درست عمل کند ، چه کار باید کرد ؟

برای مرحله پایانی آماده هستید ؟ تا این جا سه اصل مهم را در لذت دادن به همسرتان با هم مرور کردیم : تحریک کردن او ، ارضای او با دستانتان و با استفاده از فوت و فن های س. زبانی . این درس در مورد اصلی ترین رویداد است : آمیزش مهبلی

قابل درک است که برخی از مردان در این قسمت شدیداً مشکل دارند ، که یا انزال زودرس می باشد یا عدم نعوذ آلت . این سه تکنیک ، بهترین روش های شما برای بازگشت به آمیزش مهبلی است وقتی که داخل اتاق خواب همه چیز در حال خراب شدن است .

آیا این برای مردها هم اتفاق می افتد ؟

طبق ژورنال جامعه پزشکی آمریکا ( سال 1999 ،‌شماره 228 ) ، از هر 10 مرد ، 3 مرد از مشکلات جنسی رنج می برند و زنانشان نمیتواند شوهرشان را تحریک کنند . برخی از متداول ترین معضلات جنسی مردان ( که من آن ها را از کار افتادگی جنسی می نامم ) انزال سریع یا زودرس ، عدم نعوذ آلت یا عدم توانایی در راست کردن ،‌و کاهی میل جنسی می باشد .

اگر همسرتان در گروه سوم جای دارد به مرحله ی 1 باز گردید تا برای تقویت شهوت جنسی او راهی پیدا کنید . بقیه ی شما به خواندن ادامه مقاله بپردازید .

طرز بیانتان را تغییر دهید

سوالی که به کرات از مردان دریافت می کنم این است که چگونه کنترلشان را در حین عملیات جنسی با همسرشان بهبود ببخشند .

عبارت ” انزال زود رس ” کم کم دارد منسوخ می شود که من از این ببابت بسیار خوشحالم . در مشاوره با مردانی که با این مشکل دست به گریبان هستند ، من عموماً متوجه این موضوع شدم که اگر آن ها یاد بگیرند که چگونه در مورد ازکارافتادگی های جنسی شان مانند یک امر قابل کنترل و موقتی صحبت کنند ، می تئانند یاد بگیرند که چگونه بر آن غلبه کنند .

برای مثال وقتی که یک مرد 40 ساله می گوید که ” انزال زودرس ” دارد من پاسخ می دهم ، ” زودرس برای چی یا کی ؟ منظورتان این است که برای خانمتان خیلی سریع تخلیه می شوید ، یا این که دوست دارید بیشتر طولش دهید ؟ ” نیاز به گفتن نیست که موقع صحبت کردن درباره چنین موضوعی با شوهرتان ، خیلی مهم است که با بیانی استفاده کنید که به او قدرت می دهد .

مشکل انزال سریع

چگونگی تحریک شوهر : تمرینی وجود دارد که بایستی به تمام کسانی که از مشکل متداول به ارگاسم رسیدن شوهر در حالی که آن ها تازه گرم شده اند رنج می برند ، کمک کند .

گام اول این است که اطمینان حاصل کنید به اندازه ی کافی در ناحیه کلیتوریس ( چوچوله ) تحریک و لمس شده باشید . خوشبختانه بدین ترتیب شما به یک حالت ارگاسمی خواهید رسید قبل از این که او ارگاسم شود .

می دانم که ممکن است کمی عجیب باشد ، اما چون برای زن ها رسیدن به چند بار ارگاسم امکان پذیر است ،‌ من همیشه به مراجعینم می گویم که اگر شما به اولین ارگاسم دستی یا زبانی خود برسید ، این امر مشکل بالقوه همسرتان را در این کهنمی تواند شما را در دخول آلت به ارگاسم برساند ، به حداقل خواهد رساند .

مرحله دوم وقتی شروع می شود که او احساسی مانند آن دارد که می خواهد بیاید و هنوز هیچ یک از شما آمادگی خاتمه معاشقه را ندارید . اگر این اتفاق افتاد ، از او بخواهید دیگر داخل واژن شما هیچ حرکتی نکند . سپس با دست یا یکی دو انگشت خود حلقه ای دور آلتش در قسمت انتهایی پایه ی آن تشکیل دهید و برای ده ثانیه آنرا نگه دارید .

وقتی آب ها از آسیاب افتاد ، می توانید به آمیزش خود ادامه دهید . این کار در اکثر موارد از انزال سریع او جلوگیری می کند ، امام گاهاً‌لازم است که یک مرد این کار را تمرین کند تا نتیجه بگیرد .

مشکل راست نشدن آلت و راه های مقابله با آن

عدم تحریک شوهر بخاطر راست نشدن آلت تناسلی : دومین از کارافتادگی متداول عدم نعوظ آلت می باشد .

قرص های ویاگرا که برای جلوگیری از راست نشدن تجویز می شود ، روش بسیار خوبی است ، اگر شما و همسرتان با مطرح کردن مشکلتان با پزشک ( معمولا اورولوژیست )و خرید قرص های اغلب گران قیمت ویاگرا مشکلی نداشته باشید .

این روش جواب می دهد . بر خلاف بحثی که بر سر سلامت استفاده از قرص ها در جریان است ، اگر شما از نیتروگلیسیرین استفاده نمی کنید یا پزشک شما را از مصرف ویاگرا منع نکرده باشد ، روش بسیار خوبی برای درمان عدم نعوظ آلت می باشد .

این قرص ها داروی تقویت قوای جنسی نیستند ، با این وجود ، همسرتان حتما باید با اورولوژیست خود در مورد بقاعده بودن یا نبودن سطوح فیزیولوژیکی بدنش مشورت کند . حتی برخی داروها می تواند بر راست شدن آلت تاثیر منفی بگذارد . پس عاقلانه تر این است که قبل از مصرف هر گونه قرص ، کِرِم ، اسپری ، ژل و غیره که برای رفع مشکلات جنسی وجود دارند با پزشک مشورت کنید .

راست نگه داشتن آلت

روش های تحریک شوهر: اگر شما و همسرتان با راست نگه داشتن آلت مشکل دارید ، می توانید از تکنیک فشار دادن در قسمت انهایی پایه ی آلت استفاده کنید ( مانند روشی که برای جلوگیری از انزال سریع در بالا تشریح شد )‌.

با استفاده از این روش جریان خون در جایی که می خواهید یعنی آلت حفظ خواهد شد . کار دیگری که می توانید بکنید این است که یک حلقه دور پایه آلت شق شده ی وی قرار دهید . این حلقه باید دارای چفت یا گره ای باشد تا بتوان آن را به راحتی در محل خود قرار داد و یا آزاد کرد .

وقتی هر دوی شما آماده به ارگاسم رسیدن وی هستید ، چفت حلقه را آزاد یا گره آن را باز کنید . روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند موثر واقع شود ، امام نیاز به تجویز پزشک دارد ، مانند :

داروهای تزریقی که خودتات آن را به آلت شل تزریق می کنید تا سف شود ،‌یا استفاده از پمپ های مخصوص آلت . مکمل های طبیعی نیز می تواند در افزایش قدرت نعوظ موثر واقع شود . vigorex و top gun دو نمونه از آن ها هستند که من آن ها را مورد تحقیق قرار دادم و تاییدشان می کنم.

در نهایت نگرش مثبت ذهنی نیز به بهبود این قضیه کمک می کند . اگر هر دوی شما به هنگام نزدیکی راحت و بدون استرس باشید ، ممکن است متوجه شوید که صرفا لذت بردن از احساسات لذت بخش – شامل بوسیدن ، نوازش و شکل های دیگر معاشقه – و تمرکز روی لحظاتی که با هم دارید ، شاید همان درمانی باشد که به آن نیاز داشتید .

تحکریک شوهر در دوران عقد

یک تمرین داغ و راههای تحریک شوهر و همسر

راههای تحریک شوهر : در این جا تمرین ساده ای وجود دارد که عشق شما را عمیق و سرزنده نگه خواهد داشت و مهارت هایی را که آموخته اید نهادینه خواهد کرد . این تمرین را به صورت هفتگی انجام دهید ؛ ترجیحا در زمانی که از تمام تنش ها و فشارها راخت هستید ( مثل آخر شب های جمعه یا بعد از صرف یک شام دلپذیر با موسیقی متن ؛ پس از این که بچه ها خوابیدند یا در شبی که خانه فقط به شما اختصاص دارد .)

در یک چنین لحظاتی ، ” حرارت ” روابط جنسی خود را یادآوری کنید . مثلا از همسرتان بپرسید ” خب ، در مورد رابطه ای که اخیراً در اتاق خواب با هم داشتیم چه احساسی دارد ؟ ”
یادتان باشد ،الآن وقت انتقاد کردن نیست . اگر رابطه ی گرمی داشتید ، پس به خاطرش از او تشکر کنید . اگر ولرم بود ، در مورد روش هایی صحبت کنید که گرم ترش کند و اگر رابطه ی سردی داشتید ، روش های خاصی را برای بهبود این وضعیت اتخاذ کنید یا به یک مشاور حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید .

هر چیزی از انتخاب یک کتاب جدید گرفته تا ثبت در دفتر یادداشت روزانه ، می تواند کمک موثری باشد ، مخصوصاً اگر شما چیزهایی که هر ماه در دفتر خود می نویسید را مرور کنید و پیشرفت خود را تحت نظر قرار دهید .

همچنین می توانید اهداف خاصی را در نزدیکی به صورت سالانه و یا حتی ماهانه برای خود در نظر بگیرید ؛ این کار باعث خواهد شد وضعیت مورد نظر خود را تعیین کنید و ببینید آیا به آن دست پیدا کرده اید یا نه . چه چیزی بهتر از این می تواند باشد

مهمترین نکات تحریک شوهر خود بدانید

بدون برو برگرد همه می‌دانند که رابطه جنسی حیاتی‌ترین جزء همه‌ی ازدواج‌هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می‌شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چنین ازدواج‌هایی با شکست مواجه می‌شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است). ناامید نشوید.

راه‌های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی‌تان برای شما فراهم آورده‌ایم. پس اگر می‌خواهید ازدواج‌تان به طلاق ختم نشود، این سه مرحله را با ما دنبال کنید.

به خودتان متکی باشید

فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه به شما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد.

باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

البته امیدوارم که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را بگذارند، اما بااینحال باز هم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد.

این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است و باید آن را بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود.

اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و به شما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

تنوع، مزه‌ی زندگی است

احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، از آن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می‌کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

یکی دیگر از روش های تحریک شوهر ایجاد تنوع است و انتخاب مکانی جدید نیز یکی از گزینه هاست به همین دلیل همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید

برای تحریک شوهر خود لباس زیر های لختی و جدید بخرید.

عطر خوشبو استفاده کنید زیرا باعث تحریک شوهرتان می شود

حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید: آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می‌باشد و مرد با دیدن بدن بدون مو و صاف و صوف زن به شدت تحریک می شود .

شما پیش‌قدم شوید: معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود. بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

رفتار تحریک‌ آمیز داشته باشید: عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شوهر می شود.

با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید: خشن و عجول نباشید. سعی کنید با کلام، نگاه، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید. بگذارید او نشانه‌های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

بوسه، قدیمی‌ترین نقطه شناخته شده برای تحریک شوهر و همسر است که شامل بوسیدن لب‌ها، صورت، لاله گوش، گردن و یا هر قسمتی از بدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه‌های حساس‌تر مدتی طول می‌کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می‌شود

گفتار های عاشقانه: تحریک شوهر فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت همزمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن دو دلداده به هم بینشان رد و بدل می‌شود بسیار پر اهمیت است.

لمس و نوازش با حوصله: سطح داخلی ران (مرد و زن) و لب‌های فرج (زن)، بیضه و نواحی اطراف آن (مرد)، گرفتن و فشردن کمر (زن و مرد)، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد.

همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خود را آماده و راضی سازید. سعی کنید در اولین مرحله همسر خود را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید: در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می‌شود (بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند). در خانم‌ها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس (چوچوله) و نوک پستان.

تحریک شوهر در کمترین زمان

فراهم کردن تحریک لازم در همسر: مرد با فکر و یا در نظر آوردن نقاط شهوت‌انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب در این حالت تحریک شده به حساب می‌آید آنچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می‌دهد نعوظ وی کاهش می‌یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده ران‌ها را بهم نزدیک می‌کند و با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می‌سازد.

مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش در این مرحله توجه داشته باشد.

مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام می‌دهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است. در این لحظه از همسر خود قدردانی کنید و او را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود.

به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خود را بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .

بهتر است با همسر خود از فبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می‌شود.

زمانی که مطمئن نشدید که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضای خود جلوگیری کنید. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک‌کننده است. سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن‌داری بعد از زن ارضاء شود.

وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر می‌شود و می‌تواند براحتی خود را به اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن او را ناتوان جسمی می‌بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او در این لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می‌تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود. به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین طرفین است.

مهمترین قسمت: معمولاً مردها پس از ارضاشدن یا می‌خوابند، یا پشت به زن از او دوری می‌کنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند.

شایسته است که شربتی گوارا تهیه نموده و برای همسر خود بیاورد.

فراموش نکنیم که هیچ یک از این رفتارها چه هنگام رابطه جنسی و چه در حالت‌های دیگر زندگی از جانب زن بدون پاسخ نخواهد ماند.

تذکر به خانم‌ها: اگر مردی به این نکات توجه نکرد، شک نکنید که در رابطه جنسی توانا نیست و خودخواه می‌باشد. راستی آقایان پا به سن گذاشته حتماً قبل از آوردن نوشیدنی ادرار خود را تخلیه کرده و آلت خود را شستشو دهند تا پروستاتشان معیوب نگردد.

در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید.

و… هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از بین بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

چطور شوهر خود را تحریک کنیم

اگر همه چیز عمل نکرد، صادق باشید

عدم تحریک شوهرتان ممکن است باعث طلاقتان شود . من با زوج‌های زیادی روبه رو بوده‌ام که بی‌علاقگی و نارضایتی زوجین از ‌رابطه‌ ‌جنسی‌ باعث جدایی شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید.

اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه‌ی جنسی با افرادی غیر از همسرتان، راه‌حل‌های مناسبی نیستند. درست است که عشق‌بازی با غیر می‌تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می‌کند و باعث خراب‌شدن ازدواج‌تان هم می‌شود.

حتی اگر ازدواج‌تان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشق‌بازی شما با کس دیگری متحمل می‌شود، بی‌اندازه است.

طلاق هم راه‌حل خوبی به شمار نمی‌رود. اگر به جای پیدا کردن راه‌حل و برطرف کردن مشکل، از آن فرار کنید، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر آمیزش جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟ قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم که ببینید آیا همسرتان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه‌ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟ کار را به دعوا نکشانید.

تقصیرها را به گردن او نیندازید، حرف‌های بد نزنید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجود دارد، می‌خواهید کاری را که اصلاً دوست ندارید انجام دهید. افکار خود را با او در میان بگذارید. این را به صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان ناامیدی خود را با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن بمانید.

نحوه تحریک شوهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *