لیدی گاگا هم بلاخره ازدواج کرد! + عکس های عروسی و نامزد لیدی گاگا

عکس های نامزد جدید لیدی گاگا و حلقه مراسم ازدواج : روز دوشنبه لیدی گاگا با انتشار عکسی از یک حلقه نامزدی با سنگ الماس و به شکل قلب به هوادارانش اطلاع داد که تیلور کینی در روز عشق از او تقاضای ازدواج کرده و او نیز پذیرفته است.

این خواننده در زیر عکسی که منتشر کرده بود نوشت: “او در روز عشق ، قلبش را به من داد و من نیز جواب “بله” دادم!”

 خبرمهم خواننده جنجالی به هوادارانش

 لیدی گاگا ۲۸ ساله و تیلور کینی بازیگر ۳۳ ساله، چهار سال پیش یعنی از سال ۲۰۱۱ پس از آنکه تیلور در یکی از موزیک ویدئوهای وی بازی کرد با هم آشنا شدند.

گفته می شود این زوج مراسم نامزدی خود را به صورت یک شام رمانتیک در رستوران خانوده لیدی گاگا در منهاتان جشن گرفتند.

 خبرمهم خواننده جنجالی به هوادارانش

عکس های جدید لیدی گاگا و نامزدش

به نظر می رسد هفته اخیر، هفته بسیار خاصی برای این خواننده و ترانه نویس بوده است، به گزارش پرشین وی چرا که به جز نامزدی ، او در مراسم مهم اهدای جوایز موسیقی گرمی به روی صحنه رفت و حتی از او دعوت شده در مراسم اسکار امسال نیز به طور زنده برنامه اجرا کند.

 خبرمهم خواننده جنجالی به هوادارانش

 همچنین این خواننده که تاکنون شش بار برنده جایزه گرمی شده است روز جمعه ، درست روز قبل از خواستگاری، در حالی که یک دسته گل قرمز در دست داشت از آپارتمان خود در نیویورک بیرون آمد و در عین حال مدل موهایش را به شکل کوتاه و مشکی تغییر داده بود .

 خبرمهم خواننده جنجالی به هوادارانش

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا (به انگلیسی: Stefani Joanne Angelina Germanotta) (زادهٔ ۲۸ مارس ۱۹۸۶) که با نام هنری لیدی گاگا (به انگلیسی: Lady Gaga) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا و آهنگ‌ساز آمریکایی است. وی نام مستعار خود را از ترانهٔ معروف گروه کویین به نام Radio Ga Ga الهام گرفته‌است.

مجلهٔ تایم، لیدی گاگا را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۰ ذکر کرده‌است. مجلهٔ فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد.این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ رتبهٔ ۷ همین مجله را در اختیار داشت. لیدی گاگا تحت تاثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.

لیدی گاگا تاکنون ۱۲ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۵ بار آن را به دست آورده است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست.تک‌آهنگ «این‌گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تونز را شکست. تخمین زده می‌شود که لیدی گاگا توانسته است تا سال ۲۰۱۱ میلادی ۲۳ میلیون آلبوم و ۶۴ میلیونتک‌آهنگ در سطح جهان به فروش برساند و به فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی بپیوندند.

لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین انسانی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت. او هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌بوک و توییتر است. همچنین او در فیس بوک بیش از ۶۰ میلیون و در توییتر بیش از ۴۰ میلیون طرفدار دارد. ویدیوهای رسمی او عبارتند از: عشق بد، آلهاندرو، این گونه زاده شده‌ام، اه اه (چیز دیگری برای گفتن ندارم)، یهودا، بازی عشق، ازدواج در شب، پاپارازی، پوکر فیس، لبه افتخار، من و شما، تلفن، فقط برقص.

 

منابع :
پرشین وی

ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *