عکس ازدواج مگان مارکله بازیگر آمریکایی با شاهزاده هری انگلستان

عکس مگان مارکله بازیگر آمریکایی عروس جدید شاهزاده هری انگلستان و عروس جدید خاندان بریتانیا مگان مارکله است که اجدادش از سوی همین خاندان سلطنتی سرشان قطع شده بود!

عکس و خبر ازدواج شاهزاده هری با مگان مارکله

این روزها رسانه های عامه پسند و پاپاراتزی ها به شدت روی مگان مارکله هنرپیشه 36 آمریکایی زوم کرده اند چرا که وی قرار است عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا باشد و با شاهزاده هری دومین پسر ولیعهد بریتانیا ازدواج کند.

تصویر خبر عجیب درباره عروس جدید خاندان سلطنتی بریتانیا!

حالا تمام جزئیات زندگی او زیر نظر رسانه هاست، از اینکه قبل از به شهرت رسیدن چه شکلی بود تا اینکه اکنون چه لباسی می پوشد و چه سلیقه ای دارد. گفته می شود کاخ سلطنتی بریتانیا به زودی خبر رسمی نامزدی مگان و هری را اعلام خواهد کرد.

اما اکنون مورد دیگر و شگفت آوری از خانواده مگان مارکله فاش شده است. مگان در حالی در آستانه پیوند با خاندان سلطنتی بریتانیا قرار دارد که یکی از پادشاهان قرون های گذشته انگلستان سر یکی از اجداد او را با گیوتین قطع کرده بود!

ازدواج شاهزاده هری با مگان مارکله

چهره مگان مارکله

چهره مگان مارکله

لرد هوسی که یکی از اجداد مارکله است توسط هنری هشتم پادشاه وقت انگلستان به دلیل شورش علیه خاندان پادشاهی اعدام شده بود. این اتفاق در سال 1536 افتاد. لرد هوسی که یکی از پدربزرگان مگان محسوب می شود در آن زمان به دلیل شورش علیه پادشاه ابتدا در قلعه ای در لندن زندانی شد سپس پادشاه دستور به اعدام او داده بود.

منابع

سیمرغ

جام جم آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *