بیوگرافی بهنام بانی از شروع خوانندگی تا ماجرای ازدواج

بیوگرافی کامل بهنام بانی و جزییات زندگی او ، عکس ها و بیوگرافی بهنام بانی به همراه زندگینامه و نحوه موفقیت او در موسیقی ، آیا می دانستید که بهنام بانی در زمینه فروش بلیط کنسرت در ایران رکورددار است؟
بیوگرافی بهنام بانی و عکس های او

بیوگرافی بهنام بانی و تاریخ تولد او

بیوگرافی بهنام بانی را با تاریخ تولد‌ش شروع میکنیم : بانی متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در شهر دامغان و خواننده ایرانی است. بانی عضو یک خانواده 4 نفری است.او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد و با مادرش فقط 19 سال اختلاف سن دارد. بهنام بانی دارای یک خواهر زاده به نام شاینا می باشد.  بانی دوران دبیرستان خود را در دبیرستان شهید شهرام امامی آل آقا در خیابان آزادی گذراند

خانواده بهنام بانی معتقد بودند او علاقه ای به موسیقی دارد که قطعا این مسیر را ادامه خواهد داد و به همین دلیل بهتر است در رشته دیگری تحصیل کرده و مهارتی به جز موسیقی هم به دست آورد.
بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت.  بانی دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش موفقیتی نداشت و صدایش شنیده نشد.
بیوگرافی بهنام بانی و عکس های او

 


خواننده های مورد علاقه بهنام بانی

حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند. البته ناگفته نماند خود بانی تکنیک خواندن بسیار قوی دارد. بهنام بانی تلاش های بسیار زیادی برای مطرح شدن انجام داد و در نهایت موفق شد .

بهنام بانی و مشکل اضافه وزن

بهنام بانی به دلیل وزن زیادش تحت نظر مربی ورزش، فعالیت می کند و در مدت کوتاهی ۱۵ کیلو لاغر کرده است و روزی ۴ ساعت ورزش می کند، بهنام بانی می گوید معتقد است خواننده بایدصدایش خوب باشد تا هیکل آن

علت گرایش بهنام بانی به خوانندگی و ثبت رکورد در ایران

بهنام بانی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد اساتید موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت. بهنام بانی در ادامه از سن ۱۹ سالگی از سال ۱۳۸۵ همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت. بانی در مرداد ماه ۱۳۹۵ با قطعه علاقه خاص با آهنگسازی حامد برادران به شهرت رسید.

بیوگرافی بهنام بانی و توضیح در مورد شکستن رکورد فروش بلیط:

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به گزارش سایت موسیقی ما تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید.
بیوگرافی بهنام بانی و عکس های او

ازدواج و انتخاب همسر بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی در مورد ازدواج و انتخاب همسر : بهنام بانی و همسرش عنوان آشنای این روزهای شهرت بانی است. او که نامش بر سر زبان ها افتاده و کنسرت هایش هر روز شلوغ تر از روز قبل میشود خودش هم باور دارد بازار شایعات را داغ تر میکند.
بیوگرافی بهنام بانی و همسرش و بازار داغ شایعات
بهنام می گوید به محض معروف شدن هنرمندان اولین کنجکاوی طرفداران او شناختن همسرش و دیدن تصاویر دو نفره آنهاست. اما بهنام بانی هنوز با خانواده زندگی میکند و ازدواج نکرده است و تمام عکس هایی که از او و همسرش اسم برده شده است متعلق به عکس های بعد از کنسرت های او با طرفدارانش است و بانی مجرد می باشد و طبق گفته ی خودش فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارد. بهنام بانی تمام اخبار در مورد ازدواج خود را تکذیب کرده است.
بیوگرافی بهنام بانی و عکس های او

اولین آهنگ بهنام بانی و محبوبیت بین مردم

نخستین آهنگ بهنام بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ “من یه دیونم” با استقبال به مراتب بیشتری مواجه شد و آهنگ “عاشقم کرده” باعث تثبیت بهنام بانی در حوزه موسیقی و در میان طرفدارانش شد. بهنام بانی که ۴ جلسه موسیقی سنتی را نزد مرحوم استاد محمد نوری آموخته بود می گوید موسیقی سنتی خیلی وسیع است و به نظر من با روحیه من سازگاری کمتری داشت و موفقیت خود را در موسیقی پاپ میدیدم.

به همین دلیل علارغم آموزشهایی که در موسیقی سنتی دیده بودم، ترجیح دادم در موسیقی پاپ ادامه دهم.البته کلاسهای سنتی که رفتم از جمله ۴ جلسه ای که با استاد نوری تمرین کردم، باعث شد اصولی تر کار کنم و چیزهای مفیدی یاد بگیرم اما موسیقی سنتی بسیار گسترده و وسیع است و من احساس میکنم در پاپ نسبت به سنتی راخت تر می توانم فعالیت کنم.

اولین استقبال مردمی از بهنام بانی

به نقل از بهنام بانی اولین باری که که خیلی ازم استقبال شد پلادیوم بود، من همراه خواهر و مادر و دومادمون رفتیم خرید کنیم، که دیدم هی یهو مردم همینجوری اومدن جلو و عکس گرفتند، که برام خیلی جالب و لذت بخش بود.

عکس پدر و مادر بهنام بانی

بیوگرافی بهنام بانی و عکس های او


ویژگی های شخصیتی بهنام بانی

بهنام بانی و سیبیل خاص سه سال پیش بود دقیقا، عروسی خواهرم بود، که من بهره برداری از سبیل کردم که این پیشنهاد از طرف یکی از دوستام بود، البته خیلی مخالفت داشتم ولی با کاراکترم جوره و خودم خیلی دوسش دارم.
بهنام بانی علاقه به انتشار تک آهنگ به جای آلبوم دارد  . بهنام بانی می گوید ما قطعات مختلفی تولید کرده‌ ایم که به تدریج آن‌ها را منتشر می‌کنیم و فکر می‌ کنم تک‌ آهنگ‌ ها بیشتر از آلبوم شنیده می‌ شوند. اما شاید در آینده آلبومی هم به عنوان یادگار در اختیار مخاطبین عزیز قرار دهیم.
لیست تک آهنگ های بهنام بانی که معروف هستند و می توانید دانلود کنید
وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی)
چه بخوای چه نخوای
اخماتو وا کن
بسمه
همه دنیام
عاشقم کرده
چی بگم
من یه دیوونم
علاقهٔ خاص
زیبای بی همتا
بیخیال
بیا اینجا
دنیا رو روزه
مرز دیوونگی
فصل عاشقی
ای کاش
لحظه به لحظه

آلبوم‌ بهنام بانی

عاشقم کرده (۱۳۹۶)

یک نظر

  1. سلام. از ادمین محترم ممنونم که بیوگرافی این خواننده محبوب رو قرار دادن. بهنام بانی یه خواننده پر هیجان و با نشاطه که حال آدم با گوش دادن آهنگاش خوب میشه. پیشنهاد میکنم آهنگ های بهنام بانی رو دانلود کنید و از گوش دادنش لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *