کل داستان ماجرای اخیر پیش آمده برای فرزاد حسنی و آزاده نامداری

آزاده نامداری و فرزاد حسنی از ابتدای ازدواجشان تا به الان که از جدایی شان مدتی می گذرد بارها خبرساز شدند و همچنان حاشیه های این ازدواج و جدایی ادامه دارد؛ البته در این خبرسازی خودشان بیشترین نقش را داشتند.

کل داستان ماجرای اخیر پیش آمده برای فرزاد حسنی و آزاده نامداری
آزاده نامداری که سال گذشته همراه با فرزاد حسنی به عنوان یک زوج موفق اجرای ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو را بر عهده داشت درست یک سال بعد در اولین روزهای سال ۹۴ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، تصویری کاملا متفاوت از آنچه که چندین بار در برنامه های زنده تلویزیونی از رابطه او و حسنی دیده شده بود منتشر کرد. نامداری که طبق اعلام های قبلی و کامنت های خودش در اینستاگرام قرار بود در روزهای اول سال نو مستند “خانومی که شما باشی” با اجرا و تهیه کنندگی اش از شبکه دو پخش شود، اما این مستند از کنداکتور شبکه حذف شد و این حذف یکباره ظاهرا برای آزاده نامداری خیلی گران تمام شد و در یک پست اینستاگرامی تصویری از زمان زندگی  مشترکش با فرزاد حسنی را به اشتراک گذاشت که حرف های زیادی برای گفتن داشت. این پست نامداری در همان ساعت اول ۶۰۰۰ کامنت به سمتش روانه شد و اکثر کاربران با کمال تعجب خواستار توضیح بیشتر از نامداری در مورد تصویری که منتشر کرده بود شدند و تعداد زیادی هم با همدردی با او اصرار بر گرفتن حق ضایع شده از خانم مجری داشتند.

در کامنت منتشر شده از نامداری آمده بود: « متأسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید… باید… این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن… امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه… من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم. درس میدم. کار می‌کنم و دوباره زنده شدم. متأسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو می سپره دست کسی که به نزدیک‌ترین کسش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود. به لطف پدرم من حق طلاق داشتم و گرنه شاید الان زنده نبودم. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی میگم که از ایشون بت ساختن، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی اما من واگذارت میکنم بخدا… و خوشحالم که دیگه نمی بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت‌هاست حتی خودم گوشش ندادم… والسلام.»
نامداری در همان ساعات اول عکس و کامنتش را از صفحه حذف کرد و بلافاصله با پُستی دیگر از کاربرانی که به صفحه اش سر می زنند خواست تا عکس را بازنشر نکنند اما ظاهرا خانم نامداری قبل از انتشار عکس، این نکته را فراموش کرده بود که در فضای مجازی انتشار یک مطلب حتی برای چند ثانیه هم می تواند به یک جنجال خبری تبدیل شود.
با وجود حذف این پست اما خیلی سریع تصویر و کامنت نامداری در شبکه های اجتماعی پخش شد و کاربران بسیاری را مشغول به خود کرد، نهایتا تعدادی از سایت ها هم با انتشار مطلب نامداری نقدها و نظرات متفاوتی را عنوان کردند. در مقابل فرزاد حسنی هم ساکت ننشست و خیلی سریع در واکنش به عمل نامداری متنی را منتشر کرد که در آخر با مطرح کردن دو سوال از نامداری ماجرا را برای دنبال کنندگان ماجرا پیچیده تر کرد. دو سوالی که نامداری را در مورد گروه های سیاسی و عشق به فرزند مورد اتهام قرار می داد.
سوالات حسنی هم بی جواب نماند و نامداری اعلام کرد که همین توهمات آقای حسنی علت اصلی اختلاف ما در زندگی مشترک بوده است. با اضافه شدن ابهاماتی که شخص نامداری و حسنی مطرح کردند پیگیری ها برای دانستن اصل ماجرا هم از طرف کاربران شبکه های اجتماعی و هم از طرف سایت ها بیشتر شد. در آخر دو طرف با اعلام اینکه از طریق مراجع قانونی پیگیر ماجرا هستند فعلا سکوت کردند و ظاهرا همچنان افشاگری های آقا و خانم مجری ادامه خواهد داشت.

بعد از اما و اگرهای مطرح شده نامداری که بر صحت حرفهایش اصرار دارد، صفحه اینستاگرام خود را بست و در آخرین کامنتش نوشت: « صدای پا همیشه صدای رفتن نیست، برمی گردم.»
آنچه خواندید گزارشی بود از جنجال های دو مجری مطرح صدا و سیما که هر کدام زمانی که اجرای برنامه ای را چه در تلویزیون و چه در رادیو برعهده داشتند مخاطبان زیادی را همراه کردند و معمولا خبرساز بودند.

مقصر اصلی ماجرا کیست؟
در مطالب قبلی در مورد زندگی خصوصی سلبریتی ها و حواشی که به دنبال دارد گفتیم و بارها این نکته را حتی از زبان خود چهره های مطرح عنوان کردیم که زندگی شخصی هر کس مربوط به خودش است. با قبول اینکه در وارد شدن به زندگی خصوصی دیگران اخلاق و احترام شرط اول است، اماگاهی این خود سلبریتی ها هستند که قواعد چهره شدن را از یاد می برند و خودشان دیگران را وادار به سرک کشیدن در زندگی خصوصی شان می کنند. آزاده نامداری و فرزاد حسنی از ابتدا که خبر ازدواجشان مطرح شد تا زمان جدایی و همین الان که صحبت از اختلافات و اتفاقات زندگی مشترکشان است حاشیه های زیادی را به دنبال داشتند که خودشان بزرگترین سهم را در علنی کردن زندگی خصوصی شان دارند. صحبت هایی که ظاهرا تنها به دنبال نوعی انتقام از زندگی مشترکی است که به سرانجام نرسیده و حالا دو طرف سعی در بیشتر مقصرخواندن طرف مقابلشان دارند اما این را درنظر ندارند که پرداختن مکرر به این موضوع تا این اندازه هم برای مخاطبان اهمیت ندارد.
بعد از مطرح شدن صحبت های نامداری اظهار نظرهای زیادی از طرف رسانه ها عنوان شد. عده ای صدا و سیما را به عنوان بستری که شرایط کار و دیده شدن این افراد را فراهم کرده مقصر دانستند و معتقد بودند رسانه ملی باید در برابر این رفتارها پاسخگو باشد. تعدادی مانند رضا رشید پور صحبت از پیچیده بودن ماجرا کردند و اینکه موضوع به این سادگی ها هم نیست. و عده ای هم مانند ژیلا صادقی که بعد از مدتی دوری از رسانه ملی امسال با اجرای برنامه تحویل سال شبکه پنج به صدا و سیما بازگشته حرکت نامداری و حسنی را دلیلی بر بدنام کردن سایر مجریان دانستند و …
به هر حال از مجموع آنچه که در این جریان اتفاق افتاده به نظر می رسد که بیشتر انتقادات و اظهارنظرها بر اساس تسویه حساب های شخصی و برای رفع اتهام است.
اما بهانه اصلی نامداری برای انتشار این مطلب، بدون دلیل پخش نشدن برنامه ای است که درست بعد از صحبت های او و خبر ساز شدنش پخش شد و این جای تأمل دارد.
پایان این قصه خیلی مهم است…

تبیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *