روش حذف اکانت اینستاگرام با لینک بصورت دائمی + آموزش تصویری

برای حذف اینستاگرام  بصورت دائمی باید چکار کنم؟ پاک کردن اکانت اینستاگرام چطوری هست؟ چطور تمام عکس ها و اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را بصورت دائمی پاک کنم؟ برای رسیدن به پاسخ با ما همراه باشید .

حذف دائمی اکانت اینستاگرام

حذف دائمی اکانت اینستاگرام – اینستاگرم یا اینستاگرام (به انگلیسی: Instagram) شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

حذف اکانت اینستاگرام بصورت دائمی یا حذف موقت؟

در حذف موقتی اکانت شما از اینستاگرام حذف می شود اما اطلاعات شما درون دیتابیس شرکت Instagram باقی مانده و شما می توانید در دفعات بعدی اکانت خود را بازیابی کنید. اما در حذف دائمی قضیه کمی فرق می کند. در حذف دائمی اکانت اینستاگرام تمامی اطلاعات شما از اینستاگرام حذف شده و دیگر قابل بازیابی نیست. در مطلب امروز سایت ترفندها تصمیم داریم نحوه حذف دائمی و بدون بازگشت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.در ادامه با ما همراه باشید.

 

بعد از حذف دائمی اکانت اینستاگرام چه اتفاقی می افتد؟

  • پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.
  • پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در بخش Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.
  • اگر به طور موقت قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت موقت غیرفعال کنید.
  • حذف اکانت بدون داشتن پسورد و دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

 

 

مرحله اول حذف اکانت اینستاگرام:

برای حذف اکانت اینستاگرام ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد. ممکن است باز شدن صفحه اول به دلیل شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت دیگر این کار را انجام دهید.

صفحه ویژه اینستاگرام برای پاک کردن اکانت

مرحله دوم حذف اینستاگرام بصورت کامل:

در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید تا به صفحه حذف اکانت اینستاگرام هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

دیلیت کردن اکانت اینستاگرام

 

مرحله سوم:

حالا وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد که شبیه تصویر زیر است:

روش حذف اکانت اینستاگرام
مرحله چهارم:

اینستاگرام در کادر بالا دلیل پاک کردن اکانت را می‌پرسد و سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید گزینه Something Else را برگزینید. تا کادر وارد کردن مجدد رمز عبور برای شما ظاهر شود.

سایت حذف اکانت اینستاگرام

مرحله پنجم:

حالاپس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارت Permanently delete my account (حذف اکانت اینستاگرام بصورت دائمی ) در پایین صفحه کلیک کنید.

لینک حذف دائمی اکانت اینستاگرام

مرحله ششم:

سپس اینستاگرام دوباره از شما سوال می‌کند که آیا مطمئن هستید که حذف اکانت اینستاگرام خود را می‌خواهید انجام دهید؟ که با تائید این کادر با پیغام زیر روبرو شده و اکانت شما برای همیشه پاک خواهد شد.

آموزش تصویری حذف اینستاگرام

این یعنی اینکه اگر با تصویر زیر روبرو شدید کار را به درستی انجام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده است .

نکته : برای حذف اکانت اینستاگرام و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر باید صبر کنید و پس از آن اطلاعات اکانت اینستاگرام شما از بین می‌رود.

حذف اکانت اینستاگرام در ورژن جدید بدون داشتن پسورد

3 نظر

  1. واقعا دستتون طلاااااااااا خیلی ازتون ممنونم. متخصص اینستا شدم مننننننن

  2. سلام من اسم پیچ و پسوردشو درست وارد میکنم ولی اصلا وارد سایت نمیشه لطفا راهنمایی ام بکنین

  3. میثم جنامی

    حذف ایمیل وساخت ایمل حدید اینستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *