طالع بینی ازدواج مرد بهمن با زنان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با مرد متولد بهمن ماه, طالع بینی ازدواج مرد بهمنی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

پیوند زناشویی بهمن با سایر ماه ها

بهمن با فروردین : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

بهمن با اردیبهشت : ( بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

بهمن با خرداد : ( بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

بهمن با تیر : ( متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

بهمن با مرداد : ( خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

بهمن با شهریور : ( متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

بهمن با مهر : ( بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

بهمن با آبان : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

بهمن با آذر : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

بهمن با دی : (متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

بهمن با بهمن : ( خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

بهمن با اسفند : (خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

مرد متولد بهمن، نماد: دلو

او جذاب ترین مرد در طالع بینی است.

هم مرد و هم زن متولد این برج مثل آهن ربا مرد مرا به خود جذب می کنند. آنها اغلب از سن چهل سالگی چاق می شوند. مرد متولد این برج از ویژگیهای آسمانی و هیکل خوبی برخوردار است و باعث می شود که خیلی ها دچار تپش قلب شوند.

وقتی بفهمد او همان کسی است که شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود.

او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا کنید مطمئن باشید که عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می کند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می کند.

بطور کلی او کسی است که می توانید در حالیکه در گفتگوی مهمی شرکت کرده، خوب گوش دهد و بفهمد که در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد.

او بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش کور می شود. اما در مورد معجزه‏ات عقلانی صحبت کنید، او بهترین است.

پسرهای متولد این برج در سنین پایین خانه را ترک می کنند تا بالهایشان را باز کنند و در آسمان پرواز کنند. آنها می خواهند چیزهای جدییدی یاد بگیرند. این مردان عاشق ورزش هستند، انها از شطرنج لذت می برند و از آنجا که می خواهند از مغزشان استفاده کنند حتی ممکن است تمبر جمع آوری کنند.

آنها دوست دارند که دیدشان را وسیع تر کنند و برای شر و ور گفتن در مورد دیگران وقت ندارند .

مرد متولد این برج فوق العاده رک است.

وقتی بدخلق است، به طعنه رک می شود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست کلفت باشید. گاهی آنقدر سرد و یک دنده می شود که بدجوری از دستش ناراحت می شوید.

بسیاری از مردم با مردان متولد برج بهمن مشکل عاطفی پیدا کرده اند و پس از این تجربه غمگینتر و عاقلتر شده اند. و قبول کرده اند که شکست خورده اند.

6 نظر

  1. یک دختر شهریوری

    من متولد شهریور اصلا متولد بهمن رو نمیتونم درک کنم بسیار دم دمی مزاج و سرد و مغرور و خوشیفتن هر چقدر بهشون محبت کنی دور تر میشن ازت و فاز خودشیفتگی دارن به مدت دوساله کما بیش فهمیدم یکی از اشنایانمون که متولد بهمنه زیر نظر گرفته منو کلا منطقشو نمیفهمم چیزی فهمیدم اینه بهشون توجه کنین ازتون خیلی دور میشن و باد تکبر و غرور میگیردشون

  2. نمیشه بگی میلیونها زن و مرد بهمن ماهی همه شبیه هم هستن …اینکه کجا و بین چ آدمایی بزرگ شدی… تو ی خانواده مرفه بزرگ شده یا نه … چقد اعتماد ب نفس داری‌…چیو تو بچگی بیشتر از همه چی بهت دیکته کردن(باید و نبایدهای مادر و پدر و بقیه بزرگترها) بچه چندمه خانواده ای…کلا چجوری و بین چ آدمایی شخصیتت شکل گرفته …

  3. به این طالع بینی ها خیلی بها ندید.صرفا جنبه سرگرمی داره.وقتی دو نفر خوب باشن و سعی کنن همدیگه رو درک کنن، میتونن عاشقانه با هم زندگی کنن و خوشبخت باشن.(برای نمونه همین نوشته دوستمون)

  4. خانوم شما واقعا خصوصیات ی زن اردیبهشت ماهی رو داره؟؟ شاید اردیبهشتی نباشه و فقط تو شناسنامه ش اینجوری ثبت شده باشه

  5. با یک آذر ماهی ازدواج کردم، بعد از چهار سال گند زد به زندگی و رفت . الان با یک بانوی اردیبهشتی ازدواج کردم به قدری آرامش دارم در زندگی که خدا میدونه.
    اکثر خصوصیات اخلاقی بهمن ماهی ها درسته ولی چیزی که خیلی کم بهش اشاره شده، وابستگی و عاطفی بودن بیش از حدشون هست . بهمن ماهی ها بسیار ساده و مهربان هستن و اگر زنی در قلب شان رخنه کنه به سختی میتونن فراموشش کنن .
    با آرزوی خوشبختی برای همه
    تقدیم به بانوی اردیبهشت ماهی خودم

    • به نظر من اینا همه چرت و پرته یعنی چی خصوصیات ماه تولد؟کسی که روز اخر ماه دنیا میاد تکلیفش چیه اینور یا اونور؟من مرد بهمنی هستم ده درصد این خصوصیاتم ندارم.خیلیارم دیدم هیچ شباهتی به تعریف ماهشون ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *