طالع بینی ازدواج مرد اسفند با زنان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با مرد متولد اسفند ماه, طالع بینی ازدواج مرد اسفندی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها

اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد : (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد : (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

اسفند با آذر : ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید

مرد متولد اسفند، نماد: حوت

تا به حال دقت کرده اید کهگاهی افرادی که در یک زمینه خاص کار می کنند متولدین یک برج هستند؟ مثلاً همه پزشکان متولد شهریوز باشند.

شغل بعضی دیگر هم کارگردانی برنامه های تلوزیونی و یا ویراستاری روزنامه هاست. آنقدر حساس هستند که مشاغل و حرفه های جذاب و هنری مناسب آنهاست.

مردان متولد برج اسفند حال و هوایی دارند که دیگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف عسل، به خود جذب می کنند.

سیاره آنها نپتون است در اساطیر رومی خدای دریاهاست و مردان متولد این برج ذاتاً کم حرف و قوی هستند. چون کمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و بویژه زنان مجذوب آنها می شوند.

علیرغم احساسات سست و خیالی، مرد متولد برج اسفند، باهوش و ذکاوت خود در کارش پیشرفت می کند. نپتون به او رفاقت، صفا و صمیمیت آموخته است از این رو متولد اسفند می تواند دیگران را مجذوب و متحیر کند.

اگر توی دست و بالتان چنین مردی دارید، او را از دست ندهید بویژه اگر رمانتیک هم است. او به شما عشق می ورزد، دوستتان دارد، کاملاً با شعور است و وضعیت روحی شما را درک می کند و با شما طوری رفتار می کند که احساس می کنید واقعاً زن هستید.

برخی از این مردان به دنبال زنی هستند که از خودشان قوی تر باشد تا بتوانند به دنبال دنیای رویایی خود بروند. او از اینکه اوضاع را تحت کنترل خود داشته باشید. خوشحال خواهد شد.

بعضی از مردان متولد برج اسفند علاقه زیادی دارند که دوست همه باشند.

اما روبرو شدن با مسئولیت ها و وظایف به نظر آنها غیر ممکن می رسد. اینجاست که یک مرد اسفندی نقاب از چهره بر می دارد پشت نقاب دوستانه و غلطاند از او، مردی دو رو ظاهر می شود که شما را مات و مبهوت می کند.

گاه مردان متولد برج اسفند پیش دوستان از همسر خود شکایت می کنند که همسر خشک و بی احساس شان آنها را درک نمی کند. (در واقع آنها را به خوبی هم درک می کنند!) مرد متولد اسفند گاهی دنیا را طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می داند و این مهم او را آنقدر برای روی آوردن به موارد مخدر مستعد می کند.

از آنجا که حوت یکی از نشانه های روانی و آبی و نیز مملو از احساسات است، مرد متولد این برج احساسات شما را به خوبی درک می کند.

او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابایی ندارد و بچه ها را به خود جلب می کند.

او از لحاظ جسمی و عاطفی بیش از مردان متولد برجهای دیگر برای پدرشدن مناسب است.

او خیلی فداکار است و محبت و گرما از او می بارد و نمی خواهد مثل مردان متولد برجهای دیگر جاهل مآب باشد که این هم ویژگی خوب دیگری است.

128 نظر

  1. سلام‌میشه لطفا بگین پسر‌اسفندی با دختر شهریوری رابطمون باهم چگونه هست اگر کسی اینجا تجربه داره.ممنو ن میشم بزاره از تجربیاتش

  2. دوست پسر من اسفند ماهی
    فوق العاده مهربون، خوش قلب، احساسی هست
    قدرت درکش هم خیلی بالاست.
    اسفندی ها دوست داشتنشون رو به زبون میارن د این خیلی خوبه

    • من خودم دختر تیر ماهیم و به شدددت شخصیت اسفند ماهیا رو دوست دارم(البته از نوع مهربونشون)خیلی خوبن چون مثل تیر ماهیا صبور و باحال و اروم و با درکن. خیلی هم ابراز محبت میکنن.علاقشونو نشون میدن.خبلیییییی…در کل شب تا صب ، صب تا شب دو حالت بیشتر نداریم یا از خنده می میریم با هم یا در حال ابراز علاقه ایم…بس ابراز کردیم حال نداریم

  3. حدود چهار سال با یه مرد اسفندی رابطه داشتم ولی متاسفانه بی خبر و بی دلیل ترکم کرد و رفت خیلی چشم چرون هستن خانوما خواهشا اعتماد نکنین چون مردای اسفندی به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستن در ضمن شدیدا کینه ای هم هستن جوری که نمی فهمین.

    • قطعن بی دلیل ترکت نکرده
      اسفند هیچ کاری شون بی دلیل نیست
      قطعن بیش از هزار بار بهت تذکر میده این ویژگی اخلاقتو عوض کن و گوش به حرفش ندادی و ۴ سال پات مونده و بهت تذکر و حتی التماست کرده ولی بی توجه بودی به حرفش دیده قابل تغییر نیستی ولت کرده

  4. سلام بچه ها
    میخواستم یه مطلب مهم راجب اسفندیا بگم ک چرا بعضیا میگن مردای اسفندی بدن
    دوستان دقت کنید که مردای اسفندی یا کاملا عالی و با احساس و عاطفین ویا کاملا بی احساس و سرد حد وسط نداریم
    پس مهم ترین چیز اینه که اول مشخص کنید طرفتون از کدوم نوعه!
    اگه از نوع اول بود سفت بچسبینش چون بهتون قول میدم بهترشو هیچ جا پیدا نمیکنین

  5. سلام دوستان من یه مرد اسفندی هستم
    میخوام اساسیترین مطالبو در مورد ویژگی اسفندیها بهتون بگم
    اینکه اسفندیها بسیار ذات آدمها براشون مهم هست و روی دورویی حساس هستن و هیچگاه با افراد مدعی که انسانیت و اخلاقیات رو فدای چیزای دیگه میکنن کنار نمیان
    هیچوقت سعی نکنید یک اسفندی رو گول بزنید چون حس ششم بسیار بالایی دارن و اگر رفتار و زبان شما با افکارتون همخونی نداشته باشه متوجه میشن..
    برای داشتن مهر و محبت و احساسات خالص او فقط کافیست اونو قلبا دوست داشته باشید اگر او شما رو فردی ساده و بی ریا و با احساس یافت ، از عشق غیر قابل وصفش سیراب خواهید شد .. و بالعکس
    اگر نتونستید احساسات یک اسفندی رو درک کنید بلافاصه ازش جدا شین چون هیچوقت نخواهید تونست .. تعداد کمی از آدمها میتونن افکار اسفندیهارو درک کنن و این بزرگترین مطلبی هست که خیلیا با متولدین این ماه مشکل پیدا میکنن..
    آرزوی خوشبختی برای همه عزیزان دارم

  6. سلام دوستان ،
    با احترام به نظرات تک تک شما ،
    به نظر من انسان بودن ، اخلاقیات ، احساسات ربطی به ماه تولد ندارد ، وقتی دو نفر قلبشان با هم نباشد ، نه احساسی است و مطمئنا دروغ و خیانت و لجبازی هم خواهیم دید.

  7. همه اش شعره … من یه مرد اسفندیم اصلا احساسات ندارم و اینکه رمانتیک بودن فقط به ژنه آدماس نه به ماه تولدشون همش چرتوپرته …. حالمم از ابراز احساسات بهم میخوره و می‌خوام بالا بیارم تا حالا هم ازدواج نکردم و نخواهم کرد

  8. سلام فقط خواستم تولد تمام اسفند ها رو تبریگ بگم تولدتون مبارررررررککککککککک…….. دوستون دارمممممممم

  9. کریم (معراج دل ها)

    من یه مرد سی و یک ساله اسفندی هستم والا چی بگم که ای کاش اسفندی نبودم خدا هر چی عشق و احساس هست داده به این اسفندیا ، به خاطر احساس زیادی که داریم زود به یه نفر اعتماد میکنیم و فریب می خوریم و بعدا که کار از کار گذشت تازه میفهمیم که اینمن همه عشق و محبت و احساس را پای کی هدر دادیم ، مثل خودم که شیاد گولم زد و ازم مهریه سنگینی گرفت و منه بدبخت را واسه یک ماه زندگی کرد طلاقی ، خیر نبیند به حق علی

  10. دو نفر اسفندی میشناسم که فامیل نزدیکم هستن و اخلاقشون کلا با هم فرق داره یکیشون شلخته شوخ طبع چشم چرون مهربان خوش اخلاق ساده بی ریا ولی اون یکیش جدی اخمو مرموز کم حرف خوش قیافه خیلی زیرک آرام ولی عصبانی بشه خیلی طوفانی با چشمم دیدم حدو مرزی نداره رابطه داره یا نداره نمیدونم چون آدم فوق العاده مرموزیه حال و هوای خاصی داره اعتراف میکنم ازش خوشم میاد 🙂 .بنظرم نباید صرفا یک ماه خصوصیات آدمو تعیین کنه .

  11. در ضمن چطور میشه سیاره نپتون و مشتری بر روی متولد اسفند تاثیر بزاره طبق قانون فیزیک تاثیر سیب زمینی آشپزخانه بیشتر از سیاره های نام برده است حالا سوالم اینه دوتا غول گازی با اون عظمتشون و من با این وجودی که فقط در منظومه شمسی با سایر جاهای کائنات کاری ندارم واقعا چیزی نیستم اینا چطور میشه روی من تاثیر بزاره اصلا چرا مشتری و نپتون روی من تاثیر گذارن سایر سیاره ها نه مثلا ساتورن و اورانوس لطفا اگه اطلاعاتی دارین بگین اگه اینا دروغ محضه دلیلش چیه؟

  12. سلام
    لطفا دوستان و خانوما و آقایونی که اطلاعات مفیدی در مورد طالع بینی دارن بفرمایند که چطور میشه انسان در یه ماه خاص بدنیا بیاد و خصوصیات و ویژگی های اون ماهو داشته باشه اینارو بر اساس کدام معیار میگن من متولد اسفند ماه هستم خب مثلا خصوصیات متولد اسفند ماه در دل ستاره ها نوشته شده یا اینکه طالع بینا از ماهی های دریا و اقیانوس پرسیدن !یعنی دقیقا بر اساس کدام معیار اینارو نوشتن من ویژگی ها و خصوصیات تمام ماههای سالو دارم پس چطوری میشه یعنی هر چی فکر میکنم به بن بست میرسم توی برخی سایتای خارجی هم یه سری سرچ کردم ولی باز قانع نشدم بازم میگم این خصوصیاتو بر چه اساسی نوشتن دلیل منطقی و علمی شون چیه؟؟؟؟!!!!!

  13. لطفا آقایون اسفندی یا خانومایی که رابطه دارن جواب بدن که یه مرد اسفندی انتظارش از شریک زندگیش چیه یا اینکه میخوان خانومشون چه خصوصیت اخلاقی داشته باشه؟

    • من بعنوان یه مرداسفندی،ادب و اخلاق طرف واسم خیلی مهمه،کلا اسفندیابا ادمای بداخلاق اصلاااا نمیتونن کناربیان،ازاونجایی که مردای اسفندی احساساتین،لازمه که جملات احساسی بهشون گفته بشه،چون اگه خودش محبت کنه ولی طرفش خشک برخورد کنه واحساساتشو بروز نده،زود ازش سردمیشه وممکنه محبت واحساس رو تو وجود یه زنه دیگه جستجوکنه،سرمسائل کم اهمیت باهاش بحث نکن،به افکارش اعتمادکن،چون سیاست وباهوشیش باعث میشه تصمیم درستی بگیره،اسفندیا به یه سری چیزا علاقه زیادی دارن،مثل موسیقی،سعی کن به علایقش احترام بذاری،وازهمه مهمترمطمئن شو که عاشقته و نه اینکه فقط دوست داشته باشه،چون واسه کسی که عاشقش باشن همه کارمیکنن،موارد بالا رو رعایت کنی،بهترین زندگیا واست میسازه،اگرم از رو دنده ی لجبازی باهاش برخورد کنی،هزاربرابرلجبازتر ازخودت باهات برخوردمیکنه،احترام وادب ومحبت وابراز علاقه یادت نره ،زندگیت زندگی خوبی میشه

      • مرسی آقا احسان

      • دقیقا درسته و یک چیزی رو بصورت واضح بگم که کلا از دروغ شنیدن بیزارن و بهتوون توصیه میکنم اصلا سعی نکنین تستشون کنین چون واقعا میفهمن و دستتون تو دروغ رومیشه
        من خودم اسفندی هستم و همین حالا که کامنت میگذارم به خاطر دروغ های مکرر همسر تیرماهی م در حال جدا شدن هستیم
        با اسفندی ها روراست باشین هیچوقت ضرر نمیکنین

      • زدی وسط خال دقیقا همینه

    • رو راست و صمیمی و از ته دل رفتار کن.

    • سلام
      یه اسفندی یه آدم احساسیه
      اگر از لحاظ جنسی وعاطفی ساپورت باشه
      دنیا رو میتونه جابه جا کنه وهمه چی برات فراهم کنه.
      فقط به احساسش احترام بزاری.
      اسفندی کم به زبون میاره که دوستت داره ولی درعمل باید ببینی که چه کارها که برای خوشحال کردنت نمیکنه

  14. کاملا موافقم.

  15. خب دوستان منم اسفند ماه بدنیا اومدم ولی واقعیتش نمیدونم مردم چرا اینجور خرافاتو باور میکنن . بیشتر خارجیا به این جور چیزا اهمیت نمیدن همین خرافات و چرت و پرتا بدبختمون کرده دیگه.

    • کی گفته خارجی ها اهمیت نمی دونم تازه اونا خرافاتی تر هستن که نسبت ب ما برو اول بخون دربارشون بعد بیا بگو کل دنیا ب خرافات اعتقاد دارن مخصوصا مردم انگلیس برو دربارشون بخون میفهمی

    • تو داداچ یا اسفندی نیستی
      یا داری برعکس میزنی

  16. بنظرمن مردای اسفندی فوق العاده هستن از هر لحاظ ولی خانومایی که گله دارن نمیدونم مشکلشون چیه ولی من خیلی خوشبختم که با یه اسفندی ازدواج کردم.

  17. سلام
    همسر من متولد اسفنده وسرشار از عشق و محبته منو از هر لحاظ تکمیل کرده قلبش پاکه وروحش لطیفه یه مرد واقعیه خدایا شکرت که همچین مردی نصیبم شده خدایا شکر

  18. متولد اسفند کنارش یه بازیگر لازم داره که بلد باشه پا به پاش نقش عاشقانه بازی کنه نه جلو بزنه نه جا بزنه.بازیری که چند وقت یه بار مخفی شه و بعد بیادو شعر عاشقونه بخونه و دلشو ببره و باز بره.کلا باید جلوشون وانمود کنید که سلطانن و رهبر و بعد مخفی کاریو نمایش . اینم وقتیه یه حساب کتابی توی زندگیشون دارن که شما خودتونم بکشین تا نخواد انتخاب کنه انتخابتون نمیکنه حتی اگه تموم خط قرمزاتونو زیر پا بذارین.پس ابراز عشق کنید بهش در حد یه شعر نامفهوم عاشقانه و دور شیدو توی هپروت بذارینش .و اگه زیاد تکرار کنیدو باهاش لج نکنیدو بگید صددرصد درست میگه میتونید نگهش دارید

    • به نظرم این دقیق ترین تحلیلی بود که راجع به مرد اسفندی خوندم من خودم متولد خردادم و مردای اسفند برای من سمی ترینن. که یا با این سم به بدبختی خواهم مرد یا در نهایت با خوشبختی بازم خواهم مرد یه خرداد ماهی از سنی به بعد بسیار تیزهوش بازیگر و تحلیل گر خوبی می شه و این حکایت دو پا شاه در یک اقلیم نمی گنجد! چون هر دو ماه نیاز به ستایش توجه هوش و رگه های خودشیفتگی هستند که اگر متقابلا با چنین شخصی روبرو بشند و جای عشق کارشون به لجبازی بکشه اونوقت رگه های خود شیفتگیوشون می شه کل شخصیتشون و میزنن بسیار زیرکانه و هوشمندانه همو می ترکونند اما توجه داشته باشید به نکته آخر حرفم این بازی بدون برنده دو بازیگر باهوش داره فقط میتونی از این که کمی حریفت هم سطح تو هست لذا ببری و تو دلت بگی ای پدرسوخته و احتمالا اونم همینو می گه هردو بازی بعدی پیشگویی می کنند هردو حرکت بعدی همو می دونند و هردو حرکت های بعدی رو هم از قبل چیدن تمام این ها رو گفتم تا به اینجا برسم که به نظر من خرداد و اسفند یه رگه هایی از مازوخیسم یا دگر آزاری هم دارند مرموز بودن و دوست دارند و حتی یکی از ترفند هاشون برای جذابیت هم هست اما در نهایت اگر عشق باشه یک عشق باخرد همه چیزو از تعامل به صلح می رسونه شاید ما زیادی عاشق نبودیم و بیشتر دلمون همون بازی جذاب و می خواست نمیدونم برای ما که با یه مرد اسفندی هیچ وقت روزگار پا نداد … خوش به حال کسایی که مرد اسفندی رو رمانتیک و خوب تجربه کردند .

      • مردای اسفندی و آبانی برای خردادی ها سمی ترینن
        بازم حرف اول و آخر می زنم دو پادشاه در یک اقلیم نمی کنجد و تمام دو مرموز دو ذهن خوان دو لجباز دو خودشیفته دو بی رحم و در عین حال بسیار رمانتیک اما با سیاست! هردو تشنه محبت هردو زیرک هنرمند خلاق هردو تشنه توجه هردو تمام ابزارهای سردرگم کردن و بازی رو با افراد از حفظن هردو بلدند چه طور گیجت کنند هردو مودی هردو هردو هردو آقا دو پادشاه در یک اقلیم نمی کگنجد واسلام و تمام

  19. متولد اسفندم , ولی زیاد طالع بینی رو جدی نمیگیرم.

  20. درمورد مردای اسفندی یه چیز خیلی مهمی که هستش اینه که آرام و صبورن و اصلا با کسی کاری ندارن اما اگه پا به حریم خط قرمزشون بزارین بی رحمترین موجود روی دنیا میشن چون خودم خیلی بد جوری در این مورد داغ خوردم از اینرو گفتم شما به قیافیه آرام و رمانتیکه این بد ج……. نگاه نکنین گول نخورین بشدت احساسات عمیقی دارن که زیر فشار قرار دادن و مهارش میکنن والا پوست آدمو میکنن این احساسات اگه منفجر بشه تبدیل به آتش فشان یا سیل مخرب میشه بی خود نیست که من در این مورد تحقیق کردم بدجنس ترین قاتلین سریالی از اینا در میاد. واقعا حد وسط ندارن یا خیلی خیلی خوبن یا خیلی خیلی خیلی بدددددددددد.

    • وای… چه خطرناک.
      … ارهبعضی از مواردی که گفتی مث اینکه به شدت احساساتشون رو پنهان میکنن رو خودم دیدم ولی از کجا بفهمیم کاملا خوبن یا کاملا بد ؟

    • شما اسم یکی از اون قاتل زنجیریا رو بگو یا اصن منبع تحقیقاتتو بگو،کاملا واضحه حرفات من دراوردی و بدون هیچ منبعین،هیچ جا نگفته شده قاتلای زنجیری اسفندین،حالا درعوض من اسم کسانی رو بهت میگم که بیشترین خدمتا به خلق کردن و متولد اسفندن،ازجمله انیشتین،گراهام بل،پروفسورحسابی،استیوجابز،خواجه نصیرالدین توسی و….،اکثر دانشمندا اسفندین،بازم میگم اگه یه درصد حرفات راسته منبع معتبر معرفی کن

    • اگه سرچ کنی قاتلهای بی رحم زنجیره ای اول از خرداد درمیاد بعد از آبان نیش عقرب
      ولی کاملن درسته اسفندیا بهترین خدمتها رو به دنیا کردن مثه البرت انیشتین مثه ادیسون مثه الکساندرگراهام بل مثه دکتر حسابی مثه گالیله و هزاران دانشمند دیه یا خواننده های شاد و مهربون و احساسی مثه حمیرا مثه جواد یساری مثه لیلا فروهر مثه حامد پهلان
      کلن مهربونترین افراد هیچ وقت سمته قتل نمیرن
      حرفت کاملن اشتبه و خنده دار

  21. درسته همه مواردی که گفتید، من اسفندی ام و قرار بود با خانومی ازدواج کنم که خردادی بود. بقدری دعوا داشتیم که اصن نمیتونستیم یک ماه بدون دعوا رابطه داشته باشیم
    اما این رو هم باید در نظر بگیریم که فقط خصوصیات مربوط به ماه تولد شخصیت آدم رو رقم نمیزنه و این طالع بینی ها تا یه حدی میتونه درست باشه. محیطی که افراد توش بزرگ شدن و اخلاق خانوادگی و تاثیرات جامعه خیلی میتونه این تئوری ها رو تغییر بده

  22. عشقه منم اسفندیه تا حالا شناختی از اسفندیا نداشتم با اینک ی ماهه باهاشم انقد زود وابستش شدم ک خودم تو عجبم ک چطور منه مغرور انقد زود عاشق شدم منی ک تازه بعده سه چارماه حسم یکم بروز داده میشط..ادم فوق العاده مهربون و از ۱۰۰% نودو پنج درصد کامله زیاد ابراز علاقه میکنن ولی حسی ک وقتی درکت میکنن برات اهمیت قائل میشن و یا اینک کارایی انجام میده ک دوس داری مثلا رنگ لباس غذا درس کردن بیرون بردن کادو خریدنای بی دلیل یا حتی قدم برداشتن تو راه موفقیت واس خوشحال کردنت احترام گزاشتن بهت وقتی حتی تو کارم سرش شلوغه سراغتو میگیره بفکرته یا اصن مغرور نیس اینا واقعا ادمو تحت تاثیر قرار میده مخصوصا پسرایی ک هیچی دل دخترا نمیفهمن واسم جالبه ک این بشر چقد فهمو درکش اینقد بالاس ک حرف دلمو میخونه مستقله و سرکار میره با وجود سن پایین کلی موفیقت داشتت طوری ادمو دوس داره ک حس میکنی ی فرشته ای چیزی هسی ک این برخوردا باهات میشه من خودم بهمنیم فوق العاده احساسی خیلی خوشحالم از اینک اومده تو زندگیم و از دوس داشتنش پشیمون نمیشم

  23. سلام من با ی پسر اسفند ماهی ی ساله دوستم چطور بفهمم و متوجه بشم ک منو واسه ازدواج میخواد یا رفاقت؟ از کدوم اخلاق و رفتارش باید فهمید ؟ اسفندی ها کمکم کنید ممنون میشم.

  24. سلام خوب من هم اسفندی هستم هم احساسات دارم هم هوش بسیار ۶عدد مدرک phd دارم از خارج بریتانیا آمریکا اسرائیل، ۸۵ درصد از دانشمندان مطرح دنیا مثل البرت انیشتین وداروین وتسلا وکارکنان سازمان هوا فضا آمریکا ناسا متولد ماه اسفند هستند. اینم بگم ک فقط تمام ماه اسفند ب حساب نمیاد از روز ۹تا۱۸ اسفند ماه همه نابغه فقط عاشق علم ودانش هستن و مخترع حتا حاضر هستند بخاطر علم جون خودشونو بدن. یکیش خود من. با تشکر فراوان.

  25. به نطر شما رابطه دختر فروردینی و آقای اسفندی خوبه یا بد از لحاظ روابط عاطفی؟؟

    • نه بنظر من البته با عرض پوزش فروردینی های عـ… اخلاق ترین آدمای روی زمین هستن و هیچ جور با اسفندی که مهرطلب هست نمیسازن

      • دقیقا فروردینی اصلا با اسفند ماهی نمیسازه.چون فروردینی برونگرا و ظاهر بینه و اسفندی برعکس.البته فروردینی ها هم خوبیا زیادی نسبت به خیلی ماه‌ها دارن ولی چون غرور فروردینی ها زیاده اسفندی ها اون رو لجبازی می‌دونن و سعی به مقابله دارن.در کل من خودم ازدواج فروردینی با اسفند رو خوب نمی‌دونم چون تجربه کردم.

  26. میخوام به دخترا بگم هیچ وقت رابطه عاطفی و غیر رسمی صمیمی با پسر اسفند نگیرین مگر اینکه کاملا از ازدواج باهاش مطمئن باشین.

    • شما قبل ازهرچیزی،باید یه فکری واسه خودت کنی،چون ازکامنتات معلومه چندشخصیتی هستی وتعادل روحی نداری،قبل ازاینکه بخوای واسه اسفندیا نسخه بپیچی باید یه فکری ب حال این مشکل خودت بکنی 😐

      • من تجربه خودم گفتم به دخترا, به هرحال کسی که برخورد داشته میتونه درک کنه حرفهای منو.
        شما فکری به حال ادب خودت کنه

  27. با سلام
    درجواب به آقا mohammad که فرمودند اسفندیا بشدت تاثیر پذیرند, باید بگم که کاملا با حرف شما مخالفم چون همیشه سعی میکنم تمام افعالی که میخوام انجام بدم اول خوب بسنجم بعد با عقل و منطق تصمیم بگیرم و بعدش اجراش بکنم . تا اینجا همیشه تو کارام موفق بودم و امید دارم که همیشه موفق خواهم بود.

    با آرزوی توفیق روز افزون برای تمام دوستان

    • دوست عزیز من منظورم تو سنای پایین بود،نه الان،اگه اسفندی باشی شک نکن تو کودکی وقتی مثلا یه برنامه احساسی میدیدی توتلویزیون تحت تاثیرقرارمیگرفتی،یا وقتی میدیدی یه بنده خدایی رو بچه ها تومدرسه گرفتن زیرکتک،باوجود اینکه هیچ نقشی نداشتی ولی دلت میسوخت،اسفندیا تاثیرپذیریشون خیلیه،بخش عمده ازشخصیت ادم تو سن کم شکل میگیره،اگ توی یه خانواده بدردبخور بزرگ شده باشن،تو بزرگسالی حرف زیادی واسه گفتن دارن ومعمولا ادمای بی نقصی میشن

      • البته هم تربیت خانوادگی و محیط بزرگ شدن و هم خودساختگی و هم سال تولد بسیار مهم و تاثیر گذاره, شایداقای علیرضا, متولد یک سال عقل گرا باشن و کلا اسفند ماهی ها خیلی زیرک هستن.

  28. ولی چرا با این همه احساس بی رحم هم هستن ؟؟ راحت کات میکنن
    کاش میتونستم همه سوالامو بپرسم

    • همشون اینجوری نیستن،یه عده کمی اینجورین،این چیزی که میگی دوحالت داره،یاازاول علاقه نداشته وبخاطرمقاصد دیگه ای اومده جلو،یا به مرور فهمیده بدرد هم نمیخورید ومیخواسته قبل اینکه رابطه عمیق تربشه بزنه بهم،٩٠درصد اسفندیا احساسی و وفادارن،اونی که شما باهاش بودی احتمالا جزهمونایی بوده که گفتم شخصیت بدی پیدامیکنن،البته یه چیزیم بگم اسفندیا اگه متوجه بشن طرفشون بی احساسه یا ابرازاحساسات نمیکنه و توعشق وعاشقی اکتیو نیس به مرورازش سردمیشن

      • راستش نه تنها شخصیت بدی نداشت, خیلی هم خوب بود ولی من اذیتش میکردم, اخلاقم یکم خاصه, انتخاب برام سخته, ولی اون خیلی ابراز احساسات میکرد و عجول بود.

  29. ببخشید
    ایا احساسشون رو در قالب س ک س نشون میدن ؟ یا کلا خیلی شهوتران هستن ؟
    ممنون میشم ی اسفند ماهی ج بده

    • کلا مردای اسفندی زودتحریکن ومعمولا بین سکس وعشق واحساس زیاد نمیتونن فرقی بذارن واین ٣تا هیچ فرقی واسشون نداره،شما اگه عشقت اسفندیه وتمایل به سکس داره وشما تمایل نداری،باید بحثای سکسی باهم نکنیدوگرنه خیلی زودتحریک میشه وقتی بحث میره به این سمت بحثا عوض کن،یه جانوشته بود سکس واسه متولدین اسفند مثل دریاییه که ناخواسته توش شنامیکنن ،واقعنم درسته البته اکثرپسراهمینجورن امااسفندیا یه خرده زودتحریک ترن،درموردسوال بالا هم اگه میخوای بفهمی عشقش واقعیه،اسفندیا اگه کسیا واقعا دوس داشته باشن واسش همه کارمیکنن،و به سمت کسی دیگه نمیرن،با یه شماره دیگه یا بایکی ازدوستای خودت که نمیشناسدش امتحانش کن،اگه رفت به سمت اون دخترعشقش واقعی نیس قطعا،اما اگه حاضرنشد باهاش رابطه داشته باشه قطعا دوست داره،البته خیلی مهمه که نفهمه داری امتحانش میکنی،اسفندیا زود فکربقیه رومیخونن،باید نفهمه که داری امتحانش میکنی

      • ممنونن…. عالی بود…..

        تموم شده ولی میخواستم بدونم چقدر احساسش رو حرفش راست بوده.

        • خواهش میکنم،کلا اسفندیا بدلیل اینکه بشدت تاثیرپذیرن،اینکه تو چه خانواده ای بزرگ شده باشه خیلی تاثیرداره،اگه تو یه محیط خشن وبی بند وباربزرگ شده باشه خشن وبی بندوبار میشه معمولا،اما اگه تو یه خانواده خوب بزرگ شده باشه،شخصیتشون خیلی خوب میشه،واسه همین خیلیا میگن اسفندیا یا خیلی خوبن یا بد،اما حقیقت اینه که بیشتر ازهرچیزی،اونا رو تاثیرپذیریشون تحت تاثیرقرارمیده،ولی احساسی بودن وحساس بودن،دلسوزبودن و زودرنج بودن تقریبابین بیشترشون مشترکه

  30. از کجا بفهمم علاقه ی اسفند ماهی واقعیه یا نه ؟؟؟؟

    ایا

  31. اصلا موافق نیستم همسر سابق من اسفند ماهى بود و بسیار خشکُ بى احساس، دیکتاتور ، هر جور که من مى گم فکر کن مثل من فکر کن از دهنش نمى یفتاد. هیچوقت هم اشتباهاتش رو همون لحظه قبول نمى کرد، اما بعضى وقتا فقط بعضى وقتا چند سال دیگش که خیلى دیر شده بود قبول مى کرد بعضى اشتباهاتشُ.

    • سلطان اسفند

      سلام اسفند اخرین ماه ساله ویه اسفندی کامل بدنیا میاد از هر ماهی تجربه ای داره اگه در خاتمه از کسی عذر خواست یا نظراتش را قبول کرده دلیل قبول اشتباهش خودش نیست فقط دوست داشته در خاتمه رضایت طرف مقابل رو جلب کنه یعنی یه اسفندی با هیچ کس دشمن نمیشه وبرای خودش دشمن نمیتراشه.

  32. نظرات دوستان رو خوندم،تا حدزیادی درست بودن،منم یه اسفندیم،اسفندیا ذاتا مهربون وخوش برخوردن،معمولا بخاطرحس ششم قوی که دارن،خیلی راحت به درون ادما پی میبرن،یه نکته مهم واسه خانومایی که شوهرشون اسفندیه اینه که اگه بتونن قلب یه مرداسفندیا تسخیرکنن واونا ازخودشون مطمئن کنن که واقعادوسش دارن(این دوس داشتن بایدواقعی باشه اگه مصنوعی باشه زودی بخاطرهمون حس ششمه میفهمن)،اونوقت مرداسفندی بخاطر زن وبچش همه کارمیکنه وهمه جوره پای خانوادش وایمیسته و زنشو درحد پرستش بهش محبت میکنه،اگه باهاش روراست باشیدهمیشه عاشقتون خواهدبود،درمورد درونگراییشون نگران نباشید،خیلی وقتا چیزایی رو پنهان میکنن که میدونن گفتنش باعث ناراحتی خانومش میشه،مثلا کسب وکار اونروزش خوب نبوده،این قضیه رو میریزه توخودش اما نمیزاره خانومش بفهمه که اونم ناراحت بشه،جذابیت مردای اسفندی بیشتر بخاطرخلاقیتشونه که میدونن چطور دلربا بنظربرسن والبته هوششون که میدونن توهر موقعیتی چطوررفتارکنن،البته مرموزبودن وغیرعادی بودنشون هم دخیله توجذابیتشون،البته این مرموز بودنه خطرناک نیس،چون ذاتا ادمای بدقلبی نیستن،نبایدباهاشون بابی احترامی رفتاربشه وبی اعتمادشون کرد،چون دراینصورت عصبانیت ولجبازی مرد اسفندی نمودپیدامیکنه،بایدهمسرشون بهشون ارامش تزریق کنه،توهمچین شرایطی هیچوقت رابطه شون شکراب نمیشه،شرمنده یکم طولانی شد

    • دقیقا من هم در کامنت دوستی درست به همین ها اشاره کردم و دلم می خواد از تجربه خودم که یه خردادی هستم به دخترای خردادی بگم اگر با یک مرد اسفندی رفتید تو رابطه و مثل من وارد بازی و لجبازی شدید هردو طرف باختند هر دو طرف زیرک باهوش خلاق تحلیل گر با درک بسیار بالا خوب می بینند خوب می شنوند هدفمند جسور بلند پرواز با تخیل و ایده های ناب هنرمند و واقعا یا باهم می ترکونند جان رو یا می‌زنند خودشونو می ترکونند خلاصه ای رابطه دو حریف هم سطح و کمی خودشیفته مثل راه رفتن روی تیغ دو لبه است هردو با دست پس میزنند با پیش می کشند هردو انتظار دارند یکی تاج پادشاهی رو رو سر اون یکی بزاره هردو رمانتیکند اما وای اگر پای لجبازیشون به بازی باز بشه می‌میرند اما حاضرند بترکونن همو حتی با ترک ناگهانی یعنی انتخاب رفتنشون هم هوشمندانه ترین درد و میده

  33. من هم مردی اسفند ماهیم و کارم هم موسیقیه و زندگیم بدون موسیقی تقریبا ازبین میره،میخواستم ببینم با یک بانوی مهر ماهی چه جور رابطه ای میشه داشت?

  34. به مرد اسفندی محبت کنید شما رو میپرسته و هر کاری براتون میکنه ولی اگر بخواید بهش زور بگید و بداخلاقی و سلیطه گری کنید فاتحه رابطتون خونده است

  35. با یه همسر اسفندی بودن هم خیلی سخته و هم اینکه خیلی خوبه . سختیش اینه که تودار کم حرف بعضا بی حوصله کله شق لجباز و یه دنده خشک جدی حرف بهش زود برمیخوره و خوبیش هم اینه که عاشقو سپر خانوادن خیلی باهوشن در حین حال ساده و بی غل و غش با درک فوق العاده بالا بعضا احساسی بعضا منطقی . عاشقشممممممممم ;))

  36. بنظرم مرد متولد اسفند خالصترین و عمیق ترین احساسات را داره ولی به همین اندازه میتونه بی رحم و سنگدل بشه. چون حد وسط نداررن واقعا تشخیص شخصیت مرد اسفندی خیلیخیلی سخته .

  37. شوهرم متولد اسفنده از هر لحاظ بهترین و بی نظیرترین مرد دنیاست عاشقشم.

  38. مغرورترین آدمی که به عمرم دیدم یه مرد اسفندی بود.دورن گرا و خیلی کم حرفن لج باز و زور گو همه چیزو من میدونم و از این جور چیزا , در دراز مدت واقعا کلافه میشین.

  39. آقا جان اینا مادر زادی فوق لیسانس سیاست دارن.

    • عجب حرفی زدین….. اوه اوه

    • سفسطه گر هاى بى نظیر. به راحتى مى تونن ثابت کنن ماست سیاهِ. همسر سابق من که اینطور بود. یه اسفندى. تمام محبتاى دنیا رو بهش کردم اما هیچوقت دل سنگش نرم نشد

  40. چقد چرتو پرتالکی همدیگرو تایید نکنین من ک ی ذره احساس و توجه تو وجوده اسفندیا ندیدم

  41. برو بیرووون

    سلام
    آقا منم متولد اسفندم حالا چیکار کنم اخلاق و شخصیتمو با این حرفا تنظیم کنم یعنی این شکلی بشم , لا إله إلا الله (اینو از گوگل کپی کردم) بله داشتم میگفتم, بابا عجب گیری کردیم هااااااااا جمع کنین این چرت و پرتارو همینو کم داشتیم که برا من یه عده شارلاتان بیان تعیین تکلیف کنن.بهترین راهنمای انسان عقل و خردشه والسلام.

  42. یک انسان باهوش میدونه که این جور چیزا فقط در حد فاله و محدود کننده ذات آدمی است.

  43. در ضمن به نوشته ها یا گفته های این طالع بین ها زیاد اهمیت نمیدم . من شخصیتمو خودم میسازم و بس…… کاملا به خودم واقف و آگاهم.میدونم چی میخوام و میخوام چیکار کنم.

    • سلطان ماه ابان..از خودت نظر نساز بدترین ادمایی که دیدم همین اسفندیا بودن بی روح عین ماهی مرده

      • اولا جایگاهتو خوب بشناس بعد بیا در مورد اسفندیا نظر بده اونقدر بیچاره و درمانده ای که اومدی ماهتو تبلیغ میکنی (فروشی) اینجا واقعا دلم برات میسوزه بیچاره. یادت باشه اسفندیا با هیچ کسی مشکل و خصومتی ندارن دنیا جای قشنگیه برای زندگی اگه یه اسفندی با کسی بد رفتار کرد بدان حتما حقشه حقش.

        • کاملاً موافقم علی‌آقا خودم دختر تیرماهی‌ام ولی عاشق مرد اسفندی‌ام بی‌نظیرن. حرف‌ندارن خیلی خوبن خیلی

      • ببین ea محترم, فرض کنیم که اون شخص مورد نظر شما آدمه بدیه ولی این دلیل نمیشه که توهین کنید, بنابراین لطفا در نوشتن واژه ها دقت کن چون الفاضی که بکار میبری نشان دهنده عواطف و احساسات و شخصیت خودته.

  44. ماه فقط اسفند . با بقیه کاری ندارم فقط اسفند, تاریخ بهترین شاهد بر این ماهه.

  45. من عاشق یه آقایه اسفندی شدم خیلی مغروره و بی روح عین آدم آهنی منم متولد بهمن ماه هستم چه کاری کنم که از من خوشش بیاد.از اسفندیا کمک میخوام لطفا اینجا بنویسن من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟??????

    • منم متولد بهمنم.عاشق یه اقای اسفندی شدم. نمیدونم باید چی کنم.اصلا نمیفهممش.هم پس میزنه.هم پیش میکشه.دارم کم کم بیخیالش میشم.دارم سعی میکنم فراموش کنم.

  46. پرچم اسفندیا از سایر بروج خیلی خیلی خیلی خیلی بالاتره خداروشکر که اسفندیم اگه یه باره دیگه بیام دنیا میخوام اسفندی باشم.

  47. سلام
    من یه دوستی دارم متولد اسفند ماهه, فوق العاده با مرام, مشکل پسند, باهوش , شخصیتش خیلی قویه واقعا افتخار اینو دارم که با هم دوستیم برادریم من خیلی بهش بدهکارم هر چی انجام بدم واقعا نمیتونم محبتاشو جبران کنم خلاصه اگر دوست اسفندی دارین قدرشو بدونین واقعا دوستیشون تکه .

  48. سلام به همه دوستان
    درسته منم متولد اسفندم ولی وجود انسان عقل انسان فراتر از این چیزاست تک تک خصوصیات ماها رو من دارم بعلاوه شخصیتی که خودم ساختم بنابراین این جور چیزا رو قبول ندارم لطفا شما هم قبول نکنید.

  49. امان از دست این اسفندی ها به شدت چند شخصیتی هستن ونمیشه با واژه ها توصیف کرد که چه جور آدمایی هستندددددد.

  50. من بدقت خصوصیات متولد مرد اسفند خوندم این که گفته مردم بیشتر جذبشون میشم خوب درسته ولی اصلا رومانتیک و احساساتشونو ندیدم یا نمیدونم شاید با هر کسی صمیمی نیستند دیگه خدا میدونه در کل آدمای کم حرف و مرموزی هستند و یه جور به آدم نگاه میکنند که انگار ذهن آدمو میخونن.آدمای عجیب غریبی هستند به خدا. مطمئنم از یه سیاره دیگه اومدن!!! (:

  51. شوهرم اسفندیه به هیچ وجه رومانتیک و احساساتی نیست. خیلی خشک و سرد و جدی بخدا کلافه شدم از دستش کم حرف میزنه هیچ ضعفی از خودش نشون نمیده ولی با این همه میدونم دوسم داره. بنظرم در مقایسه با سایر مردها به هیچ وجه گول زنارو نمیخورن و و اصلا رام هم نمیشن خیلی هم کله شق هستند اینا. شاید به این خاطره که آخر سال بدنیا اومدن و همه چیو درک می کنن…..

  52. شوهرم اسفندیه به هیچ وجه رومانتیک و احساساتی نیست. خیلی خشک و سرد و جدی بخدا کلافه شدم از دستش کم حرف میزنه هیچ ضعفی از خودش نشون نمیده ولی با این همه میدونم دوسم داره. بنظرم در مقایسه با سایر مردها به هیچ وجه گول زنارو نمیخورن و و اصلا رام هم نمیشن خیلی هم کله شق هستند اینا. شاید به این خاطره که آخر سال بدنیا اومدن و همه چیو درک می کنن….

  53. همسر من اسفند ماهی .اسفند ماهیا خیلی مغرور و درونگرا هستن واین در نگاه اول اونهارو جذاب به نظر می رسونه ولی برای یک عمر زندگی سخته.یکمی ام دو شخصیتی هستن.ولی این واقعیت داره عاشق خانواده به خصوص بچه هاشون هستن.اونها فوقالعاده احساساتی ان اما اگه باهاشون کلکل کنین خیلی بی رحم میشن.خلاصه زندگی بلند مدت باهاشون صبر فراوان می خواد اما دوستی باهاشون خوبه

    • نسرین خانوم دقیقا همین چیز های که گفتید من هم هستم ولی هنوز مجردم نمی دونم ازدواج کنم همسر مثل شما از من میگه یا نه؟
      تو کل کل تا اشک کسی درنیارم بیخیال نمیشم ولی بعدش پشیمون میشیم کلا ما اسفندی ها همینجوری هستیم دو دل هستیم دم دمی هم هستیم نمی دونم چرا اینجوری هستیم هم عاشق هستیم که هیچ مردی مثل ما اسفندی ها نیست ولی از اون لجباز و مغرور دم دمی دو دل هستیم کلا دو رو هستیم هی روزگار

  54. مردای اسفندی جدا خیلی هاله قوی دارن پرجذبه و خوش سیما یکی از اینارو میشناسم خیلی آروم و کم حرفه چی بگم خدا به صاحبش ببخشه…..

  55. من عاشق یه آبانی ام وفردی اسفندی هم هستم
    و باید بگیم اگر باعث بشم که طالع بینی و پیشگویی و….
    هم عوض بشه اون رو دوست دارم????
    کاری به اینها ندارم

    • دقیقا همینطوره شهرام جان.اصلا به این طالع بینی ای که این سایت نوشته اعتماد نکن چون خیلیاشو اشتباه زده حالا چرا الله اعلم!! وگرنه من سایت های معتبر خارجی رو خوندم زده بود توافق دارن ابان و اسفند و تیر چون سه تاشون ابی هستن.دوستان دقت کنید که منجم های اروپایی و آمریکایی تو دانشگاههای معتبر آسترولوژی همگی تحصیل کردن یعنی غربی ها واسه طالع بینی و نجوم دانشگاه دارن یه رشته دانشگاهییه!نصیحتم به شماها اگر واسه ازدواج یا دوستی میخواستین تحقیق کنید فقط به یه سایت بسنده نکنید مثلا این سایت کاملا اشتباه زده.هر آدمی که یه ذره آسترولوژی و تنجیم مطالعه کرده باشه حتی درحد چند صفحه اساسیاتش رو خونده باشه میدونه که “آبی”با” آبی”خیلی خوب میسازه و با” خاکی”تا حد زیادی مچ میشه.

  56. من قلب اسفند هستم ۱۲/۱۲از بین این هه گفته فقط اینو قبول دارم (اسفندیها رو اگه توروشون باستید و بهشون زور بگین خشن ترین و لج بازترینند ناسازگار . در غیر این صورت آرووم کم حرف مهربان عاشق و بااحساس))))))

  57. من مرد اسفندم

    اسفندیها رو اگه توروشون باستید و بهشون زور بگین خشن ترین و لج بازترینند ناسازگار . در غیر این صورت آرووم کم حرف مهربان عاشق و بااحساس

  58. من مرد اسفندم

    سلام رسپینا خانوم من که مرد اسفندیم نامزدم آبانه اصلا هم باهم جور نیستیم . همیشه. خودسر . خود رای . لج باز . زورگو. خودبین . بدون درک شوهر . اصلا هم حرف گوش کن نیست . نمیدونم شما چطورین جسارت نباشه ببخشین مال من که اینطوریه

  59. سلام.
    آقایehsan، اینکه گفتید آبانی ها برای اسفندی ها بهترینن رو واقعا میگید و مطمئنین؟کامل حسش کردین؟
    چون من یه آبانی ام و قراره با یه اسفندی ازدواج کنم؛چیزی که بالا نوشته بود رو خوندم و ترسیدم،میخواستم با حرف و تایید شما نگرانی ای نداشته باشم…

    • نامزد من اسفند ماهی ومن یه دختر آبانی ام با اعتماد به نفس بالا اون خیلی منو دوست داره بعضی وقتا به خودم شک می کنم که آخه چطور یه مرد میتونه اینقد احساساتی باشه اونم پررنگ من خودم سرشار از احساسم ولی اون در ادای احساساتش به من ابایی نداره یه مرد اسفندی و یه دختر آبانی میشه احساس به توان دو نمیدونم چرا بد گفتن به نظر من که عالیه چون دو تا دوستی فوق العاده قوی

  60. سلام شوهر من اسفند ماهی هست ولی من احساس از ایشان نمیبینم بلکه سنگدل لجباز وی دنده اون وقت شما چی دارید میگید در عجبم

    • ب خاطر اینکه بیشتر اسفندیا درونگرا هستند و ظاهرشون ب اندازه باطنشون خوب نیس اگر شما آدم ظاهر بینی باشید خوب بودن اونا رو درک نمی کنید.

    • اره بابا اینا خودشون فکر می کنند خیلی با احساسن .منم شوهرم اسفندی بود مثل یخ!!!!!!!

      • منم شوهرم اسفند ماهی هست.و اصلا احساساتش رو بروز نمیده.بیشتر وقتها فک میکنم بود و نبود من براش فرقی نداره.نه کلام محبت امیزی..نه در عمل….احساسی که فقط در قلب باشه و نمود خارجی نداشته باشه به درد نمیخوره

  61. اسفندی تک پر و موندم چرا ابان ماه خوبی نیست برامون درصورتی که به نظرمن بهترنها اوناند که فقط حالمونودرک کرده و دیوانه و درب در خود میکنند چقد خوب این حس حس

    • آبان ماهی و اسفند ماهی هر دو تک پرند

    • اقا احسان کاملا درست میگی داداش. ماها مردان آبی(یعنی اسفند و ابان و تیر)بهترین گزینه برای ازدواجمون خود زنان”آبی”هستن.من نمی دونم چرا توی این سایت اومده بد زده ازدواج اسفند و اسفند و اسفند و آبان رو.در صورتیکه من سایت های خارجی معتبر آسترولوژی رو مطالعه کردم زده بود توافق دارن و بسیار هم توافق دارن.چون ماها هرسه دید عمیقی به زندگی و اطرافیان داریم و خوب می تونیم همدیگرو درک کنیم و هم چنین به احساسات درونیمون خیلی توجه میکنیم.من خودم آبانیم زنم اسفندی.خیلی هم خوب همدیگه رو درک میکنیم.هم چنین توی اون سایتا زده بود با خاکیها(یعنی اردیبهشت و شهریورو دی)هم تا حدی خوب هستیم(ترکیب اب و خاک)ولی نه به خوبی آبی ها.

  62. مااسفندیا ازاین همه حرف تونگاه های دیگران فقط خودخوری میکنیمو اهی از ته دل که خدایا چرا فقط ما نگاه بخونیمو از ته دل فقط سکوت اختیارکرده و غمگین که حیف حیف که نگاه تناز و با احترامی کنارخود را درک نمیکند این وسط ما چکنبم درست ترین است….؛!!؟باشیم گناه نیست…نباشیم چطور….بازم گناه نیست….

  63. آره اسفندیها انسانهایی خوش قلب بااحساس باشعور بادرک و فهم بالا و باگذشت هستن همه اسفندیها رو دوست دارم

  64. معشوقه منم اسفندی اسمش علیرضاست و سرشار از احساس.منم یه اردیبهشتیم و اردیبهشتیها هم سرشار از احساسن.و من بینهایت دوسش دارم

    • سلام
      من ۱ پسر اسفندیم … دوست دخترم اردی بهشتی هست ۵ ماهه باهاش دوست هستم ۳ بار بیشتر بهم نگفته دوست دارم من ۳۰ بار بهش گفتم …
      اصلن احساساتشو بروز نمیده خودشم میگ آدم سردی هستم …
      از اردیبهشتی توقع نداشتم انقد سرد و بی احساس !
      لطفن منو راهنمایی کنید

  65. اما در عشق به صورت وحشیانه ای له شدم و نه بدی شنیدم و محکوم به بی احساس بودن و بی هنر بودن شدم در صورتی که هنرمندم و پر از احساس ولی می دونم کی احساسم را ظاهر کنم

  66. سلام من بر خلاف اسفندی هایی که گفته بسیار پرکار و احساساتم را بسیار در کنترل خودم دارم

  67. کیه که احساسات ناب یه اسفندی ر رو درک کنه من معشوقمو مثل بت میپرستیدم و مثل یه سگ بهش وفتدار بودم ولی اخرش شد جزای با انگ این موضوع که تو حسودی

  68. میثم ومینا

    من عاشق مینا هستم ،خودم اسفندی هستم وعشقم مینا تیر ماه ی هست ،I love you mina

    • سلام داداش میثم ی سوال میتونم بپرسم؟سوالم اینه ازدواج کردی با مینا خانم؟ منم مثل تو میخوام با یه دختر تیر ماهیی ازدواج کنم >تو ازدواج کردی حسش کردی چطور زندگیت؟

  69. واقعااسفندی هاتک هستند اخلاق خوب وجذبه دار٬قیافه تک کلااسفندی هاتک وبی نظیرهستند من اسفندماهی هاروخیلی خیلی .‌..دوست دارم٬عاشقشون هستم

  70. بابا بدبختیم بخدا همین احساساتی بودن اکثرا به ضررمون تموم میشه، و در اکثر مواقع درک نمیشیم. اگر کسی بتونه اسفندی رو درک کنه در کنارش معنای عشق و محبت واقعی رو که از خصوصیتهای اصلی خداوند مهربانه و در وجود اسفندیا تمام و کمال قرار داد رو میتونه احساس کنه ولی متأسفانه این دوره و زمونه عشق و محبت واقعی ازش تعابیر غلط میشه وحتی سوءاستفاده.

  71. اصن همین احساساتی بودن ویژگی اصلی اسفندیاست..اینو توی چندنفردیدم والبته خودم❤❤❤

  72. بله اسفندی ها خیلی مهربون، خانواده دوست و دلسوزند

  73. اسفندیا مهربونن..خوش قلب و اروم و هیچوقتم بد کسیو نمیخوان ..
    زمین با اسفندیا قشنگه
    هم زن هم مرد❤❤

    • ولی همین خوش قلب بودن و احساساتی بودن و زود رنج یه وقتایی کار دست اسفندی ها میده از جمله خودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *