طالع بینی ازدواج زن اسفند با مردان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با زن متولد اسفند ماه, طالع بینی ازدواج زن اسفندی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها

اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

اسفند با خرداد : (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

اسفند با مرداد : (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

اسفند با آذر : ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید

زن متولد اسفند، نماد: حوت

وای خدای من عجب زن رویایی! اگر سعی کنید او را به خیال پردازی متهم کنید،(با حالتی آرامش بخش!) به طور انتقاد آمیزی شما را نگاه می کند و می گوید کاملاً اشتباه می کنید.

او واقع گرا است. گاهی هم همه چیز را آن قدر واقعی می پندارد که شاید در حالیکه فیلم غم انگیزی می بیند، هق هق زیرگریه بزند، منظورم را که می فهمید!

بطور کلی این نشانه به قدیسین مربوط می شود. اما فراموش نکنید زنان متول این برج دو دسته هستند، دسته اول زنی لوند با چشم و گوش بازو شیک است، دسته دوم آفتاب پرستی رویایی است.

برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخوردارند که تارهای خیال پردازی که به دور خود تنیده اند، می توانند واقعاً باور کنند.

او زنی است که می تواند به محض اینکه شما (به عنوان همسر) صبح خانه را ترک کردید وبه محل رفتید، مثل زمان هجده سالگی اش لباس بپوشید و از خانه بیرون برود. او با کفشهای پاشه بلندی که پوشیده به زحمت قدم می زند و اوقات خوبی را می گذارند و قبل از شما به خانه بر می گردد و می گوید که تمام روز را در خانه بوده و گردگیری می کردها (لبته همه آنها اینطور نیستند).

بعضی از آنها آنقدرعشاق و شیفته شریک هستند که به هیچ وجه نمی توانند بارگناه خیانت کاری را تحمل کنند.

زن متولد این برج واقعاً رویایی است. وی شیفته خانواده و دوستان است. او از جریحه دار کردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل، خود را درگیر آنها نکرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود.

از آنجا که توانایی همدلی با دیگران را دارد، مادر خوبی نیز هست و از وظایف خود شانه خالی نمی کند. او بچه ها را غرق محبت می کند. او سعی دارد از بچه ها خیلی مراقبت کند تاجایی که آنها در می یابند گاهی حس استقلال خود را از دست می دهند و تازه وقتی با دنیای واقعی روبروی شوند می بینند که با دنیایی که ما در ترسیم کرده، خیلی تفوت دارد.

برای او خیلی سخت است که بچه ها را تنبیه کند و وقتی با بچه ها درشتی می کند و سر آنها داد می کشد خودش بیش از آنها ناراحت می شود.

زنی رامی ناسم که متولد همین برج است. او یکبار آنقدر از دست بچه هایش عصبانی شده بود که به آنها گفته بود که میرود و آنها را تنها می گذارد. بعد در را محکم به هم کوبیده و در کابینت قایم شده بود! ولی پنج دقیقه بعد بیرون آمده بود.ا و را برای روی آوردن به مشروبات الکلی مستعد می دانند.

یکی دیگر از دوره بحرانی که مادر متولد برج اسفند می گذراندوقتی است که بچه های بی تجربه او خانه را ترک می کنند و او هم به سراغ خیالبافی می رود و تصور می کند که آنها نوزاد هستند.

این خطر همیشه وجود دارد که در سکوت در آبهای خیال پردازی شناور شود. چوب و قلاب ماهی گیری بخرید و او را بیرون بکشید

53 نظر

  1. سلام من مردم و متولد ماه مهر هستم و زنم اسفند ماهی راستش یجورایی انگار نیمه گمشده که بهش احتیاج داشتم پیداکردن و نظر اون هم همینطوره راستش مردهایی متولد مهر واقعا احساسی نسبت به همسرشونند و این منو خیلی خوشحال می‌کنه که طرف مقابلم هم همین حس رو نسبت بهم دار از نظر من زنان اسفند ماهی واقعلا فرشتگان زمینی هستند مخصوصا صداقتشون

  2. ما که از زن اسفند ماهی برعکس اینا رو دیدیم میگن زن اسفند ماهی مثل عسل شیرینه و مثل فلفل تند

  3. منم اسفندز هستم همسرم آبان ۱۵ ساله ازدواج کردیم ۷ سال اول عالی بودیم فکر میکردم تو بهشتم ولی از سال ۸ به بعد شدهرم عوض شد و داغونم کرد ولی من هنوز دوستش دارم ولی اون منو ول کرد و رفت ما اسفندی ها طاقت این بی وفایی رو نداریم واقعا منو له کرد فقط خدا کمکم کنه برام دعا کنید ..

  4. من ۳۰ بهمن ساعت ۱۱ شب بدنیا اومدم ولی تو شناسنامه برام زدن یک اسفند:)ولی اخلاقیاتم اصلاااا بهمنی نیست اصلاااا همه خصوصیاتم یه دختر اسفندیه:)

  5. من اسفندیم اصلا اهل خیانت نبودمو نیستم اونقد عاطفی و مهربونم و پر از احساس وقتی کسی رو دوست داشته باشم فکرشم نمیکنم بخوا م خیانت کنم من همسرم شهریوری بود اونقد سرد و بی احساس بود از هم جدا شدیم

    • دقیقا چرا مردای شهریوری اینقدر بی احساس و‌بی وفان؟؟ منم اسفندم همسرم شهریور بود، جدا شدیم

  6. دختر کوهستان

    من شنیدم چون خیلی زود رنج هستن دو طرف و فوق العاده احساسی نمیتونن از پس هم بر بیان و دلخوری و اینا پیش میاد

  7. منم اسفندی ام اسفندیا فوق العادن احساسی ، رمانتیک ،دلسوز وفادار، رویاییی، بلندپرواز، زیباااا و خاص من مجردم ۳۲ سالمه

  8. مریم حقیقت گو

    به نظر بنده یکی از بهترین ماهها همین اسفنده.به خصوص خانم های اسفندماهی عزیز که خیلی ظریف وناز هستند و سرشار از احساسات زنانه.درواقع اونها یک زن به معنای واقعی هستندبا خصوصیات کاملا زنانه که مطمئناخیلی از مردها عاشق چنین زنی هستند به‌خصوص دراین دوره زمونه که زنها مرد صفت شده اند و فقط ظاهرشون زنانه هست.واقعا دیگر زنانی مثل زنان اسفندی خیلی کمیابند.درضمن بنده یک خانم آبانی هستم و ۱سال و نیم پیش یک خانم اسفندی رو به برادرم که از قضا اونم آبانیه واصلا تن به ازدواج نمیدادمعرفی کردم. یکی از عواملی که باعث شد اونو برای ازدواج برای داداشم درنظر بگیرم همین ماه تولدش بود و وقتی چندبار باهاش حزف زدم دیدم بله!دقیقا خصوصیات زنان اسفندی رو داره.واین بهترین گزینه برای برادر آبانی من که بیش ازحد مردانه بود،به نظر میرسید.الان شکرخدا برادرم خیلی از زندگیش راضیه.اگه بخوام براتون توصیفشون کنم مثل دوتا قطب آهنربا؛ یکی بیش از حد مرد و دیگری بیش از حد زن!وبه شدت همدیگه رو جذب کردن.

  9. سلام اسفندی های عزیز
    ظاهرا مرد اسفند اصلا با زن ابان خوب نیست و من همسرم ابانی هست و خیلی با هم مشکل داریم
    چه کنم ؟

    • خب ببین منم اسفندی ام به نظرم بهتره خوب درکش کنی
      واسه چن ثانیه خودتو بزار جاش
      ببین تو اون موقعیت چه احساسی بهت دست میده
      از نظر من این کار بهترین راه حله

  10. سلام به جیگرای اسفندی
    منم متولو اسفندم یه شهریوری منو خیلی دوست داره
    اما خیلی سرده
    هرچی بگه دوست دارم باورم‌نمیشه
    میخوام‌بدون ایا
    ازدواج موفقی میشه یانه ؟
    کسی تجربه داره ؟؟
    خواهیش بگین

  11. سلام، به نظر من علاوه بر ماه تولد سال تولدم خیلی مهم هست به نظرم باید برایند هر دوتا رو موثر بدونید، و اینکه به نظرم هر دوش درست هست، چون من تقریبا همه اسفندایای دورم همیننن خودمم اسفندیم:))

  12. دخترای اسفندی واقعا محشرا خیلی علاقمندم که خانومم اسفند ماهی بشه . ببینیم هرچی خدا بخواد.

  13. سلام من یه خانوم اسفندیم یه تیرماهی پیدانمیشه برام

    واقعامن اعتقاددارم درسته ولی ۸۰ درصدادمابه خانوادشون میرن و۲۰ درصدش به طالع ادمه که تو خون ووجودادمه .بایدبه هردوش دقت کردولی به طالع هم اعتقاددارم شوهرمن اذرماهی واصلا باهم نمیسازیم چون اون خودخواه ومتکبر ولی من احساسی خیلی بد

  14. سلام منم یه دخی اسفندی هستم و کاملا با خصوصیاتم فالم یکیه اونایی که میگن درست نیست احتمالا ماه تولدشون اشتباه تو شناسنامه خورده چون قدیما اینجور چیزا زیاد بود من خیلیا رو میشناسم که سال وماهشون مورد داره

  15. زندگی دوتا اسفندی چجوریه؟؟؟

    • من یه دختر اسفندیم ته تغاری زمستونم
      اسفندیا واقعا اخلاق خیلی خوبی دارند مهربون .دلسوز .دست و دلباز .گذشت دارند ولی حد وسط نداریم ما اسفندیا یا خوب خوبیم یا بد بد

    • من اسفندیم همسرم اسفندیه به فاصله یک روز و ایشون از من ۷سالو ۱روز بزرگترن،اوایل رابطه ک میگم یعنی حدودا الان ۶سال گذشته و دیگ مشکلی نداریم چون جفتمون زودرنج و اخلاقامون شبیه به همه فقط وقتی دوتا اسفندی همو می‌خوام باید صبور باشند ما خواستیم و خسته نشدیم ۲۲سالمه و ۱ساله عقد کردیم قبلش دوست بودیم

    • انگار .وارد جهنم بدبختی میشی

  16. سلام منم یه اسفندی ام و با یه مرد تیر ماهی ازدواج کردم تمام مشخصات بالا رو هم دارم و ۶ ساله ازدواج کردم خیلی خوشبختم زندگی با عشق و محبت

  17. اسفند ی
    یعنی موجودی که سهمش از دنیا فقط زمستونه
    در عوض قلبش واسه دیگران آخرته تابستونه
    بدنش سرده
    ولی. با آغوشش. تنت رو میسوزونه
    یکرنگی
    بهترین خصلت ما زمستونه که وارثش
    اسفندیه

  18. و البته اینم بگم چون هر دو اسفندی هستیم و به این حساس بودنمون آگاهیم بهتر همدیگرو درک میکنیم
    و اینکه برامون دعا کنین از اتفاقاتی که پیش رو داریم به خوبی و اسونی بگذریم❤

  19. من و عشقم هر دو اسفندی هستیم درسته زودرنجیم و حساس اما به هم قول دادیم هر وقت ناراحت شدیم بگیم که بعدا مشکلی برای رابطمون پیش نیاد

  20. قبولش ندارم اصن چون شخصیت هر انسانی از جایی که هست و نوع تربیتش شکل میگیر به این چیزا دل خوش نکنید
    زندگی دست ماست

  21. ازدواج یک زن اسفندی با مرد اسفندی چجوریه؟کسی تابحال دیده؟توروخدا کمکم کنین

    • اگه از هم شناخت دارید و تفاهم دارید همم دوس دارید عالیع کاری نداشته باش متولد چه ماهای هستید با عقلت تصمیم بگیر با قلبت عاشقانه زندگی کن

  22. من یه مرد متولد خرداد هستم و عاشق یه دختری شدم که متولد اسفند هستش به نظرتون چه کنم؟؟؟
    لطفا نظرتون رو برام ایمیل کنین
    hasani.mostafa28@gmail.com

  23. من یه مرد متولد خرداد هستم و عاشق یه دختری شدم که متولد اسفند هستش به نظرتون چه کنم؟؟؟

  24. من عاشق ی مرد خردادی هستم و ایشون هم همچین ادعایی دارن با این توضیحات شما رابطرو قطع کنم??

  25. درود بر همه مخصوصا متولدین اسفند…سوالی داشتم. ازدواج دو اسفندی باهم .کسی تجربه یا اشنایی داشته ؟؟خواستم ببینم چجوریه ؟

    • من داشتم
      مرد اسفندی که فقط خیالپردازی میکرد و به جداییرسید

      • واقعا منم اسفندیم خیال پردازم شدید-اما بدونید شما با ازدواج کردن با یه اسفندی خوشبخت میشین اما باید دقت کنید اسفندی مثل یه گل حساس هست اگه هفته ای سه بار بگین دوست دارم اون خیال پردازیش در جهت مثبت خواهد بود و تمام فکرش درگیر شما خواهد بود اما اگردوست داشتنان را انکار و پنهان کنید و یا مغرور باشید و یا اینکه توجه نکنید بهش اون بطور غریزی بعد چند روزی صبر و تحمل دوباره در جهت مخالف خیال پردازی خواهد کرد هزاران فکر و خیال منفی تازه بیشتر ب خودش ضربه میزنه این خصوصیات ماه ها میتونه خیلی کمکمون کنه ک چطور با اراده باشیم و آدمیان اطرافمان رو اداره کنیم باید همدیگر رو درک کنیم تا بتونیم خوشبخت باشیم-یه پسر اسفند ماهی حد و وسط ندارد یا منفی کامل و یا مثبت کامل است و این شما هستین که انتخاب میکنید در کدام جهت یک اسفندی در موردتان خیال پردازی کنه-به هر حال دنیا به انسانهای خیال پرداز و همچنین به انسان های رویا پرداز نیاز داره و دقیت کنید این دو بسیار باهم فرق دارند اگر درک بیشتری داشته باشیم مکمل هم هستند و در غیر اینصورت هم دیگرا رو میرانند.

  26. سلام
    منم متولد اسفندم بیشترخصوصیاتی که بود دقیقا واقعیت بود خیلی تعجب کردم

  27. سلام
    خصوصیات کلی که کاملا درسته اما شخصیتها به تربیت خانوادگی و اجتماعی و خودسازی ربط داره
    من تجربه زیادی دارم از کاههای مختلف
    به نظرم یک اسفندی با مهر یا تیر بهترین ازدواج را خواهد داشت البته منظور مهر یا تیر نرمال است نه آن نرمال که اگر مشکل اخلاقی در مرد باشه هر ماهی هم باشه بده
    اما مرداد هم اگر زن اسفند خیلی عاشقش نشه ازدواج خوبیه
    همچنین با خرداد و اسفند اصلا نباید ازدواج کنه و نباید با اردیبهشت و آبان ازدواج کنه این ماهها به روح لطیف ما ضربه می زنند

  28. سلام
    آره واقعا همش درست بود منم یه دختر با احساس و عاشق تکیه کردن به یه مرد و نوازش شدن از طرف اونم
    اگه به احساساتم توجه کنه بهترین زن دنیا میشم واسش

  29. سلام دوستان.منم تسفندی ام.یا مثبت مثبتم یا منفی منفی.مثلا گاهی خیلی شاد و پر انرژی و مهربون و همنوع دوستم،گاهی هم منزوی و حساس و بدبین و سرد…
    همسر سابقم متولد شهریور بود و انگار ب اندازه همه قاره های دنیا از هم فاصله داشتیم اون بیش از حد سرد و دیکتاتور بود.هر کی میگه مرد شهریوره ازش فرار میکنم…خیلی عذاب کشیدم توی زندگی مشترکمون…
    خیلی شبیه من بود طالع بینی زن اسفندی…خیلی مهربونم و همدردی م با همه خیلی زیاده…
    ولی گاهی ک منفی میشم خیلی دافعه دارم..خدا ب طرف مقابل رحم کنه.

  30. سلام منم اسفندی ام و خصوصیاتی ک گفته رو دقیقن منم دارم

  31. سلام من متولد اسفندم همسرم متولد تیر بود ولی بعلت عدم تفاهم جداشدیم

  32. سلام. من اسفندی ام. واقعا جالبه من تمام خصوصیت های که گفتین دارم. ممنونم ازتون. واقعا تشکر.

  33. سلام من اسفندی هستم همونطور که توضیح داده شد مهربون احساساتی اشکام سریع با دیدن یک فیلم سرازیر میشه خیلی ممنونم ازتون اسفندی ها واقعا خوبن .

    • سلام ربطی نداره من فروردینی هستم خیلیییییییییییی سریع با یک کتاب یا فیلم اشکم میاد

  34. عزیزان توجه داشته باشید هیچکدوم از مطالب مربوط به متولدین ماه ها بطور کامل حقیقت نداره.بنظر من طرز برخورد و زندگی هرکس به خودش بستگی داره.اراده ها رو قوی کنیم همین و بس

  35. اسفندیا واقعا احساسی و پر انرژین. عاطفی و حساس و مهربون.
    در کل ماه اند

  36. سلام این توضیحات همه رو شامل نمیشه که صدرصد اینطوریه ولی واقعا من الانکه میخوندم خودم جا خوردم که چقدر شبیه خصوصیات منه پرشورونشاط مهربون باگذشت بساز واینکه عاشق مردی قابل اتکا وشجاع وچندنفر اسفندیم میشناسم که عین همین خصوصیاتن.ممنوووون

  37. با سلام من اسفندی هستم و همسرم ۲۱شهریور .من پر شور و نشاط و آیشان سرد و یخ بسته .کلا بی انرژی هستند و ساعتها از روی مبل باند نمیشه .مضافا آدم مریض احوال هم هست .ک این خود مزید بر علت مشکلات ما شده .واقعا مرد شهریور سرد مزاج است .

  38. سلام من همسرم اسفندی هست ولی اصلا خیال پرداز و رویایی نیست
    و من خردادی هستم و ۵ سال با هم زندگی میکنیم هیچ مشکلی هم خداروشکر وجود نداره

    • منم اسفندیم همش چرت بود رویاپردازی میکنم ولی درجهت مثبت و اصلاهم اهل خیانت نیستم احساساتی هستم ولی نه تااون حد که بچه هارو بخام لوس بار بیارم شعارم اعتداله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *