سریعترین ماشین جهان در طول تاریخ را بشناسید فهرست کامل

سریع ترین ماشین تاریخ جهان چه ماشینی بوده است و لیست سریعترین و پرشتابترین خودرو تاریخ جهان که ساخته شده است برای دیدن به ادامه مطلب بروید

سریعترین ماشین جهان در طول تاریخ

سریعترین ماشین جهان در طول تاریخ را بشناسید فهرست کامل و سریع‌ترین خودروهای جهان در طول تاریخ را بشناسید + جدول

سریعترین خودروی جهان در تاریخ


در دنیای خودرو چندین فاکتور هستند که به خودرو هویت می‌بخشند و باعث شهرت بالای آنان می‌شود، یکی با مصرف سوخت پایین خود معروف می‌شود، یکی با جثه بزرگش، یکی با قدرت موتور بالایش و یکی هم با سرعت بالای خود می‌‌تواند در دنیای خودرو اسم و رسمی بهم بزند، حال در این مقاله قصد داریم 10 مورد از سریع‌ترین خودروهای جهان را برای شما معرفی کنیم که به چرخه تولید اضافه شده‌اند.
باتوجه به مقاله اخیر که در خودروبانک کار شد، کونیگ زگ آگرا RS موفق شد با ثبت سرعت 277.9 مایل بر ساعت، رکورد سریع‌ترین خودروی تولید شده در جهان را جابجا کند که چیزی نزدیک به 478 کیلومتر بر ساعت می‌شود. درحالی که پیش از این، شرکت خودروسازی کونیگ زگ موفق شده بود با استفاده از همین خودروی آگرا RS، رکورد شتاب گیری و سپس توقف کامل اتومبیل را از دستان بوگاتی شیرون خارج کرده و به نام خود ثبت کند. حال پیرامون این موضوع، در ادامه سعی داریم سریع‌ترین خودروهای مدرن جهان را به شما معرفی کنیم و پس از آن، مروری بر روی سریع‌ترین و معروف‌ترین خودروهای جهان در بازه‌های مختلف زمانی داشته باشیم که در نوع خود جالب است.

– سریع ترین خودروهای تولید شده در جهان:
1- کونیگ زگ آگرا RS
2- بوگاتی ویرون سوپر اسپرت
3- هنسی ونوم GT
4- SSC آلتیمیت آیرو
5- مکلارن F1
6- پاگانی هوایرا
7- نوبل M600
8- استون مارتین One-77
9- فراری لافراری
10- لامبورگینی اونتادور

حال با معرفی سریع‌ترین خودروهای جهان که از سوی اتو اکسپرس مشخص شده‌اند، به یک مبحث جذاب‌تر خواهیم رسید و آن هم سریع‌ترین خودروهای جهان در بازه زمانی مختلف خواهد بود که جزییات آن را می‌توانید در جدول زیر با حداکثر سرعت به ثبت رسیده مشاهده کنید که هر کدام مربوط به یک بازه زمانی خاص می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *