رکورد بلندترین صدای جهان مطلق به این آقا در کتاب گینس ثبت شد

یک مرد روسی توانست به دلیل کشیدن بلند ترین فریاد جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس رکورددار شود. این مرد توانست با بلند ترین فریاد جهان رکورد بزند این مرد بلندترین فریاد جهان را شکست و رو دست خانوما زد!

بلندترین جیغ جها

یک مرد روسی توانست به دلیل کشیدن بلند ترین فریاد جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس رکورددار شود. این مرد روسی به همراه ۱۰ تن دیگر در این رقابت شرکت کرد و توانست با کشیدن بلند ترین فریاد جهان این عنوان را به خود اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی ثبت رکوردهای جهانی گینس، «سرگئی» از بین ۱۵۰۰ شرکت کننده در سال ۲۰۰۹ میلادی به این رکورد دست یافت.

 

بلندترین جیغ جهان

گروهی از سراسر جهان در جزیره پاتایای تایلند گردهم آمدند تا مسابقه بلندترین جیغ جهان را برگزار و نام خود را در کتاب حد نصاب جهان موسوم به گینس ثبت کنند.

یازده نفر از میان یک هزار و پانصد داوطلب شرکت کننده، به دور نهایی این مسابقات راه یافتند. در نهایت یک مرد روسی به نام سرگئی ساویلیوف (Sergey Savelyev) توانست با کشیدن جیغی با بلندی یکصدو شانزده ممیز هشت دهم (۱۱۶٫۸) دسیبل در رده نخست این مسابقات قرار بگیرد که این رقم بسیار کمتر از رکورد یکصد و بیست و نه (۱۲۹) دسیبلی بود که جیل دراک انگلیسی در مسابقات سال ۲۰۰۰ از خود بجا گذاشته بود.

به فرد برنده هشتصد و بیست و دو دلار جایزه اعطا شد.

منبع : دوستیها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *