رنگ مو بدون دکلره با استفاده از فرمول ترکیب رنگ روشن

رنگ موی بدون دکلره روشن و ترکیب رنگ مو بدون دکلره روشن و رنگ مو بدون دکلره خیلی روشن و فرمول رنگ مو بدون دکلره روشن و رنگ موی ترکیبی بدون دکلره روشن و رنگ موی زیتونی بدون دکلره روشن و روشنترین رنگ مو بدون دکلره و چگونه رنگ مو را بدون دکلره روشن کنیم و رنگ مو روشن بدون دکلره

رنگ موی بدون دکلره روشن

رنگ موی بدون دکلره روشن

با استفاده از فرمول و روش های زیر می توانید بدون استفاده از دکلره رنگ موی خود را روشن رنگ کنید .

1– در صورتی که شخصی موهای نازک رنگ نشده داشته باشد و بخواهد موی خود را 3 درجه روشن کند با استفاده از اکسیدان شماره 2 یا همان 9 درصد و ترکیب آن با رنگ دلخواه می تواند مو را 3 درجه روشن کند.

2– هر چه مو ضخیم تر و تیره تر باشد، باید از اکسیدان درصد بالایی استفاده شود.

3– اکسیدان شماره یک یا 6 درصد برای موهایی که می خواهند تنها یک درجه روشن شود، پیشنهاد می شود و اکسیدان 12 درصدی برای روشن کردن 4 تا 5 درجه مو کاربرد دارد. باید توجه داشت که رنگ و اکسیدان به تنهایی هیچ تاثیری روی مو ندارند و باید از ترکیب هر دو استفاده کرد.

4– موهایی که سفیدی آنها بیش از 51 درصد است، رنگ موهای شماره 11 پیشنهاد می شود.

5– در برخی از برندهای معروف، رنگ موهایی با نام اسپیشیال بلوند وجود دارد که می توان با استفاده از اکسیدان مناسب و بدون پودر دکلره رنگ مو را تا پایه 6 درجه روشن کرد.

6– باید به این نکته توجه داشت که رنگ و اکسیدان مصرفی برای رنگ مو به جنس، پایه اصلی رنگ مو بستگی دارد. دقت در انتخاب اکسیدان و رنگ موی مناسب می تواند ما را به رنگ دلخواه نزدیک کند.

ترکیب رنگ مو بدون دکلره روشن

فرمول رنگ مو روشن بدون دکلره با عکس

رنگ مو بدون دکلره خیلی روشن

آموزش رنگ موی ترکیبی روشن بدون دکلره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *