رنگ سال 2018 چیست؟ انتخابی شیک برای شما

از آنجا که اطلاع دارید هر سال توسط یک شرکت معتبر فعال در زمینه مد رنگ سال انتخاب می شود و امسال نیز به مانند سالهای قبل این انتخاب انجام شده و رنگ سال 2018 را این شرکت معرفی نموده است ، برای مشاهده توضیحات بیشتر با ما همراه باشید .

رنگ بنفش رنگ سال 2018

رنگ سال 2018 بنفش است

شرکت پنتون که هر ساله رنگ سال را معرفی می کند برای سال 2018 یکی از رنگهای مشهور به رنگ اشرافیت را انتخاب کرد ، رنگ بنفش فوق العاده به تفسیر این کمپانی رنگ سال شناخته شد.
رنگ بنفش از دید خارجی ها رنگ سلطنتی حساب می شود در دوران قدیم بنفش یک رنگ خیلی نایاب بود و فقط افراد معروف و ثروتمند و پادشاهان و خانواده های آنها می توانستند در خانه های خود استفاده کنند رنگ بنفش رنگی آرامش بخش است و شادی ایجاد می کند.
Purple Is The Color Of The Year For 2018

انتخاب رنگ سال توسط شرکت پنتون آمریکا

شرکت پنتون یا پانتون به معنی همه رنگ ها شرکتی واقع در شهر کارلستات نیو جرسی می باشد. این شرکت به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ هر سال شهرت جهانی پیدا کرده است. پنتون از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است. این شرکت همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد قرار می گیرد.

مانتو زنانه رنگ سال 2018
مانتو به رنگ سال 2018

رنگ سال 97 چه رنگی است؟

همانطور که می دانید در حال حاضر موسسه یا سازمان مشخصی در ایران برای تعیین رنگ سال شمسی وجود ندارد. به همین دلیل همواره رنگ سال میلادی به عنوان رنگ سال شمسی انتخاب میشود. بنابراین تا مشخص شدن رنگ سال ۲۰۱۸ ، باید صبر کرد تا این رنگ به عنوان رنگ سال ۹۷ مشخص شود.

کفش زنانه رنگ بنفش رنگ سال 2018

کیف بنفش رنگ سال 2018

اطلاعات در مورد شرکت پنتون که رنگ سال را انتخاب میکند

پانتون یا پنتون (به انگلیسی: Pantone) شرکتی است واقع در شهر کارلستات نیو جرسی که به‌‌خاطر سیستم رنگ پانتون (PMS) که فضایی رنگی و اختصاصی است و در صنایع به‌ویژه چاپ استفاده می‌شود، شناخته می‌شود.

از این سیستم گاهی نیز در تولید رنگ، قماش و پارچه و پلاستیک نیز استفاده می‌شود. سیستم تطبیق رنگ پانتون سیستمی برای تولید رنگ استاندارد است. با استفاده از این استاندارد رنگ، تولید‌کنندگان مختلف در مکان‌های مختلف می‌توانند به سیستم پانتون مراجعه کنند تا مطمئن شوند رنگ مورد استفاده آن‌ها، همان‌ رنگی است که می‌خواهند بدون آن‌که با رنگ تماس داشته باشند.

این شرکت همین‌طور به عنوان تعیین‌کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد. در اکتبر ۲۰۰۷، شرکت ایکس‌رایت، شرکت عرضه‌کننده ابزارها و نرم‌افزارهای اندازه‌گیری رنگ، شرکت پانتون را به قیمتی معادل ۱۸۰ میلیون دلار، خریداری کرد.

رنگ لاک ناخن بنفش به رنگ سال 2018

لاک ناخن بنفش رنگ سال 2018

رنگ لباس مجلسی زنانه سال 2018

لباس زنانه رنگ سال 2018
رنگ لباس مجلسی زنانه سال 2018

رنگ مو بنفش رنگ سال

رنگ مو سال 2018

کیف به رنگ سال 2018

رنگ کیف سال 2018

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *