دارو های گیاهی برای پسردار شدن و تعیین جنسیت با طب سنتی

برای پسردار شدن کافیه این دارو های گیاهی را بخورید و تعیین جنسیت جنین با طب سنتی و چطور با تغذیه پسردار شویم؟ بهترین روش های طب سنتی برای پسردار شدن و با استفاده از این راه ها و داروهای گیاهی پسردار شوید

پسردار شدن در طب سنتی

برای پسردار شدن چکار باید کرد؟

آشنایی با روش تعیین جنسیت جنین برای پسردار یا دختردار شدن

تعیین جنسیت جنین پسر یا دختر از قدیم الایام ارزوی دیرینه بشر بوده و از همان زمان به دنبال داروهای گیاهی برای انجام آن بوده اند و امروزه نیز حتی پیشرفت های چشمگیر پزشکی نیز در تعیین ان نتوانسته اند کمکی انجام دهند اما جالب است بدانیدباور های قدیمی و گیاهان دارویی فراوانی در این زمینه وجود دارد که با رعایت انان به سادگی میتوان ژنتیک جنین را تغییر داد

در ابتدا باید بدانید که جنسیت در دست پدر می باشد و مادر هیچ گونه دخالتی در ان ندارد بدین صورت که پدر دارای دو کروموزوم x,y در اسپرم خود است اما مادر فقط دارای دو کروموزم x,x مباشد یعنی مادر کروموزوم y را در تخمک خود ندارد حال اگر در هنگام امیزش جهت بستن نطفه فرزند کروموزوم y پدر وارد تخمک شود جنسیت بچه پسر خواهد بود اما اگر کروموزوم xپدر وارد تخمک مادر شود بچه دختر می شود .

با این توضیحات پس راه هایی وجود دارد که بتوان کروموزوم X یا Y پدر را وارد تخمک مادر کرد. حال سراغ روش های تغییر جنسیت با استفاده از روش های طبیعی و  داروهای گیاهی می رویم

پسردار شدن چگونه

پسردار شدن تضمینی با استفاده از این روش های طب اسلامی ،گیاهی و طبیعی

روش های طبیعی برای پسردار شدن بدون استفاده از داروهای گیاهی

با توجه به تاثیر بالقوه اسیدی یا قلیایی بودن محیط بدن مادر,چنانچه محیط واژن هنگام لقاح کروموزوم ها قلیایی باشد جنسیت فرزند را به سمت پسر شدن میکشاند و اگر محیط واژن اسیدی باشد سبب دختر شدن جنین خواهد شد.

لازم به ذکر است که شستشوی واژن توسط جوش شیرین سبب قلیایی شدن و شست و شو توسط اب لیمو سبب اسیدی شدن واژن می شود.

چه دختر بخواهید و چه پسر مهمترین کاری که باید انجام دهید تعیین زمانی است که تخمک گذاری رخ می دهد.

زمان بندی مقاربت نسبت به موعد تخمک گذاری اساسی ترین عامل انتخاب دختر یا پسر است شمابرای پسر دار شدن باید زمان مقاربتتان هر چه نزدیک تر به زمان تخمک گذاری باشد و برای دختر ۳ روز قبل از تخمک گذاری باشد.

اگر بخواهیم جنین ما پسر باشد باید در روز تخمک گذاری، مرد و زن لقاح را انجام دهند(روز تخمک گذاری روز۱۴ روز عادت ماهیانه است) در روز تخمک گذاری(روز۱۴)شانس پسر دار شدن بیشتر خواهد شد مصرف مواد غذایی که دارای یون های سدیم و پتاسیم هستند سبب مذکر شدنجنس جنین می شوند

پسردار شدن صد در صد

راه پسردار شدن در حاملگی چیست؟

رژیم غذایی برای پسردار شدن با استفاده از تغذیه و خوراکی مناسب

برای پسردار شدن چی بخوریم و چی نخوریم؟ با استفاده از داروهای گیاهی و سنتی و همچنین نوع تغذیه میتوانیم پسردار شوید و جنسیت جنین را تعیین کنید !

برای شروع رژیم، حداقل دو پریود ماهانه قبل از تاریخ پیش بینی شده برای بارداری، مورد نیاز است یعنی حداقل 2 ماه قبل از بارداری و رژیم باید تا زمانی که بارداری با انجام تست های آزمایشگاهی دقیقاً مشخص می شود، ادامه داشته باشد.

در رابطه با تغذیه و خوراکی هایی که موجب پسرشدن بچه می شوند پاسخ را به دو بخش طب سنتی و خوراکی های طبیعی تقسیم کرده ایم که با معرفی میوه های مفید برای تعیین جنسیت جنین پسر آغاز می کنیم.

 

خوردن میوه برای پسردار شدن

میوه هایی که حاوی سدیم و پتاسیم به میزان کافی هستند مثل:

مرکبات، زردآلو، آناناس، موز، هلو، گلابی، سیب، گوجه سبز، آلو، خیار، گیلاس، تمشک، توت فرنگی، انجیر، خربزه،

میوه هایی با طبع گرم مثل انبه ، انگور و انجیر جزو خوراکی هایی هستند که برای پسرشدن بچه بسیار توصیه می شوند.

از میوه های خشک با پتاسیم بالا همچون انجیر خشک، خرما، برگه زردآلو، آلو بخارای خشک و کشمش برای پسردار شدن استفاده کنید.

پسردار شدن از نظر اسلام

پسردار شدن صد در صد با طب سنتی

خوراکی و مواد غذایی که برای پسردار شدن باید بخورید

غذاهای شیرین و بدون کافئین همچون عسل، نبات و آبنبات به افزایش تحرک اسپرم کمک کرده و احتمال پسردار شدن را بالا می برد.

سعی کنید غذاهایتان را خوش نمک بخورید چرا که مصرف این دسته از غذاها با افزایش پتاسیم موجب تشدید شانس پسردارشدن می شود.

در رابطه با راه و روش پسردار شدن سایت livestrong.com توصیه به مصرف خیارشور قبل از بارداری می کند.

برای پسردار شدن بهتر است از گوشت قرمز استفاده کنید و تا زمان تعیین جنسیت نوزاد گوشت سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

برای پسردار شدن وعده ی صبحانه را حتما میل کنید.

بر اساس مطالعه ای که به صورت مشترک توسط دانشگاه آکسفورد و اکستر در انگلستان انجام شد، مشخص گردید در مادران بارداری که رژیم غذایی پر کالری دارند و به صورت مداوم وعده صبحانه را مصرف می کنند، احتمال پسردار شدن بیشتر است.

به گفته ی پزشکان یک برنامه غذایی با کلوگز بالا شانس پسردار شدن را در زنان افزایش می دهد.

گندم یکی از مواد مغذی است که با پایین آوردن ph دستگاه تناسلی زن درصد پسردار شدن را افزایش می دهد.

اگر طبع تان سرد است و قصد دارید پسردار شوید باید با مصرف این خوراکی ها توصیه می شوند:

انواع مربای زردک، زنجبیل، ترنجبین و نارگیل، غذاهایی همچون حلیم با گوشت بزغاله، قلیه با ادویه های گرم همچون دارچین و خولنجان، پسته، نخوداب با دارچین، زعفران و ، قلیه کدو و شلغم و شربت سیب، عصاره گوشت، خوراک نخود و پیاز و سیر، زرده تخم مرغ عسلی

پسردار شدن در حاملگی

پسردارشدن قبل ازبارداری با استفاده از طب اسلامی و طب سنتی

 برای پسردار شدن نباید این خوراکی ها و مواد غذایی را بخورید

غذاهایی که به دلیل داشتن طبع سردی و یا مواد معدنی و ویتامین های مضر برای بارداری پسر  و پسردار شدن در دوران قبل از بارداری توصیه نمی شوند شامل:

پیاز – کرفس – مائ الشعیر – لبنیات -گوشت سفید – غذاهای دریایی

توصیه امام صادق برای پسردار شدن با استفاده از طب گیاهی

طب اسلامی و توصیه امام به استفاده از طب گیاهی برای پسردار شدن :

از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می دهد و موجب تولد فرزند پسر می شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

در وسائل الشیعه ج 25 ص 179 و 181 و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می دهد. فرزندان را زیاد می کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین ۸۵ روز یا سه ماه قبل از لقاح کاسنی را مرد بخورد.همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود، البته مصرف مثل
سیب، «به» و گلابی و کُندر در سالم بودن مزاج جنین اثر دارد و از جمله گیاهان دارویی به حساب می آیند .

پسردار شدن از نظر اسلام و طب اسلامی امام صادق

پسردار شدن در خواب

پسردار شدن چگونه ممکن است؟

داروهای گیاهی برای پسردار شدن

پودر پسر :متشکل از 32 نوع گیاه از جمله ناخنک،بنفشه،و 30 نوع گیاه دارویی

پنج عرق گرم :شامل عرق میخک،دارچین،زنجبیل،ودو نوع عرق دیگر

معجون 110:مقوی قوه باء و تقویت کننده اسپرم (همچنین مفید در زودانزالی و تقویت قوای جنسی مرد)

دان فلفل :بعد از هر وعده غذایی 2-3 عدد باید میل شود (هم اقا،هم خانم)

 

 دم نوش و عرقیات گیاهی و طبیعی برای پسردار شدن

برای پسردار شدن دم نوش قاصدک از ججمله دم نوش هایی است که به قلیایی شدن بدن کمک کرده و احتمال پسر زایی را بیشتر می کند. همچنین توصیه می شود مادرانی که می خواهند جنینشان پسر باشد از چای رزماری غافل نشوند که هم ضد التهاب است و هم سرشار از انواع ویتامین.

پسردارشدن و نوع تغذیه

پسردار شدن در طب سنتی چگونه است؟

رابطه سقط جنین و مصرف قرص آسپرین برای پسردار شدن

 

گزارش العالم از رابطه سقط جنین با پسردار شدن و مصرف قرص آسپرین : موسسه ملی بهداشت کودکان «کندی شرایور» به تازگی درتحقیقات جدیدی به این نتیجه رسید که احتمال پسر دار شدن زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده و پیش از رابطه جنسی آسپرین می خورند، افزایش می یابد.

این پژوهشها حاکی است که خوردن آسپرین احتمال پسردار شدن را یک سوم افزایش می دهد. یک نظریه علمی جدید نشان می دهد که خوردن آسپرین در اواخر بارداری موجب می شود زنانی که دارای سابقه سقط جنین بوده اند احتمال پسردارشدنشان درمقایسه با زنانی که به درمانهای جایگزین روی آورده اند، افزایش یابد.

دانشمندان برای آزمایش کردن این نظریه به 1228 خانم که سابقه سقط جنین داشتند پیش ازرابطه زناشویی آسپرین با دوز پایین یا اسید فولیک دادند. نتیجه آزمایش نشان داد که 31 درصد از زنانی که آسپرین خورده بودند در مقایسه با 23 درصد که به استفاده از داروهای جایگزین روی آورده بودند، پسردار شدند.

پژوهشها حاکی است آسپرین – که از مواد ضد التهابی غیراستروئیدی است و برای درمان درد ، تب و التهاب به کار می رود – می تواند میزان باروری زنانی که به عمل لقاح مصنوعی روی آورده اند را افزایش دهد.

پسردار شدن تضمینی

پسردارشدن و نوع تغذیه با داروهای گیاهی

توصیه های مفید دیگر برای پسردار شدن

 

۱- برای پسردار شدن خانم باردار باید هر روز یک عدد انار ترش را با پرده‌های نازک روی دانه‌هایش بخورد.

۲- آقایان یک روز در میان باید خاگینه بخورند. پختن خاگینه به این صورت است که دو عدد تخم‌مرغ را با هم مخلوط کرده و به آن پیاز سفید رنده شده و روغن زیتون خوراکی مرغوب اضافه کنند، سپس آن را با حرارت متوسط بپزند و بخورند (به فرموده امام صادق (ع)).

۳- برای پسردار شدن زمان نزدیکی خانم‌ها و همسران‌شان باید نزدیک‌ترین زمان به زمان تخمک گذاری باشد.

۴- در هنگام عمل نزدیکی، خانم‌ها باید زودتر از آقایان به انزال برسند تا پسردار شوند.

۵- زن و شوهر‌ها باید هفته‌ای یک‌بار نزدیکی داشته باشند به صورتی که عمل دخول شوهر عمیق باشد. بهتر است این نزدیکی در یکی از شب‌های دوشنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه انجام شود و اگر قبل از اذان صبح انجام گیرد بهتر است. همچنین آنها باید توجه کنند که این عمل را در شب اول ماه قمری، شب نیمه ماه قمری و شب آخر ماه قمری انجام ندهند.

۶- برای پسردار شدن خانم‌ها باید در اول و آخر غذا‌ها نمک خوراکی (پودر سنگ نمک یا نمک دریا) مصرف کنند و توجه داشته باشند که نباید در شبانه‌روز بیشتر از ۴ گرم نمک بخورند.

۷- برای پسردار شدن مواد‌غذایی حاوی پتاسیم، سدیم و فسفر باید در جیره غذایی زن و شوهر‌ها جا داشته باشد. مواد غذایی حاوی این عناصر شامل حلوا خرمایی (مخلوط ارده با خرما)، کاسنی، کاهو (بدون سس) با سکنجبین، جعفری، میگو، خاویار، طَلع (شکوفه خرما) یا گَرد لقاح خرما می‌شود.

همچنین زن و شوهر‌ها (مخصوصا شوهران) برای پسردار شدن باید صبح‌ها عسل طبیعی به همراه آویشن یا عسلطبیعی کوهی مخلوط با شیر تازه و کم‌چرب گاو میل کنند. بهتر است آنها بعد از غذا یک عدد سیب رسیده شیرین بخورند و آقایان باید از دو هفته قبل از عمل نزدیکی، روزی دو عدد میوه شاه‌بلوط بخورند.

پسردارشدن قبل ازبارداری

علامت پسر بودن نوزاد در طب سنتی و گیاهی

اگر نوزاد پسر بود در طب سنتی و گیاهی باید رنگ چهره‏ى خانم صاف، شفاف و ادرار رنگین باشد. پستان راست کمى بزرگتر از پستان چپ و رنگ نوک پستان به سرخى گراید. حرکت جنین در طرف راست شکم باشد. حرکات زن ملایم و هنگام درد زایمان، درد از کمر ظاهر و به شکم برسد.

برای پسردار شدن چکار باید کرد

علامت دختر بودن نوزاد در طب سنتی و گیاهی

اگر نوزاد دختر بود در طب گیاهی باید رنگ چهره خانم تیره باشد، رنگ ادرار سفید باشد، پستان چپ بزرگتر از پستان راست باشد، میل به خوردن خوراکى‏هاى ترش‏مزه و خوردن خوراک‏ها یا غیر خوراکى‏هاى کثیف داشتن، حرکت جنین در طرف چپ شکم باشد، رنگ نوک پستان به سیاهى گراید و هنگام درد زایمان، درد از ناف و یا زیر شکم شروع شود.

 

منابع
گیاه دارو
نمناک
بیتوته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *