خواسته های زندگی خود را مشخص کنید از زندگی چه میخواهید؟

هدف و خواسته خود را از زندگی مشخص کنید
خواسته های زندگی خود را مشخص کنید از زندگی چه میخواهید؟

بسیاری از ما بدون اینکه به خواسته واقعی خود از زندگی واقف باشیم، عمر خود را می گذرانیم. اغلب ما بر حسب عادت و یا آنچه از بچگی آموخته ایم به کارهایی مشغول هستیم بدون آنکه آن ها را مورد پرسش قرار دهیم و یا شک کنیم که این تصمیمات برای ما مناسب است یا خیر. به همین دلیل بسیاری از ما اینچنین زندگی نه چندان خوشایندی را پشت سر می گذاریم. فهمیدن خواسته واقعی ما از زندگی کار آسانی نیست، یک شبه صورت نمی گیرد و به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. در اینجا راهکار هایی را می خوانید که می تواند در این راستا به کارتان آید.

۱٫    گذشته را رها کنید
پیش از فکر کردن در مورد خواسته های خود از زندگی، گذشته و افسوس را رها کنید. بپذیرید که هیچ معجزه ای نمی تواند اشتباهات گذشته را تغییر دهد. توجه خود را به «حال» و آینده نزدیک معطوف کنید و اینچنین زندگی خود را به پیش ببرید.

۲٫    خواسته و نیاز واقعی خود را بشناسید.
ببینید برای خوشحال بودن در زندگیتان به چه چیزی نیاز دارید. بله، این یک کار سخت است که زمان زیادی از شما می گیرد. فکر کنید چه چیزهایی برای شما اهمیت بیشتری دارند؟ عشق، خانواده، یا وضعیت مالی. زمانی که پاسخ این پرسش ها را فهمیدید، فهمیدن آنچه برای یک زندگی ایده آل لازم دارید آسان تر می شود.

۳٫     چه چیزهایی باعث خوشحالیتان می شود
آیا می دانید چه چیزهایی شما را از ته دل خوشح%