خرید اینترنتی ریش تراش چهار کاره Pritech مدل RSM1197

ریش تراش چهار کاره Pritech مدل RSM1197 با کیفیت فوق العاده و تیغه های فولادی ضد زنگ بهترین وسیله برای کوتاه نگهداشتن همیشگی موهای صورت است .

خرید اینترنتی ریش تراش چهار کاره Pritech

 

ماشین اصلاح چهار کاره Pritech (مدل RSM-1197)

دارای ۴ قطعه با کاربردهای مختلف

دارای تیغه های فولادی و ضد زنگ و طول عمر طولانی تیغه ها

اصلاح به صورت خشک و مرطوب

دقت زیر دستان شماست!

یکی از محصولاتی توسط شرکت پریتک در اختیار تمامی آقایان قرار داده شده است ریش تراش RSM1197 است که می توانید از آن برای از میان برداشتن تمامی موهای زائد صورت خود استفاده نمایید و کیفیت خارق العاده ای را با استفاده از آن تجربه نمایید. ریش تراش الکتریکی PRITECH مدل، آر اس ام- ۱۱۹۷ دارای تیغه خط زن منحصر به فرد است که مجهز به ۴ قطعه مجزا می باشد. ریش تراش PRITECH یک محصول بسیار قدرتمند به شمار می آید که قابل شارژ می باشد طوری که می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید و به شارژ بزنید تا در مدت زمان کمی آن را برای شما شارژ نماید. این ریش تراش قابل شستشو بوده و دارای قطعه ای مخصوص برای از بین بردن موهای زائد بینی است و علاوه بر آن دارای نازلی مخصوص جهت مسواک کردن دندان می باشد. با سفارش دادن این محصول، همواره از صورتی لطیف و بدون موهای زائد لذت ببرید و با اعتماد به نفس بیشتری در جمع میان دوستان و خانواده خود ظاهر شوید و تمامی چشم ها را به طرف خود جذب نمایید. این ریش تراش ۴ کاره گزینه ای مناسب برای جایگزین کردن آن با مدل های قدیمی اصلاح است که با قیمت بسیار مناسب و ارزانی در اختیار مشتریان قرار داده شده است. ریش تراش پریتک دارای قدرت بسیار زیادی در حین کارکرد است که با ولتاژ استاندارد برق شهری می توانید آن را راه اندازی نمایید و کمترین میزان مصرف برق را توسط آن تجربه کنید. بنابراین می توانید از این محصول هم در خانه و یا در سالن های آرایش نیز استفاده کرده و صورت خود را به بهترین شکل پیرایش نمایید. کم مصرف بودن این ریش تراش از ویژگی های بسیار با اهمیتی است که اهمیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

خرید اینترنتی ریش تراش چهار کاره Pritech

 

یکی از پارامتر هایی که اهمیت قابل توجهی را به آن اختصاص داده اند کیفیت و نحوه عملکرد این ریش تراش ۴ کاره است که کاربردهای فراوانی را می توانید با استفاده از آن تجربه نمایید و از هر قطعه ای که برای آن فراهم شده است متناسب با نیاز های خود به کار ببرید. با توجه به اینکه ریش تراش PRITECH RSM-1197 تنها مناسب آقایان می باشد می توانید آن را برای همسر خود سفارش داده تا بهبود عملکرد را توسط آن تجربه نمایید. با استفاده از تیغه خط زن می توانید در ناحیه ریش و یا قسمت های بالاتر آن خط های بسیار دقیق و ظریف را در صورت خود ایجاد کنید بدون آنکه نیازی به رفتن سالن های آرایش گران قیمت داشته باشید، در اتاق خود و یا در حمام از آن استفاده نمایید. همچنین دارای قطعه ای با سه نوع تیغه منحصر به فرد و انعطاف پذیر است که به راحتی بر روی صورت شما با حالت چرخشی و قابل تنظیمی که دارد می توانید از آن در هر زاویه ای از آن استفاده کنید و صورتی یکنواخت را با ته ریش و یا به طور کامل موهایی که بر روی ریش و یا سبیل شما رشد کرده اند را از میان بر دارد و صاف و یکدست از عملکردی که ارائه می دهد لذت ببرید. از دیگر قابلیت هایی که می توان به آن اشاره کرد شیور مخصوص از بین بردن موهای داخل بینی است که به صورت بسیار فوق العاده ای می تواند عملکرد نماید. از قطعه های مخصوص دیگری که برای این ریش تراش مهیا شده است قطعه مخصوص مسواک کردن می باشد که به شما امکان می دهد تا دندانهای خود را مسواک کنید و از عملکرد فوق العاده ای که ارائه می دهد لذت ببرید.

خرید اینترنتی ریش تراش چهار کاره Pritech

ویژگی های ماشین اصلاح چهار کاره Pritech مدل RSM1197:
– نام: ماشین اصلاح چهار کاره Pritech
– برند: Pritech
– مدل: RSM-1197
– نوع کاربری: روزمره
– جنس: فولاد ضد زنگ
– نوع منبع تغذیه: قابل شارژ
– قدرت: ۲۲۰ وات
– منبع تغذیه: ۲۲۰ ولت
– فرکانس: ۵۰ هرتز
– قطعه ۱: برای از بین بردن موهای داخل گوش و بینی
– قطعه ۲: برای مسواک کردن دندان
– قطعه ۳: دارای قطعه ای برای خط گیری (خط زن)
– قطعه ۴: سه تیغه چرخشی برای اصلاح صورت
– ابعاد: ۱۶٫۵*۵ سانتی متر
– ابعاد بسته بندی: ۱۷*۲۲*۱۰ سانتی متر
– اقلام همراه: روغن/یک عدد شانه سر/یک عدد شانه مخصوص کوتاه کردن مو/۴ عدد مسواک/شارژر

خرید اینترنتی ریش تراش چهار کاره Pritech

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۱۳۰۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *