خرید اینترنتی اسپیکر بلوتوث میکروفن دار مدل قارچ

اسپیکر بلوتوث میکروفن دار مدل قارچ با کیفیت صدای فوق العاده شفاف به همراه باطری لیتیومی قابل شارژ  و همچنین داری میکروفن برای استفاده به عنوان هدست بلوتوث ماشین

اسپیکر بلوتوث قارچ

اسپیکر بلوتوث قارچ

کیفیت صدای فوق العاده شفاف و عالی

دارای پمپ خلا در زیر اسپیکر جهت استفاده به عنوان استند موبایل

دارای میکروفون جهت استفاده به عنوان اسپیکر بلوتوث خودرو

دارای باطری لیتیومی قابل شارژ

به کمک اسپیکرهای قابل حمل به راحتی می‌توان در گردش‌های کوتاه روزانه از وجود موسیقی دوست‌داشتنی خود لذت برد. محصولات زیادی در این حوزه طراحی و تولید شده‌اند. به تازگی اسپیکر بلوتوث طرح قارچ روانه بازار شده است که دارای طراحی بسیار دوست داشتنی و جذاب می باشد. در واقع این محصول یک اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است که از صدای بسیار شفاف بهره می برد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را توسط بلوتوث به تلفن‌همراه یا پخش کننده موسیقی خود متصل کنید و از وجود آن لذت ببرید. ویژگی بارز این اسپیکر دارا بودن پمپ خلا در زیر آن است که می توانید از این محصول جهت استند موبایل نیز استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوث قارچ

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در انتخاب اسپیکرهای بلوتوثی باتری آن است. اسپیکر بلوتوثی طرح قارچ دارای یک باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپراست. به یاری این باتری، این اسپیکر شما را تا ۵ ساعت برای پخش مداوم موسیقی همراهی می‌کند. مدت زمانی که برای شارژ کامل این اسپیکر باید منتظر ماند، ۱٫۵ ساعت است. این محصول از یک میکروفن هم پشتیبانی می‌کند که به کمک آن به تماس‌های تلفن‌همراه خود می توانید پاسخ دهید. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل طرح قارچ یک انتخاب بسیار کاربردی برای گوش کردن موسیقی به همراه دوستان‌تان است.

اسپیکر بلوتوث قارچ

اسپیکر بلوتوث قارچ

یکی از تفریحات لذت‌بخش، گوش‌کردن به آهنگی دوست‌داشتنی و شاد در گردش‌ها همراه دوستان است. زمانی ضبط‌صوت‌ها همراه بسیار خوبی برای ارایه‌ی موسیقی در هر مکانی بودند؛ ولی با پیشرفت تکنولوژی و منسوخ‌شدن استفاده از نوار کاست‌ها، ضبط‌صوت‌ها جای خود را به اسپیکرهای قابل‌حمل دادند. اسپیکرهای قابل‌حمل معمولا برای تامین انرژی خود از یک باتری داخلی قدرتمند استفاده می‌کنند.

اسپیکر بلوتوث قارچ

این اسپیکر برای اتصال به تلفن همراه، پخش‌کننده‌ی صوتی و حتی رایانه و لپ‌تاپ از فناوری بلوتوث بهره می‌برد. اندازه‌ی بسیار کوچک در برابر قدرت بالای این اسپیکر شما را شگفت‌زده خواهد کرد. برای استفاده از این اسپیکر تنها کافی است آن را از طریق بلوتوث به پخش‌کننده‌ی صوتی خود متصل کنید و از صدای قدرتمند آن لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوث قارچ

ویژگی های اسپیکر بلوتوث طرح قارچ:
– کیفیت صدای عالی
– دارای پمپ خلا در زیر اسپیکر جهت استفاده به عنوان استند
– دارای رنگ بندی بسیار زیبا
– دارای میکروفون و استفاده به عنوان اسپیکر بلوتوث ماشین و مکالمه با تلفن همراه
– اتصال از طریق بلوتوث با موبایل
– دارای دکمه پاور و ولوم روی بدنه
– انتخاب آهنگهای بعدی توسط دکمه تعبیه شده روی اسپیکر
– دارای باطری لیتیومی قابل شارژ
– دارای برد ۱۰ متر
– ساخته شده از بهترین متریال
– متعلقات: کابل شارژ USB

اسپیکر بلوتوث قارچ

اسپیکر بلوتوث قارچ

اسپیکر بلوتوث قارچ

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۴۹۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *