خرابی آیفون X و گزارش مشکلات کار با آیفون 10 اپل از طرف کاربران

مشکلات آیفون 10 اپل و خرابی آیفون 10 اپل و ایرادات آن و خرابی آیفون X و مشکل ایجاد شده در آن و آیا آیفون X خراب است؟ و عیب و نواقص آیفون X اپل

خرابی آیفون X و گزارش مشکلات کار با آیفون 10 اپل از طرف کاربران

خرابی آیفون X و ایراد آیفون 10

گوشی آیفون X اولین محصول شرکت بزرگ اپل است که به جای استفاده از صفحه نمایش LCD از صفحه نمایش OLED در آن استفاده شده است و بطور طبیعی این نوع صفحه نمایش مزیت‌ها و معایب خاص خود را دارد. اما از آنجا که برای مشتریان اپل این نوع از تکنولوژی جدید است درباره‌ی چیزهای عادی که از صفحه نمایش OLED انتظار می‌رود و نمی‌رود کمی ابهام وجود دارد که این غول کوپرتینویی مقاله‌ای مرتبط با سوالات متداول را برای توضیح این که برخی از رفتارها و واکنش های این گوشی تازه کاملا طبیعی است و هیچ مشکل سخت افزاری را نشان نمی‌دهد، منتشر کرد.

آیفون Xبا این حال هنوز برای تعداد قابل توجی از مشتریان آیفون X مشخص نیست که آیفون هایشان دارای نقص هست یا نه. همچنین برخی از آن ها در حال حاضر در مورد وجود مشکلی در صفحه نمایش شکایت می‌کنند که موجب ایجاد رنگی ناهموار از یک لبه تا لبه دیگر می‌شود، شرکت اپل در جواب این سوالات و مشکلات به وجود آمده برای کاربران این گوشی جدید این طور جواب می دهد که این حالت طبیعی است و به خاطر استفاده از یک صفحه نمایش جدید است ولی این در حالی است که تمام دستگاه‌ های آیفون ۱۰ که در اولین مرسوله در تاریخ ۳ نوامبر ارائه شده بودند این مشکل را تجربه نکرده‌ اند.

آیفون X یکی از گوشی هایی است که کاربران انتظاراتی فراتر از این داشته و دوست ندارند هیچگونه مشکلی را در آن مشاهده نمایند ولی با مشاهده ی برخی از باگ هایی که در این گوشی مشاهده شده است هم اکنون بسیاری از طرفداران خود را نگران کرده است.

با توجه به قیمت بالای این گوشی هم اکنون شرکت اپل باید پاسخگو باشد تا بتواند طرفداران خود را راضی به خرید این گوشی گران قیمت بکند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *