تجاوز و قتل اهورا پسر بچه 2 ساله رشتی و اعتراف پدرخوانده اش

اعتراف قاتل اهورا پسر بچه 2 ساله , اعتراف پدرخوانده اهورا به قتل و تجاوز کودک , دستگیری پدرخوانده و مادر اهورا , عکس های پدرخوانده اهورا , عکس های مادر اهورا , تجاوز و قتل اهورا کودک 2 ساله رشتی

عکس پدر خوانده اهورا

داستان زندگی اهورا

یک بار دیگر پس از ماجرای قتل آتنا و ملیکا و ستایش و… کودک آزاری جنسی خبرساز شد. این بار ناپدری به جان کودک دو ساله افتاد و پس از تجاوز به اهورا، او را به قتل رساند.

اهورا پسربچه دو ساله با مادر و ناپدری خود در محله لاکانی رشت زندگی می کرد. مادر اهورا سال گذشته از پدر اهورا طلاق گرفته و با مردی ازدواج کرده بود که حالا با عنوان «قاتل اهورا» شناخته می شود. ناپدری اهورا، در روز حادثه، به اهورا تجاوز می کند. وقتی اهورا از درد و وحشت فریاد می کشد، ناپدری اهورا سر کودک 2 ساله را به دیوار می کوبد و قتل اهورا را رقم می زند.

به گزارش خبرگزاری ها و پایگاه های محلی استان گیلان، عصر دیروز اخباری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از تجاوز به اهورا کودک 2.5 ساله توسط ناپدری اش و قتل وی در رشت داشت. گفته می شود ناپدری اهورای 2سال و نیمه پس از تجاوز به او با کوبیدن سر این کودک بی گناه به دیوار، او را به قتل رسانده است.

عکس اهورا پسر بچه 2 ساله رشتی

کمک همسایگان برای اهورا و حضور پلیس

به گفته همسایگان این خانواده، آن‌ها بعد از شنیدن فریادهای اهورا به در خانه می‌روند و با زدن زنگ درصدد اطلاع از فریادهای دلخراش کودک برمی‌آیند اما پدرخوانده اهورا در را به روی کسی باز نمی کند. کمی بعد آن‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران با شکستن در وارد خانه شده و کودک غرق در خون به بیمارستان منتقل می‌شود.
بعد از انتقال کودک خردسال با خونریزی شدید به یکی از بیمارستان‌های رشت، موضوع به‌عنوان کودک‌آزاری به مسئولین ابلاغ می‌شود. کمی بعد خبر می‌رسد که کودک زجردیده توان مقاومت در برابر آسیب‌های جسمی وارده را نداشته و جانش را ازدست‌داده است.
روابط عمومی دادگستری گیلان هم در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین ضمن تایید این موضوع، اعلام کرد که دادستان رشت جزییات بیشتر این موضوع را سه شنبه 25 مهرماه اعلام خواهد کرد.

عکس مادر و پدرخوانده اهورا

عکس مادر اهورا و پدر خوانده اش
همچنین گفته می شود پیکر این کودک معصوم برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.
گفتنی است مادر اهورا مدتی پیش پس از درخواست طلاق از همسر سابق خود از وی جدا شده و با همسر دوم خود ازدواج کرده است.

عکس پدر واقعی اهورا بر سر بالین کودک خردسال خود

عکس پدر واقعی اهورا
قاتل اهورا عصر ۲۳ مهر در اگاهی اعتراف می کند که بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده و کودک از درد و خونریزی زیاد گریه میکرده است و او میخواسته آرامش کند؛ چند بار سر کودک ۲ ساله را به دیوار کوبیده و تا در نهایت این کودک معصوم جان خود را از دست می دهد.
گفته شده بر روی بدن اهورا کودک ۲ ساله گیلانی چند جای سوختگی با سیگار وجود دارد که نشان از آزار و اذیت های گذشته است.
عکس اهورا قربانی تجاوز و قتل توسط پدر خوانده اش

یک نظر

  1. اینا رو باید چند بار اعدام کنید
    اینها همه بخاطر فیلمها و تصاویر مستهجن هست که الان راحت با این وضع افتضاح اینترنت در دسترتس همه هست. حتی در کانالها و گروههای تلگرامی فراوان موج میزنه/
    متاسفم برای دولت امنیتی ولی بدون فیلترینگ اخلاقی دینی انسانی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *