بیوگرافی علی‌اکبر رائفی‌پور سخنران و نظریه‌ پرداز ایرانی

بیوگرافی رائفی پور و بیوگرافی استاد رائفیپور و بیوگرافی علی اکبر رائفیپور و بیوگرافی رائفی پور ویکی پدیا و بیوگرافی رائفی پور متولد و بیوگرافی رائفی پور و بیوگرافی رائفی پور ویکی و بیوگرافی استاد رائفی پور و بیوگرافی اکبر رائفی پور و بیوگرافی ستاد رائفی پور

بیوگرافی رائفی پور متولد

بیوگرافی علی اکبر رائفی پور

متولد ۱۳۶۳
محل زندگی تهران
زمینه تحقیق نقد و خُرده‌گیری از صهیونیسم، نقد و خُرده‌گیری از فراماسونری، نقد علوم اجتماعی و اومانیسم و آنچه که فرقه‌های نوظهور می‌خواند
محل کار مؤسسهٔ فرهنگی مصاف
بنیانگذار جنبش مصاف (مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری)
دلیل شهرت سخنران عمومی مهدوی و استراتژیست

علی‌اکبر رائفی‌پور سخنران و نظریه‌پرداز ایرانی است. او به خاطر نظریه‌پردازی دربارهٔ تئوری‌های توطئه شهرت دارد.و سخنرانی‌هایی در نقد علوم اجتماعی و نظراتی راجع به نقش تشکیلات فراماسونری در ادارهٔ امور جهان دارد.
خبرگزاری ایسنا وی را محقق و پژوهشگر نامیده است.
وی تحت عنوان «استراتژیست» به بیان برخی از دیدگاه‌ها می‌پردازد. برخی معتقدند که بخشی از ادعاها و دیدگاه‌های وی فاقد سند علمی هستند. وی در طول چندسال با سخنرانی‌ها و نظریه‌پردازی‌های خویش در محافل مختلف در رابطه با شیطان‌پرستی، فراماسونری، صهیونیزم و مهدویت مواردی از این قبیل به یکی از چهره‌های شناخته شده در میان علاقه‌مندان به این مبحث مبدل گشت.

بیوگرافی رائفی پور
وی از خود به عنوان «آنتی صهیونیزم» یاد می‌کند. او خود را پژوهشگر عرصهٔ آخرالزمان و صهیونیزم و حوزهٔ رسانه و مدرس دانشگاه و صاحب پژوهشگاه مصاف معرفی کرده است. رائفی پور از جمله افرادی است که اطرافشان پر از شایعه بوده و مستقیماً از افراد حکومتی نمی‌باشد. وی توانسته با تریبونهایی که داشته توجه جوانان و نوجوانان را جلب کند. حضور او در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار کمرنگ است.
او مؤسسه‌ای به نام مؤسسه مصاف ایرانیان تأسیس نموده و مدیریت آن را بر عهده دارد. رائفی پور به گفتهٔ خودش رکورددار سخنرانی در ایران است و سخنرانی‌هایش از سه تا شش ساعت متغیر هستند.

رائفی‌پور هرساله از صدها ساعت تریبون برای سخنرانی در دانشگاه‌های مختلف کشور برخوردار است.

بیوگرافی رائفی پور از زبان خودش

بنده دانش آموخته حسابداری هستم و مسائلی که به آن می پردازم مطالعات و پژوهش های شخصی بوده است
از دوره دبیرستان در کنار درس مطالعات فراوان داشتم (بیشتر از درسم) به عنوان نمونه در آن دوران ۲ نفر از اهل سنت را شیعه کردم که هردو دانشجو بودند و حد اقل ۴ یا۵ سالی با بنده فاصله سنی داشتند
در این حوزه از محضر اساتید (البته کتابهای ایشان) استفاده بردم در این عرصه شاید تا کنون ۱۵۰۰ کتاب ایرانی /ترجمهشده / و اوریجینال مطالعه شده باشد. به هیچ گروه یا نهادی وابستگی ندارم و جنبشی کاملا خصوص داریم به نام مصاف!

بیوگرافی استاد رائفی پور
بیوگرافی استاد رائفی پور

چرا استاد رائفی پور از سخنرانی درباره ی فراماسونری یا همان Freemasonry شروع کرد؟

این سوالی ست که اکثر منتقدین استاد رائفی پور یا حتی مخربین نیز مطرح می کنند و استاد راز خود را فاش کرد و این متن زیر از روی سخنرانی (تقریبا) پیاده شده است

حدود سال ۸۴ ما جریانی را در غرب رصد کردیم علی الخصوص در امریکا موسوم به جریان آقای دیوید آیک( David Icke) که ظاهراً یک پژوهشگر بودند که در زمینه ی صهیونیسم، ایلومناتی، فراماسونری تحقیقات داشتند و افرادی تحت تأثیر ایشون شروع به مستند ساختن کردند…طرف اول یه خرده درست به نظر می رسید ولی کسی که اهل فن بود فقط کافی بود یک ربع به فیلم هاش نگاه کنه تا بفهمه چه فتنه ای در کاره ،شیطنت قطعاً وجود داره…
اون موقع من اومدم سریع یه رصدی داخل کشور کردم دیدم
بله یکی دو تا وبلاگ در مورد فراماسونری دارن مطلب می نویسن که یکیش وبلاگ اسلام حقیقی بود، جریان دیوید آیک بشدت مشکوک بود و این آدم شروع کرده بود یک سری پرونده های سوخته ی جریان ایلومناتی و…لو دادن و از قلل اون یه سری مزخرفات رو هم می چسبوند به جریان و اصل نتیجه ای که میگرفت این بود که :
۱- دید گاه دیوید آیک :تفکر مصر باستان در ساخت دین یهود نقش اساسی داشته و اساس یهودیت رو مصر باستان به وجود آورده استاد رائفی پور:این حرف غلط محضه…یهودیت ساخت مصر باستان نیست یهودیت یک دین الهی ست اما تفکرات خاخام ها که تحت تأثیر مصر و کابالا بودند بر یهودیت اثر گذاشته و یک جریان انحرافی رو بوجود آورد که نهایتا اون جریان پیروز شد…{نگارنده :منظور صهیونیسم است}
اما اینکه یهودیت از بیخ و بنیان ساخته ی مصر باستان باشه مزخرفه…
۲- دیدگاه دیوید آیک :مصر بر یهودیت اثر داشت ،یهودیت مسیحیت را ساخت استاد رائفی پور:یعنی حضرت مسیح (ع) هم عملاً پَــــر!!!
۳- دیدگاه دیوید آیک :اسلام رو هم این دو تا به وجود آوردن یعنی یهودیت و مسیحیت …

استاد رائفی پور: خب شما می بینی این فرد با لو دادن ۵ ، ۶ تا نماد درپیت و پیش و پا افتاده و سه چهار تا پرونده ای که لاجرم باز میشد…( اینارو داشت باز میکرد )یه مشت از حق میگرفت و یه مشت از باطل می گرفت قاطی میکرد میداد به خورد شما و شما قدرت تشخیص اینو نداشتی چون نه از مصر باستان مطلبی میدونی نه از دین یهودیت چیزی میدونی ونه از دین مسیحیت و نه متاسفانه از گوشه ای از دین اسلام…
مثلا این فرد با توجه به اینکه در آخر دعاهای یهودیت گفته میشه آمِن می گفت این از همون خدای آمون در مصر باستان گرفته شده و مسیحی ها هم میگن آمِن و مسلمان ها هم میگن آمین پس همه ی اینا برمیگرده به مصر باستان…
نه بابا بحث ریشه شناسی و ترمینولوژی کلمات ماجراها داره…

بیوگرافی علی اکبر رائفی پور

برای کسی که که زبان شناسی میدونه این مباحث به جوک شبیهه…
خب ما باید چکار میکردیم؟در این شکی نداشتم و می دونستم که هر چیزی به فاصله ی نهایتا ۲ یا ۳ سال وارد کشور ما میشه اگر وارد کشور ما میشد با توجه به اینکه جمعیت غالب کشور ما جوانه و جوان هم هیجان طلب مخصوصاً احساسات بر جوان غالبه و شور و هیجان داره باعث خروج از دین میشه و گفتیم چکار کنیم؟گفتیم عیبی نداره اون تکه هایی که راست میگه رو جدا میکنیم و اون تکه هایی که مزخرف گفته رو جلوش دیوار بتنی میذاریم…آیه قرآن میاریم،حدیث میاریم،خودمون اثباتش میکنیم{نگارنده:اشاره به مفهوم مقاومت در دین اسلام ونهراسیدن از توطئه های دشمنان}

بیوگرافی اکبر رائفی پور
بیوگرافی اکبر رائفی پور

دیدگاه‌های رائفی پور

رائفی‌پور صراحتاً بیان داشته که عده‌ای به دنبال تخریب شخصیتی وی هستند و حتی در مورد او شایعاتی دروغین می‌سازند، او در کانال رسمی آپارات خود، در یک کلیپ تحت عنوان «ترور رسانه‌ای» بسیاری از شایعات مطرح شده در مورد خودش را تکذیب کرده‌است
رائفی‌پور تشکیک در وجود حرم زینب در دمشق و تشکیک در وجود دختری سه ساله به نام رقیه برای حسین بن علی را کار «استکبار جهانی» دانسته تا شیعیان از دولت سوریه دفاع نکنند. این سخنان وی با انتقاد علی مطهری نایب رئیس مجلس روبه‌رو شد.
به اعتقاد رائفی‌پور مشکل آمریکا با ایران نوع حکومت آن است نه دین آن.
رائفی‌پور معتقد است که فتنهٔ مذهبی از حوزه‌های علمیه برمی‌خیزد.او فتنه جدید انقلاب اسلامی را مذهبی و مشابه فتنه سامری می‌داند و در این خصوص تصریح کرده‌است که امروز فتنه‌ای در کشور در حال وقوع است که از جنس مذهب و در حوزه‌های علمیه است.
رائفی‌پور شلوار «جین» را برآمده از مفهوم جن و کفش پاشنه‌بلند را نماد سُم جن دانسته‌است. رائفی‌پور، نوشته‌های روی تی‌شرت‌ها را «شعارها و وردهای شیطان‌پرستی» خوانده بود، که این موضوع دست‌مایه طنزی از سید ابراهیم نبوی شد.
دیدگاه‌ها و سخنرانیهای وی در جهت ترویج نظریهٔ مهدویت و تضعیف حجتیه می‌باشد.
وی مخالف و منتقد فمینیسم است.
وی با تکیه بر نظریهٔ برگردان گفتار مدعی است که در ترانه‌های رایج به زبان‌های مختلف مفاهیمی شیطانی، کفرآمیز و منفی وجود دارد.
نظریه برگردان گفتار یک شبه علم است که در سال ۱۹۹۷ مطرح شد و از نگاه محافل علمی به دلیل نداشتن سازگاری با مبانی علمی فاقد اعتبار بود و ارزش سنجیدن را نداشت. یکی از معدود آزمایش‌هایی که بر روی این نظریه صورت گرفت منجر به عدم اثبات و رد شدن این نظریه شد.
پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در زمانی که نظرسنجی‌ها هیلاری کلینتون را جلو نشان می‌دادند، رائفی‌پور گفت: «چهار سال است که در سخنرانی‌ها می‌گویم رئیس‌جمهور بعدی آمریکا یک زن است. حتی قبل از مطرح شدن کاندیداتوری هیلاری کلینتون من اطمینان داشتم که آمریکایی‌ها برای بازی با افکار جهانی این کار را انجام می‌دهند.»نهایتاً کلینتون این انتخابات را به رقیبش دونالد ترامپ واگذار کرد.
رائفی‌پور در خصوص سید ابراهیم رئیسی نامزد اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ گفته که فقیران مشهد به او گفته‌اند هر ماه آستان قدس به خانه آنها برنج و روغن می‌برد که بی‌سابقه بوده‌است.
در پی حمایت امیر تتلو از رئیسی، رائفی‌پور به تتلو نامه نوشت و از وی حمایت کرد.

زندگینامه استاد رایفی پور
زندگینامه استاد رایفی پور

انتقاد بهروز کمالی از رائفی پور و اعتراض به استاد خطاب کردن ایشان

«بهروز کمالی»  در کامنتی برای «نامه سرگشاده استاد رائفی پور به امیر تتلو»  نوشت:

پاسخ «استاد» رائفی پور را دوستان در کامنت‌هایشان به‌خوبی داده‌اند وهیچ حرف اضافه‌ای نمی‌ماند، من فقط به دو نکته اشاره می‌کنم.

اول به آن دوستی که می‌گوید این نامه دروغ است (که ممکن هم هست دروغ باشد) می‌گویم اجازه بده خود «استاد» بگوید دروغ است، ایشان که حی و حاضر هستند.

دوم به «استاد» رائفی پور می‌گویم به سلسله مراتب رسیدن به مقام استادی در دانشگاه تهران نظری بیاندازند، اگر خود را در حد یک استاد ساده دانشگاه تهران دیدند اجازه دهند دیگران ایشان را استاد خطاب کنند، در غیر این صورت صداقت، اخلاق وعدم ریا اقتضا می‌کند مصرا از دیگران بخواهند ایشان را استاد خطاب نکنند.

در دانشگاه تهران (و سایر دانشگاه‌های مشابه در کشور) یک نفر با داشتن مدرک دکترا وسوابق تحصیلی درخشان، نوشتن چندین مقاله‌ی نو و بکر و همچنین یک رساله در رشته‌ی تخصصی تحصیلی با محتوایی که دیدگاهی را ارائه دهد که قبلاً در جهان سابقه نداشته به‌عنوان «دانشیار» در دانشگاه استخدام می‌شود و طی چندین سال چنانچه مقالات علمی متعدد و به‌روز به‌صورت تألیف و ترجمه داشته باشد و حداقل دو سه جلد کتاب در رشته‌ی تخصصی خود تألیف و یا ترجمه کرده باشد تازه به‌عنوان «استاد یار» مفتخر می‌شود.

به همین ترتیب سال‌ها طول می‌کشد (سال‌هایی که عضو هیات علمی دانشگاه مربوطه هم بوده و باز هم ده‌ها مقاله و چندین کتاب منتشر کرده) تا به‌عنوان رسمی استاد و استاد تمامی در دانشگاه نائل شود؛ یعنی با احتساب سال‌های تحصیل در دوره‌ی دکترا و نوشتن رساله‌ی دکترا و دفاع از آن، به اندازاه‌ی سن آقای رائفی پورکمی بیشتر یا کمتر می‌شود.

ولی چه کنیم که کار به جایی رسیده که در این کشور به هرتازه از راه رسیده‌ای محض رضای خدا آقای دکتر واستاد گفته می‌شود.

به خاطر دارید کسانی را که ادعای مدرک دکترا داشتند و حتی از نهادها وسازمانها (مثلا صداوسیما) سال‌ها حقوق مدرک دکترا دریافت می‌کردند ولی بعدا حتی مدرک دیپلم خود را هم نتوانستند ارائه دهند و یا اینکه وقتی از دانشگاه مورد ادعای آنان (مثلا آکسفورد) استعلام می‌شد پاسخ می‌دادند در طول عمر دانشگاه مربوطه هرگز چنین دانشجویی نداشته‌اند.

جای شکرش باقیست که مقررات و سلسله مراتب رسیدن به استادی در دانشگاه تهران به همان شکل سابق کماکان برقراراست.

بیوگرافی کامل علی اکبر رایفی پور
بیوگرافی کامل علی اکبر رایفی پور
زندگینامه استاد علی اکبر رایفی پور
زندگینامه استاد علی اکبر رایفی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *