با انتخاب مبل های رنگی دکوراسیون خانه را متحول کنید

ست کردن رنگ مبلمان در فضاهای مختلف منزل توضیح راجع به نحوه ست کردن مبلمان با دکوراسیون خانه و رنگ های مناسب برای هر فضا

وجود رنگ در فضا باعث نشاط و شادابی انسان می شود و چه بهتر است که اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون داخلی منزلمان داریم از مبلمان هایی که دارای رنگ های شاد هستند استفاده کنیم.

انتخاب مبلمان هایی با رنگ شاد و روشن جسارت خیلی زیادی می خواهد، ولی مطمئن باشید وجود آن ها در فضای داخلی منزل تان تاثیربسیار روحیه بخش و تاثیر گذار است. اگر می خواهید از کسالت فضاهای داخلی منزل تان بکاهید این مبلمان ها می توانند به شما کمک کنند تا در کم ترین زمان ممکن بهترین تغییرات را در دکوراسیون داخلی منزلتان به وجود آورید.

استفاده از رنگ خردلی در فضای نشیمن

دکوراسیون مبلمان رنگى, چیدمان رنگی خانه

رنگ خردلی یکی از رنگ هایی است که به ندرت در طراحی دکوراسیون داخلی به کار گرفته می شود. این رنگ از قدرت جذب بالایی برخوردار است و می تواند در فضاهایی با رنگ غالب کرم مورد استفاده قرار بگیرد. برای مبل های خردلی رنگ تان می توانید از کوسن هایی با رنگ زرد و نارنجی استفاده کنید.

مبلمان نارنجی رنگ در اتاق نشیمن سفید

دکوراسیون مبلمان رنگى, چیدمان رنگی خانه

اگر فضای اتاق نشیمن یا پذیرایی شما سفید است، مبلمان نارنجی رنگ بهترین انتخاب برای اتاق شما. رنگ نارنجی با تاثیر گذاری بالای خود می تواند نقطه عطف اتاق شما باشد. این رنگ می تواند با پرده و کوسن هایی که خطوطی از رنگ های قرمز و آبی و بنفش دارند ترکیب شده و گرمای خاصی را به اتاق شما ببخشند.

استفاده از ترکیب رنگ قرمز و آبی در مبلمان ها

دکوراسیون مبلمان رنگى, چیدمان رنگی خانه

استفاده از تضاد های رنگی نیز می تواند دکوراسیون داخلی اتاق شما را تحت تاثیر قرار بدهد. اگر خواهان ترکیب های شاد هستید می توانید از دو رنگ قرمز و آبی در کنار یک دیگر استفاده کنید. برش این دو رنگ در کنار یکدیگر می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

رنگ صورتی بهترین انتخاب برای اتاق کودک

دکوراسیون مبلمان رنگى, چیدمان رنگی خانه

برای اتاق خواب دختر کوچکتان مبلمانی با رنگ صورتی انتخاب کنید، خواهید دید که چگونه چشمانش از شادی برق خواهد زد. برای این که نشاط بیشتری را به اتاق خواب کودک دلبندتان بیاورید می توانید از رنگ سبز برای دیوار ها بهره ببرید و شادی بیشتری را برای کودک تان به ارمغان بیاورید.

مبلمان فیروزه ای و کوسن های نارنجی رنگ

دکوراسیون مبلمان رنگى, چیدمان رنگی خانه

رنگ آبی فیروزه ای یکی از رنگ هایی است که در عین پرانرژی بودن آرامش خاصی را نیز به فضا القا می کند. برای اتاق نشیمن تان می توانید، مبل های مدرن با رنگ آبی فیروزه ای انتخاب کنید و با گذاشتن چند عدد کوسن با رنگ نارنجی کیفیت فضا را بالاتر ببرید و از داشتن چنین اتاق نشیمنی لذت برید.

رنگ قرمز گرما بخش اتاق نشیمن شما

دکوراسیون مبلمان رنگى, چیدمان رنگی خانه

استفاده از رنگ قرمز در فضا ی داخلی منزل به آن هیجان و انرژی خاصی می بخشد. اگر می خواهید از کسالت فضای داخلی منزل خود بکاهید بهتر است به مبلمانی با رنگ قرمز فکر کنید. وجود رنگ قرمز در اتاق نشیمن به آن گرمای دل نشینی می بخشد.

فضایی دوستانه تر با مبلمان زرد رنگ

دکوراسیون مبلمان رنگى, چیدمان رنگی خانه

اگر می خواهید فضای صمیمانه تر و دوستانه تری را تجربه کنید می توانید از رنگ زرد در مبلمان داخلی اتاق تان بهره ببرید. رنگ زرد حس راحتی بیشتری به فضا می دهد و در عین حال فضایی شاد را برای شما رقم می زند.

 

منبع : chidaneh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *