اینترنت موبایل کی وصل میشه؟ پاسخ به زمان وصل اینترنت همراه اول ایرانسل

بلاخره اینترنت موبایل کی میخواد وصل بشه؟ آخرین خبر مربوط به زمان وصل اینترنت همراه و بررسی موضوع اجازه مسئولین برای برقراری مجدد اینترنت همراه اول و ایرانسل به شبکه جهانی

اینترنت موبایل کی وصل میشه؟

پس از دوازده روز از قطع اینترنت آمار ها نشان میدهد جز ده شهر اکثر شهرا به اینترنت موبایل دسترسی ندارند و در حال حاضر اصلی ترین سوالی که ذهن بسیاری از کاربران اینترنت ایران را به خود مشغول کرده است زمان وصل شدن اینترنت همراه است.

این در حالی است که اینترنت های ثابت خانگی در بیشتر شهرهای ایران وصل است .

طبق آمار بدست آمده از سرور های گوگل در حاضر تنها شهرهای زیر به اینترنت موبایل دسترسی دارند :

  • اردبیل
  • خراسان جنوبی و شمالی
  • گلستان
  • سمنان
  • زنجان
  • همدان
  • یزد
  • ایلام
  • چهارمحال بختیاری

پیش از این در برخی خبرگزاری های دخلی خبری مبنی بر وصل اینترنت موبایل ایرانسل با 98% کانکشن ، رایتل 26% و اینترنت همراه اول با 1% گزارش شد که معلوم شد به نقل از سایت نت بلاکس (مخصوص ردگیری اتصالات اینترنت از سرار جهان ) بوده !

موضوع وقتی جالب تر میشه که به تازگی معلوم شده ایرانسل با فرستادن پینگ های فیک به سایت نت بلاکس آنها را دور زده و آمار  غیر واقعی درست کرده به طوری که گویا تمام مشترکان ایرانسل به اینترنت دسترسی دارند…

البته خود نت بلاکس هنوز این موضوع رو قبول نکرده است .

اینترنت موبایل کی وصل میشه

تصویر بالا سرویس گوگل ترندز هست که آمار جستجوی کاربران برای یکی از کلمات پر جستجو در گوگل را نمایش میدهد همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید تا سه روز پیش تعداد جستجو ها در بهترین حالت نصف مدت زمان مشابه هست .

تصویر زیر نیز یکی دیگر از کلمات پر جستجوی گوگل ، البته توجه داشته باشید این آمار دقیق نیست ولی بطور تقریبی میزان دسترسی کاربران را نمایش می دهد .

تعداد جستجو کاربران در گوگل ترند دلیلی بر عدم وصل اینترنت همراه در کشور

 

زمان وصل شدن اینترنت همراه چه زمانی خواهد بود؟

طبق گفتگوهای دیشب رحمانی فضلی وزیر کشور در برنامه تلویزیونی دلیل قطع اینترنت بخاطر هماهنگی هایی که اغتشاشگران با یکدیگر از طریق اینترنت موبایل داشته اند بوده است .

گفتگو رحمانی فضلی درباره جلسه روز چهارشنبه وصل اینترنت موبایل

طبق نظر او ابتدا اینترنت محدود شده و سپس به دلیل شدت اقدامات خرابکارانه مسدود شده است .

به هر حال طبق صحبتی که او داشت قرار شده زمان وصل اینترنت موبایل سراسر کشور در جلسه ای که امروز خواهد داشت بررسی شود. که این یعنی زمان وصل اینترنت همراه اول و ایرانسل نزدیک است .

رحمانی فضلی همچنین در قسمتی از گفتگوی خود در رابطه با ضرر های قطع اینترنت و آسیب به استارت آپ ها نیز صحبت کرد و گفت ما از این موضوع اطلاع داریم ولی در درجه اول امنیت و جان مردم برای ما اهمیت دارد

یک نظر

  1. كي نت ايران وصل ميشه خسته شديم خسته شديم خسته شديم خسته شديم خسته شديم خسته شديم خسته شديم ك*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *