اپل مشکل صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد را پذیرفت

اپل مشکل صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد را پذیرفت

پس از گزارش‌های متعدد کاربران از مشکل صفحه نمایش آیفون 10 در هوای سرد، این شرکت به مشکل یاد شده در آیفون ایکس (iPhone X) واکنش رسمی نشان داد.

برخی از کاربرانی که آیفون ایکس را خریداری کرده‌‌اند اخیرا گزارش داده‌اند، هنگامی که صفحه نمایش آیفون 10 در معرض یک تغییر دمای ناگهانی قرار می‌گیرد مثلا زمانی که از خانه وارد هوای سرد می‌شوند، به درستی کار نمی‌کند.

این گزارش حاکی از آن است هنگامی که وارد هوای سرد با دمای نزدیک به صفر درجه می‌شوند صفحه نمایش گوشی به مدت چند ثانیه به درستی عمل نمی‌کند، علاوه‌بر این در بعضی موارد برای باز کردن گوشی مجبور به لمس کردن صفحه می‌شوید. این مشکل آیفون ایکس برای کاربران آزاردهنده است به همین خاطر اپل قول داده است که هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کند.

به نطر می‌آید مشکل صفحه نمایش آیفون 10 ، نرم‌افزاری باشد به این علت که روی دفترچه راهنما آیفون ایکس دمایی که گوشی می‌تواند در آن بدون مشکل کار کند ۳۲ (صفر درجه سانتی گراد) تا ۹۵ (35 درجه سانتی گراد) درجه فارنهایت است، پس با این اوصاف حتی در دمای انجماد نیز نباید برای گوشی مشکلی پیش بیاید. اگر شما هم به تازگی آیفون ایکس خریداری کرده‌اید و این مشکل برایتان به وجود آمده است، نگران نباشید زیرا اپل متوجه مشکل صفحه نمایش آیفون 10 شده، و در این مورد گفته است:

ما متوجه این موضوع شده‌ایم که صفحه نمایش برخی آیفون ایکس‌ها هنگامی که در معرض تغییر دمای ناگهانی قرار می‌گیرند به درستی کار نمی‌کنند و بعد از چند ثانیه صفحه نمایش به حالت عادی برمی‌گردد. این مشکل در بروزرسانی بعدی برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *