از کجا بفهمیم همسرمان به ما خیانت می کند؟ آشنایی با علائم و نشانه ها

علائم و نشانه های خیانت همسر چیست؟ از کجا بفهمیم زن یا شوهر ما به ما خیانت می کند

از کجا بفهمیم که همسرمان به ما خیانت می کند؟

واژه‌ای که هیچ مرد یا زن متاهلی نه انتظار شنیدنش را دارد و نه دوست دارد به گوشش بخورد. بااینکه ۹۰ درصد از افرادیکه در یک تحقیق شرکت کرده بودند اعتقاد داشتند که «خیانت» کار درستی نیست اما هر روز آمار خیانت در همه جای دنیا در حال افزایش است

 

بهتر است پیش از هر تصمیمی به چند نشانه که می‌تواند احتمال خیانت همسرتان را افزایش دهد، دقت کنید و به یاد داشته باشید ممکن است در شرایطی،همه این نشانه‌ها وجود داشته باشد اما همه چیز از سوء‌تفاهمی ساده سرچشمه بگیرد و خیانتی وجود نداشته باشد. پس حتی با وجود این نشانه‌ها هم هیچ وقت صد درصد نتیجه‌گیری نکنید!

علامت و نشانه خیانت همسر

۱ ـ وقتی همسرتان ساعت‌های کمتری را نسبت به گذشته در خانه صرف می‌کند، در حالی که مسئولیت‌هایش در محیط کار تغییری نکرده و دلیلی منطقی برای این تغییر ندارد.

۲ ـ وقتی بارها بر سر مسائل جزئی با شما جر و بحث می‌کند و شما فهمیده‌اید او از این مشاجره‌ها برای خروج از خانه و بیرون ماندن تا دیروقت استفاده می‌کند.

 

۳ ـ وقتی آدم‌هایی که کاملا به آنها اعتماد دارید، بارها به شما هشدار می‌دهند که همسرتان به شما خیانت می‌کند و حاضرند دلایلی برای ادعایشان ارائه کنند.

۴ ـ وقتی همسرتان با این بهانه که برای ارتباط زناشویی متعارف با شما زیادی خسته است، از برقراری رابطه پرهیز می‌کند و این ماجرا بارها تکرار می‌شود.

۵ ـ وقتی هفته‌ای یکی دو بار دم غروب به شما زنگ می‌زند و می‌گوید به دلیل برخی مشکلات کاری امشب نمی‌تواند به خانه برگردد در حالی که می‌دانید ساعت کار او تا ۴ عصر بیشتر نیست.

۶ ـ وقتی فاکتور هزینه اقامت در هتل یا رسید پرداخت هزینه غذا در رستورانی را در جیب شوهرتان پیدا می‌کنید، در حالی که تا به حال شما را به آنجا نبرده است.

۷ ـ وقتی اصرار دارد وظایف مشترک زندگی زناشویی را جداگانه و بدون شراکت با شما انجام دهد، مثلا رخت‌هایش را جدا از رخت‌های دیگران به اتوشویی بدهد یا پافشاری می‌کند حتی مسیر مشترک اداره‌های‌تان را جداگانه بروید.

۸ ـ وقتی حاضر نیست فیش حقوقی‌اش را به شما نشان دهد و با وجود داشتن درآمدی معقول هنوز نیمه ماه نرسیده، حسابش خالی می‌شود.

علائم و نشانه های خیانت همسر چیست؟

۹ ـ وقتی در تلفن همراهش، پیامک‌هایی می‌بینید که مضمونی عاشقانه دارد و به شماره تلفن همراه فرستاده نشده‌ است، حتی اگر نام گیرنده پیام‌ها مردانه یا زنانه باشد.

۱۰ ـ وقتی حریم خصوصی‌اش را افزایش می‌دهد، یعنی به شما اجازه نمی‌دهد قبض‌هایش را ببینید، به محض نزدیک شدنتان به رایانه صفحه ایمیلش را می‌بندد یا اجازه نمی‌دهد به تلفن همراهش دست بزنید و تماس‌هایش را در دستشویی یا حمام یا خارج ازخانه پاسخ می‌دهد.

۱۱ ـ وقتی ناگهان بی‌نظم می‌شود، بموقع سر قرارهایش با شما حاضر نمی‌شود و به قول‌هایی که به شما داده عمل نمی‌کند.

۱۲ ـ وقتی هر بار موضوع بحثتان در خانه، خیانت همسران است او بدون متهم شدن، رفتاری دفاعی به خود می‌گیرد و خشمگین می‌شود.

۱۳ ـ وقتی حس می‌کنید فاصله شما و او زیاد شده و حوصله گفت‌وگو کردن با شما را ندارد.
۱۴ ـ وقتی تا پاسی از شب پای رایانه‌اش نشسته و با غریبه‌ای چت می‌کند، اما صبح حافظه مسنجر کاملا پاک شده است.

۱۵ ـ وقتی از بودن کنار شما احساس راحتی نمی‌کند و عصبی به نظر می‌رسد یا مایل نیست حتی لمسش کنید.

۶ نکته برای جلوگیری از خیانت
۱٫ دیوارها و پنجره های رابطه تان را بطور مناسب حفاظت کنید. پنجره های رابطه تان را باز نگه دارید ولی برای کسانی که می توانند ازدواج شما را تهدید کنند دیوارهای حریم خصوصی قرار دهید.

۲٫ کار می تواند یک منطقه ی خطر باشد.در محیط کار با یک شخص خاص همیشه ناهار نخورید یا در وقت استراحت همیشه با یک شخص مشخص قهوه نخورید. هنگامی که شما با یک همکار سفر می کنید، تا حد امکان او را در اتاق عمومی ملاقات کنید .

۳٫ از صمیمیت عاطفی با افراد جذابی که ممکن است شما را متعهد به آن رابطه کند اجتناب کنید. در برابر میل کمک به شخصی که قلبش برای شما می تپد و آن را برای شما ابراز می کند مقاومت کنید.

۴٫ با بحث کردن در مورد مسائل مربوط به رابطه در خانه از ازدواجتان حفاظت کنید. اگر شما نیاز به صحبت کردن با شخص دیگری در مورد ازدواجتان دارید، مطمئن شوید که آن شخص دوستدار رابطه و ازدواج شماست. اگر دوستتان ازدواج شما را بی اعتبار و کم ارزش خواند، با چیزی مثبت در مورد روابط خود به او پاسخ دهد.

۵. وقتی با دوستان اینترنتی تان آنلاین در تماسید، روابطتان را گسترش ندهید. در مورد دوستان اینترنتی تان با همسرتان صحبت کنید و اگر علاقه مند بود ایمیلتان را به او نشان دهید.از شریک زندگی خود دعوت کنید که به گروه مکاتبات اینترنتی شما بپیوندد تا دوستان اینترنتی تان در مورد شما فکر اشتباهی نکنند.

۶٫  اطمینان حاصل کنید که شبکه های اجتماعی شما از ازدواجتان حمایت می کنند. اطرافتان را با دوستانی که از ازدواجشان خوشحال و راضی هستند پر کنید و کسانی که مخالف ازدواج هستند را از خود دور نگه دارید.
منبع:دلگرم

26 نظر

  1. چه زن متاهل چه مرد متاهل هرکدوم به شریک زندگیشون خیانت کنن،مطمین باشید خدا دستشونو رو میکنه وبالاخره رسوا میشن،امیدوارم آدم خیانتکار درد بی درمون بگیره و جون بده

  2. سلام،من یه مشکلی دارم کمکم کنید لطفاااا،دو شب پیش من و شوهرم با دوستامون دور هم بودیم،مردا به خیال اینکه ما زنا تو یه اتاق دیگه بودیم و صدای خنده هامون میومد داشتن باهم حرف میزدن ، من از اتاق اومدم بیرون رفتم تو یه اتاق نزدیکتر اتفاقی متوجه آروم حرف زدنشون شدم هرچی گوشامو تیز کردم نتونستم بشنوم چی میگن،یه لحظه اومدم بیرون که برم بالا سرشون دیدم شوهرم داره خیلی اروم با دوستاش میحرفه و یجوری هم انگار میترسن ما بیایم بیرون اومد چک کنه سرشو برگردوند منو دید منم ناراحت بودم شدید برگشتم که برم پیش زنا اومد گفت ما داشتیم حرف مردونه میزدیم!حالا مردا لطفا جواب بدن،یکم از این حرفای مردونتونو بگید هرچی باشه عیب نداره من از زور فضولی دارم میمیرم

    • حرفای مردونه که خیلیه حالا اونا شاید نقشه یه چیزی رو یا نقشه یه جایی رو میکشیدن که بعد انجام بدن

  3. سلام ببخشید من قراره ازدواج کنم و فرد مورد علاقم پسره و ۲۳ سالشه من بهش اعتماد کاملو دارم ولی دوستام میگن ۲۳ سالشه و س..کس نداشته؟ میگن چون صورتش پره موعه ینی سکس داشته میشه راهنماییم کنین نمیدونستم باید سوالمو کجا بنویسم اینجا نوشتم

    • با سلام ، اول اینکه برخلاف دختران در پسران داشتن رابطه جنسی هیچ نشانه ظاهری ندارند به هیچ وجه! ولی خب برخی خصوصیات رفتاری میتونن داشته باشند که بفهمید بار اولشون هست یا قبلا تجربه اش رو داشتن که این مورد هم ۱۰۰ نیس ولی برای اطلاع بیشتر باید به روانشناس مراجعه کنید و سنشون و نداشتن رابطه هم باید بگم نمیشه نسخه برای همه پیچید خیلی ها هستن که سنشون بالای ۳۰ هست ولی خودشون رو کنترل کردن… پیشنهاد میکنم حتما یه مشاوره برین و تصمیم زندگیتون رو براساس حرف های خاله زنکی دوستانتون نگیرید .

  4. سلام
    من پسری ۲۰ساله از مشهد هستم
    من تازه نامزد کردم ۲ماه اول نامزدی ..نامزدم خیلی منو دوست داشت و دوست داشت هر هفته ببینمش ولی بعد ۲ماه دیگه احساسش به من بی تفاوت شد
    دیگه انگار دوست نداشت منو ببینه ولی نمیگفت هر دفعه که میگفتم بیام خونتون ببینمت یه بهانه هایی میاورد مثلا میگفت اخلاقت عوض شده یا چیزایی دیگه ولی من هرچی فکر کردم نه اخلاقم عوض شده نه چیزی از دوست داشتنم کم شده
    بنظرتون مشکل از کجاست؟؟؟

  5. اگه یه زنی به نیازهای عاطفی و جنسی شوهرش توجه کنه و اونها رو ارضا کنه خیلی از کجروی های شوهرش جلوگیری میکنه

  6. خیلی خیلی ممنونم ⚘⚘
    چون واقعا بی تجربه ام نمیتونم ازکسی کمک بگیرم

  7. نه دفعه اول نبود
    سوزش ودرد هم نداشتم فقط یکم اومد وقطع شد نفهمیدم ازکجا اومد
    فقط باعرض معذرت بی اختیار مدفوع میاد ونمیتونم کنترل کنم

    • به احتمال زیاد خونریزی از مقعد بوده ، چون معمولا خونریزی ناحیه واژن همراه با سوزش در اون ناحیه هست .
      بی اختیاری مدفوعتون هم بخاطر رابطه زیاد مقعدی هست که توصیه میکنیم اینکار رو انجام ندهید یا کمتر و با ملاحضه بیشتر انجام بدهید همچنین قبل رابطه مقعدی میتوانید از روان کننده های مخصوص اینکار به همراه قرار دادن دیلدو در مقعد برای مدتی قبل سکس مقعدی به انجام بهتر رابطه و کمتر شدن درد و آسیب آن کمک میکند

  8. ی سوال هم دارم :
    ازکجا بدونم پرده ام سالمه یانه؟

  9. خیلی ممنونم از راهنمایی تون ⚘

  10. فقط چند ساعت بعداز رابطه مقعدی مون
    رفتم دستشویی یکم خون اومد نفهمیدم ازپشت اومد یا ازجلوم بعد قطع شد
    تورو خدا کمکم کنین

    • با سلام ، داشتن رابطه از مقعد باعث بارداری نمیشه
      در مورد خون ریزی توضیح بدید که : آیا دفعه اول رابطه تان بوده؟ اگه دفعه اول نبوده است آیا سابقه درد شدید در ناحیه مقعد و یا خونریزی در این ناحیه داشته اید؟

  11. من ودوست پسرم ک خانواده هامون میدونن دوستیم وقراره ک درس هامون تنوم شد ۱۸ سالمونه پا به دانشگاه ک گزاشتیم رسمی عقد کنیم
    ولی نمیدونن ما پیش هم میریم یعنی ما رابطه مقعدی داشتیم احتمال ناسالم بودن جلو هست؟

  12. سلام خسته نباشین
    ی مشکلی دارم توروخدا کمکم کنین

  13. سلام
    وقتی مابچه مسلمونیم پس طبق مذهبمون رفتارکنیم هیچ مشکلی پیش نمیاد همه اینو مدیونیم خانمها درآن واحدنمیتونن بایک همسر بیشتر باشند ولی ماآقایون ازنظرشرعی میتونیم چند همسر داشته باشیم پس خانمها باید خیلی مواظب باشندکه به هسرشان خیانت نکنند

  14. سلام شوهرم خیلی دوس داره خونه پسر عموش بره ک اون یه خواهر داره ک طلاق گرفته و خیلی با عشوه حرف میزنه منم شکاک هستم زن هستم بدم میاد انقد علاقه داره بره پیش پسرعموش آیا این رفتار شوهرم طبیعیه؟چیکارکنم؟وقتی هم میگم چ خبره نمیخاد بری باز میره..لطفا کمکم کنید زندگیمو خیلی دوس دارم اما چون مردا شهوتران میشن میترسم با دختر عموش وارد یه رابطه یا احساس بشه

    • جانم! مردا شهوترانند !پس خانمها چی !خوبه خودتون میگید دخترعمو ش با عشوه حرف میزنه
      اما از بای راهنمایی شما برا شوهرتان دلبری کنید تا نیازی نداشته باشه .شما هم براش عشوه گری بکن .براش جذاب کن خودتو لباست رفتارت و حتی برای رابطه خودت پیشنهاد بده .شما برا شوهرت هیچ حیایی نباید داشته باشی این هیچ عیبی نداره و باعث میشه شوهرت هم وقتی ببینه تو نسبت بهش گرمی نیاز به عشوه گری دیگری نداشته باشه .

  15. هیچ زنی خاین نمیشه مگه شوهرش بی صفت وبی غیرت باشه قلب زن ازابتداجایگاه فقط یک مرده امااگه اون مردنااامردازآب دربیادوبره خیانت کنه وازنظرعاطفی برازنش کم بزاره طبیعتا زن هم فکرخیانت ب سرش میزنه مرداتواین مملکت میتونن راحت زن صیغه کنن یادوست بگیرن یااصلاچندزن داشته باشن زنم حق اعتراض نداره بایدبسوزه بسازه چرامردابرای ارضای نفسانی هرکاری دلشون بخوادمیتونن بکنن امازن نه مگه زن احساس وغریزه نداره؟! وقتی ماه هاست شوهرش بادیگری رابطه برقرارمیکنه وسمت زنش نمیادزن حق نداره مثل اون بشه؟ چقدرتحمل کنه ضربه عاطفی وناخواسته شدن رو درحالی که شایدبه لحاظ ظاهری صدبارازرقیبش زیباتروشیک تره. متاسفم که این رومیگم اما۹۰درصدمرداشهوتران وبی وفاهستن هوس که به سرشون بزنه قیدتعهداتشونم میزنن اگه یه آمارازدادگاههای خانواده بگیریدمیفهمید

    • به همین راحتی!زنی که بته داشته باشه و اصیل خیانت نمیکنه؟ بنطر من مردی که صبح تا شب جون میکنه تا خورد و پوش و مسکن زنش رو تهیه کنه و زن بخواد خیانت کنه .این جور زنی از یک هم کمتره و باید سقطش کرد . چراکه مرد خونه ممکنه بخاطر کارو تلاش خسته بشه و مثل یه جقله بیکاره نتونه دروعکی شعر بلقور کنه اما تمام هم و عم و شعر و پعر گفتن دوس پسرش فقط برای رابطه جنسی وسلام. راس میگه برا با همون پارتنر نامشروعزیر یک سقف بعد اگه دوباره به اونم خیانت نکرد چنین زنی .

    • اگر در جوامع فوق تصور امروزی هر دو .چه زن و چه مرد این رو بدونن که به یکسان از شرایط استفاده کنن خیلی از مشکلات حل میشه به نظر این حقیر زن و مرد در همه ی امور .دینی.زندگی.وهمه.وهمه.یکسانند

  16. اشتباه است چون متاسفانه خیانت در این روزگار بیشتر درزنان مردان ۴۵سال به بالا وخصوصا زنان ومردان بیسواد بیشتر شده متاسفانه امروز من شاهد خیانتی زنی بو دم که شوهرش آسیب جدی ازروزگار دیده ونمیداند چگونه این ماجرا را حضم کند

  17. جوری نوشتید که انگار فقط مردا خیانت میکننو زنا اصلا خیانت نمیکنن

  18. فقط یه چیز بگم و برم….
    اعتماد مرد…*
    دیگه وفاداری معنی نداره….*
    مخصوصا دخترا که دیگه شورشو در آوردن….*
    خیلی راحت با غریبه حرف میزنن…..*
    حتی یکیشون که خیلی دوسش داشتم یه بار بین حرفاش گفت من کلا با پسرا راحت ترم تا با دخترا…*
    از اون موقع خوب شناختمش…*
    یا علی
    به کسی اعتماد نکن…*
    همین…*

  19. سلام وخسته نباشید
    نکات جالبی رو مطرح کردید اما من هنوز به مرحله ازدواج نرسیدم و نامرد دارم و گاهی اوقات توی مسنجر با ههم صحبت می کنیم مدتی است که خاموش است و من نمی دانم با شخص دیگری چت می کند یا نه ، می توانید توی این مورد مرا یاری کنید ؟ ممنون می شم که راه و روش کار رو به من آموزش بدید تا نامزدم رو از دست ندم .
    با تشکر نازنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *