آموزش روش زیباتر کردن چشم ها با ریمل

آموزش طرز و روش زیباتر کردن چشم ها با استفاده درست از ریمل ، ریمل یکی از اساسی ترین وسایل میکاپ خانم ها بشمار می آید و داشتن آرایشی طبیعی همراه با ریملی زیبا، چهره طبیعی و جذاب را به شما به همراه خواهد داشت. در این مقاله هدفمان  در مورد طریقه درست ریمل زدن  چشم هایی که  از هم فاصله دارند یا برعکس آن را آموزش دهیم.

آموزش ریمل صحیح و زیباتر کردن چشم

توجه به مدل چشم
شناخت دقیق فرم و مدل چشم ها، اهمیت زیادی در انتخاب نوع آرایش مناسب با آن خواهد داشت.
قبل از ریمل زدن، با فر مژه، مژه ها را به زیبایی حالت دهید. اینکار علاوه بر حفظ حالت طبیعی چشم ها، باعث می شود که ریمل کمتری هم استفاده کنید.

چشم های دور از هم
در مرحله اول، همه مژه ها را با ریملی که برسی نازک و دقیق دارد، ریمل بزنید.
در مرحله بعد ، برای پوشش مژه ها از گوشه داخلی تا وسط پلک، به برسی نیاز دارید که کمی بزرگ تر باشد.اینکار باعث می شود که فاصله چشم ها از هم کمتر نشان داده شود.
بعد از اینکه مژه ها را کاملا با ریمل پر کردید، با شانه مژه، آنها را شانه بزنید تا مژه ها کاملا مرتب و طبیعی به نظر برسند.

چشم های نزدیک به هم
در مورد چشم های نزدیک به هم، بر خلاف مدل چشم های با فاصله، بهتر است تاکید بیشتری بر گوشه چشم ها داشته باشید.چرا که با ریمل زدن بیشتر مژه های این قسمت، چشم ها  با فاصله بیشتر و بازتر به نظر خواهند رسید.
بعد از زدن فر مژه، لایه اول ریمل را روی همه قسمت های مژه، از گوشه داخلی تا انتهای مژه ها بزنید.
لایه دوم ریمل فقط از وسط پلک به قسمت گوشه خارجی چشم ها زده می شود تا تاکید بیشتری بر این قسمت داشته باشد . با حرکت برس ریمل به جلو و عقب، ریشه مژه ها را تیره تر از قسمت های دیگر کنید تا این تیرگی، توجه بیشتری را به این قسمت جلب کند.

اگر می خواهید حجم مژه ها را بیشتر نشان دهید، می توانید با چند مژه اضافه از وسط پلک به سمت خارج پلک آنها را پرتر کنید.

و در آخر، کسانی که چشم های بسته و ریزی دارند، بهتر است بعد از لایه اول ریمل بر روی همه مژه ها، لایه دوم را بیشتر بر قسمت مژه های وسط پلک متمرکز کنند. برای اینکار بهتر است از ریملی با برس باریک استفاده نمایند.
منبع : ماه شو/سیمرغ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *