مشخصات محل مناسب برای برقراری رابطه جنسی با همسر

نکات جالب انتخاب محل مناسب برای برقراری رابطه جنسی با همسر

مشخصات محل مناسب برای برقراری رابطه جنسی با همسر

اتاق خواب خصوصی ترین محل خانه برای انسان است. اما این بدان معنا نیست که باید  آمیزش لزوماً در اتاق خواب صورت بگیرد. محل انجام آمیزش در ایجاد یک رابطه بهتر، موثرتر لذت بخش تر، حتی متنوع تر نقش مهمی دارد. برای برقراری آمیزش با کیفیت بالا می توان نکات زیر را در نظر گرفت:
۱- هر از چند گاهی محل انجام آمیزش را تغییر دهید . این مکان می تواند صرفاً محدود به اتاق خواب نبوده و در مکانهای دیگر منزل نیز انجام شود . این به شرطیست که مکان مورد نظر آرامش و امنیت داشته باشد . گاهی انجام آمیزش برروی یک کاناپه راحت که در سالن پذیرایی خانه می باشد بسیار لذت بخش تر از مجلل ترین تختخوابهاست.

۲- اتاق خوابتان را در بهترین قسمت منزلتان انتخاب نمائید به نحویکه هیچ مکان دیگری به آن مشرف نباشد.

۳- باید برای اتاق خوابتان قفل و کلید جداگانه داشته باشید و به افراد دیگر اجازه ندهید که بدون اجازه شما وارد آن شوند.

۴- اتاق خوابتان را بسیار جذاب و زیباتزئین نمائید و سعی کنید حتی المقدور و تا جائیکه امکانات مالی شما اجازه می دهد هر از چند گاهی دکوراسیون و رنگ آن را تغییر دهید.

۵- تخت یا رختخواب شما بایستی همواره راحت و پاکیزه باشد.

۶- رطوبت و دمای اتاق خواب بایستی مناسب باشد.

۷- تختخوابتان را طوری تزئین کنید که مرکز توجه قرار گیرد.

۸- رنگ اتاق خوابتان را از رنگهای آرام بخشی مثل آبی و سفید و صورتی انتخاب کنید . اگر به رنگهای گرمتر علاقه مندید رنگهائی مثل نارنجی یا قرمز عنابی بسیار رویائی هستند.

۹- آویختن پرده های کافی و زیبا با رنگ های صورتی، نارنجی، یا قرمز علاوه بر حفظ خلوت شما به مهیج ترین شدن اتاق خواب شمانیز کمک می کنند.

۱۰- بهتر است نور اتاق خواب شدید و مستقیم نباشد . از آباژورها یا لامپهایی کم نور با نور ملایم قرمز استفاده کنید .نورپردازیی که فضائی به رنگ غروب خورشید ایجاد می نمائید مناسب به نظر می رسد . استفاده از شمع های معطر علاوه براینکه فضای رومانتیکی ایجاد می کند هوارا نیز عطر آگین می نماید.

۱۱- هرگز لباسهایتان را به در و دیوار اتاق خواب آویزان نکنید و از آن به جای انباری خانه استفاده نکنید.

۱۲- حتماً آیینه بزرگ و قدی در اتاق خوابتان تعبیه نمائید .

۱۳- سعی کنید فضای اتاق خواب بسیار مرتب و جالب توجه باشید .

۱۴- وسایلی نظیر تلویزیون کامپیوتر و یا وسایل کارتان را از اتاق خواب خارج کنید . فراموش نکنید که شما در دفترکارتان نمی خوابید و قرار نیست در اتاق خوابتان وظایف حرفه ایتان را انجام دهید و یا به سرگرمی های تلویزیونی بپردازید.

۱۵- بهتر است حمام و دستشوئی در اتاق خواب وجود داشته باشد.

منبع : مجله بانوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *