طالع بینی ازدواج مرد دی با زنان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با مرد متولد دی ماه, طالع بینی ازدواج مرد دیی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

پیوند زناشویی دی با سایر ماه ها

دی با فروردین : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

دی با اردیبهشت : ( بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

دی با خرداد : ( خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

دی با تیر : (خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

دی با مرداد : (متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

دی با شهریور : ( خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

دی با مهر : ( متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

دی با آبان : ( بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

دی با آذر : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

دی با دی : (متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

دی با بهمن : ( متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

دی با اسفند : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

مرد متولد دی، نماد: جدی

خدای من! او کسی است که می داند کجا میرود مستقیم رو به جلو!

مردان متولد این برج تلاش می کنند تا پیشرفت کنند. سیاره آنها کیوان است، کیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است.

آنها دقیقاً می دانند چه کاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهد، نه کمتر و نه بیشتر.

این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می کنند که گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از اوآدمی خشک مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی کند و با قوانین دستورات خود را محدود می کند.

این مردان و پول مثل قفل و کلید باهم جورند.

متولد این برج تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه کار هستند و همیشه خوش نامی دارند.

آنها نگران عقاید مردم هستتندو سعی می کنند در هر کاری اصول و مقررات جاری را رعایت کنند. فکر نکنید آدمهای کسالت آوری هستند، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زادی می دهند و فکر می کنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می کند,(هملت را به خاطر می آورید.)

شکایت عمده آنها احساس گناهی است که زجرشان می دهد، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینکه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداد، او را غذاب می دهد.

اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف کرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به کار برد، قوی و قویتر می شود. آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست.

به دلیل احساساتی که نسبت به پدرش دارد. خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی کند، بچه ها را دو چندان شاد می کند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است.

وقتی بچه ها تکالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را کنترل می کند وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می کند.

مرد متولد برج دی گاه معتاد به کار است. ولی بهتر است قبل از آنکه شما او را با سامسونت، کامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کند با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

مرد و زن متولد این برج بسیار دلچسب یا ترش رو، شیک و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد.

برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند که روی دوپا راه می رود، برخی از این مردان از حمام کردن اکراه دارند و فکر می کنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تایک هفته حمام نمی خواهند!

پیش از انکه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه کنید باید بدانید که همه آنها اینطور نیستند! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش (ونه عطری مزخرف) از خود در هوا می پیچد.

چه تمیز چه کثیف مردان متولد این برج معمولاً لاغر و تیره و اغلب کوتاه هستندو کوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می کنند.

سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد. اگر ۱۵ ساله باشند سی ساله به نظر می رسند، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شود.

24 نظر

  1. اعتقادی به این طالع بینی ها ندارم ولی از روی کنجکاوی اومدم خوندم واقعن چرت و پرت بود… من مرد متولد دی هستم برعکس مقاله بسیار به پوشش و ظاهر وعطرم هم اهمیت میدم نوشته قد متولید دی کوتاهه که قد من ۱۸۸ هستش اصلا هم ادم سختگیر و مقرراتی نیستم همه چیزو برعکس نوشته بود!!!!

  2. من متولد دی هستم، درست بودن این مقاله در مورد مردان متولد دی بیشتر از اشتباه هاش بود، من از 10 به این مقاله 8 نمره میدم، بخاطر اینکه نوشته بود آنها وقتی اشتباه یا گناه می‌کنند عذاب وجدان آنها را به شدت آزار میدهد نمره 8 را به نمره 10 از 10 ترفیع میدم، میتونم بگم طالع بین یا نویسنده این مقاله در نوشتن خصوصیات مردان دی ماهی عالی عمل کرده است، با تشکر از وقتی که برای مخاطبتان گذاشتید، خدا قوت تان بدهد…

  3. به نظر من که مطالب سایت واقعا درمود متولدین این ماه صادقانه هستش

  4. مرد دی بسیار مستبد وخود رای هست به هیچ عنوان احساس ندارد توهیچ زمینه ای احساساتی نمیشود تمام کارهایش از روی عقل ومنطق وحساب کتاب هست خانواده اش را دوست دارددر حدی که مادر وخواهرش رابه همسرش ترجیح میدهد دوست داشتن همسرش هم جوری است که باید درحصر وتحت سلطه اش باشد جوری که احساس میکنی زندانبان توست اهل تفریح نیست مگر از روی منطق بسیار محافظه کار است

    • چقدر عصبانی!!! مردان دی که خودم شاملش میشم تنها هست ولی در عشق و نگهداری آن بسیار وفادار و عاشقانه عمل می‌کند، و اصلا صحبت زندان و زندان بان وسط نیست، ابدا… ولی در اینکه گفتی عاشق مادر و خواهرش هست درست گفتی ولی گفتی که مادر و خواهرش را به همسرش ترجیح می‌دهد! خیر اینطور نیست، هر کس جای خودش را دارد و عشق هم نسبت دارد، اینکه دختری که با 1000 آرزو به هوای خوشبخت شدن دست در دست مردی از نوع دی ماهی گذاشته رو کنار بگذاری و مادر و خواهرت را به اون ترجیح بدی، نه در مردان متولدین دی، بلکه در هر سال و هر ماهی خارج از خط انسانیت است، و اینکه من مرد دی ماهی حتی به این مورد نمیتونم فکر هم بکنم و هنوز که جریانی نیست ولی اگر قسمت شد عاشق دختری هستم که وارد زندگیم میشه و بخاطرش دنیا را به آتیش میکشم یا دنیارو به بهشت تبدیل میکنم… در هر صورت نظرات باهم متفاوت هستند و همه قابل احترام… از گپی که با شما زدم خرسند هستم و براتون خدا رو آرزو میکنم دوست عزیز مجازی…

  5. مرد دی ماهی عاشق زندگیشه همیشه هم به خانمش میگه دوست دارم و احساسی و با جذبه هستن تو وفادار باش بهش بگو دوست دارم ببین برات چکار میکنه

  6. میشه لطفا یکی راهنمایی و کمکم کنه…طرف منم یه مرد دی ماهیه حس میکنم علاقمون دوطرفه هست ولی نمیدونم چکار کنم دوس داشتن رو به زبون بیاره…مرد دی از چه خانومایی خوشش میاد؟؟؟ چه ویژگی هایی جذبش میکنه؟؟؟؟؟

    • گلم از خانومای خانه دار و مهربون و فوق العاده شاد و خوشحال خوششون میاد همچنین سنگین و متین
      اینم بگم از دخترای سبک اصلا خوششون نمیاد

    • یه کاری کن بهت اعتماد کنه و خواسته ات را به زبون بیار، یعنی بهش مستقیم بگو که از اینکه بهم بگی در مورد من چه احساسی داری خوشم میاد، هی یادآوری کن این مطلب رو، مطمئن باش نارحت نمیشه و تغییر اساسی میکنه، ولی بدون که دوسن داره… ولی شاید کمی اهل تظاهر نباشه یا خجالتی باشه یا بلد نباشه بروز دادن احساسش رو ولی اگر بهش یاد بدی بی نظیر عمل میکنه… در هر صورت خداوند رو در زندگی مشترکتون آرزو میکنم و اینکه همیشه زندگیتون مثل بهار سبز باشه و عشق مثل سقف بالای سرتون عمل کنه…

    • منم دی ماهی ام ، مرد دیماهی عاشق هدیه اس، یبار امتحان کن نتیجه اش ببین

    • زن شیک پوش خوش اندام خانم خونه و منظم .خانمی که در زندگی ساکن نباشه هدفمند باشه ساکن نباشه در زندگیو در خرج کردن منطقی و اسراف نکنه.

    • حرف همون خانومی که گفتند سرد مزاج و حالت زندان و زندان بان

  7. طالع بینی ماه تولد واقعا درسته؟

  8. اصلاراین سایت درست نیست مطالبش و هیچحدوم از ماه ها صدق نمیکنه واقعا که

  9. بعضی از مردای دی واقعا آدم رو به حیرت وا میدارن! قدرت سازماندهیشون و رسیدن به هدف خیلی کم نظیره مرد دی میدونه چی میخواد مسائل رو با هم قاطی نمیکنه زنی که باهاش ازدواج میکنه این مرد چند سال امتحانش کرده که آیا در موقعیت های مختلف این زن راه خطا میره ؟ شما با خودتون میگید این چند سال امتحان ممکنه یه خواستگار بیاد دختره بپره. نگران نباشید اونا میدونن چی کار کنن نپره.فقط خدا به دادتون برسه یه دی ماهی بخواد برای پسرش زن بگیره یا خودش بره خواستگاری دختر نشون کرده اش و جواب منفی بشنوه. از اونجایی که ایشون آدم منظمی هستن در برنامه ریزیشون یه وقت برای انتقام از شما قرار میده تا یه روزی به فساد کشیده بشید و اسم روتون بیافته یا اگر موفق نشد رو دختر آیندتون اسم بیافته اگر اونم نشد رو نوه آینده تون پس اگر واقعا نمیخواید با این ماه ازدواج کنید هیچ کاری باهاشون نداشته باشید حتی منشی دفترش هم نشید چون بعد از اینکه از شما خوشش اومد یا بدش اومد پای هر چی خواستگار از خونتون قطع میشه. من مرد میانسال دی ماهی میشناسم از منشی خودش خوشش اومده موقعی که برای دختره خواستگار میاد مثل پدر کمک میکنه که ظاهر خونه دختر آبرومند باشه ولی از اونطرف میپرونه ! من یه مرد دی منفی میشناسم اینقدر مغروره رو زن های مردم اسم میذاره و حتی پسراش رو دختر باز تربیت میکنه دختر سالم تو جامعه نمونه نمونه اش روحانی رئیس جمهور با فراغ باز سند ۲۰۳۰ رو قبول کرد و آزادی که باعث بدنامی بشه رو ترویج کرد.
    دی ماهی ها فقط پشت صحنه قدرت کم نظیر دارن جلوی صحنه باشن اسم و رسم خودشون رو تا آخر عمر خراب میکنن.

    • سارا بعد از ترکیبِ صنعتی و سنتی

    • چرا مزخرف میگی

    • من عاشق یه پسر این ماهی به شدت مغرور ولی خیلی قلب مهربونی داره و هیچوقت احساسات خودشو برای نمیده اما دورادور همیشه حواسش بهم هست
      اینم بگم این ماهی تا خیلی خوش گذرونن
      خیلی خوبن این ماهی ها
      ولی بهتون توصیه میکنم تو ماه دی ازدواج نکنید که خیلی دی ماه نحسه و ممکنه هر اتفاقی بیوفته

    • لطفا این تعریفات منفی گرایانه رو با همه دی ماهی ها جمع نبندید… خصوصیات مشترک هست ولی ذات انسانی هر ماهی اگر فاسد باشه درست شدنی نیست و ربطی به ماه یا سال تولد نداره من دی ماهی هستم ولی هیچکدوم از حرفهاتون رو به هیچ وجه در مورد خودم که متولد دی هستم تایید نمیکنم و از خدا میخوام اگر روزی من اینطوری که شما میگید بشم، خدا جان من را بگیره و بجاش توالت عمومی در سطح شهر درست کنه… اشخاص باهم تفاوت دارند، این صحبتتاتون بیشتر به یک یا چند دی ماهی مریض و روانی میخوره تا آدم سالم… در هر صورت بهترین هارو براتون از خداوند خواستارم…

  10. سلام احساس میکنم مردای دی ماه اصلا جاذبه ندارن خصوصیاتشون برایه دختر که حس مردونگی از مردش میخواد رو ندارن من اسفندیم ولی طرفم دی ماهی هستش و خیلی حس ضعف ازش احساس میکنم تو همه موارد نمیدونم آیا واقعا اینجورین یا نه

    • سلام اون مرد دی ماهی نیست و شناسنامه و تولد اصلیش با هم فرق دارد بررسی کنید

    • باید ببینی همسر شما تو دی بدنیا امده؟احساسی هستند ولی به زبون نمیارند وفادار باشی بهش میتونی احساسم به زبون بیاری

    • امکان نداره، محال هستش متولد دی باشه، اگر هم باشن استثناء هستن

  11. واقعا ممنونم از راهنمایی های شما در مورد این طالع‌بینی برای دی ماهی بوده نم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *