طالع بینی ازدواج مرد اردیبهشت با زنان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با مرد متولد اردیبهشت ماه, طالع بینی ازدواج مرد اردیبهشتی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

 

پیوند زناشویی اردیبهشت با سایر ماه ها

اردیبهشت با فروردین : (متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است

اردیبهشت با اردیبهشت : ( متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید

اردیبهشت با خرداد : ( متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند

اردیبهشت با تیر : ( بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار

اردیبهشت با مرداد : ( بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش

اردیبهشت با شهریور : ( خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل

اردیبهشت با مهر : ( متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت

اردیبهشت با آبان : ( خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار

اردیبهشت با آذر : ( متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم

اردیبهشت با دی : ( بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

اردیبهشت با بهمن : ( بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر

اردیبهشت با اسفند : ( خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

مرد متولد اردیبهشت، نماد: ثور

مرد متولد برج اردیبهشت می تواند خیلی پررو باشد! در اتوبوس یا متروهای شلوغ هیچ گاه نزدیک او نایستید چون تمایل زیادی دارد که شما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی است و با پرتاب پوست موز و کیک، دلقک بازی در می آورد. (هر چیزی که به غذا شبیه باشد او را خوشحال می کند.)

اعتقاد و وفاداری از خصلتهای این مرد ساده است و انتظار دارد که این ویژگیها را در هر کس که می شناسد، از خدمتکار گرفته تا همسرش پیدا کند و به همین دلیل خیلی زود گول زنهای با هوش را می خورد او کسی است که با رضایت قلبی با منشی یا خدمتکارش ازدواج می کند.

او شریکی می خواهد که آشپزی و خانه داری را به خوبی بداند. از آنجا که به نظر دوستانش اهمیت می دهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان را به خانه می آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد.

به عکس نشانه های دیگر، او شریکش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی کند . از آنجا که سیاره او ونوس است، به دنبال کسی نیست که همیشه خود رادر آینه نگاه می کند از نظر او ژست شریک مهمتر از چهره اوست و خوش هیکلی را بیشتر از لاغری می پسندد.

دوست ستاره شناسی دارم که می گوید قطع رابطه برای این مرد غم و غصه ای واقعی است و اگر او آدمی منفی باشد. هر قدر ارتباط او با شریکش طولانی تر شود، حس مالکیتش هم بیشتر می شود و فراموش می کند که او هم انسان است و حتی گاهی به شریک زندگی اش به چشم اثاثیه منزل و یا چیزی که بابت تهیه آن پول پرداخته ، نگاه می کند.

او خیلی دست و دل باز است و با اشتیاق آخرین لقمه غذای چرب و نرمش را به شما می دهد حتی پیرهانش را هم از تن در می آورد و به شما هدیه می کند. (که ابریشمی و نرم است.) این افراد را حتماً در میهمانی هایتان دعوت کنید چون کسی است که همیشه می خندد و گاهی آنقدر می خندد که ریسه می رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی کرده باشد واقعاً روده بر می شود.

مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود است. اگر شما به عنوان همسر او، برای کاری پیش بینی نشده بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر کنید. می خواهد بداند کجا بوده اید و یا چه می کردی. او همیشه به دنبال امنیت می گردد.

متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود، به گردن اهمیت بیشنری می دهند و اغلب گردنهای کلفتی دارند. برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم – که مشخصه برج آنهاست – استخوانی هستند. اما خود، یعنی شانه های پهن و کمری صاف را حتماً دارند.

آنها عموماً موهای مجعه و تیره، چشمانی قهوه ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند، عجیب است اما بیشتر آنها کاکل هایشان را روی پیشانی می ریزند .

مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه که برای عاشق شدن زمان زیادی می خواهد. اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یکبار عصبانیت او را خواهید دید.

41 نظر

  1. من یه دختر بهمنی هستم تازه با یه آقا پسر اردیبهشت ماهی آشنا شدم خیلی ذهنیت هامون شبیه به هم نمیدونم چرا نوشته ازدواج این دوماه بد،من خودم فکر میکنم بهترین مردها متولد اردیبهشت هستن

  2. ایول ک حرف دل منو زدی

  3. با سلام عزیزان ؛من یه دختر مرداد ماهی هستم .خاستم بگم اینجوری که من تحقیق کردم متوجه شدم که مردهای اردیبهشتی خیلی از زن‌های متولد مرداد ماه خوششون میاد .و اکثرا توی زندکی هر دختر مرداد ماهی یه پسر اردیبهشتی بوده و تحقیقم که کردم دیدم بله درسته .مردان اردیبهشت از زنان متولد مرداد خیلی خوششون میاد وناخواسته جذبشون میشن.منم یه پسر اردیبهشتی عاشقم بود وخاستگاری هم کرده بود ولی دیر چون منم پسر دیگه ای که متولد شهریور بود با هم دوست بودیم وعاشقم بود وبهش قول ازدواج داده بودم ونمیتونستم زیر قولم بزنم ؛منم ازدواج به متولد شهریوریه کردم ؛اگر با این گزینه ازدواج نمیکردم و بهم نمیرسیدیم حتما به پسر فامیل مون که متولد اردیبهشت بود ازدواج میکردم ؛از بچگی بهم علاقه داشتیم بعدا از دهن یکسری فامیل فهمیدم که عاشقم بوده منو میخاسته ؛و حتی فامیل ها میکفتن تو هم علاقه داشتی بهش؛؛حقیقتش منم خوشم میومد ازش پسر خیلی خوبی بود تقریبا پسر آقا وتک فامیل بود ؛مهربون ؛دلسوز ،آقا،یعنی تقریبا یه پکیج کامل اگر شوهرم توی زندگیم نبود ،قطعا باهاش ازدواج میکردم.به نظر من مردهای اردیبهشت بی نظیرن .توی تمام ماهها تک هستن از هر لحاظ .تحقیق هم که کردم دیدم اولین مرد خوب توی تمام ماهها اول مرد اردیبهشت هست ؛بعد مرداد ؛شاید بخاطر همین هست که اردیبهشتیا بیشتر دنباله مردادیها می‌رن ؛چون ماه اردیبهشت و مرداد به ترتیب اولین و دومین ماه خوب توی کل ماهها هستن ؛سر همین هست که خوبا دنبال خوب می‌رن نه بد.خلاصه بگم مردهای اردیبهشت شما تک هستید دوستتون دارم ؛

  4. تو رابطه باهاشون آدم گیج و سردر گم میشه. نمیدونی واقعا عاشقته یا نیست. بعضی وقتها عاشقانه دوستش داری، بعضی وقتها از ته دل ازش متنفر میشی. من دختر متولد بهمنی هستم و با یک مرد متولد اردیبهشت ماه ازدواج کردم. لطفا بهمنی ها اصلا با اردیبهشتی ها ازدواج نکنند، چون قلبشون به شدت میشکنه.

  5. خوشبحالت بهش رسیدی، منم دوسش دارم خیلی، ولی اذیتم میکنه، خیلی سر چیزای بیخود باهام بحث میکنه، زود قهرمیکنه ناز میکنه

  6. چقدر عالی…منم اردیبهشتیم ولی خودم خودمو اینجوری موشکافانه نگاه نکرده بودم ی لحظه گریم گرفت

  7. سلام من یک مرد اردیبهشتی هستم یک مرد اردیبهشتی وقتی که عاشق کسی میشه و برای ازدواج انتخابش میکنه کلا گذشته اونو از ذهنش پاک میکنه ودر تمام مدت زندگی مشترک به هیچ وجه گذشته اونو به رخش نمیکشه و سرکوفت نمیزنه تو رو توی روابط اجتماعی و فامیلی راحت میزاره و اصلا به نوع پوشش تو در صورتی که معقول باشه ایرادی نمیگیره مخصوصا راجع به رعایت حجاب به خودت واگذار میکنه از ته قلبش دوست داره و تا آخر عمر بهت وفاداره

  8. سلام دوستان وقت بخیر.من یه دختر ابانیم که از یه پسر دهه اول اردیبهشت خوشم میاد.تا حدودی این حرفایی ک زدین درمورد ایشونم صدق میکنه مخصوصا ظاهر و مهربونیشون.قبلا باهاش دوست معمولی بودم و رل داشتم که رلم دوست خودش بودو البته منو رلم حد و حدود میدونستیم و زیاد پیش نرفتیم.بنا به دلایلی ک خودشم میدونه با رلم کات کردم.یمدت از هم خبر نداشتیم ولی بعد ک پیداش کردم،یمدت ک گذشت بهم پیشنهاد داد.اینم بگم زمانی ک باهم دوست معمولی بودیم خییییلی باهم خوب بودیم و الانم ک رلیم خوب هستیم.
    خیییلی منو دوس داره و قبولم داره اما یجوری حرف میزنه ک نمیخواد بامن ازدواج کنه.بنظر خودم مشکلش اینه که رل رفیقش بودم.

    اما من خیلی دوسش دارم و بنظرم مرد رویاهامه.

    میخوام راهنماییم کنین اردیبهشتیای عزیز.میتونم با این اقا ادامه بدم؟اینم پیج اینستامه اگر اینجا نشد که بگین.

    • من چون خودم رلم یه اردیبهشتیه و پای ازدواجم وسط کشیدع بهت میگم
      اگه از صداقتت مطمعن شه و بدونه با رلت زیاد پیش نرفتی رابطشو جدی میکنه
      بنظرم اردیبهشتیا خیلی حسودن ب روابط معشوقشون
      ینی سخته براشون بدونن قبل اونا کس دیگه ای بهش دست زده انتظار دارن همیشه وفادار باشه
      ممکنه فعلن تورو برای یه حس زودگذر بخاد
      ولی مطمعن باش اگه صددرصد ایندشو باتو بخاد هیچکس ب غیر تورو نمیبینه حرف ازدواجو میزنه و حتی ب خونوادشم میگه درموردت
      اینا تجربیات من بود امیدوارم کمک کنه…

  9. مرسی جناب

  10. به نظر من آبان با اردیبهشت خیلی خوبه. چون برادرم اردیبهشتیه و رابطه ی ما خیلی خوبه.مگه بهتر از ماه اردیبهشت اونم مرد هست؟دوستتون دارم اردیبهشتی های گل

  11. اره درست گفتی همشو من دارم

  12. پسر اردیبهشتی

    من بیشتر خصوصیات گفته شده رو دارم و بارزترینش اینه که مهربونم و خیلی صادق هستم و از دروغ بدم میاد ، تو زندگی یادم نمیاد دروغ گفته باشم مگر پای آبروم در میون بوده باشه…

    با امید خوشبختی برای همتون

    • سلام. میخوام از دوستانی که اردیبهشتی هستن نظرخواهی کنم. یک دوست اردیبهشتی دارم که در خصوص کار با هم آشنا شدیم و حدود سه سال هستش که همکاری دورادور داریم. همیشه با مهربانی و ادب رفتار میکنه و خیلی دلسوزانه در کارهام راهنماییم میکنه. خیلی هم پیش اومده که صحبتی درباره کار نداشتیم و فقط تماس میگیره و احوالپرسی میکنه. گاهی احساس میکنم دوستم داره و قصدش شاید ازدواجه ، گاهی فکر میکنم فقط یک همکار مهربونه!! لطفا یک مرد اردیبهشتی منو از این سردرگمی نجات بده، چون خودمم این اواخر ازش خوشم اومده. ممنون

  13. دقیقا همینطور که هستم

  14. خیلی خوب بودن اخیرن با یک آقای اردیبهشتی آشنا شدم کمو بیش اینایی که گفتین رو دارن کاش بیشتر باز میکردین
    در هر حال مفید بود

  15. سلام.یه سری اطلاعات در مورد اردیبهشت دارم که نمیدونم درسته بگم یا نه! . من یه مرد اردیبهشتی ام. اوایل اصلا به این جور چیزا اعتقادی نداشتم . خیلی مقایسه کردم گشتم تا دیدم واقعا بعضی چیزایی که در مورد ماه های تولد گفتن واقعیه و درسته.حتی توی رفیقام گشتم دیدم رفتار و طرز فکر اونا متناسب با ماه تولدشون هست. یه رفیق اردیبهشتی دیگه هم دارم دقیقا عین خودمه! فقط و فقط بهتون بگم که اگه از عشق چیزی نمیدونین اعتقادی ندارین یا چه میدونم قبل ازدواج با یکی دیگه بودین که بهتون ضربه زده و شما از عشق زده شدین یا عشق و احساس درون شما کمرنگه ، هیچ وقت و هرگز طرف یک مرد اردیبهشتی نرید چون هم خودتون رو نابود میکنید و هم اونو. فقط بدونین زندگی براتون مثل زهر مار میشه اگه باهاش بمونید و بخواید ادای عشق و عاشقی رو در بیارید.باید عشق و احساستون واقعی باشه نه صرفا ادا! یه اردیبهشتیواز کلمه دوستت دارم عاشقتم متنفره یه جورایی دوست نداره کسی بهش بگه ولی گاهی خودش به معشوقش میگه! یه اردیبهشتی همیشه باید ورزش کنه چون در غیر اینصورت مردی کسل و خسته کننده میشه .پس اگه یه مرد اردیبهشتی دارید که کلا عوض شده به ورزش کردن تشویقش کنید یه چیز دیگه هم هست که اونم صداقته چون یه مرد اردیبهشتی حتی با دوستشم صادقه چه برسه به همسرش، البته دروغگویی رو همه بلدن و کسی نیست که دروغ نگه. ولی وقتی یه اردیبهشتی شما رو انتخاب کرد مطمعن باشید باهتون صادقه و وفادار،وفادار به معنی اصلی کلمه فوق العاده وفادار.کلا اردیبهشتی ها یا همیشه تنها هستن یا دور و برشون پر از دوست و رفیق که بازم تنها هستن چون احساسات و همه چیزشون رو پنهان میکنن! . یا اینوری ان یا اونوری . یه مرد اردیبهشتی علاقه بسیاری به طبیعت عشق حیوانات و مخصوصا موسیقی داره و اکثرا شوخ طبع هستن، گاها شوخی های خاصی میکنن هواستون باشه اینو ،یه اردیبهشتی یکی رو میخواد که بهش وابسطه باشه ولی بهش وابسطه هم نباشه. کلی بگم یه اردیبهشتی پر از عشق و احساس هست اینقدری که همیشه احساسات و عشقش در حال لبریز شدن هست و یکی رو میخواد که با عشق و احساساتش اونو پر کنه! همیشه چند ساعت توی روز رو بزارید تو تنهایی خود باشه چون اکثرا درون گرا هستن. یه اردیبهشتی هم درون گرا هست و هم برون گرا ،یعنی گاهی درون گرا و گاهی برون گراست! ادامه توماری که نوشته بودمم رو پاک کردم صلاح نیست بگم بعضی چیزا رو چون عده ای سو استفاده میکنن به نظرم.

    • لطفا ادامه شو بنویس چون یه اردیبهشتی بهتر از طالع بینی میتونه خودشو معرفی کنه

    • چه کار خوبی کردین اینارو نوشتین. کاش ادامشم بنویسین و تو رابطمون تأثیر مثلت بیشتری بذارین. یا اینو جواب بدین که درسته که اردیبهشتیا بیشتر از بقیه چیزا ناخودآگاه به دخترای خوشگل جذب میشن واسه ازدواج؟ یا ملاکای دیگه ام هموند مهمن؟ کلا چجوریاس مرسی. اگه ایمیل بذارین که لطف میکنین. ممنون ازتون درهرصورت

      • با سلام
        در جواب باید عرض کنم خوشگلی دختران تاثیر زیادی تو انتخاب یه مرد اردیبهشتی برا ازدواج داره ولی همه ملاکش این نیست واقعا اینو به عنوان یه مرد اردیبهشتی صادقانه عرض میکنم یه مرد اردیبهشتی زمانی که عشق مورد علاقه خودشو پیدا کرد به وفاداریش شک نکنید

    • واقعا علی آقا من ۳بار متن شما رو خوندم خدا میدونه تاثیرش از تومار بالا ک نویسنده برامون نوشته روی من بیشتر بود خدا خیرت بده

    • میشه درموردش ن به من بگی، من واقعا نمیدونم چجوری باهاش رفتارکنم از من زده نشه، نمیخوام ازدستش بدم، عاشقشم

    • ممنون…عالی بود…در کل غیر از احساس و وفاداری یه چیزی مرد اردیبهشتی رو با آذر و بهمن خوب نگه میداره و اون صداقته که تو ماهای دیگه کمتره

    • دختر بهمنی

      میشه لطفاً بیشتر از مردای اردیبهشتی بگید ؟؟ بحث سو استفاده نیست ، می‌خوام دل پارتنرمو بدست بیارم ، چون مردای اردیبهشتی خیلی ماهن

  16. مرد اردیبهشتی من….دقیقا همونی ک میخواستم…

  17. سلام.من هم دیماهی هستم و به تازگی با یک مرد اردیبهشتی نامزد کردم…امیدوارم منم مثل شما باشم..راضی و خوشحال

  18. بشدت ادمای احمق، ساده لوح، یه دنده، کله پوک، هوسبازین،
    سه تا چیز براشون مهمه، بخورن،بخوابن،بک…نن، والسلام

    • Shapalootka.painting@gmail.com

      آفرین دقیقا همینه که گفتی

    • مرد اردیبهشت

      خخخخخخههههه خندودیم

    • اره خب. متولد هر ماهی میتونه اینطوری و یا حتی بدتر از اینا باشه. بستگی به یار و همراه زندگیش داره. اینایی که توی طالع بینی میگن اینا خصوصیات اوناست و تو تنهایی خودشون اینطوری ان و در جامعه هم از رفتار وشکل و ظاهر و طرز فکرشون تقریبا معلومه افراد متولد کدوم ماه هستن چون این یه چیزی هست که درون اوناست. لجبازی و بیخیالی و … توی همه ی متولدین ماه ها هست. نمیشه گفت اردیبهشتی ها لجباز ترین خوشکل ترن یا …. و یا نمیشه گفت مردادی ها و دی ماهی ها فلان ترن. اینا خصوصیات متولدین این ماه ها هست. شما باید ببینی طالع ت بهمتولد کدوم ماه بیشتر میخوره ! بعد اگه ادم باشی بلانسبت نخوای زرنگ بازی در بیاری کسی رو خام کنی یا کلاه سرش بزاری دروغ بگی و خیانت کنی یا … چرا اون شخص باید با شما بد رفتار کنه؟ چرا اون شخص باید چنین رفتاری داشته باشه اصلا؟ ربطی به متولد چه ماهی هست نداره این بستگی به ما و یا یار همراه زندگی داره وگرنه همون ادمی که متولد اذر مرداد شهریور اسفند و یا اردیبهشت هست وقتی همراه دوستاشه هم خودش و هم دوستاش بهترین لذت رو میبرن و خوش میگزرونن ولی وقتی میاد خونه یا همراه شما میشه ، میشه ادم بده و فلانه و اخه و جیزه ؟! بهتره قبل از خوندن این مطالب این سوال رو از خودمون بپرسیم که ایا ما تو جامعه خودمون هستیم یا داریم فیلم بازی میکنیم؟؟! اگه فیلم بازی میکنی نیرنگ میزنی که فبهال همون دستی که بدی همون دست پس میگیری شک نکک این قانون طبیعت و چرخه ی دنیا هستو خدا هم جای حق نشسته اگه هم که نه بهترین ها رو بدست خواهی اورد . انشالله و در اخر باید بگم که ما یه روزی میمیرم مطمن باش مرگ فقط برا بقیه نیست ما هم یه روزی میریم چشم به هم بزنی عمرت رفته اون چیزی که باقی میمونه اعمال ماست. خودت بشین دو دو تا چارتا کن ببین چند چندی تا الان چیکارا کردی چیکارا که بایدمیکردی رو نکردی!اشتباهاتت و درست کارهات چندتاست کدوم بیشتره. بعد بیا در مورد ادم ها انسان ها و متولدین ماه ها نظر بده. اگه یه گوشت فروش سر شما کلاه گزاشت این دلیل نمیشه که همه ی گوشتوفروشی ها دزد و بد هستن اگه یه کرمانی سر شما کلاه گزاشت دلیل ننسشه تمام کرمانی ها بد هستن و بلعکس. بعضی از ما ادما خیلی فراتر از شیطان داریم حرکت میکنیم صد رحمت به شیطان که او سجده به ادم نکرد و ما سجده بر خدا نمیکنیم !!!!

      • اووو آسمون ریسمون به هم بافتیا خخخخ

      • من دختر دی ماهی ام،. مردای اردیبهشتی زیاد دارم دوروبرم اکثرا تن به کار کردن نمیدن، ولی خیلی عاشق و مهربونن،اتفاقا همین دوره آشنایی من با یه آقای اردیبهشتیه خیلی زود عصبانی میشه و اصلا حرف کسی جزخودشو قبول نداره، ولی خیلی باعث پیشرفت من شده، داره کمکم میکنه، مرد خیلی با وجدانیه

    • من کله ماها رو خوندم اردیبهشت و اسفند و مرداد بهترین ماه ها بودند … از نظر من اردیبهشت عالیه…یکم لجباز و یکدنده هستن ولی قلبی مهربون و خونگرمی دارند مثله مرداد ماهی ها و اسفند ماهی ها … ⁦☺️⁩ ممنون از سایت خوبتون

    • تا زمانی که شاهزاده خوبی نباشی توقع پادشاه خوبی نداشته باش.

  19. شهرزاد‏ ‏بانو

    من‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏یه‏ ‏زن‏ ‏دی‏ ‏ماهی‏ ‏که‏ ‏بیشتر‏ ‏با‏ ‏مرد‏ ‏اردیبهشتی‏ ‏جوره‏ ‏‏(‏از‏ ‏نظر‏ ‏طالع‏ ‏بینی‏)‏اعتراف‏ ‏میکنم‏ ‏که‏ ‏تموم‏ ‏معیار‏ ‏های‏ ‏منو‏ ‏که‏ ‏از‏ ‏یه‏ ‏مرد‏ ‏انتظار‏ ‏دارم‏ ‏کمابیش‏ ‏داره….خدا‏ ‏به‏ ‏خیر‏ ‏کنه

  20. جل الخالق!!!!! حتی جزئیات گفته شده هم درسته! من بعنوان یه دختر متولد تیر میگم که مرد اردیبهشتی بهترین همراهه

    • به عنوان یه مرد اردیبهشتی، زمانی که خانمای متولد تیر، شهریور و دی تو محیط دانشگاه یا اجتماع ارتباط معمولی میگرفتم، نا خودآگاه حس درونی بهتر و آرامش بیشتری بهشون داشتم نسبت خانمای متولد ماه های دیگه. بعد ها که با طالع بینی آشنا شدم، متوجه شدم این یه امر طبیعی و ذاتی بر اساس ماه تولد بوده

      • یعنی مردای اردیبهشتی از خانم های مردادی که خیلی دوستشون دارن خوششون نمیاد
        چطوری میشه وقتی مردادی یه اردیبهشتی رو جذب کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *