طالع بینی ازدواج زن مهر با مردان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با زن متولد مهر ماه, طالع بینی ازدواج زن مهری و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها

مهر با فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

مهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

مهر با خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

مهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

مهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

مهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

مهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

مهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

مهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

مهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

مهر با اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

زن متولد مهر، نماد: میزان

زن متولد برج مهر مثل هلویی است که روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند که نفس آدم بند می آید.

البته شاید روزی عجوزه ای پیر، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا کنید. (شک نکنید او هم فکر می کند که زیباست.) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در کهکشان راه شیری هستند. آنها طبیعت زیبایی دارند.

دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد که هم چیز با هم بخواند. او شیک است ، حتی اگر شلوار جین کهنه ای بپوشد، مطمئن باشید که تمیز است و به پلیور یا تی شرتی که می پوشیده، می آید. او شیفته مد است تا جایی که گاهی طراح لباس می شود.

او از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی کند (که دور از انتظار است.) دوستان زیادی دو و برش دارد. او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است.

زن متولد مهر می خواهد تا جایی که ممکن است با کمترین زحمت، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی کند. (او حتی بیسکویت را در ظروف لوکس سرو می کند.)

اگر روزی با دختری روبرو شوید که بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید که متولد برج مهر است. او عاشق بوی شیرینی است.

اگر می خواهید به قلب او راه پیا کنید یک شیشه عطر و یک دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نکنید که رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد. او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یک دسته گل نزدیک سوراخ بینی اش می گیرد.

اگر روزی او را با کثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید، بدانید که او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنکه همیشه همینطور باشد.) و مشکل اصلی او بگو مگو با شریک زندگی است.

زن متولد این برج ذاتاً مادر نیست هرچند که بیشترین تلاشش را می کند. با این همه اومادری است که یک دفعه ناپدید می شود. زن مهر باید یاد بگیرد که مهر و محبت را از خانه شروع کند. در مواقع نادر که در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

وقتی بچه ها زبان باز می کنند، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با کتاب آشنا کرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد.

وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می کند. ? بو ? مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می کند و مجبور می شود نزدیک لگن بچه دستگاه تهویه هوا کار بگذارد.

54 نظر

  1. من یه مهرماهی هم.مهر ماهی ها عالین با همه سازگاری دارن چون مهربونن نمیخوان کسی از دستشون ناراحت بشه ولی رابطه عمیق رو با ادمای احساسی دارن چون خودشون وقتی عاشق میشن از خودگذشتگی بیشتری دارن .من از مردای اطرافم به ترتیب از مرد مهر و خرداد و اردیبهشت و مرداد و تیر و فروردین و آبان و آذر و بهمن و دی و شهریور خوشم میاد .هر کس نگاه عاشقانه ی بیشتری داشته باشه عاشقش میشم .همسرم هم متولد آذر .فکر میکنم چون من عاشقشم اونم دوسم داره .وگرنه مردای آذر دم دمی هستن

    • من خودم خرداد هستم و همسرم مهرماهی و خداروشکر یک زندگی ایده ال باهم ساختیم. و بسیار از زندگیم راضی هستم و ایشان هم از اینکه با من ازدواج کرده راضی هست خداروشکر

  2. وای من یه دختر مهری ام مرسی تمام خصوصیات من درست مطابق با همینه

  3. همش درست بود

  4. دخترای متولد ماه مهر و تیر، افسرده، منزوی و خنگن!

    • مهر ماهی و خنگی؟؟؟؟!!!!! با چه خصومتی این حرف مضحک رو زدید؟! بدترین چیزی که یه مهر ماهی هرگز نمی تونه تحمل کنه کند ذهنی و باهوش نبودن طرف مقابله چون خودش به دلیل هوشش سرعت عمل بالایی در تحلیل مسائل داره…

    • در مورد اینکه فرمودید دختر مهر ماهی افسرده و منزویه! که خیلی مزخرف تر بود… دخترای مهرماهی همیشه به هایپر و شیطون و خنده رو بودن معروف هستند

      • دقیقا، مهرماهی ها همیشه در هر شرایطی سطح هوش و دانش خودشون رو بالا ببرن و خیلییییی به این موضوع اهمیت میدن‍♀️
        (البته ممکنه کسی که این اقا فکر کرده خنگ یا کندذهن هستن خیلی هم باهوش بوده باشن و خنگ واقعی خود این اقا باشه‍♀️)

  5. آدما باید همو بفهمن جوری که غرق شن توهم اونوقت ماه تولد چه اهمیتی داره
    ولی مثه ما مهر ماهی باشین مهر ماهیا خوبن

  6. سلام من دخترمهرماهی ام با افتخار میتونم بگم ما بینظریم بیشتر قدرمونو بدونین
    یه موضوع دیگه هست رابطه ما با دی ماهی ها با مشکل هست واقعا؟ هر کسی تجربه داره اطلاع بده ممنون میشم

    • من مهرماهیم همسرم دی. یه سری مشکلات باهم داشتیم ولی نمیشه گفت مربوط به خودمون بوده. بیشتر خانوادش که خودشم البته از خانوادش دفاع می‌کرد . ولی درکل زندگی داریم می‌کنیم و راضیم

  7. اشتباهه اینا من با هر مردی که اشنا شدم از مهر تا اسفند بستگی ب اخلاق و دوس داشتن داره همین الان با ی بهمنی در ارتباطم ک خیلی متفاوت برام راضیم ازش

  8. خیلی دقیق خصوصیات دختران مهری ذکر شده ، همچنین درسته که مهریا احساسی اند و حتما به کسی دل میبندند ولی غرور نمیذاره که بیانش کنند اما از رو رفتار میشه فهمید ،وقتی دل ببندند صبر میکنند تا شاید اون طرفم علاقه مند شه اما اگه ببینند حس اون فرد عوض نشد خیلی راحت دل می کنند و طوری که اصلا تو زندگیشون نبودی ولی اگه دل ببندند و این حس دو طرفه باشه تا پای جون وفادار میمونند.

  9. انگاری منو توصیف کرده بود عالییییییی مرسی

  10. سلام همش درست بود جز اهل معاشرت. من از تنهایی واقعا لذت میبرم

  11. با سلام اکثر خصوصیاتی ک گفته درست هستند مخصوصا اینکه مادخترای مهرماهی عاشق عطرهستیم، بسیاااار وفادار اما اگر کسی ازچشممون بیفته تا ابد افتاده! حتی اگه یه زمانی دیوونه ش بودیم. خودم ب شخصه علاقه زیادی ب بچه ندارم ولی اگر روزی ازدواج کنم وبچه داشته باشم بسیار سختگیر خواهم بود طوریکه باید بهترین باشه. (بیچاره بچه م!! خخ)

  12. حواستون باشه اون جایی که در مورد پیوند ماه ها با هم مینویسه ( ممکن است با مشکل رو به رو شوند ) منظورش طلاقه . یعنی احتمال طلاق تو این پیوند بیشتره.

  13. سلام
    با این توصیفاتی که از خودتون و نامزدتون کردین پای یک یا چند فرد بلغمی مزاج در کاره ببینید یکی از اعضای خانواده شما یا اون تیر یا آبان و بعضا اسفنده؟ بببینید کدومشون بیشتر با شماست و شماره شما رو داره و سعی میکنه از همه چیز خواهرش اطلاع داشته باشه بلغم ها با پنبه سر میبرن شما واقعا عاشقید و به خاطر عشقتون مست شدید و خدای نکرده ممکنه معتاد بشید و دستتون به کار نمیره و یه جا میشینید فکر و خیال میکنید اونا میان تحقیق و آشنایان میگن فلانی مسته و فلانی معتاده و طرف بی کاره آیا این انگ بهترین بهانه برای مخالفت با ازدواج شما نمیشه؟ عناصر آب که بلغمشون زیاده یعنی خیلی حسودن ولی در ظاهر دلسوزن وقتی ببینن نمیتونن با تمرکز ذهنشون یا استفاده از روش های مذهبی در جهت خلاف دو نفر رو از هم سرد کنن پس احساسات دو عاشق رو بیشتر و بیشتر میکنن کاملا ذهنی و خدای نکرده کارتون به برید بدنتون با تیغ یا خودکشی برسه . در بیرون از ذهن به طور غیر مستقیم الفاظی به کار میبرن که عاشق ترین انسان ها دشمن ترین بشن اونقدر که شما به این روز بیافتین. شما بعد از جدا شدن از همدیگه هر کدوم دوباره عاشق میشه و دوباره جدا میشه و روابط جنسی متعدد و انگ متعدد و آخر سر هم اون بلغمی میگه دیدی حق داشتم اون دختره خرابه یا اون پسره اینطوره و … اصلا برای ستاد ارشاد و نهی از منکر مناسب نیستن البته عناصر آبی که بلغمشون زیاده اونا پشت صحنه قوی هستن ولی تا احساس کنن کوچکترین شکی بهشون شده سریع عقب میکشن شما سعی کنید اونا رو تحت فشار قرار بدید ولی نه اینکه یقشون رو بگیرید و به نامزدتون بگید فلانی میخواد زندگیمون رو خراب کنه چون مهرماهی ها تا بخوان از خواب خرگوشی بیان بیرون مطمئن باش یه روز قبل از مرگشه! اگر الان یاد نگیرید چطور توی. این دنیا زندگی کنید و بازیچه قرار بگیرید اگر این وسط به ازدواج هم بیانجامه منجر به خدای نکرده طلاق میشه و گیر هر دو تا تون یه همسر بدون قلب میافته که از بی احساسیش در عذابید .همون رقیبی که بلغمی ها حریف این یکی نشدن سعی کنید معنوی تر باشید و عشقی برتر از خدا و ائمه رو در دلتون برتر نکنید تا خدا خواسته قلبیتون رو برآورده کنه. إن شاء الله

    • مریم حقیقت گو

      آقا یا خانم “م” کامنتت رو که خوندم خیلی به حرفات خندیدم و برای تو و آدمایی مثل تو تاسف خوردم. یعنی واقعا یه آدم چقدر میتونه احمق و سطحی نگر باشه؟! من خودم یه آبانی هستم و به زعم شما باید از همون بلغمی هایی باشم که با پنبه سر می برن!!قبل از هرچیزی میخوام این نکته رو به تو و امثال تو گوشزد کنم که وقتی درمورد یه چیزی میشنوید یا میخونید بهتره با دقت و “عمیق” مطالعه کنی تا دچار اشتباه نشید! من خودم هم به طالع بینی ماه تولد اعتقاد دارم و هم به طب سنتی و مزاج ها و از هردو هم اطلاعات زیادی دارم ؛ ولی برخلاف نظر ساده لوحانه تو که اومدی این دو تا رو بهم ارتباط دادی، من هیچ ارتباطی بین مزاج ها و ماه تولد نمی بینم و الآن هم دلایل منطقی واست میارم:
      تو باخودت اینجور فکر کردی که:
      مزاج بلغمی(سرد و مرطوب)عنصرش میشه آب و چون اسفند و تیر و آبان آب هستن، پس لابد اینها بلغمی اند!
      مزاج دموی(گرم و مرطوب)عنصرش میشه هواو چون مهرو بهمن و خرداد تو گروه هوا هستن، پس لابد اینها دموی هستن!
      وبرای مزاج های صفراوی و سوداوی هم به همین نحو…
      محض اطلاعت طب سنتی میگه: “خصوصیات ظاهری هر فرد بستگی زیادی به مزاج اولیه ای دارد که در زمان به دنیا اومدن و یا در تغییرات بدنی دوران رشدو بلوغ داشته است، و این مزاج اولیه از طریق ژنها از پدر و مادر به فرد منتقل شده و تحت تاثیر شرایط محیطی رحم،شرایط روحی و فیزیکی مادر و خوراکی هایی که مادر در دوران بارداری و شیردهی میخورد،شکل میگیرد”
      پس یعنی مزاج دردرجه اول تحت تاثیر ژنتیک،و در درجه دوم تحت تاثیر شرایط رحم و بارداری و دوران بلوغ هست، درصورتی که طالع ماه تولد تحت تاثیر موقعیت خورشید و ماه وسیارات، در زمان تولد فرد است.بنابراین همونطور که میبینی این دوتا ربطی بهم ندارن.خب لابد میگی طب سنتی چرت میگه و اینا بهم ارتباط دارن و هنوز قانع نشدی(بهت حق میدم آدمای احمق دیر قانع میشن)،الان واست چندتا دلیل دیگه میارم:
      مزاج شناسان میگویند بلغمی بودن بدن یک فرد باعث افزایش رطوبت وسرما در بدن فرد میشود،واین موضوع حتی روی کردار و رفتارفرد هم تاثیر میگذارد و از جمله خصوصیات بلغمی ها ازین قرار است:”بیحالی،خونسردی بیش از حد،فراموشکار،کندذهن،صلح طلب،آب زیرکاه و موذی،ترسوشدن و دیر خشم بودن،اهل سازش،بی اراده،غیر حساس،غیراحساساتی”
      (یعنی در یک کلام سیب زمینی تشریف دارن!!)خب طبق گفته تو منه آبانی که تو گروه آبم باید همه این خصوصیات رو داشته باشم دیگه؟آره؟! ولی میخوای من چندتا از خصوصیات مهم آبانی ها روکه در تضاد کامل با خصوصویات بلغمی هاست بهت بگم؟! ابانی ها:”زود عصبی میشن، بسیار رک وصریح اند، فعال اند، شجاع، از درون احساساتی ولی از بیرون اصلا نشون نمیدن،تیزبین و نکته سنج، دارای نگاه نافذ و متمرکز، بااراده وقوی، با خیلی افراد نمیسازن و به مشکل برمیخورن(چون خیلیا درکشون نمیکنن)،حساس و زودرنج و…”
      الان شمابیاید قضاوت کنید کجای خصوصیات آبانیا به بلغمی ها می خوره؟! تو میدونی یکی از سیارات حاکم بر آبان چیه؟”مریخ:خدای جاذبه و جنگ و سکس”!!مریخ باعث فعال فعال و پویا بودن، جنگ و جدال و شجاعت، قدرت جنسی و جذابیت میشه!
      یکی از خصوصیات بلغمیها اینه که میل جنسی کمی دارن، درصورتی که همه عالم وآدم می دونن آبانیا به شدت آدمای شهوتی و هاتی هستن (اصلا برج عقرب بر لگن خاصره و به طور خاص اندام جنسی تمرکز داره) واینم به شدت با اون خصوصیت درتضاده!
      می دونی چرا آبان و اسفندوتیر تو گروه آب قرار دارن؟چون آب دلالت بر”احساسات”داره واین ماهها به خصوص تیر و اسفند به شدت احساساتی هستن، در صورتی که در خصوصیات بلغمی ها اومده که اونها به تغییرات محیط و رفتارهای اطرافیانشون غیرحساس اند و بیش از حد خونسردن و واکنش نشون نمیدن،درصورتیکه همه عالم و آدم میدونن ماههای آبی احساساتی و زودرنج اندوسریع تحت تاثیر احساسات مختلف قرار میگیرن.آخه این کجا و اون کجا؟!
      سردی و رطوبت تاحدودی باعث کندذهنی و فراموشی میشه،خب طبق گفته تو دموی مزاج ها که تو اومدی عنصرهوارو واسشون در نظرگرفتی هم مغزشون به نسبت رطوبت زیادی داره و تاحدودی کندذهن و فراموشکارند، درصورتیکه طالع بینی ماه تولد میگه:ماههای هوایی(مهرو بهمن و خرداد)باهوش هستن واصلا عنصرهوا دلالت بر هوش داره!خب این هم یک تضاد دیگه!
      من آبانی اگه” با پنیه سر بریدن”رو بلد بودم الان اوضاع و احوالم اینطور نبود!!دقت کردین ما آبانیا با خیلیا سازش نداریم و هیچکی نمی تونه درکمون کنه؟ دقت کردین تو فضای مجازی توی همینجور سایتا چقدر بهمون بدو بیراه میگن؟! مشکل ما آبانیا اینه که سیاست نداریم،رک و صریحیم،اهل تظاهر و ریاکاری نیستیم،بیش از حد صادقیم! اتفاقا آبانیا بیشترین کسانین که با ادمای ریاکارو موذی مشکل دارن!چون سریعا آدمای منافق رو تشخیص میدن و می ایستن تو روشون. اصولا اونایی که با پنبه سر می برن کسایی ان که هرکاری دلشون میخوادمیکنن وهیچکی بهشون شک نمیکنه!! نه تنها شک نمیکنه که تازه خودشونو قهرمانم جا میزنن! آدمای موذی هیچ دشمنی ندارن، چون اینقد خودشونو خوب جا میزنن که هیچکی بهشون شک نمیکنه! ما آبانیا با پنبه سر می‌بریم؟کاشکی بلد بودیم با پنبه سر ببریم.
      آقا یا خانم”م” برام جالب بود اخر کامنتت اسم ازخداو ائمه اوردی! تو آخرین کسی هستی که باید اسم از خدا و ائمه بیاره! آدمای احمق ظاهربین که خیلی راحت میان به چندین ملیون آبانی و اسفندی و تیرماهی که جزوی از جامعه هستن تهمت و افترا میزنن،خودشون دشمن خداوائمه هستن! اینکه بیای تهمت بزنی و راحت اسم کسیو بدون دلیل منطقی خراب کنی،و ازون ور اسم از خدا و ائمه بیاری، این خودش اوج “موذی گری و نفاق و با پنبه سربریدنه”!!

  14. سلام دوستان خسته نباشید من امیر هستم خرداد ماهی ی دختری مهر ماهی هست ک الان سه ساله باهاشم خیلی دوسش دارم و اونم همینطور دیوانه وار همو میخوایم ولی بزرگترین مشکل ما اینه ک میگه من ب استخاره عقیده دارم اگه بد در بیاد ازدواج نمیکنیم ولی دوتا دوست باقی میمونیم ولی من واقعا دوسش دارم در حدیه ک لباسش رو شبا تو بغلم میزارم و میخوابم، اره شاید از نظر بعضی ها من ی دیوونه بیام ولی من اونو واقعا میخوام، میگه خانواده من هم ب استخاره عقیده دارن اگه بزنیم بد در بیاد قبول نمیکنن، خودش همیشه میگه ک امیر تو تنها کسی هستی ک اخلاق منو خوب میشناسی حتی بهتر از خودم و خانوادم تو چجوری من رو اینقدر خوب میشناسی، گفتم ک ب ریز ترین حرکاتت توجه میکنم چون واسم مهمه ک از چی ناراحت بشی یا نشی الان من موندم نمیدونم چجوری راضیش کنم واقعا دوسش دارم حتی ما ی بار رابطمون واسه چند وقت بهم خورد البته تقصیر خودمون نبود یکی از اشناهای خودش رابطه ما رو خراب کرد منم شب و روزم شده بود گریه و مطمئن بودم ک اونم بی تابمه بلاخره هر جوری بود برگشتیم چرا دروغ اون زنگ زد و من ازش ممنونم اون شبی ک بهم زنگ زد من مست مست بودم و بهش گفتم ببین ب چ روزی افتادم فقط میخوام از حالت عادی خودم در بیام، گفت من هستم و دیگه تمومش کن نخور، دیگه نخوردم خیلی قشنگ همو درک میکنیم ولی نمیدونم ک چرا سر استخاره زدن اینقدر محمکه دیوونه شدم تمام فکرم بهم ریخته، شما چ کمکی میتونید بکنید ب من

    • دوست عزیز در کار خیر حاجت هیچ استخاره ای نیست فقط در همین حد بگم. موفق باشی

    • سلام
      من یه مهرماهی هستم.مهر ماهی با عشق زنده اس .مهر ماهی ها احساسی ان .شما عاشقید به خاطر همین دوستت داره .براش گل بخر پیام عاشقانه واقعی غیر منتظره بده دیوونه ات میشه

  15. ما زن های مهر به خاطر ساده لوحیمون زندگیمون رو از دست میدیم یه دوست و یا یه همکار زن با شوهرمون صمیمی بشه شک نمیکنیم آخرم وقتی که زندگیمون رو از دست دادیم و اون زن با خیال راحت جامون رو گرفت و ما رو انداخت بیرون میفهمیم چقدر دنیا بیرحمه و ناجوانمرده
    مثل هیلاری داف که نامزد قبلیش رو دوست صمیمیش که ماه شهریوره دزدید و باهاش ازدواج کرد و یا یه بازیگر چینی که مهر ماهیه نامزدش رو دوست صمیمیش که شهریوره دزدید و سریع باهاش ازدواج کرد و یا تو ایران خودمومون یه بازیگر زن مهرماهی( س.د ) شوهرش رو یه زن دی ماهی قاپید و باهاش ازدواج کرد و سریع بچه دار شد جاشو سفت کنه
    ماه های عناصر خاک دنبال شوهر های زن های مهر ماهین

    خانم های مهر ماهی لطفا بیشتر رفتار تملک آمیز داشته باشید نه فقط حس تملک

  16. باران

    من همون باران قبلی م ک گفتم پسر بهمن ماهی فقط بهم ابراز علاقه کرده بدون خواستن چهار سال قبل بعد گم و گور شد حالا یهویی اومدن ک میخامت ! ای بابام شما ک منو چهارسال رو هوا گذاشتین ! مرد بهمن ماهیا واقعا غیر قابل پیش بینی هستن نمیدونم از طرفی ارامش روحی برام مهمه نمیدونم با این اقا زیر سقف زندگی کنم یا نه !
    لطفا راهنمایی م کنین

    • با سلام ، برای اینکه اطمینان حاصل کنین انتخابی که میکنید درست هست یا خیر ، حتما به یک کارشناس و مشاور ازدواج رجوع کنید .

    • مرد بهمن فقط به جمع وفاداره نه به یه نفر اگر با خانواده ات آشناش نکنی و تو منگه نذاریش اون هیچ وقت جلو نمیاد ولی اگر بذاریش به خاطر آبروش هم شده میاد میگیرتت

  17. سلام! من با افتخار یه مهر ماهی مغرورم.. و هر فالی که تا الان خوندم درمورد ماه عشق و مهربانی *مهر* درست بوده !.. انگار که بیوگرافی منو نوشتن. خیلی ممنوووووووون و باید بگم که متولدین ماه مهر و آذر خیلی باهم مَچ هستند ، حرف Tata جان رو هم تایید میکنم البته خب ماه مهر با مرداد هم خیلی خوبه هردو عاشق همن ولی باید بگم وای به حال روزی که یه چیز بد بینشون اتفاق بیوفته اونموقس که باعث دلسردی و آزردگی دو طرف میشه و بحث لج و لج بازی و غرورشون وسط میاد…

  18. سلام
    منم مهر ماهی هستم دقیقا درسته . و اینکه اصلا با بهمن ماهی ها نمیشه کنار اومد به نظرم خیلی عجیب هستن . فکر میکنم واسه یه مهر ماهی فروردینی ها عالی هستن

  19. واقعا متولدین مهر به هیچ عنوان با بهمن ماهی ازدواج نکنن
    من کشیدم.از ته دل به همتون میگم اصلا اصلا اصلا

  20. سلام.تمام خصوصیاتی که درمورد زن مهر گغته شد دقیقا حقیقت داره.من که موندم توش چون تمام خصوصیاتشو دارم.وبه نظر من کسی که کسی رو واقعا دوست داشته باشه طالع و عناصر همشون حرفه.یک مرد یا زن اگه واقعا عشقشون عمیقه باید به خاطر هم از خیلی چیزا بگذرن.تفاهم و اعتماد رکن اصلی زندگیه.و باید به تفاوتهای هم احترام بزارن.اگه بشه عالی میشه.

  21. واقعا راس میگه همه چی درست شبیه تموم رفتارهای منه ممنون

  22. واقعا راس میگه همه چی درست شبیه تموم رفتارهای منه

  23. رابطه دختر مهر و پسر آذر عالیهههههههه
    یعنى امکان نداره شما تو یه طالع بینى ببینى که از این رابطه بد گفته باشه
    پسر آذر همیشه مرکز توجهه و خواهان زیادى داره و همه دنبالشن ولى به کسى پا نمیده
    دختر مهر هم احساستى هست و عاشق میشه ولى امکان نداره آویزون کسى بشه
    پسر آذرى که همه اونو میخواستن به احتمال زیاد عاشق یه دختر مهر میشه
    عشقشون هم بى نظیره
    جفتشون از بودن با هم لذت میبرن و عمرا اگه عشقشون یه طرفه باشه
    دقیقا کلمه لذت مشترک مناسب این رابطه س
    بهتون قول میدم که نمیتونید سایت و کتابى رو پیدا کنید که بگه رابطه این ٢ تا بده
    من خودم هنوز ازدواج نکردم و اینو به خاطر خودم نگفتم
    ولى به دختراى مهرى پسراى اذریو پیشنهاد میکنم و به پسراى اذرى هم دختراى مهرى
    رابطه تضمین شده س

    • کاااااااااملا درسته
      و من به شخصه به عنوان کسی که دارم همچین رابطه ای رو تجربه میکنم این حرف شما رو تاکید میکنم
      من و همسرم که متولد آذره واقعا رابطه تقریبا میشه گفت بی نقصی داریم و مکمل همیم

    • کاملا درسته …
      به جرات میتونم بگم که هیچ اختلافی بینشون پیش نمیاد اگه هم پیش بیاد بخاطر عشقی که بینشونه خیلی راحت حل میشه و اصلا به دعوا کشیده نمیشه.. هر دوتاشون فوقالعاده احساسی ان ..بنظرم عشقشون بی نظیره..هیچ دو ماهی رو در این حد نمیتونین گیر بیارین که با هم یکی بشن..
      من خودم دختر متولد مهرم با پسر چند ماهه دیگه از قبیل خرداد و اردیبهشتو شهریور هم برای اشنایی قبل از ازدواج صحبت کردم ،تقریبا با همشون جور بودم ولی یه رابطه ی عالی یعنی یه دختر مهر ماهی بایه پسر آذر ماهی…!

  24. دقیقا متولد مهر رو خوب اومدین.چون تمام خصوصیت من بود

  25. منم متولد مهرم دوست دارم با یک خانوم مهری آشنا بشم و بشناسمشون و نظرم اینکه برای زندگی متولدین هر ماه باهم بخواتر اشتراکات زیادشون میتونن بهتر باهم کنار بیان…

  26. سلام من یه دختر مهرماهیم مطالبتون واقعا عالی و دقیقن و اینکع بنظرم ما مهرماهیا بی نظیریم:)

  27. سلام منم یه مهرماهی هستم
    خیلی باحسن آقا موافقم واقعا.
    یه مرد بهمنی هست که میگه عاشقمه و الانم هیچ مشکلی باهم نداریم من عاشق مرادای بهمنی ام.
    تنها مردایی که حس میکنم میتونم باهاشون بسازم.

  28. سلام
    درمورد مهرماهی درسته منم مهر ماهی هستم با یک پسر بهمن ماهی اشنایی سالم دارم چهارساله با اینکه اعتراف داره منو خیلی دوس داره ولی تا بحال اقدام خواستگاری نکرده بعضی وقتا تند زبان … میشه رفتارش عوض میشه واقعا از رفتارش خیلی ناراحتم منصرف میشم خیال میکنم مشکل روانی داره
    فعلا هم قطع رابطه زدم به اسایش خودم اهمیت میدم با صنم و حسن موافقم این طالع بینی ها تاثیر نداره
    همه انسانها خصوصیات خوب و بد دارن بعضی این خصوصیات نهفته هس خیال میکنیم طالع ها درستن در حقیقت داریم این خصوصیات چ اشکار چ نهفته

    • شما فامیلش رو میشناسین ؟ اگر یه آشنا تو فامیلش دارین اون رو واسطه کنین با والدین پسره صحبت کنه مثلا بگه اگر یه دختر خوب واسه پسرتون میخواین من دختر فلانی رو میشناستم دختر خوبی و … شما باید مثل زن های دی ماهی رفتار کنید که از طریق پیوند خانوادگی جلو میره وگرنه اگر بدون خانواده ها باهاش باشی اون هرگز باهات ازدواج نمیکنه ممکنه با کمال ناباوری بره ازدواج کنه و تنها بهانه اش هم این باشه که خانواده ام خواستن – مردهای بهمنی نمیتونن جواب رد به جمع بدن!!!

      • سلام
        سارینا خانم
        پیشنهاد خوبیه ممنونم ولی ایشون پسر مستقلی هس ، دخترای زیادی علاقمندن بهش
        دوباره بهم بعد چن سال دوباره ابراز علاقه کردن و لی این بار رک قصد ازدواج شون گفتن ولی من اونقد ازشون ناراحتم ک با تندی رفتار کردم 🙁 ولی نه هم نگفتم البته پشیمون هستم میتونستم احساس مو بگم یکی هم خجالتی م نه اینکه مغرور باشم .
        ولی دوسش دارم. هرچن وقت میگم بهش پیام بدم ولی منصرف میشم .باخود میگم کاش باهاشون آشنا نمیشدم از اول . ازخدا همش میخام فراموشش کنم .
        از آقایان خواهش میکنم وقتی رابطه یی میشن تکلیفشون تو رابطه تعیین کنن تا دختر موردنظرشون مردد نمونه

  29. من مهر ماهی هستم و واقعا شوکه شدم از اینکه اینقدر دقیق بیان شده بود

  30. سلام. نمیخواستم پیام بدم. ولی میدم. من کسی رو دوست دارم که متولد بهمنه. خیلی جاها گفتن طالع مهرو بهمن از همه با هم سازگارتره. منم دقیقن حرف حسن آقا رو تأیید می کنم. من با طرف مقابلم دقیقن یک نفر شده ایم در طی سه سال ارتباطمون. مهر با بهمن طالعش خوبه. شک نکنید
    من همه ی دنیا برام یه طرفه، عشقم یه طرف

  31. و یادم رفت بگم ، ویژگی های اخلاقی بهمن ماه درست بودن ۹۰ تا ۹۵ درصدش . اما در مورد طالع ازدواجش با مهر ماه برای ما که اصلا اینطور نبوده که به مشکل بر بخوریم .
    امیدوارم همه و همه با خوشبختی کنار هم زندگی کنن بدون اینکه به مشکل بر بخورن موفق و پیروز باشید .

  32. دوست داشتن اگر واقعی باشه شک نکنید هیچوقت رابطه ها با مشکل مواجه نمیشن اگر اختلاف داشته باشن بخاطر همدیگه اختلاف ها رو کنار میزارن ، الان شخصی که دوستش دارم مهر ماهی هستش با اینکه خودم بهمن ماهی هستم اون هم من رو دوست داره و اصلا هم سعی ندارم باهاش اختلاف داشته باشم چون قرار نیست همه یکجور باشن یا اونجوری ما دلمون میخواد باشن اینجوری همه چی تکراری میشه ، اینکه با طالع مشخص میکنن ازدواج خوبه یا نه اصلا منطقی نیست یا اگر هم باشه صد در صد نیست چون اگه قرار بود این طالع بینی های اخلاقی صد در صد درست باشن داخل کل کره زمین یا کل جهان دیگه بیشتر از ۱۲ نوع اخلاق و رفتار نداشتیم ، چقدر متولدین ماه هارو دیدم که اصلا طالع اخلاقیشون با ماهشون یکی نبوده همه چی به خود شخص ربط داره .
    اگر فکر میکنید کسی رو دوست دارید ببینید موقع مواجه شدن با اختلاف با شخص مورد نظر چه رفتاری دارید ، اگر بخاطر ارامش طرف مقابلتون ( فقط طرف مقابلتون نه بخاطر خودتون فقط بخاطر طرف مقابلتون ) جوری رفتار کنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و این اختلاف ها رو بخاطرش به شکولات تبدیل کردین شک نکنید دوست داشتن واقیعه و انچنان ربطی به ماه تولدتون نداره .
    با ارزوی خوشبختی های زیاد برای تمام ادم ها ، موفق و پیروز و سربلند باشین .

  33. دقیقا درسته ممنون. من باهمه ماه ها میتونم بسازم به جز ماه بهمن! اونم نه به خاطر اینکه اونا بدن یا ما مهر ماهی ها بدیم ! کلا اختلاف نظر داریم ! از این باب عرض کردم.از جنس مخالف هم فروردین و اردیبهشت و کلا همه ماه ها عالی ن با مهر ماهیا. باز هم ممنون

  34. ازتون متشکرم

  35. من مهرماهی ام همه ویژگی ها درستن

  36. دقیقا همون چیزیه که من هستم و راجع به بزرگترین مشکل که ذکر شده واقع دقیقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *