رنگ مو طبیعی قهوه ای روشن در خانه بسازید

رنگ موی طبیعی قهوه ای روشن و رنگ مو گیاهی قهوه ای روشن و طرز تهیه رنگ موی طبیعی قهوه ای روشن و طرز تهیه رنگ موی گیاهی قهوه ای روشن و رنگ مو قهوه ای روشن با مواد طبیعی و رنگ موی طبیعی قهوه ای خیلی روشن و ترکیب رنگ موی گیاهی قهوه ای روشن و روش تهیه رنگ موی گیاهی قهوه ای روشن و رنگ طبیعی قهوه ای روشن برای مو
آیا از رنگ قهوه‌ای تیره موهای خود خسته شده‌اید و قصد دارید آن‌ها را روشن‌تر کنید؟ اگر تاکنون، با رفتن به سالن‌های زیبایی و یا در خانه، مو‌ها را دوباره رنگ کرده و از رنگ‌های شیمیایی برای این منظور استفاده کرده‌اید، زمان آن رسیده است که اینبار کمی دست نگه دارید و مو‌ها را برای زمانی استراحت داده و از عارضه‌های رنگ‌های شیمیایی دور باشید.
تصویر رنگ موی تان را در خانه قهوه ای روشن کنید

در این نوشتار راهکارهایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از مواد طبیعی و کاملا بی‌ضرر، مو های خود را روشن‌تر، براق و زیبا کنید. این مطلب را از دست ندهید.

چای بابونه

غوطه ور ساختن مو‌ها در دم کرده بابونه، قهوه‌ای تیره مو‌ها را روشن‌تر خواهد کرد. بابونه، علاوه بر روشن‌تر ساختن رنگ مو‌ ها، موجب درخشش و براقیت مو‌ها نیز می‌شود.

تن‌ها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری بابونه را در آب بجوشانید و بعد اجازه دهید تا کاملا خنک شود و آنرا از روی صافی بگذرانید.

حالا مو‌ها را به این دم کرده آغشته سازید و حداقل نیم ساعت صبر کنید. برای جلوگیری از چکه کردن آن، مو‌ها را با کلاه حمام بپوشانید.

نکته: می‌توانید چند برگ نعناع و نصف یک لیمو را هم به بابونه‌ای که در حال دم کشیدن است، اضافه نمایید.

لیمو

لیمو یکی از ساده‌ترین راه حل‌ها برای روشن‌تر کردن و حتی‌های لایت مو‌ها محسوب می‌شود.

برش‌هایی را لیمو را آماده کرده و آب آن‌ها را بگیرید. می‌توانید آن را با آب هم کمی رقیق کنید. این محلول را در یک بطری بریزید و آنرا روی مو‌ها اسپری کنید. نیم ساعت صبر کنید.

در ضمن می‌توانید این مدت را در هوای آزاد، البته در سایه و نه در مجاورت نور مستقیم خورشید، سپری نمایید تا لیمو کار خود را شروع کند.

بعد از این مدت، مو‌ها را با آب سرد و نرم کننده‌ای مناسب موهای خود بشویید.

نکته: پوره گوجه فرنگی، جایگزینی بسیار عالی و موثر برای لیمو به شمار می‌آید.


همچنین توصیه میکنیم مطالب زیر را  را نیز بخوانید :

رنگ مو طبیعی قهوه ای تیره در خانه بسازیدرنگ مو بدون دکلره با استفاده از فرمول ترکیب رنگ روشنرنگ مو و چشم جنین را چطور انتخاب کنیم؟

 

روغن بچه

مقداری روغن بچه را در کف دست بریزید و تارهای مو را با آن ماساژ دهید. این روش، یکی از راهکارهای بسیار ساده برای روشن‌تر کردن مو‌ها محسوب می‌شود. فقط کافی است که مو‌ها را با روغن بچه ماساژ داده و در مجاورت نور خورشید قرار بگیرید.

فراموش نکنید بعد از استفاده از روغن بچه، مو‌ها را با شامپویی قوی و نرم کننده مناسب بشویید.

استفاده مداوم از روغن بچه و شستن مو‌ها با شامپویی قوی، در روشن‌تر شدن مو‌ها بسیار موثر خواهد بود.

رنگ موی طبیعی قهوه ای  روشن

سه قاشق غذاخوری قهوه، دو قاشق غذاخوری پودر پوست گردو، دو قاشق غذاخوری حنا و یک قاشق غذاخوری وسمه را مخلوط کنید و به مو بمالید. بعد از دو ساعت موهای تان را آبکشی کنید.

دو قاشق غذاخوری حنا، سه قاشق غذاخوری قهوه، دو قاشق غذاخوری پودر کاکائو و یک قاشق غذاخوری وسمه را با مقداری آب خمیر کنید و روی سر بمالید. اجازه دهید دو ساعت بماند و بعد آن را بشویید.

30 گرم بابونه را در آب بجوشانید و با 15 گرم حنا (یا روناس)، 30 گرم قهوه و 20 گرم اقطی مخلوط کنید و به موهای خود بمالید. بعد از دو ساعت آن را بشویید.

 

رنگ مو قهوه ای خیلی روشن

رنگ موی قهوه ای روشن نیز از انواع رنگ مو های پرطرفدار است که شما می توانید با ترکیب حنا و قهوه این رنگ مو را در منزل به آسانی تهیه کنید.

رنگ موی قهوه ای روشن ترکیب حنا و قهوه

دستور العمل شماره ۱

مواد لازم

  • قهوه : ۳ قاشق غذاخوری
  • پودر پوست گردو : ۲ قاشق غذاخوری
  • حنا : ۲ قاشق غذاخوری
  • وسمه : ۱ قاشق غذاخوری


طرز تهیه رنگ موی طبیعی با قهوه و حنا

ابتدا همه این مواد را در ظرف مناسبی با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید سپس مخلوط مواد را به موهایتان بمالید و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه مو های خود را آب ولرم بشویید.

دستور العمل شماره ۲

مواد لازم

  • حنا : ۲ قاشق غذاخوری
  • قهوه : ۳ قاشق غذاخوری
  • پودر کاکائو : ۲ قاشق غذاخوری
  • وسمه : ۱ قاشق غذاخوری
  • آب : به میزان لازم


طرز تهیه رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه 

ابتدا در ظرف مناسبی حنا و قهوه و وسمه و پودر کاکائو را با مقداری آب به خوبی مخلوط کنید تا مواد شبیه به خمیر شوند سپس خمیر را روی موهای خود بمالید و بعد از گذشت ۱۲۰ دقیقه موهایتان را با آب ولرم بشویید.

رنگ موی قهوه ای

در این مطلب با انواع رنگ موی طبیعی با حنا و قهوه آشنا شدید که امیدواریم با کمک این رنگ موهای طبیعی بتوانید موهایتان را آسانی در منزل رنگ کنید

 

طرز تهیه رنگ مو گیاهی قهوه ای روشن

معمولاً تغییر رنگ مو بیشتر در جهت تنوع بخشیدن به زندگی روزمره امروزی کاربرد داشته و برای زیبایی بخشیدن به موها در میهمانی ها ، مجالس عروسی و میان بانوان علاقمندان بسیاری دارد.

در گذشته پدر بزرگ و مادربزرگ ها تا موی سفیدی نمی دیدند موهای خود را رنگ نمی کردند، با توجه به تنوع رنگ موهای شیمیایی، عوارضی را هم به دنبال دارند که در مورد رنگ موهای گیاهی این موضوع صادق نیست.

در مقایسه رنگ موهای شیمیایی ورنگ موی گیاهی باید به این نکته اشاره کرد که رنگ موی گیاهی نه تنها اثرات سوء و عوارض به همراه ندارند بلکه به دلیل وجود برخی گیاهان دارویی در ترکیبات آنها باعث استحکام بخشیدن به موها نیز می شود.

مواد لازم

  • حنا              ۱ قاشق غذاخوری
  • بابونه شیرازی ۲ قاشق غذاخوری
  • کاکائو            ۳ قاشق غذاخوری
  • روناس           ۱ قاشق چایخوری
  • آب جوش       ۱ لیوان

روش مصرف

ابتدا تمام مواد یاد شده را با یکدیگر مخلوط و آسیاب کنید، مخلوط بدست آمده را به آب جوش اضافه کرده و کمی هم بزنید تا به مدت ۱ تا ۲ ساعت بماند سپس از تمیزی سر اطمینان حاصل کرده و مواد را بر روی تمام سر ماساژ دهید و پس از گذشت ۱ ساعت سر را با آب ولرم شستشو کنید.

نکات مهم

  • رنگ موهای گیاهی معمولاً پوشش بهتری در موهای سفید ایجاد می کنند عدم استفاده از رنگ های شیمیایی نیز تاثیر بسزایی دارد.
  •  در رنگ کردن مو به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از هر نوع رنگ مو حتی گیاهی باعث سفیدی بیشتر موها می شود پس در صورت نیاز سر را رنگ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *