راهنمای خرید از بازارچه ها و مراکز خرید در هامبورگ آلمان

بهترین مراکز خرید هامبورگ و مراکز خرید هامبورگ و خرید در هامبورگ و مرکز خرید هامبورگ و مرکز خرید هامبورگ و مراکز خرید هامبورگ آلمان

در هامبورگ بازارچه ها و مراکز خرید لوکس زیادی وجود دارد. با خواندن این مطلب شما با مراکز خرید و بازارچه های هامبورگ آلمان آشنا خواید شد و میتوانید یک خرید بسیار عالی را تجربه نمایید ! خریدی که نباید لذت آن از دست دهید.

راهنمای مراکز خرید در هامبورگ آلمان

از بازارهای طاق‌دار مجلل و شیک تا مراکز خرید خانوادگی، از نمایندگی طراحان برتر مد تا بازارچه‌های فروش خوراکی هایی تازه، در هامبورگ، هر چیزی که بخواهید به راحتی پیدا می‌کنید. در این شهر، فرصت‌های زیادی برای خرید وجود دارد. این مراکز، خیابان‌ها و بازارچه‌ها، محصولات متنوعی دارند که تقریبا همه با هر بودجه‌ای می‌توانند از آن‌ها خرید کنند. در ادامه با مهم‌ترین مناطق کلیدی خرید در هامبورگ آشنا می‌شویم.

گشت و گذار زیر طاق‌های Alster Arcades

راهنمای خرید در هامبورگ

این گذرگاه طاق‌دار و زیبا به سبک رنسانس ساخته شده است. یک طرف آن را میزهای کافه‌های کوچک و جذاب در بر گرفته و در طرف دیگر آن، فروشگاه‌های خاص وجود دارد. اگر به دنبال بهترین و جدیدترین محصولات مد، زیورآلات شیک و به‌روز هستید، اینجا جای مناسبی برای خرید است. حتی اگر قصد خرید ندارید، قدم زدن در این بخش از شهر، یک تجربه‌ی توریستی فوق‌العاده است. نوازندگان محلی، حال و هوای دیگری به این بخش از شهر داده‌اند.

خیابان‌‌های خرید هامبورگ آلمان

خیابان Neuer Wall

راهنمای خرید در هامبورگ

این خیابان، یکی از لوکس‌ترین خیابان‌های خرید در اروپا است. اطراف آن را فروشگاه‌هایی از بهترین و مشهورترین برندهای دنیا احاطه کرده‌اند. این بلوار یک کیلومتری، محیطی جذاب دارد که میزبان فروشگاه‌ های مد و پوشاک فاخر، لوازم منزل و بهترین برندهای زیورآلات است. هنگام گشت و گذار در این خیابان، نام‌های مشهوری چون پرادا، مایکل کورس، مالبری و… را خواهید دید. اگر به دنبال خرید سوغاتی خاص از هامبورگ هستید، در فروشگاه Brahmfeld & Gutruf، یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های هامبورگ می‌توانید زیورآلات خاصی بخرید که با طرح‌های الهام گرفته از طبیعت، ساخته شده‌اند. می‌توانید در کافه‌ی مشهور Engelchen دقایقی استراحت کنید و برای بقیه‌ی گشت و گذارتان انرژی بگیرید.

خیابان Mönckebergstrasse

این خیابان در منطقه‌ی قدیمی شهر قرار دارد و خیابان خرید سنتی هامبورگ است. این خیابان قدیمی، هنوز هم بین اهالی و گردشگران بسیار محبوب است. در آن مجموعه‌ای از دپارتمان استورها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای برندهای بین‌المللی مثل H&M، زارا، ماسیمو دوتی و تنوع فوق‌العاده‌ای از بوتیک‌های مستقل و خاص وجود دارد.

فروشگاه Saturn به خاطر محصولات فرهنگی از قبیل سی‌دی‌ها و دی‌وی‌دی‌ها و لواز الکترونیکی مشهور است و بدون شک یکی از بهترین فروشگاه‌های شهر است. اگر می‌خواهید در این خیابان سوغات بخرید، می‌توانید به فروشگاه چای Tee Gschwendner سر بزنید. یک فروشگاه اسباب‌بازی به نام Steiff هم در این خیابان وجود دارد که به خاطر عروسک‌های خرس پولیشی شهرت دارد.

خیابان Grosse Bleichen

راهنمای خرید در هامبورگ

این خیابان، یکی دیگر از خیابان‌های شیک هامبورگ است که به موازات خیابان Neuer Wall قرار دارد. این خیابان، میزبان مجموعه‌ای از برندهای خاص و لوکس است. از زیورآلات منحصربه‌فرد Breguet گرفته تا پوشاک جین Guess Jeans. این خیابان برای خریدارانی مناسب است که به کیفیت اهمیت می‌دهند. به علاوه، این خیابان، میزبان فروشگاه Douglas یکی از بهترین فروشگاه‌های هامبورگ است که محصولات مرتبط با آرایش و زیبایی را ارائه می‌کند. برندهای برتر عطر و لوازم آرایش مثل دیور، شنل و تام فورد در این فروشگاه محصولات خود را ارائه می‌کنند. این فروشگاه بهترین جا برای خرید سوغات برای علاقه‌مندان به لوازم آرایشی است.

منطقه‌ی Schanzenviertel

این منطقه که قبلا، محله‌ی قشر کارگر بوده، امروزه مدرن و رو به‌ رشد است و در آن بوتیک‌های خاص و مستقل، کافه‌های عالی و غذاخوری‌های خوبی وجود دارد. به جای فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ، در این منطقه بیشتر فروشگاه‌های مستقل از طراحان در حال رشد هامبورگ وجود دارد. برای این که انواع لوازم منزل مدرن را خریداری کنید، به فروشگاه Human Empire سر بزنید. این فروشگاه، لوازم دکوری و محصولاتی با طراحی خاص ارائه می‌کند که فقط در هامبورگ نظیر آن را می‌توانید پیدا کنید.

 

خیابان Jungfernstieg

راهنمای خرید در هامبورگ

این خیابان، قبلا محل گشت و گذار خانواده‌های ثروتمند بوده و امروزه به یکی از مشهورترین خیابان‌های خرید در هامبورگ تبدیل شده است. خیابان Jungfernstieg، یکی از زیباترین خیابان‌ها در هامبورگ است که علاوه بر بوتیک‌های جذاب، چشم‌اندازهای زیبایی رو به Alster دارد.

این خیابان کنار آب، فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای خرید دارد؛ از فروشگاه‌های سنتی زیورآلات گرفته تا فروشگاه‌های پوشاک روز دنیا. علاوه بر این، دپارتمان استور مشهور Alsterhaus در این خیابان قرار دارد. فروشگاهی که از سال ۱۹۱۲، خریداران لوکس را به سمت خود می‌کشاند. در این مجموعه‌ی شش طبقه، فروشگاه‌های پوشاک روز آقایان و بانوان، لوازم آرایشی، لوازم منزل و انواع غذاخوری وجود دارد. بهترین مکان برای گذراندن یک بعدازظهر و خرید کردن است.

خیابان Spitalerstrasse

این خیابان که مختص عابر پیاده است، در مرکز شهر هامبورگ قرار دارد و جزو ده خیابان برتر آلمان است که هر گردشگری باید به آن سر بزند. این خیابان، بخشی‌ جدایی‌ناپذیر از منطقه‌ی خرید مرکز هامبورگ است که به موازات خیابان Monckebergstrasse قرار دارد. اهالی شهر و گردشگران، به خاطر تنوع مراکز خرید و محصولات، این خیابان را برای خرید انتخاب می‌کنند. از دپارتمان استور گرفته تا داروخانه، شعبه‌های انواع بانک‌ها، از فروشگاه‌های پوشاک تا لوازم دیجیتال، در این خیابان پیدا می‌شود. این خیابان در فصل زمستان، به زیبایی تمام تزیین می‌شود و میزبان یک بازارچه‌ی کریسمس سالانه است.

برندهای مشهور بین‌المللی و داخلی در این بخش از شهر، نمایندگی دارند مثلا برندهایی مثل H&M، زارا، اورسای، نیویورکر، ورو مودا و… یک فروشگاه لگو در این خیابان وجود دارد که بدون شک بچه‌ها از دیدن آن ذوق‌زده خواهند شد. برای هر سن و سلیقه‌ای، در این منطقه، چیزی برای خرید پیدا می‌شود.

پوشاک، کفش، کتاب و محصولات فرهنگی، اسباب بازی، لوازم آرایشی، زیورآلات، فروشگاه‌های کالای دیجیتال و هر آنچه که نیاز داشته باشید در این خیابان با بهترین کیفیت پیدا می‌شود. علاوه بر فروشگاه، چندین رستوران و کافه در خیابان دیده می‌شود که می‌توانید در آن‌ها برای دقایقی استراحت کنید و برای ادامه‌ی گشت و گذار آماده شوید.

 

بازارچه‌های خرید میوه و گل هامبورگ

راهنمای خرید در هامبورگ

در گوشه و کنار هامبورگ، بازارچه‌هایی برپا می‌شود که محصولات متنوعی در آن‌ها پیدا خواهید کرد؛ از صنایع دستی و اشیای قدیمی گرفته تا پوشاک و مواد خوراکی. این بازارهای هفتگی، مکانی عالی برای خرید ارزان‌قیمت و تماشای سبک زندگی اهالی شهر است. مشهورترین بازارچه‌ی شهر، بازار ماهی یا Fischmarkt است که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر محسوب می‌شود. بازار Isemarkt یکی از طولانی‌ترین بازارچه‌های هفتگی در اروپا است.

بازارچه‌های کریسمس

گشت و گذار در بازارچه‌های کریسمس هامبورگ، تجربه‌ای است که نباید آن را از دست بدهید. اگر این شانس را دارید که در روزهای منتهی به کریسمس در هامبورگ باشید، حتما برای سر زدن به این بازارچه‌ها برنامه‌ریزی کنید. از اواخر نوامبر تا اواخر دسامبر این بازارها در گوشه و کنار شهر برپا می‌شوند. مشهورترین بازارچه‌ی کریسمس شهر در خیابان  Jungfernstieg برپا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *