خوراکی افزایش میل جنسی زنان و مردان برای داشتن رابطه جنسی

میل جنسیم کم شده چی بخورم تا زیاد بشه؟ خوراکی های افزایش میل جنسی زنان چیست؟ خوراکی های افزایش میل جنسی مردان چیست؟ چه خوراکی هایی بخوریم تا میل جنسیمون زیاد بشه؟ خوراکی افزایش میل به داشتن رابطه جنسی
افزایش میل جنسی مردان

خوراکی افزایش میل جنسی زنان و مردان

افزایش میل جنسی این روزها برای بسیاری از سود جویان تبدیل به یک راه پردرآمد شده است به طوری که با تجویز داروهای خطرناک مشتریان بسیاری را کسب کرده اند اما همانطور که قبلا هم گفته شد نمی توان مشکل تمام افراد را تنها با یک نوع دارو درمان کرد چرا که هر فرد شاید مشکلی متفاوت با دیگری داشته باشد به همین دلیل بهترین روش برای رفع سرد زماجی زنان و مردان ، اقزایش میل جنسی استفاده از روش های طبیعی و بی خطر است.

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

همچنین مشکلاتی چون سیاه رفتن چشم ها، سرگیجه، بیخوابی، بی اشتهایی، سردی بدن و خفقان رحمی از دیگر مشکلاتی است که در اثر نداشتن رابطه جنسی به اندازه، ایجاد می شود. چنانچه همسران در انجام رابطه جنسی افراد کنند نیز مشکلاتی چون سردی و سستی بدن، بیماری های عصبی، ضعف بینایی، مشکلات قلبی و گوارشی، ضعف و خشکی در کل بدن، بیماری های کلیوی و … به وجود می آید.

تشخیص علت به وجود آمدن بی میلی جنسی با پزشک طب سنتی است، چنانچه بی میلی ناشی از سردمزاجی باشد، استفاده از غذاهایی که طبع گرم دارند مفید خواهد بود. برای مثال استفاده از مغز فندق، پسته، گردو، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و میوه هایی مثل موز، آناناس، انگور و انجیر می تواند در رفع بی میلی جنسی مفید باشد.

افزایش میل جنسی زنان

خوراکی افزایش میل جنسی با طب سنتی

برای افزایش میل جنسی و رفع سرد مزاجی و به دنبال ان بی میلی جنسی مردان و زنان به سراغ طب سنتی خواهیم رفت و راههای رفع بی میلی جنسی با طب سنتی و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می دهند را شرح خواهیم داد.

 

افزایش میل جنسی زنان با پنج انگشت

تاثیر مثبت گیاه پنج انگشت بر درمان سرد مزاجی زنان : یک داروی گیاهی که در زنان باعث افزایش قوای جنسی، جلوگیری از بی میلی و سردمزاجی می شود، قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) است که به شکل قرص هم ارائه شده است. این دارو از گیاه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهیه شده و به صورت قطره یا قرص مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو در درمان سردمزاجی زنان از مصرف بالایی برخوردار است. آثار مهم این قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگی، رفع اختلال های یائسگی، موثر در کیست های رحم و تخمدان، موثر در فیبروم، جلوگیری از تنبلی تخمدان، موثر در بعضی ناباروری ها، موثر در رفع آکنه و جوش صورت خانم ها و انواع دیگر مشکل های زنان است که مربوط به اختلال های هورمونی است . همچنین پیشنهاد میکنیم برای افزایش میل جنسی زنان مطلب خوراکی های تحریک کننده زنان برای افزایش میل جنسی و برقراری رابطه را نیز بخوانید چون خوراکی های گفته شده در آن مخصوص افزایش میل جنسی زنان و تحریک کننده زنان است و خوردن آن باعث شهوتی شدن زنان می شود .

میوه و سبزیجات افزایش میل جنسی

میوه های و سبزیجات افزایش میل جنسی

مصرف سبزی هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

روغن فندق تقویت کننده نیروی شهوانی است.

خوردن سیب در طول روز باا ز بین بردن بوی بد دهان شما باعث میشود که شریک زندگیتان بیشتر به شما نزدیک شود علاوه براین کلسترول شما را پایین می آورد.

مارچوبه ، گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت هورمونها دارند.

موز ، میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.

انجیر میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای امینه میل جنسی شما را شعله ور میکند.مملو از اسیدهای آمینه است. در طب سنتی از این ماده به عنوان تقویت کننده قوای جنسی نام برده شده است.

کرفس و سبزیجات سبز برگ
فواید مصرف کرفس برای افزایش میل جنسی

– کرفس باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند .اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی موثر هستند.

محققان دانشگاه هاروارد بعد از انجام مطالعات بر روی 46000 مرد به نتیجه مثبت در عملکرد این مواد غذایی در افزایش میل جنسی پی بردند.

– سیر و دنیا خواصش . بوی بد سیر را میتوانید با خوردن سیب از بین ببرید اما هرگز از خوردن آن صرف نظر نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون در اندامهای جنسی موجب تقویت قوای جنسی شما میشود.

مغزیجات برای افزایش میل جنسی

مغزها و دانه های روغنی افزایش میل جنسی:

از فواید این دانه ها هر چه بگوییم کم است چرا که از سلامت قلب تا پوست و مو و حالا هم افزایش میل جنسی و البته تقویت قوای جنسی در تمام زمینه های سلامتی این دانه ها مفید هستند البته با رعایت احتیاط و اعتدال در مصرف.

– یک منبع فوق العاده از گلوتامین (نوعی سوخت سلولی) است که می تواند کارایی دستگاه ایمنی بدن را بهبود بخشد. اگر تنها مقدار کمی جگر به رژیم غذایی خود بیفزایید، از انرژی بالایی برخوردار خواهید بود.

– میوه هایی مانند هلو – پرتقال – انگور و از این قبیل میوه ها که دارای ویتامین سی هستند یک محرک خوب برای افزایش میل جنسی محسوب می شوند.
– توت ها و میوه های جنگلی:

رنگ قرمز همیشه در توصیف عشق و علاقه کاربرد داشته است این بار هم میوه ای با رنگ قرمز برای افزایش علاقه به داشتن یک رابطه جنسی سالم در میان زنان و مردان از سوی متخصصان دانشگاه روچستر پیشنهاد می شود.

گیاه گزنه برای افزایش میل جنسی

گیاه گزنه و افزایش میل جنسی

گیاه گزنه باعث افزایش میل جنسی می شود برای استفاده از آن 5 گرم برگ و گل های خشک گزنه را در یک فنجان آب در حال جوش ریخته و به مدت 15 دقیقه دم کنید. محلول را صاف کرده و میل کنید. البته لازم است که به مدت یک ماه، صبح، ظهر و شب قبل از غذا یک فنجان از این دمنوش را میل کنید. همچنین می توانید به مدت یک ماه از کپسول های گزنه استفاده کنید. 1 عدد کپسول 500 میلی گرمی صبح و 1 عدد شب (بین غذا) میل کنید. اگر اهل خوردن گیاهان پخته هستید می توانید از برگ های پخته شده ی آن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که مصرف گزنه برای خانم های باردار توصیه نمی شود.

زنجبیل برای افزایش میل جنسی

تاثیر فوق العاده زنجبیل در افزایش میل جنسی

زنجبیل شهرت زیادی در افزایش گردش خون دارد. این گیاه سرشار از ترکیبی به نام «ژینژرول» می‌باشد و برای همین هم میل جنسی را افزایش می‌دهد. حتماً به غذاهایتان زنجبیل تازه یا پودر آن را بزنید. می‌توانید به شیرتان نیز پودر زنجبیل زده و میل کنید. توجه داشته باشید که این گیاه باعث افزایش قدرت باروری نیز می‌شود.

 

دارچین برای تحریک میل جنسی خانم ها

150 گرم چوب دارچین، 150 گرم ریزوم زنجبیل و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید. 3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد. صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید. همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید. خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد. البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

خوردن فلفل برای افزایش میل جنسی

فلفل برای افزایش اسپرم و میل جنسی

فلفل سبز گیاهی است که از میوه های آن استفاده می شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه است که با گذشت زمان و پس از رسیدن کامل فلفل سبز تغییر رنگ می دهد و کم کم قرمز می شود. فلفل از ادویه های تند بسیار پرمصرف دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت های شرقی جهان مورداستفاده قرار می گیرد. به غیر از مصرف خوراکی، داروهایی نظیر شمع های طبی و پمادهایی از فلفل تهیه می شود که به عنوان ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد. یافته های محققان حاکی از تاصیر فلفل در تقویت مردان و افزایش میل جنسی آنها است.

سیب : خوردن سیب با خاصیت خوشبو کننده دهان موجب میشود که همسرتان بیشتر به شما نزدیک شود.

مارچوبه : این گیاه خوشمزه سرشار از ویتامین هایی است که نقش کلیدی در ساخت و تنظیم هورمون های بدن دارند.

موز : موز دارای ویتامین B6 است ، مصرف موز به تنظیم هورمون ها و ترشح سروتونین کمک میکند ، سروتونین باعث احساس سرخوشی و رضایت میشود ، این میوه شامل آنزیمی برای تقویت میل جنسی در مردان است علاوه بر این درد مفاصل رانیز کاهش میدهد.

کرفس : این گیاه باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان میشود که زنان را به خود جذب میکند ، کرفس انبار اندرستون و فرومونی برای افزایش میل جنسی زنان است ، اگر مقدار مناسبی از کرفس را به رژیم غذایی تان اضافه کنید مطمئنا زندگی جنسی خوبی خواهید داشت.

انجیر : این میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای آمینه میل جنسی را شعله ور میکند.

سیر : هرگز از خوردن سیر خوددداری نکنید چرا که سیر با افزایش جریان خون موجب تقویت قوای جنسی میشود.

صدف : حاوی روی بسیار بالا برای تولید تستسترون در مردان است.

ریشه های گیاه مکا : ریشه های گیاه مکا مملو از قوی ترین نوع افروسدیاک ( ماده محرک جنسی ) و از مفید ترین مواد برای تقویت توانایی جنسی میباشد و نه تنها میتواند به عنوان مکملی برای غذا باشد بلکه میتواند به عملکرد بهتر و سلامت شما کمک کند.

کاکائو : در شکلات مواد طبیعی کافی برای فراهم کردن انرژی در طول عملیات یافت میشود ، فقط مقداری شکلات کافی است تا آندروفین لازم برای رابطه طولانی ایجاد شود.

فلفل : کاپساکین ماده ای که باعث سوزش در فلفل میشود برای تولید آندروفین ضروری است ، این ماده باعث افزایش سرعت خون در بدن و افزایش ضربان قلب میشود ، یک تکه کوچک از آن میتواند هیجان زیادی ایجاد کند.

هل : سرشار از مواد تقویت کننده جنسی است و مقدار کمی از پودر هل میتواند انرژی کافی را برای فرد فراهم کند.

زنجبیل : گرمای حاصل از زنجبیل نه تنها میتواند چاشنی چای باشد بلکه میتواند چاشنی زندگی جنسی هم باشد ، عصاره زنجبیل منجر به افزایش ضربان قلب و دمای بدن شود.

تخم کدو : این دانه ها توانایی جنسی واقعی را آزاد میکنند ، اگر زندگی جنسی خوبی میخواهید این تخمه ها که پر از روی و اسید های پر چرب هستند نیاز شما را برآورده میکنند.

کنف : کنف ماده جادویی برای زندگی جنسی سالم است و از زمان های بسیار دور از کنف برای تقویت قوای جنسی مردان استفاده میشده است ، عصاره دانه کنف حاوی مقادیر کافی از اسیدهای چرب اشباع نشده مونو و اسانس برای کمک به رابطه جنسی عالی است.

بادام : بادام موادی در خود دارد که برای تولید تستسترون ضروری میباشد ، افزایش این مواد باعث تجربه رابطه ای بهتر و طولانی تر میشود ، مصرف روزانه مقدار معینی از بادام در روز به شما برای رابطه ای با انرژی تر کمک میکند.

آب انار : اگر از اختلال جنسی رنج میبرید سریعا یک لیوان آب انار بنوشید ، فواید آب انار برای بهتر عمل کردن سیستم خون رسانی بدن و برای آمادگی سیستم ارگانیک بدن است و یک لیوان آب انار آنتی اکسیدان کافی برای دفع رادیکال های آزاد در بدن را فراهم میکند.

گوجه فرنگی : این میوه منبع طبیعی مواد محرک جنسی است ، این محصولات دارای ویتامین های لازم برای تولید تستسترون و اسپرم است.

درخت چهل سکه بیلوبا : این گیاه شرقی یک موهبت طبیعی برای بهره وری جنسی است ، درخت چهل سکه بیلوبا دارای مواد مغذی ضروری است که به افزایش باروری و تحریک جنسی کمک کند.

ماهی قزل آلا : ماهی های قزل آلا منبعی عظیم برای اسید های چرب امگا ۳ هستند و این چربی ها برای فعالیت بهتر غده جنسی بسیار موثرند.

آووکادو : این میوه سرشار از چربی های اشباع نشده است که در تولید مناسب تستسترون موثرند و انرژی جنسی فرد را حفظ میکنند.

مارچوبه : از قرن ۱۶ در فرانسه مارچوبه به عنوان یک محرک جنسی ثابت شده است ، این محصول که پر از پتاسیم ، فولیک اسید و ویتامین A ، C و E است به رابطه کیفیت بهتری میدهد.

ریحان : مقدار کمی از ریحان خشک شده میتواند فرد را به شدت تحریک کند.

دانه کاج : غنی از اسیدهای چرب ضروری و آهن است و یک راه حل ثابت برای مردان از زمان قرون وسطی بوده است ؛ اسید های چرب موجود در آن باعث حفظ باروری جنسی ، افزایش تولید تستسترون و اسپرم و در نهایت یک رابطه جنسی خوب میشود.

توت فرنگی : این میوه ها منبع خوبی برای ویتامین C هستند و عطر و طعم عالی توت فرنگی باعث شده تا محزرک جنسی پر طرفداری باشد.

زعفران : این ادویه عجیب و غریب دقیقا چیزی است که شما برای داشتن رابطه ای خوب به آن احتیاج دارید ، اگر مقداری زعفران را با شیر گرم مخلوط کنید و بخورید انرژی لازم را برای دو طرف فراهم میکند.

عسل : این ماده شیرین منبعی فوق العاده غنی از بور است که میتواند محرک شما باشد و باعث تاخیر شود ، ویتامین B موجود درآن منجر به تولید تستسترون و کمک به سلامت زندگی جنسی میشود.

بهترین خوراکی افزایش میل جنسی

غذاهایی با طبع گرم و سرد

بیشتر مواد غذایی محرک میل جنسی دارای طبع گرم وبیشتر مواد غذایی مهارکننده این میل دارای طبع سرد هستند. بر اساس یک تحقیق، مواد غذایی مهارکننده میل جنسی تا ۴۰ درصد می تواند از حرارت جنسی فرد بکاهد.
بسیاری از مواد غذایی مانند گوشت گوسفند، شتر، بوقلمون، مرغابی، انواع شیرینی ها، کشمش، خرما، عسل، ارده، انجیر، انگور، موز، خرمالو، خربزه، گردو، نمک، روغن، هل، تخم مرغ، نان گندم، ادویه جات تند و غذاهای فرآوری شده همچون سوسیس و کالباس طبع گرمی دارند، اما از غذاهای سرد می توان به گوشت گاو، گوساله، مرغ، ماهی، برنج، ماست، خیار، هندوانه، جو، ماش، باقلا، ذرت، زرشک، انواع لبنیات، کدو، ریواس، قارچ، تمبرهندی، گوجه سبز، چغاله بادام، گیلاس، کاهو، آلو، انار، سرکه، مرکبات ترش و آب یخ اشاره کرد.

آمادگی لازم برای برقراری رابطه جنسی نیز بسیار مهم است .

توصیه میشود مطالب زیر را نیز مطالعه کنید :

وقتی برای برقراری رابطه جنسی آمادگی ندارید با این روش ها به همسر خود بگویید

عوامل ایجاد نارضایتی جنسی زن و شوهر از یکدیگر

 

خوراکی های افزایش دهنده های قوای جنسی

برای مرحله بعد که باید به اندازه کافی خون به سیستم تناسلی برسد و هورمون های جنسی تراوش کند و انرژی فرد تامین شود، باید از این غذاها استفاده کرد؛ غذاهای دریایی که حاوی روی، سلنیوم و ید است، شکلات تلخ که محرک سیستم مغزی است، زنجبیل که باعث افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی مرد و زن می شود. زیتون سبز برای مردان و زیتون سیاه برای زنان و سیب که سبب تحریک و افزایش قوای جنسی می شود.

همچنین برای پیشگیری از اختلال نعوذ در مردان مصرف روزانه یک لیوان آب انار طبیعی توصیه شده است. میگو، سبزیجات برگ پهن مثل کاهو، گوجه فرنگی و روغن زیتون با تامین مواد لازم قدرت اسپرم سازی را افزایش می دهد.

اسفناج که سرشار از منیزیم است و سبب گشاد شدن رگ های خونی و جریان بهتر خون در اندام تناسلی می شود. لیموترش که به تولید و تحرک سلول های اسپرم کمک می کند. زغال اخته که با زدودن کلسترول رسوبی در رگ ها تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون داشته و بعضی از متخصصان تغذیه از آن به عنوان ویاگرای طبیعی نام برده اند.

سوپ جو، عسل، اووکادو، انجیر، بادام، مارچوبه و جگر که به علت داشتن ویتامین B۶ به تولید هورمون مردانه تستوسترون کمک می کند. این را هم بدانید بر طبق نظر حکمای چینی جوشاندن و خوردن مارچوبه به مدت سه روز متوالی سیستم تناسلی مرد و زن را تقویت کرده و برای بعضی بیماری های جنسی و کلیوی استفاده می شود. ریحان و اسطوخودوس هم یکی از موادی است که بوی آن محرک قوای جنسی در زنان است. البته به یاد داشته باشید تاثیر این غذاها بر روی قوای جنسی اشخاص متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *