خرید اینترنتی کلاه تابستانی با نام ماه تولدتان

کلاه تابستانی با نام ماه تولدتان در فصل گرم و آفتابی تابستان میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد ، کلاهی که نشان از ماه تولد شما دارد .

کلاه آفتابی ماه تولد

کلاه آفتابی ماه تولد

کلاه کپ ماه تولد

طراحی متفاوت و خیره کننده

یک هدیه منحصر به فرد و فوق العاده

مخصوص مشکل پسندان

 

کلاه کپ ماه تولد یکی از شیک ترین و به روز ترین محصولات مربوط به ماه تولد می باشد. این کلاه بسیار با کیفیت بوده و دارای بند چسبی می باشد که می توانید آن را با سایز سر خود تنظیم کنید. دوخت نام ماه تولد بر روی کلاه بسیار تمیز و حرفه ای بوده و همچنین از فونت بسیار زیبایی در طراحی این کلاه استفاده شده است. کلاه ماه تولد جدیدترین عرضه در زمینه مد و پوشاک می باشد.
این کلاه برای تمامی ماه ها عرضه شده است که هنگام تمکیل فرم سفارش می توانید ماه مورد نظر خود را در سبد خرید انتخاب کنید.

کلاه آفتابی ماه تولد

کلاه آفتابی ماه تولد

مد و مدگرایی پدیده ای است که کمابیش در میان همه‌ى اقشار جامعه وجود دارد، اما دراین میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به مد اهمیت می دهند و مدگرا هستند.
با وجود آن که مد و مدگرایی کل گستره‌ى زندگی اجتماعی را در بر می گیرد، پوشاک و سبک و شیوه‌ى آرایش، شاخص ترین کالای مد شونده محسوب می شود.
امروزه صنعت مد، مدام درحال تغییر و تکامل است. همچنین دغدغه خیلی از جوان ها اطلاع از آخرین مد و در نهایت شیک پوشی است.

کلاه آفتابی ماه تولد

جوانی، فصل تازه ای در زندگی و سرآغاز ورود انسان به جهان پرشور و رنگارنگ است که غرایز طبیعی در شکل دهی آن، نقش اصلی را بر عهده دارند. استقلال طلبی، تنوّع دوستی، هیجان خواهی، نقد گذشته و نوگرایی از جمله ویژگی های دوران جوانی است که به شدّت، تمایل به امروزی شدن و نوگرایی به درجات مختلف در هر نوجوان وجود دارد و گواه نیاز وی به شکستن قالب های موجود، و رسیدن به هویتی متمایز از کسانی که پیش از او بوده اند می باشد. این نیاز، زمانی که نمود بیرونی به خود می گیرد و در رفتار جوان منعکس می شود، به صورت مدگرایی ظاهر می گردد.

کلاه آفتابی ماه تولد

کلاه آفتابی ماه تولد

 

ویژگی های کلاه کپ ماه تولد:
– قابلیت تنظیم سایز
– لوگو دوخته شده ماه تولد روی کلاه
– اسپرت و متفاوت
– دوخت تمیز
– قطر حدودی کلاه: ۲۱cm
– مشکی و تک رنگ

کلاه آفتابی ماه تولد

کلاه آفتابی ماه تولد

کلاه آفتابی ماه تولد

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : ۲۹۰۰۰ تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *