تیتانوبوآ ماری با 16 متر طول و 2.5 تن وزن!

عکس های بزرگترین مار باستانی دنیا و پیدا شدن فسیل غول پیکترین مار دنیا در شمال کلمبیا و آیا از نژاد این مار هنور ماری باقی مانده یا نسل آن منقرض شده است؟

تیتانوبوآ بزرگترین ماری که بر روی زمین زندگی کرده

بزرگترین ماری که تا بحال بر روی زمین زندگی کرده

تیتانوبوآ به انگلیسی Titanoboa بزرگترین ماری که بر روی زمین زندگی کرده است .

این مار عظیم الجثه چیزی در حدود 50 تا 60 میلیون سال پیش در میان انبوهی از جنگل های کشور کلمبیا زندگی میکرده است ، طبق نظر دانشمندان زیست شناس این مار اجداد نخست مار های بوآ است و از نظر شباهت نسخه بزرگ مار آناکوندا سبز محسوب می شود .

شاید باور کردنش سخت باشد که حدود 60 میلیون سال پیش ماری زندگی میکرده است که حدود 15 متر طول و بیش از 2500 کیلو وزن داشته است ، اما با توجه به کشف آثار فسیل به جامانده از این مار غول آسا جای هیچگونه شبه و شکی نمیگذارد .

عکس های بزرگترین مار دنیا تیتانوبوآ در داخل موزه در حال خوردن تمساح

فسیل های مار تیتانوبوآ باستانی در بزرگترین معدن زغال سنگ جهان که در شمال کلمبیا واقع است پیدا شده و امروزه در موزه نگهداری می شود .

این مار با وجود چنین ابعاد وحشتناکی که داشته است نیاز به شکار جانوران و حیوانات بسیار بزرگ داشته است ، حتما میتوانید تصور کنید وعده غذایی این مار بزرگ از خوردن یک تمساح تا خوردن یک دایناسور کوچک را شامل میشده

فیلم مقایسه قدرت یک تیتانوبوآ در مقابل دایناسور تی رکس

پیشنهاد میکنم تصاویری که در ادامه درباره ابعاد این مار وحشتناک قرار داده ایم را مشاهده کنید .

تیتانوبوآ در 50 میلیون سال پیش زندگی میکرده است مار تیتانوبوآ در حال شکار یک تمساح کروکودیل غول پیکر مقایسه ابعاد مار تیتانوبوآ با یک هلیکوپتر و ارتفاع مار مقایسه ابعاد انسان با بزرگترین مار دنیا تیتانوبوآ مار تیتانوبوآ در حال خوردن یک کوسه بررسی ابعاد مار باستانی تیتانوبوآ داخل موزه مقایسه ابعاد بزرگترین مار دنیا تیتانوبوآ با یک دایناسور عکس بزرگترین مار دنیا که تا به حال روی زمین زندگی کرده است تیتانوبوآ در حال خوردن تمساح در داخل موزه آناتومی بدن مار غول پیکر تیتانوبوآ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *