بنچمارک GFXBench گوشی جدید وان پلاس 5T

بنچمارک GFXBench گوشی جدید وان پلاس 5T

گوشی وان پلاس 5T در GFXBench رویت شد. در ادامه مشخصات فنی وان پلاس 5 تی همچون نوع نمایشگر و میزان حافظه رم آن که به تازگی فاش شده است را بیان می‌کنیم.

وان پلاس وجود مدلی با نام وان پلاس 5 تی را تایید کرده است. این محصول همانند دومین پرچمدار سال 2016 وان پلاس نام‌گذاری شده است؛ بعد از وان پلاس 3 و 3 تی، در سال 2017 شاهد وان پلاس 5 و 5 تی هستیم. بر اساس چندین پست منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo و همچنین یک پست وبلاگی یکی از بنیان‌گذاران وان پلاس اکنون از وجود مدلی با نام وان پلاس 5 تی کاملا مطمئن هستیم.

گوشی وان پلاس 5T

به تازگی شاهد ظاهر شدن گوشی وان پلاس 5T در بنچمارک GFXBench بوده‌ایم که به اطلاع از مشخصات فنی آن پیش از رونمایی رسمی کمک زیادی می‌کند. یکی از ویژگی‌های ناامیدکننده گوشی وان پلاس 5T بر اساس اطلاعات فاش شده آن در GFXBench، عدم تجهیز به اندروید 8 اوریو به صورت پیش‌فرض است. وان پلاس دومین پرچمدار سال جاری خود را همراه با اندروید 7.1.1 نوقا ارائه خواهد کرد.

گوشی وان پلاس 5T

حین ارائه وان پلاس 3 تی نیز چنین روالی را مشاهده کردیم. در حالی که در زمان رونمایی این گوشی گوشی مدت زیادی از معرفی اندروید 7 نوقا می‌گذشت و حتی چندین مدل جدید مجهز به آن نیز معرفی شده بودند، وان پلاس پرچمدارش را به صورت پیش‌فرض با اندروید 6 مارشملو ارائه کرد. اما نباید فراموش کرد شرکت، آپدیت اندروید 7 را خیلی زود برای مدل 3 تی ارائه کرد. این مدل قرار است به زودی به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را نیز دریافت کند. پس بدون شک گوشی وان پلاس 5T نیز خیلی زود به جدیدترین سیستم عامل پلتفرم اندروید مجهز می‌شود.

گوشی وان پلاس 5T

در مشخصات فنی گوشی وان پلاس 5T شاهد یک نمایشگر 6.01 اینچی دارای رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل هستیم. داشتن وضوح عکس فول اچ‌دی پلاس به معنی نسبت ابعاد عکس 18:9 این صفحه نمایش است. تراشه آن با وان پلاس 5 تفاوتی نداشته و همچنان اسنپدراگون 835 مغز متفکر دستگاه باقی خواهد ماند.

وان پلاس در بخش حافظه منعطف عمل کرده و گوشی وان پلاس 5T را در دو نسخه ارائه می‌کند. یکی از آن‌ها دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی بوده و دیگری مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. دوربین اصلی همچنان دوگانه بوده و رزولوشن آن 16 مگاپیکسل است. وضوح عکس دوربین عکس سلفی از 16 مگاپیکسل در وان پلاس 5 اکنون به 20 مگاپیکسل رسیده است.

گوشی وان پلاس 5T از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند

هنوز درباره ظرفیت باتری گوشی وان پلاس 5T اطلاعاتی وجود ندارد. با توجه به یکی از پست‌های وبلاگی اخیر بنیان‌گذار وان پلاس می‌توان مطمئن بود پرچمدار جدید شرکت از تکنولوژی شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. پیت لای (Pete Lau) بعد از اشاره به درخواست‌های کاربران این شرکت مبنی بر اضافه کردن قابلیت شارژ بی‌سیم به گوشی های خود گفت با وجود تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی وان پلاس یعنی Dash Charge، دلیلی برای افزودن قابلیت شارژ کردن گوشی به صورت وایرلس وجود ندارد. با این کار تنها توانایی بالای Dash Charge بدون استفاده باقی می‌ماند.

همچنین به کار بردن سیم‌پیچ مورد نیاز برای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در گوشی، سبب افزایش ضخامت آن می‌شود. یکی دیگر از دلایل وی برای عدم استفاده از این تکنولوژی به بلوغ رسیدن آن است. اکنون محصولات زیادی به آن مجهز شده و چیز جدیدی در دنیای گوشی محسوب نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *