آیا میدانید بزرگترین مار دنیا چه نام دارد و کجا زندگی میکند؟

آیا میدانید بزرگترین مار دنیا چه نام دارد؟ بزرگترین مارهای دنیا کجا زندگی می کنند؟ عکس های بزرگترین مار آناکوندا جهان که تاکنون دیده شده است

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

بزرگترین مار دنیا که تاکنون دیده شده

آیا میدانید بزرگترین مار جهان بنام آناکوندا بطول 134 فوت و 2067کیلوگرم در جنگل آمازون آفریقا توسط گروه Africa’s Royal British commandos کشته شد، این مار 257 انسان و 2325 حیوان را خورده بود.

البته این نوشته تخیلی بود که در بعضی سایت ها آنها را به صورت واقعی نقل قول کرده اند که صحت ندارد و حقیقت این است که خفن ترین و بزرگترین مار جهان بنام آناکوندا بطول 134 فوت و 2067 کیلوگرم در جنگل آمازون کشته شد

مار عظیم الجثه آناکوندای سبز نام سنگین ترین و بزرگترین گونه مار بوده و دومین مار دراز بعد از پیتون به شمار می رود، در ادامه تعدادی از عکس های این حیوان عظیم الجثه را می بینید.

فیلم خوردن آهو توسط مار پایتون که توسط شبکه نشنال جئوگرافیک پخش شده است .

تصاویر آناکوندای سبز بزرگترین مار دنیا که دیده شده

مار آناکوندا سبز آمریکای جنوبی یکی از اعضای خانواده بوآ است و صدهای کیلوگرم وزن داشته و به عنوان غول پیکرترین مار در جهان شناخته شده است.

مار پیتون شاید طولی بیشتر از آناکوندای سبز داشته باشد اما قطر زیاد بدن آناکوندا وزن این مار را دو برابر وزن مارهای پیتون ساخته است. به گزارش ایران وی به نقل از نشنال جئوگرافیک، آناکوندای سبز می تواند تا طول 8.8 متری و وزن 227 کیلوگرمی رشد کند و شعاع بدن این جاندار گاه به 30 سانتیمتر نیز می رسد. آناکونداهای ماده معمولا بزرگتر از نرها هستند و دیگر انواع این گونه از مارها معمولا به رنگهای زرد با لکه های تیره دیده می شوند. به گفته محققان این مار در جنگلهای گرمسیری آمازون و در محیطهای مرطوب مانند مردابها زندگی می کند.

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

آناکوندا سمی نیست ولی قربانیان خود را با پیچیدن بدن به دور آنها و درهم فشردن می‌کشد. درازای بدن این خزنده بین هفت‌ونیم تا نه متر است. از لحاظ وزن سنگین ترین مار جهان است که حدود 270 کیلوگرم وزن دارد به عبارتی 120 کیلوگرم سنگین تر از پایتون. بزرگترین گونه آناکوندا، آناکوندای سبز می‌باشد.

نکته جالب درباره مار آناکوندا این است که تنها نمونه از اژدرماران است که بچه‌زا می‌باشد.

لطفا دقت داشته باشید که قدرت عضلات و ماهیچه های این مار تا حدی است که اگر به دور انسانی بپیچد رو فشار بر او وارد کند ٬ قربانی در عرض تنها چند ثانیه کشته می شود.

آناکوندای غول پیکر دارای سه گونه‌ است:

  • مار آناکوندای سبز
  • مار آناکوندای زرد
  • مار آناکوندا خال‌خالی

 

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

این مار غول پیکر به واسطه تغذیه از خوکها، آهوها، پرنده ها، لاک پشت ها، جوندگان، سوسمارها و حتی پلنگها رشد کرده و بزرگتر می شود. این مار غیر سمی است اما با کمک گرفتن از ماهیچه های قدرتمندی که در بدن دارد شکار را خفه کرده و کل بدن شکار را یکجا می بلعد و پس از آن برای هفته ها و گاه ماه ها بدون غذا به زندگی خود ادامه می دهند. آناکونداهای ماده در هر بار تخم گذاری دهها آناکوندای دیگر به وجود آورده که طول هر یک از این مارهای نوزاد 60 سانتیمتر است. آناکوندا از بدو تولد قدرت شنا و شکار کردن دارد و طول عمر این جاندار در حدود 10 سال تخمین زده شده است.

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

بزرگترین مار آناکوندا (یا بوای آبی) گونه‌ای مار آبزی از خانواده اژدرماران (مارهای بوآ) است که در رودها و مرداب‌های جنگل‌های انبوه امریکای جنوبی زندگی می‌کند.

 

مار آناکوندا سبز آمریکای جنوبی از اعضای خانواده بوآ، بزرگترین مار در جهان شناخته شده است

عکس های بزرگترین مار جهان را میتوانید در زیر مشاهده کنید

توجه داشته باشید بعضی از تصاویر فیک هستند و واقعی نیست در صورتی که این عکس ها در بعضی سایت ها با تیتر مار های واقعی عظیم الجثه دیده شده است .

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

 

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا  عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا  عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا  عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا عکس بزرگترین مار جهان , عکس های مار آناکوندا

 

گردآوری :

ایران وی

یک نظر

  1. از این بزرگترشم دیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *