با سرکه سیب مو های خود را تقویت ، درخشان و خوش حالت کنید

با استفاده از سرکه سیب مو های خود را همیشه سلامت نگهدارید

با سرکه سیب مو های خود را تقویت ، درخشان و خوش حالت کنید

سرکه سیب فواید و خواص زیادی دارد، از کمک به برداشتن زگیل گرفته تا راهی طبیعی برای درمان سوختگی و یک پاک‌کننده طبیعی عالی.موارد استفاده سرکه سیب

اما آیا می‌دانستید سرکه سیب می‌تواند محصولی عالی برای مراقبت از موهایتان هم باشد؟

سرکه سیب یک پاک‌کننده طبیعی و عالی برای موهاست، موهایتان را سالم نگه داشته، به آن درخششی سالم بخشیده، از ریزش مو جلوگیری کرده و حجم موهایتان را هم بیشتر می‌کند.

علاوه بر این، اگر شما یا کسی از خانواده‌تان از شوره مو رنج می‌برد، سرکه سیب می‌تواند جایگزینی عالی برای محصولات درمانی شیمیایی باشد که هم برای محیط زیست مضر است و هم می‌تواند عوارض‌جانبی در بر داشته باشد.

اما چطور؟ سرکه سیب با از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها که سلامت پوست سرتان را به خطر می‌اندازد، به کنترل شوره سر کمک می‌کند.

اما چرا سرکه سیب می‌تواند ماده‌ای عالی برای موها و پوست سرتان باشد؟

چون سرکه سیب حاوی میزانی طبیعی و سالم از اسید آلفا هیدروکسی است. این ماده مهم برای کمک به پاک‌سازی طبیعی بقایای محصولات دیگری است که برای موهایتان استفاده می‌کنید.

 

تقویت مو با سرکه سیب

با جلوگیری از از ایجاد این بقایا، موهایتان درخشش زیبایی پیدا کرده و از این مهمتر توازن pH موهایتان به حد ایدآل رسیده که به ارتقای سلامت موهایتان کمک می‌کند.

سرکه سیب خواص پیشگیری‌کننده مختلفی هم دارد زیرا گردش‌خون را در مویرگ‌هایی که درست زیر پوست سرتان هستند، افزایش می‌دهد.

از اینها گذشته، سرکه سیب بخاطر خواص ضدقارچ و ضدباکتری که دارد می‌تواند به اندازه یک شامپوی ضدعفونی‌کننده موثر باشد. این آن را به محصولی بسیار عالی برای جلوگیری از عفونت پوست سر تبدیل می‌کند.

همچنین با استفاده از سرکه سیب برای درمان فولیکول‌هایی که توسط باکتری بسته شده‌اند (که باعث ایجاد پوسته‌پوسته‌هایی در منافذ موها روی پوست سر می‌شود) می‌توانید از ریزش موهایتان جلوگیری کنید.

سرکه سیب موی سر :حالا که متوجه شدید سرکه سیب تا چه اندازه می‌تواند برای موهایتان مفید باشد، احتمالاً دوست دارید بدانید چطور باید از آن استفاده کنید.

با سرکه سیب مو های خود را تقویت ، درخشان و خوش حالت کنید

فرمول استفاده از سرکه سیب برای سلامت موها
اکثر افراد توصیه می‌کنند که سرکه سیب را با آب گرم مخلوط کنید. اما بااینکه همه موها شبیه به هم نیستند، فرمول‌هایی برایتان آورده‌ایم که می‌توانید طبق نوع موهایتان از آن استفاده کنید.

– اگر موهایتان ضخیم و بلند است، نسبت سرکه و آب گرم مصرفی‌تان یک به یک باشد.

– اگر موهایتان نازک و کوتاه است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به چهار باشد. همچنین اگر به طور مداوم موهایتان را با موادشیمیایی صاف می‌کنید، بهتر است از همین نسبت استفاده کنید.

– اگر موهایتان ضخیم، مجعد یا فر است، نسبت سرکه سیب به آب گرم باید یک به سه باشد.

همچنین می‌توانید رایحه محبوبتان را به این فرمول اضافه کنید تا بوی سرکه سیب اذیتتان نکند.

فرمولاسیون سرکه سیب خودتان را درست بعد از شامپو کردن موها استفاده کنید، سپس موها را آب گرفته و وقتی می‌خواهید موهایتان را خشک کنید، دقت کنید که آنها را در حوله نپیچید. موهایتان برای اینکه بوی سرکه سیب زیاد نماند، باید تنفس کنند.
توصیه می‌کنیم یک بار در ماه از این درمان عالی استفاده کنید.
منبع:مردمان

2 نظر

  1. آب پیاز و روغن نارگیل رو جداگانه بتا موهاتون از این رو به اون رو بشنه موها ماساژ بدین

  2. سرکه سیب به موهام زدم به مدت یکسال هیچ کدو از این خواص گفته شده حاصل نشد بماند شاهد دیده شدن چهار تار سفید شدم.فقط تا یک ساعت بعد از مصرف موهام براق دیده میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *