با استفاده از این حرکات ورزشی اندام زنانه فوق العاده داشته باشید

آموزش حرکات ورزشی برای زیبا شدن اندام زنانه, با انجام این حرکات شکم باسن ران ها بازو ها و سینه های خود را خوش فرم کنید

راحتتر ازآنچه که فکر می کنید،می توانید اندامی شگفت انگیز داشته باشید.همیشه خود را گرفتار چاقی در قسمت پایین تنه شکم و باسن می بینید،امروز تمرین و ورزشی کارا برای صاف کردن شکم و همینطور تقویت و تعامل بهتر عضلات .شما با این تمرین های روزانه می توانید هیکلی برازنده پیدا کنید. آماده اید که بدن خود را با تمرینهای پلاتیز pilatesشکل دهید؟شما با ۲۰ دقیقه تمرین و ۳ روز در هفته به مدت ۱ ماه میتوانید تا ۶ اینچ کم کنید.


۱)دور در آسمان
برای ران درونی و بیرونی -باسن

 

با کمک دستانتان پشت سر و گردنتان را کمی بالا بگیرید عضلات شکم را منقبض کنید و دو پا را تا ۵ اینچ از سطح زمین بلند کرده و پای چپ تا راست به سوی آسمان ۴ بار جهت عقربه های ساعت و ۴بار خلاف عقربه های ساعت دوربزنید .کل حرکت را برای پای راست نیز انجام دهید.

۲)شیب تخت
برای ماهیچه سه سر دوسر-قفسه سینه-باسن

 

بصورت نشسته پا به جلو و دستها روی زمین کمی پشت کمر همانند عکس قرار دهید.انگشتها رو به جلو و هر دو پا صاف .با فشار دادن پاشنه و کف دست به زمین ،عضلات شکم و باسن منقبض ،باسن به سمت بالا ببرید بطوریکه تشکیل یک شیب مستقیم از سر تا پا را بدهد.به جلو نگاه کنید شانه ه ها را منقبض کنید.۴بار تکرار کنید.برای سمت راست بدن هم همینطور.

۳)
برای ماهیچه سه سر دوسر-پشت و پهلوها

 

زانو بزنید دو دست را به صورت صاف و به اندازه عرض شانه باز کنید،پای چپ خم شود و به صورت قائم باشد سپس پای راست را خم کنید و همینطور سرتان را خم کنید مثل اینکه بخواهید زانویتان را به دماغتان بزنید و دوباره سر را صاف و پاها را صاف کنید طوریکه پشت صاف بگیرید این کار را ۸ ار انجام دهید.همینطور برای پای چپتان.

۴)شیرجه قو
برای ماهیچه سه سر-شانه ها -کمر-امتداد عضلات شکم-قفسه سینه

 

روی شکم خود لم دهید دستها را با بکشید و هم پاها و هم دستهایتان را حدود ۶ اینچ از زمین فاصله دهید.دستهایتان را به صورت دورانی در کنار تا جلویتان دایره بزنید یکبار بعد ریلکس کنید و دوباره حرکت را تکرار کنید این کار را تا ۸ بار تکرار کنید.

۵)شیب پهلو
برای ماهیچه سه سر-دو سر-باسن و دور کمر

در سمت راست خود روی دست قائم شده خود لم دهید دست چپ را قائم به سمت بالا می بریم و بعد باسن خود را بلند کنید تا بدنتان به شکل یک خط راست از سر تا پا شکل گیرد.سپس بازوی چپ را به سمت بالا و پایین ببریید سمت دیگر بدن هم به همین شکل.

۶)
برای ماهیچه سه سر-عضلات پایین شکم-درونی ران-باسن

 

نشسته پا به جلو در حالیکه عضلات شکم منقبض است بالا تنه را به سمت عقب ببرید دستتان را به هم قفل کنید به جز انگشت سبابه مثل تفنگ و پاها را به سمت بالا و پایین چپ و راست دور بزنید و دستتان را عکس جهت پاها ببرید تا ۴ حلقه کامل بزنید.۴ بار تکرار کنید.

زیبـــا شـــو دات کام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *