انواع مدل آرایش دهه قبل که مجددا مد شده است

مدل آرایش های قدیمی که مجددا مد شده است

حتما شما هم می دانید که مد سیری گردش دارد به بیانی لباس هایی که ستاره ها در دهه های ۹۰ می پوشیدند، بار دیگر مورد توجه طراحان مد در سال ۲۰۱۶ قرار گرفته است. این موضوع در مورد شیوه آرایش نیز صحت دارد.
در اینجا مدل های آرایش دهه ۹۰ را که بار دیگر در سال ۲۰۱۶ مد شده اند، به شما معرفی می کنیم.

آرایش قدیمی

سایه چشم آبی

آرایش چشم

سایه چشم آبی

 

شاید سایه چشم آبی را که در دهه های ۹۰ رایج بوده، فراموش کرده باشید اما با نگاهی به عکس های قدیمی خواهید دید که چقدر میان زنان محبوب بوده است. در هر صورت چه شما این مدل آرایش را دوست داشته باشید چه نه، بار دیگر مد شده است. رنگ هایی جون آبی آسمانی، آبی نفتی.. به چشم های شما حالتی می دهد که اطرافیان تان هیچگاه فراموش نخواهند کرد. در فشن شوهای اخیر برندهای مشهوری چون «Marc Jacobs»، « ۳٫۱Phillip Lim» یا «Boss» می توانید این شیوه آرایش را بر صورت مانکن ها بینید.

اکلیل

مدل آرایش صورت

آرایش چشم اکلیلی

 

یادتان است اکلیل در دهه های ۹۰ چقدر جای خودش را میان زنان باز کرده بود؟ بله، فراموش کردن آن سخت است زیرا این پودرهای براق بر تمام صورت، از لب ها گرفته تا پشت چشم و مو و ناخن… یا حتی روی بدن دیده می شدند. اگر شما هم عاشق آرایش های پر زرق و برق هستید باید به شما تبریک بگوییم زیرا بار دیگر در سال ۲۰۱۶ مد شده اند. تنها تفاوت آن با دهه های ۹۰ این است که این بار تنها تمرکز آن بر چشم است. اگر شما هم دوست دارید که چشم هایتان بیشتر از همیشه به چشم آیند، از اکلیل به عنوان سایه چشم استفاده کنید فقط حواس تان باشد که آرایش باقی قسمت های صورت تان ساده باشد. این مدل آرایش برای میهمانی های شبانه بسیار مناسب است.

رژ کبودی رنگ

مدل آرایش صورت

رژ کبودی رنگ

 

رژ کبودی رنگ، رژ مورد علاقه زنان دهه ۹۰ بوده است. اگر به عکس های منتشر شده از ستاره ها روی فرش قرمز ۲۰۱۶ نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این مدل آرایش بار دیگر مد شده است. برندهای لوکسی چون «Dior» و «Armani» مانکن های خود را با رژ کبودی رنگ  به روی سن می فرستند. این مدل آرایش بیشتر برای روزهای سرد سال مناسب است. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، آرایش چشم هایتان را به حداقل برسانید.

مانیکور

آرایش چشم

مانیکور

 

مانیکورهای دهه ۹۰ به شیوه ای بود که یک لاک رنگی بر پایه ناخن می زدند، سپس با لاکی سفید رنگ قسمت بالای ناخن را طراحی می کردند. این مدل ساده و شیک است و هیچگاه از مد نمی افتد. امروزه نیز مانیکور بیش از همیشه توجه طراحان مد را به خود جلب کرده است، با این تفاوت که این بار از لاک روشن برای پایه ناخن و از لاک تیره رنگ برای بالای ناخن ها استفاده می کنند. اگر چه مدل مانیکور دهه ۹۰ طبیعی تر به نظر می آید اما مدل های اخیر هم جذابیت های خاص خود را دارد. شما می توانید برای بالای ناخن هایتان از لاک های رنگی مانند مشکی، سبز، قرمز یا هر رنگ تیره ای که می پسندید، استفاده کنید.

خط چشم دودی

مدل آرایش صورت

خط چشم دودی

 

مدل خط چشم دودی و کلفت از دهه های ۹۰ به ارث رسیده است. اگر شما هم دوست دارید چشم هایتان اولین چیزی باشد که به چشم می آیند، مانند مدل های مارک جاکوب، زمان آن است که خطر چشم دودی خود را بردارید و دست به کار شوید. پس از کشیدن خط چشم، با سایه ای دودی رنگ دور آن را پر رنگ تر کنید و بعد با ریملی تیره آرایش چشم خود را به پایان برسانید.

منبع: برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *