آزمایش دیدنی ماشین شاسی بلند لامبورگینی اوروس Urus در شن‌های روان

ماشین شاسی بلند لامبورگینی و اولین ماشین شاسی بلند لامبورگینی و قیمت ماشین شاسی بلند لامبورگینی و ماشین جدید شاسی بلند لامبورگینی و ماشین های شاسی بلند لامبورگینی

ماشین شاسی بلند لامبورگینی اوروس Urus

خودروی شاسی‌بلند جدید لامبورگینی با نام اوروس (Urus) تا کمتر از یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد. روز گذشته یک تیزر تبلیغاتی منتشر شد که اطلاعات تازه‌ای از شرایط فنی اوروس می‌دهد.

۲۳ آوریل سال ۲۰۱۲ زمانی بود که شرکت خودروسازی لامبورگینی از شاسی‌بلند مفهومی خود با نام اوروس (Urus) در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی کرد. بنا به گفته لامبورگینی و پس از سال‌ها انتظار، این خودروی جدید در تاریخ ۱۳ آذر رونمایی خواهد شد. در همین حال، یک تیزر تبلیغاتی منتشر شده است که ما را بیش از پیش مشتاق فرارسیدن آذر‌ماه و موعد رونمایی از لامبورگین اوروس می‌کند. بر اساس این فیلم کوتاه، می‌توان امیدوار بود که تا کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی از اولین سوپر شاسی‌بلند دنیا باشیم.

lamborghini urus

این تیزر تبلیغاتی ۳۰ ثانیه‌ای، جدا از اینکه خودروی اوروس را در حال عبور از بیابان‌های شنی با سرعت بالا نشان می‌دهد، چندین راز پنهان درباره این خودرو فاش می‌کند. به‌عنوان مثال، در بخشی از این تیزر، پنل انتخابی آنیما (ANIMA) یا «سیستم مدیریت انطباقی و هوشمند شبکه» دیده می‌شود که پیش از این در خودروهای آونتادور و هوراکان به کار رفته است. همچنین این شاسی‌بلند قدرتمند از حالت رانندگی به نام سابیا بهره‌ می‌برد که جهت تردد در جاده‌های ماسه‌ای و شنی است. علاوه بر این، ۵ حالت دیگر رانندگی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است که عبارتند از: استرادا، اسپرت، کورس، ترا ( برای مسیرهای عادی) و نِوِ ( برای جاده‌های برفی).

lamborghini urus

خودروی اوروس که به‌نوعی جایگزین مدل LM002 این شرکت به شمار می‌رود، برای لامبورگینی بسیار حائز اهمیت است؛ چراکه نه‌تنها این شرکت ایتالیایی سرمایه‌گذاری سنگینی در پروژه‌ی اوروس داشته، بلکه امیدوار است به کمک این شاسی‌بلند جدید، میزان فروش خود در سال ۲۰۱۹ را بیش از ۲ برابر کنند. مدیران کارخانه‌ی لامبورگینی در شهر بولونیا ایتالیا اعلام کرده‌اند که آماده‌ی تولید ۷۰۰۰ دستگاه خودرو شامل آونتادور، هوراکان و اوروس برای سال ۲۰۱۹ هستند. جدیدترین عکس های جاسوسی این خودرو در ادامه‌ی مطلب قابل مشاهده است.

lamborghini urus

اطلاعات و جزئیات کامل درباره خودروی اوروس در دست نیست؛ اما بر اساس اخبار منتشرشده، این خودرو به پیشرانه‌ی قدرتمند ۴ لیتری ۸ سیلندر با قدرت ۶۵۰ اسب بخار مجهز شده است. پلتفرم این خودرو جدید نیست و با الهام از پلتفرم MLB گروه خودروسازی فولکس‌واگن ساخته شده است که پیش از این خودروهای آئودی Q7، پورشه کاین، بنتلی بنتایگا بر اساس آن طراحی و توسعه یافته‌اند. البته این پلتفرم برای ارائه‌ی نسل جدید محصولات این شرکت در سال ۲۰۱۸ توسط فولکس‌واگن بهبودهای مهمی به خود دیده است. در ثانیه ۱۲ این تیزر تبلیغاتی، می‌توان مشاهده کرد این خودرو از سیستم ۴ چرخ محرک بهره می‌برد؛ درست همانند خودروهای پورشه کاین و لامبورگینی آونتادور.

تا کمتر از یک ماه دیگر این خودرو به‌صورت رسمی ارائه خواهد و اطلاعات و جزییات دقیق‌تری درباره این شاسی‌بلند زیبا و قدرتمند لامبورگینی منتشر خواهد شد. تا آن زمان شما را به دیدن جدیدترین تیزر تبلیغاتی این شاسی‌بلند جذاب و قدرتمند دعوت می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *