طالع بینی و فال روزانه شنبه ۲۲ مهر ماه سال ۱۳۹۶

فال روزانه ۲۲ مهر سال ۹۶ . آیا میدانید امروز یعنی شنبه ۲۲ مهر ماه ۹۶ چه اتفاقاتی در انتظار شماست و قرار است برای شما اتفاق بی افتد؟ با ما همراه باشید تا طالع بینی روزانه امروز ۲۲ مهر را برای شما شرح دهیم .توجه : فال روزانه بر اساس ماه تولد و صرفا برای امروز شما تهیه شده است و هر روز با روز دیگر متفاوت می باشد .

فال روزانه 22 مهر 96

فال روزانه ۲۲ مهر ۹۶

فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز هر چیزی که قسمت تان باشد رخ می‌دهد. ولی مقاومتی از سمت شما وجود دارد چون باور دارید نباید بدون تلاش چیزی بدست آورید. با وجود تلاش‌های بسیار در زندگی‌تان همچنان بر این باورید که باید مانند زنبوری کارگر بی‎وقفه فعالیت داشته باشید. بلند پرواز بودن هیچ اشکالی ندارد ولی تا زمانی که بتوانید هر از گاهی یک قدم عقب نشینی کنید و از ثمره‌ی تلاشتان لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز قادر به مدیریت امیالتان نخواهید بود. در این روز شما برای لذت بردن به کارهای فرعی روی می‌‌آورید و باید برای سازمان بخشی به فعالیت‌های حاضرتان فکری کنید. کسی نمی‌تواند از تفریح افراطی شما جلوگیری کند. از روزتان لذت ببرید، بدون اینکه عذاب وجدانی داشته باشید از زمانتان لذت ببرید و سپس به برنامه‌ی روزانه‌تان بازگردید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز شما مانند لوک خوش شانس هستید و افسونی در دستانتان دارید که بدون هر تلاشی می‌توانید توسط آن به بهترین چیزها دست یابید. کارهای غیرضروری‌تان را به فردا موکول کنید تا بیشترین بهره را از این انرژی کائناتی ببرید. امیدواریم که امروز کسی متوجه غیاب شما نشود تا بتوانید بیشترین بهره را از این روز رنگین کمانی ببرید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

شما معمولا اهل زیاده روی احساسی نیستید ولی ممکن است امروز پا را فراتر از محدودیت‌های خودتان بگذارید. امروز نیازتان برای ماجراجویی بیشتر از همیشه خواهد شد و با وجودی که فکر می‌کنید باید محتاط باشید ولی گام‌های بلند پروازانه‌ای بر می‌دارید. ولی رفتار حاضر شما در کنترل منطق شما قرار ندارد. مطمئن باشید اگر به صدای قلبتان گوش کنید خطر کردن می‌تواند برنامه‌ی هوشمندانه‌ای برای زندگی‌تان فراهم آورد.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز اگر بخواهید انرژی‌تان را حفظ و محدود کنید به کار عبثی مرتکب شده‌اید. امروز آدرنالین خونتان افزایش یافته، قلب‌تان با قدرت زیادی می‌تپد و تا زمانی که به هدف مورد نظرتان نرسیده‌اید این وضعیت ادامه خواهد یافت. موضوع جالب این است که امروز شما شانس زیادی در پیدا کردن عشق، پول و مقام خواهید داشت. مطمئن باشید اگر طمع نکنید و بیشتر از لیاقت تان انتظار نداشته باشید به آرزویتان می‌رسید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز شما می‌توانید بدون هرگونه بلند پروازی احساسات خود را ابراز کنید. شما معمولاً از اینگونه ابرازهای احساسی ندارید ولی در این آب‌های ایمنِ احساسی شما امنیت را حس می‌کنید. امروز از چیزی به جز خود نترسید و تا زمانی که در این رود احساسی جریان دارید در آبش بپرید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

با وجودی که امروزه زندگی شما سخت‌تر از هر زمانی شده است ولی شما همچنان می‌توانید با ترش‌ترین لیموها شیرین‌ترین کیک‌های لیمو را بپزید. اگر مواد لازم را در اختیارتان قرار دهند شما می‌توانید رویا‌های زیبای خواب‌هایتان را تعبیر نمایید. و خوشبختانه امروز محصول شما توسط هم رده‌هایتان مورد تقدیر قرار می‌گیرد. حواستان را بر اعجاب این لحظات نگذارید به ثمره‌ی امروز توجه کنید تا به بهترین نتایج دست یابید.

فال روزانه 22 مهر ماه 96

فال روزانه متولدین آبان ماه

در شغلتان به مشکلاتی بر می‌خورید ولی فرصت‌های کاری آینده‌تان امیدوار کننده به نظر می‌رسند. اگر به گفته‌ی قلب‌تان گوش کنید در بالاترین رتبه‌ی ممکنه قرار خواهید گرفت. اگر آرزوهایتان را دنبال کنید اعتماد به نفستان رشد می‌کند و پولدار خواهید شد. حرف‎هایی دارید که گفتن شان برایتان سخت است ولی زمان زیادی برای گفتن شان دارید. امروز به جای پرداختن به موضوعات غم انگیز سعی کنید تا جایی که می‌توانید مهربان باشید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز فرصت‌های زیادی در اطرافتان می‌بینید. امروز که سیاره‌ی زیبای ونوس در موازات سیاره‌ی مشتری قرار می‌گیرد شانس وارد زندگی‌تان شده و نورش بر تمامی اجزایش می‌تابد. این یک رویداد نجومی عالی است ولی شما باید به آن توجه کنید و سریعا تصمیم گیری نمایید. برای دستیابی به موفقیت بالقوه‌ترین نشانه‌های پیشرویتان را دنبال کنید.

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز شانس بسیاری در ترمیم روابطتان دارید ولی اگر می‌خواهید پیشرفتی داشته باشید باید به آرامی قدم بردارید. این روز‌ها خوشبین‌تر هستید و با وجودی که شانس‌های بسیاری از داشتن آینده ها‌ی درخشانی در سرنوشت شما دیده می‌شود ولی ممکن است خیلی راحت آنها را نادیده بگیرید. با وجودی که در زندگی‌تان پیشرفتی حاصل می‌شود ولی امکان دارد آنطور که باید همه چیز عالی به نظر نرسد. اگر احساسات تان توسط منطق تان رد شد برای شکست نخوردن به عقلتان توسل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز دوستان و همکارانتان از شما برای تفریحی لذت بخش دعوت می‌کنند. شما بدون درنگ قبول می‌کنید. شاید به این گردهمایی اجتماعی نیاز داشته باشید ولی باید انتظار افرادی که قولی از شما گرفته‌اند را برآورده کنید. شاید امروز به راحتی جواب مثبت دهید ولی قبلش باید به تعهداتتان عمل کنید. خوشبختانه اگر به درستی برنامه ریزی کند هم به تعهدات تان پای بند می‌مانید و هم تفریحتان را خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز همه چیز بدون کوچکترین مداخله‌ی شما به نتیجه‌ می‌رسد. تمامی مشکلاتی که با دیگران داشتید به تدریج ناپدید می‌شوند. البته مشکلات به طور کامل محو نمی‌شوند ولی مانند ابری می‌شوند که شما از بین آن می‌توانید خورشید و آسمان آبی را ببینید. برای رسیدن به موفقیت، خوش‎سلیقه فکر کنید. برای تعبیر شدن رویاهایتان تمامی جزئیات آنها را در نظر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *