مدل تیپ های شیک برای خانم ها

اگر دوست دارید تیپی متفاوت و جذاب داشته باشید با ما همراه باشید .

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

استفاده از قرمز تیره یکی از انتخاب‏های خوب زمستانه شماست. این رنگ را از دل طبیعت بگیرید و در پوشش‌تان به کار ببرید. نیم‌بوت‌های جیر و تیره تداعی‌کننده گرما هستند و شما با آنها شیک تر از همیشه خواهید بود.

دورهمی زمستانی شاد

 

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

پیشنهاد ما برای نیمه رسمی کردن این ست استفاده از کفش جیر تخت و شلوار سبز تیره است. وقتی یک کیف دستی نه چندان کوچک با جنسی مشابه کفش در دست بگیرید همه چیز برای یک دورهمی زمستانی شاد فراهم می‏شود. پیشنهاد ما این است که از شالی با تناژ کمرنگ‏تر استفاده کنید ولی اگر دوست داشته باشید شال قرمز تیره هم انتخاب بدی نخواهد بود و از خوش‏پوشی شما کم نمی کند.

ابریشمین باشید
درصد زیادی از الیاف به کار رفته در این مانتو نخ و ابریشم مرغوب هستند. به همین خاطر می‏توانید در مراسم رسمی و ‌مهمانی‏ها این مانتو را بدون ترس از گرما به تن کنید و خیال‌تان راحت باشد که هرقدر هم نگران برگزاری مراسم باشید، باز هم می‌توانید نفس بکشید! ضمن اینکه ابریشم به خودی خود مجلسی‌ترین پارچه‌ای است که می‌توانید برگزینید.

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

شبیه گل ها
برای انتخاب رنگ شال از طرح گل روی مانتو استفاده کنید. سرخابی تیره یا قرمز روشن هر دو می‏توانند به خوبی با مجموعه شما هماهنگ شوند.

تاب بازی میان اسپرت و رسمی
مزیت این مانتو قابلیت ست شدن همراه سایر اجزای رسمی یا نیمه‌رسمی است؛ یعنی مانتویی دارید که در هر موقعیتی می‏توانید آن را بپوشید! قرار نیست گوشه کمدتان خاک بخورد. رنگ‏های این مدل مثل نقشه راهنما برای بقیه اجزای ست در دست شما هستند! پس مواظب باشید مسیر را گم نکنید!

شیک پوشی در زمستان, نحوه شیک پوشی در زمستان

به ظاهرتان گرما ببخشید
برای اینکه کمی تضاد ایجاد کنید شلواری بپوشید که نسبت به سبز ملایم به کار رفته در مانتو پررنگ‏تر و ترجیحا تیره‌تر باشد. با این شلوار سبز تیره کیف قهوه‌ای روشن هم به‌راحتی ست می‏شود و هم به مجموعه لباس‌های‌تان موجی از گرما می‌بخشد.

 

منبع : مجله سیب سبز / bartarinha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *