عکس و توضیحات مجلل ترین مراسم عروسی بازیگران و افراد مشهور جهان

عکس رویایی ترین و مجلل ترین عروسی های تاریخ

روز عروسی یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین روزهایی است که در زندگی افراد وجود دارد و همه سعی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم را دارند. برگزاری مراسم ازدواج در میان افراد مختلف در هر طبقه و قشر خاصی از جامعه متفاوت است. ازدواج چهره‌های سرشناس و بازیگران برای مردم جالب است و تمام جزئیات عروسی‌شان زیر لنز دوربین خبرنگاران و مردم قرار می‌گیرد  و شاید به همین دلیل است که این افراد همیشه سعی در برگزاری بهترین مراسم برای خود را دارند. در این بخش گران‌ترین و مجلل‌ترین مراسم ازدواج افراد مشهور در طول تاریخ را به شما معرفی می‌کنیم.

با شکوه ترین و مجلل ترین عروسی های تاریخ

تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

مراسم عروسی افراد مشهور

ازدواج لوئی شانزدهم با ماری آنتوان در سال ۱۷۷۰ برگزار و ۵ هــزار نفر به این مراسم دعوت شدند.

 تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

عروسی مجلل افراد مشهور

مراسم ازدواج لودویگ یکم (پادشاه بایرن) و پرنسس ترزه در سال ۱۸۱۰ در دشتی وسیع با همراهی هزاران نفر انجام شد.

تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

مراسم عروسی ملکه الیزابت دوم و پرنس فیلیپ در سال ۱۹۴۷ برگزار شد و ۲۰۰ میلیون نفر آن را مشاهده کردند.

تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

۳ هــزار و ۵۰۰ نفر در مراسم ازدواج پرنسس دایانا و پرنس چارلز حضور داشتند. این ازدواج در سال ۱۹۸۱ برگزار شد.

 تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

زوج انگلیسی دیوید و ویکتوریا بکهام مراسم خود را در سال ۱۹۹۹ در قلعه «لوترلزتون» ایرلند برگزار کردند.

بیوگرافی دیوید و ویکتوریا بکهام:

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام (به انگلیسی: David Robert Joseph Beckham) (زاده ۲ مه ۱۹۷۵ در لندن)، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد. وی به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود. همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگاروه اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵)و هارپر (متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) دارد.

ویکتوریا کَرولاین بکام (به انگلیسی: Victoria Caroline Beckham)، با نام کوتاه ویکتوریا بکام (به انگلیسی: Victoria Beckham)، (زاده: ۱۷ آوریل ۱۹۷۴)، یک خواننده، ترانه سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویتش در اسپایس گرلز مشهور شد.

او چندین آلبوم تکی نیز منتشر کرده است.

تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور
ازدواج ناموفق تام کروز و کیتی هلمز در سال ۲۰۰۶ در قصر قرون وسطایی واقع در براسیانو، ایتالیا برگزار شد.

بیوگرافی تام کروز:

توماس “تام” کروز ماپوتر چهارم (به انگلیسی: Thomas Cruise Mapother IV) (زاده ۳ ژوئیه ۱۹۶۲) هنرپیشه و تهیه‌کننده سرشناس آمریکایی است.

تام کروز در سیراکیوز از شهرهای مرکزی ایالت نیویورک آمریکا به دنیا آمد. نام کامل وی توماس کروز ماپوتر چهارم Thomas Cruise Mapother IV است.
TomCruiseDec08MTV cropped.jpg

پدرش مهندس برق و مادرش معلم بود. خانواده آنها در اصل ریشه‌ای آلمانی، انگلیسی و ولزی دارند. تام دارای سه خواهر است که ماریان، لی آن و کاس نام دارند. لی آن کار تبلیغات تام کروز را بر عهده دارد.

زندگی آنها در مکان ثابتی نبود و خانواده آنها به شهرهای گوناگونی مهاجرت کردند. بنابر گفته تام کروز، وی تا به پایان رساندن دوره دبیرستان، در پانزده مدرسه مختلف درس خواند. تام دوازده ساله بود که والدینش از هم جدا شدند. وی و خواهرش تحت سرپرستی مادرشان قرار گرفتند و در سالهای بعد در شهرهای گوناگونی ساکن شدند. تام مدتی آموزش مذهبی دید و قصد داشت کشیش شود اما از این کار رویگردان شد و در نهایت در سال ۱۹۸۰ از دبیرستانی در نیوجرسی فارغ التحصیل شد.

تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

عروسی به سبک افراد مشهور

چلسی کلینتون تنها فرزند رئیس جمهور سابق آمریکا، بیل کلینتون و همسرش هیلاری کلینتون است. او در سال ۲۰۱۰ با مارک مزوینسکی ازدواج کرد. هزینه مراسم ازدواج او در حدود ۵ میلیون دلار بود.

تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

مراسم ازدواج مجلل افراد مشهور

برای آخرین ازدواج سلطنتی در سال ۲۰۱۱، پرنس ویلیام و کیت میدلتون در حدود ۳۲ میلیون دلار فقط جهت برقراری امنیت مراسم هزینه شد.

 تصاویری از مراسم ازدواج مجلل و پرهزینه افراد مشهور

عروسی مجلل و پرهزینه افراد مشهور

قلعه مربوط به قرن ۱۶ «بیلویدر» در سال ۲۰۱۴ میزبان کیم کارداشیان و کانیه وست و مهمانان مراسم عروسی این زوج بود.

بیوگرافی کیم کارداشیان و کانیه وست :

کیمبرلی نوئل کارداشیان (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian) زادهٔ ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در آمریکا، شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، بازرگان، بازیگر و شخصیت تلویزیونی اهل آمریکا می‌باشد. وی که متولد و بزرگ شده‌ی لس آنجلس، کالیفرنیاست، نخست بواسطه‌ی دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه‌ی جنسی با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعدها در آن سال، وی و خانواده‌اش در مجموعهٔ واقع نمای چشم و هم‌چشمی با کارداشیان‌ها ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از جمله کورتنی و کیم نیویورک را تسخیر می‌کنند و کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند شد. در سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) کیم با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستارهٔ برنامه‌های واقع نما شد.
کنی اومری وست (به انگلیسی: Kanye Omari West) (زاده ۸ ژوئن ۱۹۷۷) یک رپر و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی است که تا کنون با خوانندگان مشهوری همچون لوداکریس، ریانا، آلیشا کیز و جنت جکسون خوانده‌است. نخستین آلبوم او در سال ۲۰۰۴ با نام «ترک تحصیل کالج The College Dropout» وارد بازار شد. در سال ۲۰۰۸ نیز سایت About.com نام کنی وست را به عنوان هشتمین خوانندهٔ هیپ هاپ از بین پنجاه نفر تعیین کرد. او با ۲۱ جایزه گرمی جزو پر افتخارترین هنرمندان دارنده این جوایز به شمار می‌رود.
منابع :

مدآنلاین

ویکی پدیا

پرشین وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *