طالع بینی ازدواج مرد مرداد با زنان متولد ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج با مرد متولد مرداد ماه, طالع بینی ازدواج مرد مردادی و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

پیوند زناشویی مرداد با سایر ماه ها

مرداد با فروردین : ( خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

مرداد با اردیبهشت : ( بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

مرداد با خرداد : ( بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

مرداد با تیر : ( خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

مرداد با مرداد : ( خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

مرداد با شهریور : ( متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

مرداد با مهر : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

مرداد با آبان : (متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

مرداد با آذر : ( متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

مرداد با دی (متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

مرداد با بهمن : (خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

مرداد با اسفند : ( خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

مرد متولد مرداد، نماد: اسد

او محبوب همه است! او همچون نو ستاره ای ست که طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می کند.

این رفتار چیزی بیشتر از یک قمپز در کردن است که دیگران درباره متولدین مرداد فکر می کنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا کرده باشد.

این مردان آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند. برخی از آنها وقتی پولشان ته می کشد ۵۰۰ پوند از بانک وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند با شامپانی و خاویار برای دیگران قمپز بیایند.

یکی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال کردن دیگران است.خوشحال کردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت کند.

می توانید او را از روی موهای پریشتش بشناسید. حتی اگر موهایش کوتاه باشد باز هم مثل آن است که یک فرچه روی دو پا راه می رود. یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است. نکند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو کنید!

او دوست دارد شیک باشد. نشانه اسد و میزان (نشانه دلبری و لوندی) هر دو نشانه های عشق هستند. از آنجا که مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاک روی پاهای شما را هم جارو کنند.

رفتارش شما را مات و مبهوت می کند، به شما گل می دهد، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید، به تأتر می روید. در واقع وقتی کسی را دوست بدارید با او مثل یک ملکه رفتار می کنند.

مرد متولد مرداد وقتی پدر شود و معرکه است. او به بچه ها اهمیت می دهد و می‏خواهد کلکسیونی از آنها داشته باشد. اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می کنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید.

ممکن است در ابتدای آشنایی بگوید: ?عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم ? اما صبر کنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست، صادق و وفادار است.

صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است که شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نکنید. او این انتظار را از همه، از شما، از همکاران و حتی ازدوستانش نیز دارد.

او می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد. با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین کنند. صبر کنید کامپیوتر را خاموش نکنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید. او گاهی ریا کار هم هست.

اگر او کسی است که زیاد به سفر می رود، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد. عشق مردادی شما خود را حاکم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهدشما و بچه ها در مقابل او تعظیم کنید . اگر کمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود!

اگر از قدرتی که در اخیتار دارد به درستی استفاده نکند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود که ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می کند، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود.او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می کند یا دوستان و خویشان را کلکسیون کشورها می داند.

اگر به قدرت برسد کافی است تا کمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیکتاتور، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می کند.

از آنجا که دمدمی نیست و ثبات دارد می خواهد در تمام مراحل اولیه زندگی هم ثبات داشته باشد به همین سبب گاه کله شق می شود.

او به آسانی نمی تواند نظرش را در مورد چیزی تغییر دهد. هروقت خواستید دور و بر او بچرخید و او را وادار کنید مثل شما به دنیا نگاه کند فقط یک کار بکنید ? بیخودی از او تعریف کنید ? مطمئن باشید، رد خور ندارد!

26 نظر

  1. تنها مردایی که به زناشون خیانت نمیکنن مردادیان فقط باید قسمت زنایی شن که بلد باشن چطور افسارشونو چپ راست کنن چون مردادیا همشون زیاده خواهن و خواسته هاشون زیاد واس اون یه زن واقعی فقط میتونه کنترل کنتشون اگه همچین زنی هستین برین سراغشون وگرنه همونطور که فوق العاده جذابنو باهمه خوب اگه بد بشن از همه بدتر میشن!

  2. یه مرداد ماهی فقط عاشق یه نفر میشه اگر مرداد ماهی دیدید عاشق چندنفر شد بدونید از ما نیست

  3. من مردادی هستم
    فقط روی دمش لگد نکنین
    زود عصبانی میشن. و زود خاموش
    خیلی مهربونند عاشق زیباییند

  4. من مردادی ام
    یه عاشق واقعی ام از بی محلی متنفرم از هرکی بی محلی ببینم ازش متنفر میشم
    بهش محبت کنید احترام بزارید و تعریف کنید و بهش ارزش بدین کلا اولین اولویت زندگیتون کنید نمیتونید عاشقی مثل اون پیدا کنید از جونش میگذره ولی از عشقش نه

  5. یه مرد مردادی وقتی بهت گفت عاشقتم اینو بدون تا اخرین نفسش پشتته
    از گفتن و شنیدن دروغ متنفره
    اگه دروغ یا خیانت ببینه خیلی بد تا میکنه خیلی بد

  6. نمیدونم چی بگم . . . فقط میتونم بگم . . . اینی که من کنارشم، یه مرد مردادیه . . . که من همه چیزشو دوست دارم، البته اون منو بیشتر دوست داره . . . .

  7. این خصوصیاتی که در رابطه با صبر گفتید رو همه ایرانیا میگن

  8. یعنی چی صبرشون تموم بشه؟ با چه کاری صبرشون تموم میشه؟

    اگر اظهار علاقه کنن و نادیده گرفته بشن, علاقشون از بین میره؟

    چطور میشه عاشقشون کرد؟

    • سلام ،بهترین راه عاشق کردن مردادی به نظر من تعریف کردن ازش هست ولی نه هرروز چون اونجوری دلشو میزنید بلکه هر از گاهی ازش تعریف کنید از ظاهرش و خصوصیات اخلاقیش تعریف کنید،به خودتون عطر های خوب بزنید و برجستگیهای بدنتون رو پیشش بیشتر نمایان کنید تا بتونید اون رو عاشق خودتون بکنید ازبد چشمی کردن شما بدش میاد ولی خودش یواشکی بد چشمی میکنه صبر خوبی داره ولی اگه صبرشو تموم کنید خیلی وحشتناک شخصیتتون رو خورد میکنه شاید هم جسمتون رو

  9. لطفا در مورد عاشق شدن مرد مرداد بگین, اقایون مردادی.
    ممنونم

    • درود من مردادی هستم مرد مردادی راستگو و صادق است و عاشق واقعی وقتی عشق را باور کنید و بهش عشق بورزید ملکه او میشوید و هیچوقت به عشقش خیانت نمیکند با کم محلی بیزار و با توجه دیدن جانش را میدهد تا ملکه اش را خوشحال کند کادوی مرد مردادی را پس نزنید که عواقب بدی دارد و اگر از شخصی بدی ببیند با کمال خونسردی و بدون اینکه ناراحتی خود را بروز دهد طرف مقابل را در طولانی مدت به سزایش میرساند بشکلی که هیچکس متوجه نشود کار اوست

  10. یعنی چب اگر ارام و سر به راه باشید, وضع کمی بدتر میشود ؟؟؟؟؟!
    لطفا اقایون مردادی بگن ؟؟ وفادارن یا حق خودشون میدونن با دیگران هم باشن ؟؟؟!

    • من خودم مرداد ماهى هستم خیلی وفادران ولى صبروشون تمام شه کسى جلو دارشون نیست

    • مردادی صبرش زیاده تموم بشه دیگه کسی جلوشو نمی تونه بگیره تو عشق هم وفادار هستن.

    • وفادار نیستن

    • سلام بنده هم امردادی هستم.از خصوصیات دوستان درست تابیر کردند و بنده نیز تایید میکنم .روحیات خودم اینجوریه فقط عاشق یکی شدم خیلی با حیا .کسی دوسم داشته باشه یه لیوان آب بخواد یه تانکر آب بهش میدم بسیار وفادار حتی فکر خیانت از سرم نمیگزره متین مهربان کمی شلوغ خیلی داغ و از تختخواب سیر نمیشم دوست دارم در روز ۴ پنج ساعت تنها باشم به همه کمک میکنم با جون ودل و بدون توقع حتی کسی که اذیتم کرده باشه زود میبخشم ،همجا شوخی میکنم و سریع ارتباط برقرار میکنم و همین روحیات باعث اسیب خوردنم میشه به علت صداقت و سادگی .کلا مردادی بودن یه سبک خواصه.
      مردم دودستن یا امردادی هستن یا آرزوشون امردادی بودنه.

  11. اگر خصوصیات ما مردادی ها را خواندید بسم الله
    یه مردادیم در حد نو

    دنبال یه اردیبهشتیم

  12. مرد مردادی که من میشناسم خیلی باحال و مهربون هست البته کمروئه اولا که دیدمش به نظرم جدی بود ولی واقعا بامزه هست اگه کسیو دوست داشته باشه ازش دفاع میکنه با بچه ها خیلی خوبه ، اگه باهاش از ته دل مهربون باشی خیلی خوشال میشه ، یکم بچه گونه هست ولی کلا خیلی ویژگی خوب داره.

  13. اه… مردادی‌ها غیرفابل تحمل اند. واقعا از دست شوهرم و خواهرش حرص می‌خورم.به شدت دم دمی مزاج، بداخلاق، بی ملاحظه اند.

  14. مردای مردادی جذاب هستن به نظر اینطوری که نوشته شده

  15. من یه مردادی ام و ویژگی ها درسته با این که من اعتقاد ویژه ای به این موارد ندارم ولی لا اقل در مورد من صدق می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *